Mooi hoor ODess! Lovely: balen dat het zo tegenzit. Hopelijk voel je je beter als je wat uitgerust bent. Vanmorgen op de poli verloskunde geweest en de bloeddrukmedicijnen doen hun werk: het is alweer een paar puntjes gezakt naar 120/85 Ik blij, want een te hoge bloeddruk zorgt ervoor dat de placenta minder goed kan werken en dat willen we niet natuurlijk. Gisteren kwam ik buiten mijn buren tegen. Buurvrouw: "Hoe gaat het met de kleine?" Ik: 'Heel goed, ben al 7 maanden" Buurvrouw: "Bescheiden buikje hoor." Buurman: "Huh? Ben je zwanger? Ik had het niet eens gezien" Ik snap er helemaal NIETS van, want ik vind mijn buik echt HUGE maar toch hoor ik alleen maar 'wat klein' 'ben je al bijna op de helft?' 'waar laat je het toch?' Vreeeeeeemd. Maar prima, ik ben blij met mijn buik en er trots op. En Kiwi: ook hier nog niet één streepje te bekennen. Nu gauw weer verder werken, koffiepauze zit er weer op en ik heb een deadline voor vanmiddag
@Sweetbel: Wat heerlijk dat bijna alles af is. @Odess: Fijn dat ze je meisje zo snel kunnen helpen, maar wel spannend. Wauw mooie buik!! @Lovely: Rustig aan doen hoor! @Hester: Hahaha ik moet wel lachen om al die opmerkingen. @Strepen: Die heb ik bij Thomas zijn zwangerschap opgelopen een dag voor de bevalling zijn ze erin gesprongen Maar goed normaal zijn ze amper zichtbaar, nu mijn buik groeit zie je ze wel weer zitten. Bij Jasper geen nieuwe erbij gekregen, en nu ook nog niet. @Babywas: Jullie willen niet weten hoeveel ik moet wassen, ik heb veel te veel gekocht haha. Dus ik ben hier wel even zoet mee. En nu het kamertje zo goed als klaar is, vind ik het leuk om alles in te richten, zo heerlijk tutten in de babykamer.
hier ook zebraprint buik had bij mn dochter heeeel veel gekregen. en nu gelukkig nog niks erbij. maar dat kan nog komen natuurlijk. mn vriend is hopelijk half 3 weer thuis. maar dan zijn zn 2 zoontjes er ook. mn dochtertje word vanavond thuis gebracht door haar vader. dus ik ga zo eerst nog ff een uurtje slapen hopelijk knap ik dan een beetje op. oh ja over de kleertjes. ehm ja ik heb denk ik 5 of 6 dozen vol. (maar dat is tot maat 80 hoor haha)
Thanks ladies Kiwi, ik heb het ook altijd afgedaan als bakerpraatje hoor, kan me er ook niets bij voorstellen maar vind het wel bijzonder dat het nu klopt! Sandra, geniet er lekker van, heerlijk toch lekker tutten!! Doe jij veel aan hergebruik? Ik heb in de kleine maatjes nog wel veel uniseks, maar verder moet ik toch shoppen (errug ) Hester, zo zie je maar weer dat je heel anders naar jezelf kijkt dan een ander je ziet! Maar lekker belangrijk toch? Als je je maar goed voelt en je mini het maar goed doet! Fijn dat je bloeddruk weer wat gezakt is! Lovely, zo hee jij hebt veel! Dat heb ik voor mn dochter nog niet eens! Jij kan wel even vooruit dus!
@odess bijna alles is gekregen. en sommige dingen passen het jongste zoontje van mn vriend ook nog. dus dat scheelt alweer. en aangezien we weinig geld hebben om alles nieuw te kopen kon dit mooi zo. xx
@ Kiwi, hier kwamen de strepen vorige keer pas toen ik overtijd was. Dus ik hoop nu dat ik op tijd beval haha en er geen nieuwe bijkomen. @ Sandra, ik wist niet dat ze tegenwoordig ook bij kleuters als cito deden. Krijg je deze nu meerdere keren op de basisschool? @ sweetbel, wat heerlijk dat bijna alles af en in huis is. @odess, misschien heb je al een geschreven, maar is het een belastende operatie voor je dochter? Moet ze lang herstellen daarna? @ Lovely, beterschap voor je dochter -nu weer snel verder aan het werk, doeg!
Oh jongens, ik heb nog bijna niets aan kleertjes etc! Ik heb 2 setjes in maatje 56 en 2 setjes in maatje 62-68. Een stuk of 6 rompertjes en 2 paar sokjes en dat is het. De afgelopen maanden hebben wij alleen maar voor huis en tuin geshopt. Ik word helemaal duizelig van het geld dat wij het afgelopen jaar hieraan hebben uitgegeven. Te eng gewoon. Ik moet dus in mijn verlof flink shoppen voor ons meisje, maar daar heb ik veel zin in. En zo lief, ik heb van mijn collega's de Lodger wrapper gekregen!
@Odess: Alleen de kleertjes die nog heel mooi waren, en die ik nog leuk vind gebruik ik nog een keer. En dat is wel wat, maar niet overdreven veel, ik ben nogal kritisch. En Jasper is al ruim 4 en Thomas bijna 6, dus de meeste kleertjes waren het gewoon net niet meer. Verder heb ik dus al veel te veel geshopt @Bloesem: Ja het verbaasde mij ook dat ze al een kleutercito deden, ze doen vanaf nu geloof ik elk jaar een cito. @Kiwi: Wat lief van je collega's, en kleren shoppen doe ik ook veel online.
dames net thuis met klote nieuws bij vk geweest en constanteerde te weinig vruchtwater en nog steeds groeiachterstand. doorgestuurd direct na de gyn. en heb 2x een echo gehad door 2 gyn's om te kijken of ze gelijk uitkwamen. beeb was gelukkig nog druk genoeg veranderd dit direct bellen. groeiachterstand van 20 dagen. en alst vruchtwater nog meer afneemt dan moet beebje ter wereld komen. waar ze nu al vanuit gaan. voor de 34 week bevallen moet in groningen en er na mag gewoon in het streek ziekenhuis. heb net een ctg gehad zag er nog goed uit. moet 3x in de week terug komen voor een ctg om de dag, behalve weekend. dus het word alles af maken in huis box kinderwagen naar beneden en de vluchtkoffer dit weekend in pakken. vk gaf me nu nog 4 week dus ik knijp hem enorm nu voel me klote maar ben blij dat ik nu erg goed in de gaten word gehoude
@Sandra, oh echt ik krijg manlief namelijk niet mee naar die film. Of waren het ook geen echte mannen Super goed van je jongens dat hun rapport zo goed was dat lijkt me nou zulke leuke momenten! @Sweetbel, leuk dat alles klaar is! Kom je gauw een foto showen? @Odess, hoe vervelend ook, gelukkig heb je nu duidelijkheid en kan ze over drie weken geholpen worden. Is het een dagopnamen of moet ze blijven? Mmm heb hier wel weer dezelfde vorm buik alleen veeeel groter (allebei de keren naar voren) dus wat dat betreft zou het weer een meisje kunnen zijn. Vind je striae ook wel meevallen hoor en bescheiden buik toch?! @Hester, fijn dat de medicatie goed aanslaat. Haha straks als je bevallen bent vraagt iedereen of het je neefje is zeker @Kiwi, lief van je collegas!! Oh hou op..heb laatst eens een overzicht gemaakt van de uitgaven pfff schrok behoorlijk wat er aan kleertjes en andere spulletjes wordt uitgegeven! @Zomaar, goed dat ze het hebben gezien en je nu goed in de gaten houden. Inderdaad slim om alles klaar te hebben en de tas in te pakken Hier is het wonder gebeurd ben net gebeld door P&O en heb volgende week donderdag het gesprek. Voeg nog even waarom het zolang moest duren. P&O en manager kwamen steeds niet op een datum en toen ik het een beetje op de tweede plek belandt. (fijn om te horen!) Volgens P&O was het toeval dat hij vandaag belde want hij zou niets gehoord hebben van de arbeidsdeskundige kan wel blond zijn maar zo achterlijk nog net niet. Maar goed, weet nu dat ik donderdag het gesprek heb en alles daarna kan afsluiten.
Jemig Zomaar, wat schrikken! Hopelijk kan je kindje nog zo lang mogelijk blijven zitten, want je buik is de beste plek natuurlijk. Maar als het niet gaat... Weten ze waarom er te weinig vruchtwater is? Sterkte en doe rustig aan. Kiwi: hier ook nog weinig kleertjes... heb wel nog iets van mijn zoon, maar daarvan heb ik destijds ook veel weggegeven aan een kennis die wat minder te besteden had en een kindje kreeg. Alleen de ECHT mooie pakjes die me dierbaar waren, heb ik gehouden. Dus... inderdaad lekker shoppen zodra het verlof ingaat! Sandra, ik vond die film ook heel grappig en kende de serie niet eens! Bij ons in de zaal zaten welgeteld 2 mannen. Ik was met mijn moeder en zus. Echt leuk. Nu gauw weer verder werken, BIJNA weekend! En het belooft lekker weer te worden.
@MendieC; Nog 1 dagjuuuh!!!!!!! @Pris: Ja een knuffel is niks vind ik, die heb je al snel veel te veel. @Zomaar: Bah jij hebt het veel te zwaar hoor, hopelijk doet de vk nu wel wat.. @lovelyengeltje: Goed dat je naar de dokter bent gegaan, dat klinkt niet leuk die longen. Ik hoop dat de inhalator snel zal werken, vermoeiend he dat hoesten? @sweetbel: Wowie nog nooit iets bij de tandarts? Ik heb zelfs een abo op de kaakchirurg omdat ik een kies heb die enthousiast blijft ontsteken, die is al negen jaar aan het klieren rotding. Het voordeel is wel dat ik inmiddels zoveel heb meegemaakt daar dat ik minder bang ben geworden want ik was echt heeel erg bang voor de tandarts, nu heb ik ervaring hihi. @Bloesem: Fijn dat het allemaal goed gaat. Lekker nieuwe outfits gescoord dus! Ik moet ook moeite doen om niet allemaal dingen voor de baby te kopen overal, het is zoooo verleidelijk. @Odess: Geniet van je weekend!! @Kiwi: Ik denk inderdaad dat Kaj het niet meer nodig heeft dat slaapje overdag. En als hij toch te moe wordt zonder slaapje kun je het altijd weer opnieuw invoeren toch? Hmm huid op de buik, er is niks bijgekomen laat ik het zo zeggen haha. Bij de eerste had ik wel heel veel strepen maar dat kwam doordat ik door dat vocht helemaal overdreven dik werd. Dus ik denk dat mijn huid nu wel aardig kan gaan rekken zonder open te gaan. @Felicee: Waar ben je verzekerd? Gelukkig nu hoef je voorlopig in ieder geval niet meer naar de tandarts, en wit is inderdaad mooier dan zilver/grijs. @Odess: Mooi buikie met oude streepjes het valt wel mee toch die streepjes? @Hester: Mooi dat je bloeddruk gezakt is, hopelijk zet het zo door. Ach gos jij zo trots op je buikie en anderen zien niet eens dat je zwanger bent. Maar juist fijn toch een kleine buik, als de baby er eenmaal uit is wil je snel weer een dunne buik. @Sandra: Oh wat lijkt me dat erg als je vlak voor de bevalling strepen op je buik krijgt, dan kun je ze beter eerder krijgen volgens mij. @lovelyengeltje: Ideaal toch die kleertjes? Niet iedereen heeft geld om alles nieuw te kopen, ik ook niet hoor. @Kiwi: Oh wat fijn die Lodger Wrapper, wat een ideaal cadeau van je collegas, die dingen zijn heel praktisch. Super om straks tijdens je verlof lekker inkopen te gaan doen. Nog een extra reden om zin te hebben in je verlof. @Zomaar: Jeetje wat een schok!!! Oh meis toch alsof je het niet al zwaar genoeg had. Ik ga voor je duimen dat de baby voorlopig nog even blijft zitten. Doe maar extreem rustig aan nu dan. @Felicee: Dat is wel heeeeeeeeeel toevallig dat de manager nu uit zichzelf belt, zou hij het zelf geloven? Maar goed ben benieuwd of het nu donderdag ook echt door gaat. We shall see. Dat zijn wel mooie plaatjes van de kleine eigenwijs. Hier vandaag veel harde buiken gehad en het zit nog steeds niet helemaal lekker en ook heel onrustig geslapen. Het is allemaal niet dramatisch maar wel lastig zal ik maar zeggen. Ik doe dus ff rustig aan.
@ all sta nu volledig bij de gyn onder controle. waarom er te weinig vruchtwater is. weten ze niet. er moet na de 20 week iets zijn gebeurt en ze weten niet wat alles hartje maag enzo is weer gecheckt. en goed. moesten onze ouders bellen hoe groot en zwaar wij bij de geboorte waren. 2 week trug bij de vk was dit nog normaal en nu stukken minder. is het op, word beeb gehaald. moet nu maandag woensdag en vrijdag voor ctg... denk dat ik nog 4 week rond loop en dat het dan komt. zegt mijn gevoel mijn hb ghalte was goed ivm het dizzy en kierewiet zijn zit nu lekker in bad harde buiken niet normaal. vond de ctg al niet prettig. heb me vriend verboden om nog op cursus te gaan halfweg de maand en de rai kan ie ook vergeten mits er nog niks gebeurt.
avond meiden @ kiwi hier geen strepen gesignaleerd maar ik gil niet te hard @ sandra hier ook veel de hik de kleine voel het vooral onder in maar ja weet ook ff niet meer hoe die lig @ zomaar dan is je vriend wel dichtbij mij @ sweetbel mooi dat je alles al heb. @ odess spannend zeg 3 weken wachten ben benieuwd hoe het afloopt.en mooie buik!! @ hester dat vragen ze hier ook met de buik zelfs in de winkel zeggen ze het.dus je ben niet de enige. @ sandra ik had dat dus ook veel babywasdacht kan allemaal in een keer niet dus. @ loevely woow jij heb veel kleertjes @ zomaar jeetje meid ik hoop toch wel dat de kleine even blijf zitten en doe rustig aan he!!sterkte!! @ felicee mooi dat je volgende week het gesprek heb!!en mooie echo's!! @ hester werkse nog @ momeera knuffels dat was ik niet @ zomaar je vriend kan maar beter in de buurt blijven en goed dat je ook bij de gyn loop is niet niks hoor meid.doe gewoon rustig aan en laat je maar eens lekker verwennen en ctg ik weet het is ook niet fijn @ hier lekker rustig dagje heerlijk relax gedaan met hondjes gewandeld mag straks weer een voetballer in me buik verwachten die nu al rustig aan begintmorgen gaan we lekker shoppen en gourmetteen natuurlijk de boodschappen.moet wel zeggen voel me stukken beter dan eerst eigenlijkoja en kreeg een brief van me werk voor scholingen ik haat school
@ pris vlakbij jou maar dik 2 en half uur bij mij uit de buurt voor de rai en breda iets te ver. rustiger kan ik niet meer doen omdat ik al bijna niks doe. zei de vk. ze zei zelf al laten ze je dan vastknuppen in ziekenhuis op bed.. maar elke week is nu mooi meegenomen zo denk ik nu maar. voel me nu ff heel klote. morgen vluchtkoffer doen en zondag de box opzetten. is een ronde dus stijltje voor stijltje in elkaar. dus heb ik er liever al staan dan
@Zomaar: Jeetje meid, dit is wel heel erg schrikken. Hopelijk kan de kleine nog even blijven zitten. Mijn duimen draaien voor je. @Felicee: Zooo hebben ze je gebelt, nou ik denk persoonlijk ook niet dat het toeval is. Maar goed volgende week je gesprek. Mooie echo foto's! @Momeera: Doe nog maar rustig aan hoor! @Priscilla: Wat fijn dat je, je zo goed voelt. Heerlijk gaan genieten van de laatste weken. Doen jullie trouwens de kleertjes maat 62 ook al in de kast? Ik wou het eerst wel doen, maar ik ben bang dat het niet past Ik heb echt teveel.