@hier Sinds een paar dagen strontverkouden, en zere keel... En ik heb gisteren alle laatste spulletjes opgehaald, dus we zijn er nu helemaal klaar voor, alles is uitgewassen en ligt op zijn plek Van de week nog een wipstoeltje opgehaald via mp, normaal zijn ze 50 euro, en ik heb er nu maar 12,50 voor betaald hihi, dus dat was wel lekker Alleen de box moet nog ff naar beneden, maar dat kan over 4 weken ook nog wel @kraamzorg Het was een heel leuk vrouwtje die de intake deed En ze heeft op het invulformulier neergezet dat ze hier iemand heen sturen die niet bang voor honden is Moet alleen in week 36 een bed bestellen bij de thuiszorg, omdat ons bed niet vertrouwd is om op te hogen...ben dan bang dat ie in elkaar zakt hihi, en das ook niet bedoeling in het heetst van de strijd hahaha
@sandra: leuke plannen allemaal!!! Ik ga ook 'es bij de Kievit kijken, m'n zoontje is er geweest met een feestje en hij vond het geweldig.....Leuk installatie, ze zijn bij mij ook allebei geïnstalleerd, (hoewel m'n dochter niet meer naar scouting wil... komt later wel weer denk ik.) Ik moet altijd een brok wegslikken bij van die gelegenheden ... @zomaar: hou je taai meis, muziek werkt altijd goed om ff te balen, knap je vast van op... We duimen allemaal heel hard dat je beeb nog lang rond kan zwemmen in je buik!!! Gisteren plantjes/kruiden/groenten gekocht bij de kweker in Boskoop... Vanmiddag lekker met de kids in de tuin wroeten (met m'n nieuwe kekke turquois/oranje/geel gestreepte Gardena handschoentjes..). Man is samen met vriend babykamer aan het behangen. Ik voel me sinds donderdag weer een stuk beter, beetje 'luchtiger' in m'n hoofd, dus uit de dip zeg maar.... Eind van de dag ga ik lekker met 3 vriendinnen op het terras in Scheveningen en uit eten in de haven. Zooooo veel zin in!!!! Hoef nog maar 5 dagen naar m'n werk !!!!!! (12e laatste lesdag!)
avond meiden wat een heerlijk weer!! @ zomaar veel plezier vanavond rustig aan doen jij he @ sandra heerlijk hoor zo een dagje @ meta lekker terrasje pakken @ senna lekker dat je klaar ben met alles en niet lekker zijn met dit weer is ook geen pretje @ hier slecht geslapen drukke dagen gehad me moeder voelde er te min omdat ik niet reageer op msnik zo tjee mag ik niet in huis bezig zijn msn is geen verplichting hoor:xgelijk o je negeer ons wat hebben we je misdaan.ik dacht zal maar niet zeggen wat allemaalstaan ze vaanvond weer op stoep geen zin in. ook hebben we stad en land afgezocht naar leuke bob de bouwer schilderijtjes niks gevonden jullie tips?? ga zo maar eens de kdv papieren door lezen morgen opsturen en zo gourmette
@Zomaar: Lekker rustig aan doen hoor! @Senna: Hahaha ik zie het al voor me dat tijdens je bevalling het bed in elkaar zakt @Meta: Veel plezier vanavond!! En misschien kunnen we tijdens ons verlof wel een keer met een paar naar de kieviet, volgens mij wonen er wel meer hier in de buurt. @Hester: Heerlijk he dit weer, en dan lekker op stap. @Priscilla: Misschien kan je via internet (google) schilderijtjes vinden? Hier vandaag heerlijk genoten van het mooie weer, de kids lekker gespeelt in de kieviet. Ik ben zo blij dat het voorjaar weer begonnen is. Ik ben toch echt meer een mooi weer mens.
Goedenavond dames, Zomaar: wat een vervelend nieuws! Rustig aan doen hoor, meer kun je toch niet doen. Senna: ga je gauw ophouden met dat gesnotter? Het is lente! Beterschap, meid! Priscilla: lekker gegeten? Meta: fijn dat je je al wat beter voelt. Gelukkig helpt het weer ook wel goed mee. Leuk he, met de tuin bezig zijn! Ben je naar plantenmarkt in Boskoop geweest of naar een bepaalde kweker? Ik kreeg laatst een foldertje in de bus over de plantenmarkt daar. Lijkt me erg leuk om daar wat te kopen. Sandra: leuk dagje dus gehad bij de Kievit. Was zeker meteen al heel druk daar? Ik reed vanochtend langs het Plaswijckpark en het was er al stervensdruk! Het lijkt me ook wel leuk om een keer samen te gaan naar de Kiviet. Naast Meta woont Marry volgens mij ook in de buurt. Zo: gisterenavond heeeuul veel plantjes en bloembakken ingeslagen. Mijn auto zat er helemaal vol mee. Iets te, want mijn dode hoek was niet meer te zien. Daarna heerlijk uit eten geweest met een collegaatje, we hebben de hele avond buiten gezeten, echt lekker! Vanochtend naar de kapper geweest, terwijl man- en zonlief bij vrienden in de tuin hebben vertoefd (1 straat voor jouw huis Sandra!). Na de kapper heb ik nog even wat plantjes, potgrond en cadeautjes voor het jarige nichtje van mijn man ingeslagen. Morgenochtend gaan we er taart eten. Vanmiddag heeft mij man alle plantjes gepland, het ziet er zo gezellig uit nu. A.s. donderdag komt eindelijk onze lounge set en dan.....kan mijn verlof beginnen! Joehoe!
avond meiden. @ sandra ja ik zoek me rot joh pff @ kiwi heb heerlijk gegetenoh lekker plantjes in tuin ik wil ook maar heb hier een doerakje rond lopen die pluk ze eruit.jij ben dus helemaal gereed kapper lekker uit eten geweest. @ hier hoop dat ik vannacht beter slaap anders morgen gaar weerzo lekker douche als ik omhoog wil komen ben nog me eten aan het laten zakken
@Kiwi: Hoef je nou nog maar 1 week te werken? Haha ik vind het nog steeds toevallig dat jullie vrienden zo dicht bij ons wonen. @Kieviet: Misschien kunnen we dan binnenkort een date plannen, het leukste is een keer op woensdagmiddag en anders in de meivakantie, dan kan ik de kids ook meenemen. Wij waren er vanmorgen om 11.30 en toen was het wel druk, maar nog niet overdreven. We zijn niet zo heel lang gebleven omdat de mannen ook weer naar zwemles moesten. @Priscilla: Anders moet je zelf maar creatief zijn en gaan schilderen
Hier een druk feest weekend. Zoon wordt morgen 2 wat we vandaag en morgen vieren. Vanmiddag t/m het eten zat hele huis vol. Super gezellig was het, maar ben gesloopt nu. En morgen middag komt deel 2 van de visite. En wat een lekker weer was het zeg, jammergenoeg morgen over begreep ik. Fijn weekend verder!
@ sandra ik creatiefnou dan kan ik hem net zo goed in de kliko gooien haha nee hoor ik denk dat ik anders patronen ga zoeken iets van tijgertje voor canvasheb ik nog wat te doen
gister de echo gehad en wat is dat toch mooi om te zien, babay ging er in het begin goed voor liggen en dus een aantal mooi profielfoto's. baby is waarschijnlijk wat groter zij kwam met de metingen uit op 30wk 6dg, maar Luuk was ook wat groter dus dat maakt niet uit. probeer dadalijk nog een foto te plaatsen als het gaat lukken.
@bloesem: gefeliciteerd! @priscilla, ik heb wat gemist, wat zoek je? @kiwi: begint je verlof deze week al?? Lekker joh! @kievit, ik vertelde het net aan de kids en ze vinden het helemaal leuk!!!! Woensdagmiddag of meivakantie (of evt weekend?) prima! Woe de 13e en de 20e lukt me alleen niet i.v.m. feestjes van m'n zoontje .. vanaf de 21 hebben mijn kids meivakantie ... Gisteren gezellig uit eten geweest met vriendinnen, had een houten kont van het zitten maar we hebben we heerlijk gelachen.. We hebben afgesproken om elk jaar een weekend weg te gaan met z'n 5-en, dit jaar half november (en vanaf volgend jaar steeds het 1e weekend van april...maar nu met mijn zwangerschap dus even in het najaar...) Dus gisteren lekker zitten voorpretten (we gaan deze keer een lekker sauna-weekend, in april naar Parijs ofzo....).... heeeeerlijk!!!! Jullie nog leuke plannen vandaag? Hier is het zonnig dus ga lekker naar buiten (mijn plantjes-plannen zijn gisteren niet doorgegaan, de kinderen waren heerlijk buiten aan het spelen met kindjes uit de buurt, dus we gaan het vanmiddag maar even doen....)... nu eerst even vers bakkie koffie maken! Fijne dag allemaal!!!
hey, gisteravond was wel gezellie, maar kon niet lekker op de bank zitten (lig normaal) dus nu ernorm last van de rug en stuit (volgens gyn bekkeninstabiliteit) visite was wel lekker vroeg weg om elf uur lag ik net in bed en verder ga ik een een hartig woordje in ziekenhuis babelen morgen of woensdag heb er een arts bij staan die ik nog niet gezien heb. behalve deze maakt regelematig fouten. aangezien bij de ctg's hij mij 1x controleerd (ivm dat ik overal tussen gepropt ben) zie ik hem als het goed is vrijdag. mijn vriendin heeft hem bij de bevaliing gehad en veel dingen over het hoofd gezien, kleine was er bijna neit meer geweest. aangezien het hier nu zeker niet vlekkeloos gaat wil ik dit aankaarten dat ik niet bij hem terecht kom en zeker niet voor de keizersnee. dus wil 1 van de 2 artsen waar ik vrijdag mee kennis heb gemaakt. dat zijn echte bezorgde schatten verder beeb beweegt gelukkig heerlijk krijgt dagelijks de hik nu. kom er ook net mee uit bed vanavond gaat vriend richting breda. nachtje van huis. kan ik hele bed een x in pikken. verder gaan we vrij weinig doen vandaag. als het goed is gaat hij de box op zetten. en ik moet alleen een wasje draaien morgen rond 13:40u hang ik weer aan de ctg. en aangezien mijn voorgevoel nog eens zegt dat ik bang ben dat ik word opgenomen in het ziekenhuis. en ga woensdag of vrijdag, miss morgen al. vragen wanneer er weer een echo komt. ik wil echt zeker blijven weten hoeveel vruchtwater er is. sorry voor mijn lange verhaal maar het zit me niet echt lekker meer. sorry dat ik er ook zo weinig ben. heb er ff niet zoveel zin in. en probeer zoveel mogelijk te liggen zowel buiten in tuinstoel bank of bed.
Zwaai zwaai! Wat een heerlijk weer was het gisteren. Eindelijk een hele dag naar buiten! We hebben een abbo op dierenpark a'foort, dus Evy heeft zich kunnen uitleven. Bloesem gefeliciteerd met je zoon! Was jij niet ook een maart 2009 mama? Fijne zondag allemaal.
Wat een heerlijk dag gisteren of niet? We zijn eerst naar de gym geweest met ons meisje en daarna een middagje naar Zandvoort. Heerlijk in het zand gespeeld en gelegen Jammer dat het vandaag niet zo mooi is @Momeera, ben bij Achmea verzekerd. Rustig aangedaan gisteren en vanmorgen? Hoe gaat het met je oorontsteking? @Sandra, hier hangt weinig in de kast (maar ook maat 62) omdat we niet zoveel neutrale kleertjes hebben. Na de geboorte wordt het of shoppen of de kleertjes van de zolder wassen Wow drukke dag gehad gisteren, maar wel leuke dingen. Vandaag lekker niets aan het doen? @Zomaar, verloskundige hier zei laatst ook dat vruchtwater continue aangemaakt wordt. @Meta, haha zou lekker zijn een 1 april grap. Mijn werkgever is gewoon één grote 1 april grap Nog niet gaan bevallen hoor! Hoe is de babykamer geworden? Leuk om elk jaar weg te gaan @Senna, weet niet of je nog een matras hebt van een logeerbed ofzo maar die kun je ook gewoon op je eigen matras leggen. Ons boxspring bed kan ook niet op klossen dus hier gaat er ook een extra matras op (de vorige keer ook gedaan). @Kiwi, wat lekker nog maar één weekje werken of niet? Veel dingen op je lijstje staan? @Bloesem, gefeliciteerd met je zoon!!
Bloesem, van harte!! Kiwi, nog maar 50 dagen, wowie!! Meta, fijn dat je lekkerder in je vel zit! Zomaar, ik hoop dat je ongelijk krijgt, maar goed dat je je voorkeur gaat uitspreken. Hier was het vannacht 3 uur en ben kapot (joh) heel sociaal weekend zo maar lig nu ff lekker in bed, morgen is het gewoon weer om kwart voor 6 dag! We hebben ons meisje vannacht bij opa en oma laten logeren, nog maar de 2e keer omdat we haar eigenlijk altijd meeslepen naar vrienden e.d., maar 2 avonden op een rij vond ik te gek. Het heeft wel geresulteerd in een hele relaxte avond moet ik zeggen, best wel fijn! Ze ligt nu alleen in bed liedjes te zingen, ze is ook een beetje uit haar hum. Maar dat komt allemaal wel weer goed Ik ga nog even genieten van een heerlijke lome zondagmiddag, jullie ook allemaal nog een fijne dag!
Hoi allemaal!! Eigenlijk zouden we een dagje niets doen, maar toch maar besloten onze abonnementen van de julianatoren op te halen, die hebben we genomen ipv een blijdorp abonnement. Was blijdorp moe, na 5 jaar een abonnement te hebben gehad. Bij de julianatoren krijg je buiten daar gratis toegang, ook nog 6 vrijkaartjes p.p. op andere atractieparken en dat leek me wel erg leuk voor de zomer, aangezien we niet op vakantie gaan. Dus we hebben onze abonnementen opgehaald en daar heerlijk een paar uurtjes rondgelopen, de kids vonden het geweldig. @Zomaar: Wat een leuke foto's van je hond op je buik. Heel veel succes morgen in het ziekenhuis. @Odess: Een heerlijk druk weekend gehad zo te lezen haha. @Felicee: Het was zeker heerlijk gisteren! @Meta: Dat klinkt als een geslaagd uitje, en wat leuk dat jullie elk jaar een weekend weg gaan. @Kieviet: Ik vind de mei vakantie prima, even kijken wat kiwi wil, dan kunnen we een datum plannen. Vanavond nog even naar mijn werk, afscheid nemen van client, die gaat morgen verhuizen. Best een druk weekend gehad, maar ik voel me de laatste week ook supergoed, zal het door het mooie weer komen?
avond meiden @ bloesem gefeliciteerd met je zoontje @ ivje mooi dat de echo's mooi waren @ meta ik zoek leuke kinderschilderijtjes iets van cars winnie the pooh bob de bouwer maar heb op internet gekeken maar die winkels ken ik helemaal niet.dus bestel liever daar niet.patronen mag ook heb ik zelf nog wat te verven @ meta leuk joh zo een weekenddas wel lekker opzich elk jaar ff tussen uit met vriendinnen. @ zomaar gewoon op je strepen staan hoor als je iemand niet wil gewoon aangeven.en echo krijg je die niet elke keer met ctg ik kreeg hem wel maar kan aan ziekenhuis liggen natuurlijk. @ odess hier was het half 4 vannacht puur omdat ik wilde slapen en goed. @ zomaar ah wat lief @ sandra ik heb juist dat ik moeier ben met dit weer @ hier me moeder laat me met rust heb der op de plaats gezet.dat msn geen werk is en dat ze moet stoppen met die onzin dat ik anders helemaal gek wordt.vandaag verder rustig dagje gehad ik merk wel dat lopen zwaar wordt moest even een milkshake halen ging lopen maar begon pijn in me buik te krijgen ervan.me vriend is nu werken dus ik heb lekker rust nu.