Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ zomaar jeetje dat had ik niet verwacht zeg, wat schrikken. Sterkte en ik duim voor je dat het vruchtwater en de baby nog een tijdje lekker blijven zitten.

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

het is idd zeker schrikken, maar ben blij dta ik het ff van me af kan typen.

weten jullie zo of het vruchtwater nu nog meer kan worden of niet? als ik nu zo reken, 2 week trug normaal. nu 1/4 weg. zou ik bevallen over 6 week. maja daar valt nog weinig van te zeggen nu. hoop dat het wel zolang blijft zitten nog ;)

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sandra ja echt heerlijk gewoon uhm ja maatjes heb ik wel verschillend in de kast maar ben bang dat wij zelfs couveuse kleding aan moeten schaffen.

@ hier vriendin van me is achter gekomen dat ze zwanger is van hyves 25 weken nu:$

@ zomaar meid ik leef met je mee hoor hoop dat kleintje nog even wil blijven zitten.

4. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden! Na een paar dagen vooral meelezen zal ik weer es op jullie berichtjes reageren .. even uit m'n hoofd wat ik zoooo'n achterstand!

@zomaar tjee wat een schrik !Goed dat je zo goed onder controle staat, duim voor je dat beebje zo lang mogelijk kan blijven zitten. VOlgens mij wordt je vruchtwater nog steeds gewoon aangemaakt, dus zou het weer toe kunnen nemen.... maar of dat bij jou zo werkt?

@ mendieC; ik zet de link liever niet op zp omdat ik gemerkt heb dat als je googled je al snel op zp terecht komt, stel over 2 jaar wordt de naam van de jongen gegoogled, dan zou ik het voor de ouders/broers vervelend vinden als ze dan hier terechtkomen.....Linkje is gewoon een krantenbericht, maar wel alles naam, toenaam, school, ziekte enzo erbij, dat vind ik teveel inbreuk op de privacy van die familie...ik ben vergeten wie nog meer een pbtje wilde ... anders mij even pb-en dan mail ik terug
    @hester: de school schudde woensdag op zn grondvesten en alles stond stil... de leerlingen hebben het zien aankomen natuurlijk, ze hebben veel steun aan elkaar, ik was echt zo 'blij' dat ik er niet was op dat moment, alle docenten moesten op 11.45 de lessen stilleggen en een brief voorlezen in de klas met het slechte nieuws.... ow als ik er aan denk ga ik weer grienen...
    De leerlingen zijn echt kanjers! maandag is de begrafenis, dan spreken er behoorlijk wat. We hebben een vrij open school met goede banden leerlingen/docenten, we praten veel met de leerlingen, heel open en respectvol, het is echt een wereldschool met wereldleerlingen!!!

... nou had ik me voorgenomen te reageren op jullie berichtjes, tiep ik weer zo'n navelstaar verhaal.... nou ja.' t moest er ff uit....

@felicee: eindelijk reactie van je werk!!!! Zeker lekker 'toevallig' (...eh was 't n 1 aprilgrap....bel ze maandag even om het te vragen LOL )... flauw he van me??
    @ strepen: my middle name is al jaren zebra ....

@ sandra: oei lekker wassen & veel kleertjes: morgen gaat het behang op de muren, dan commode verven en in de kamer zetten en dan ga ik ook los met wassen (en kopen, hallelujah daar gaat de kinderbijslag (en een stukje vakantiegeld!!!! hahaha)

... morgen weer verder, zo ff filmpje kijken met m'n (v)echtgenoot...:p:p

5. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow ja toch nog even snel:

'kwas op 'onze' hyvespagina en zag daar iemand staan die als vriend mijn collega'tje heeft .... kon niet achterhalen wie onder die naam hier meedoet en 'wie is wie op zp' is al een tijdje niet bijgewerkt....

@buikkrampen: ik had vannacht echt gevoel dat het begonnen was, :$:$, zooooo'n pijnlijke kramp links onderin .... :$.. gelukkig vals alarm ...

6. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe word je zwanger van hyves???;) LOL

7. Irissimon

@ meta, ja meende ook dat vruchtwater dagelijks word aangemaakt. maar ja of dat hier het geval is me dunno....

zwanger worden van hyves? mhmm benieuwd na het verhaal hahaha.

en volgens mij heb ik jou niet in mijn hyves staan :)

ben allang blij dat alles aan de kant is op beebkamer wasjes enzo. hoeft dat neit last minute meer. ga morgen kijken wat er nog meot komen en wat niet :)

8. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over hyves: nee klopt aan het begin heeft odess een hyvesclubje aangemaakt waar we alleen via een pb-link bi jkonden, daar heb ik me toen voor aangemeld, maar het is nogal een slapend clubje hihih

9. Irissimon

ow ja idd volgens mij ben ik daar al geen lid meer van. ivm dat er weinig mee gedaan werd :)

zegt me wel vaag iets weer :)

ga zo na bed heb het gehad. maar zal wel uitdraaien op bank slapen weer.

ow ja gyn zag mij waggelen. en zei idd dat ik bekkeninstabilieteit heb. pffff

10. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ meta o ik zie het zet de zin verkeerd:D:D

11. Irissimon

hahah je hebt wel vaker last van splaageblek. moet ik ook soms nog keer lezen. maar heb ik ook weleens als snel type :)

12. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ zomaar ben ik toch niet de enige:D:D:D:D

13. Irissimon

ech niet:D:D:D

14. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    oh heb zin in morgen lekker shoppen:D:D:D:D en we gaan gourmette:p:p:p:p

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zomaar, wat rot meis bah! Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook te weinig vruchtwater en kreeg een medische indicatie, maar dat is weer rechtgetrokken gelukkig en mocht bij 37 weken weer naar vk. Jij gaat niet al die voorbereidingen doen he, niets doen en beeb zo lang mogelijk binnen houden! Echt rot dat je lijf niet meewerkt meid, ik duim dat het nog bter wordt!

Felice, wat toevallig ;) Maar goed hopelijk snel closure!

San, o echt haha! Hier echt helemaal niet, komt allemaal wel :)

16. Irissimon

@ odess enigste wat ik doe is de vluchtkoffer in pakken.
    mannetje mag de boks doen hihi. en de rest sjouwen.

en hoop idd dat het vruchtwater bijtrekt maar zoals ik hoorde is er weinig kans op. en dat gevoel heb ik zelf ook.

moet nu ffies blijven zitten hoor hoe beu ik het ook ben. ninja is nu nog lekker druk dat zit eerst goed

nou ik ga slapen tot later ladies

17. Irissimon

oei kom ik mee eten :)

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen op deze mooie zonnige zaterdag!!!!:D

Vandaag een heerlijk dagje, eerst met z'n allen naar de scouting want Thomas wordt geinstalleerd als bever.
    En dan toch maar even onze abonnementen ophalen bij de grote speeltuin (kieviet) want die gaat vandaag weer open. Het zal wel mega druk zijn, maar goed we kijken wel even.
    De kids verheugen er zich al weken op.

En aan het eind van de middag naar de zwemles, dus de kids zullen wel gesloopt zijn aan het eind van de dag.
    En morgen hebben we zowaar niets in de agenda staan, en dat is heel bijzonder voor ons haha:p

Fijne dag allemaal!

19. Irissimon

@ sandra veel plezier vandaag en geniet lekker.

@ hier ga beetje poetsen vanmiddag maar liggen, en vanaaf nog verjaardags visite van vriend. en ik blijf lui op de bank zitten. en alst helemaal niet wil duik ik gewoon me bed in....

ninja is gelukkig druk.

en heb mezelf voor genomen vrijdag na ctg geen echo gehad vraag ik erom. te niweusgierig hoe snel het vruchtwater verdwijnt. mits ze echo week later inplannen. wil nu alle risico's vermijden die er kunnne ontstaan.

mega klote ochtend. goed dat vriend de deur uit is tot rond de middag. huilbuien en muziek staat knoeter hard aan afreageren :)

tot laters

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

@zomaar
    Rustig aan doen hoor! En ik zou idd om een echo vragen als je het niet vertrouwt! Hopelijk blijft de kleine nog ff zitten!

@sandra
    Veel plezier met de kids in de speeltuin, het is wel mooi weer :D

@all
    Iedereen een fijne dag!

Deel Deze Pagina