Ik ben benieuwd wat de arts zegt. Is dezelfde die haar geopereerd heeft, dus gelukkig hoef je dan niet alles opnieuw te vertellen. Sterkte met je griep en 7 dagen lijkt mij ook wat lang. Inderdaad morgen maar even bellen.
@Priscilla: Wat vervelend dat je buik zo opzet. Werk wordt zwaar he­? Voor jou helemaal want dat is echt fysiek werk. @Marry: Egoberichten moeten af en toe. Leuk dat de fotosessie gelukt is, wat een leuk idee. Net op tijd dus, die Job die had er zin in. @Sandra: Wat fijn dat je aan het genieten bent van je zwangerschap. Ik merk dat ik het te moeilijk vind allemaal om er echt van te genieten. Ik heb nog veel slechte herinneringen van mijn vorige zwangerschap en veel klachten en daardoor lukt het mij niet zo goed. @Stephanie: En is de paper gelukt? @Ivje: He get meid wat vervelend allemaal. Het is al zo vroeg dat je rustig aan moet doen. Hopelijk heb je geen zwangerschapssuiker, ik ga duimen op een goede uitslag. @FireRose: Mooie kamer, ik hou wel van neutraal. Kun je altijd met accessoires nog van alles doen, of idd de muren een opvallende kleur geven. @Odess: Ja jeeeetje, heb ik de hele dag geoefend op mijn buik hahahaha. Nee hoor niet gedaan, had het veel te druk op mijn werk om te oefenen. @Felicee: ik hoop dat het gesprek wat op zal leveren. Misschien wanneer je dicht bij jezelf blijft en duidelijk zegt waar je last van hebt dat het wat zal helpen. Het blijft moeilijk als ze spelletjes spelen maar soms helpt het om heel open over alles te praten, toegeven zullen ze het niet maar misschien dat ze er wat aan veranderen. En hopelijk helpt de ziektewet even om bij te komen en weer alles op een rijtje te krijgen. Sterkte ermee in ieder geval. @Marry: hahaha de concentratie van een mug, als ze die al hebben. Ik heb ook de concentratie van een mug, behalve ALS ze die hebben hihi. Geniet van je nieuwe neefje, zoo lief.. @Zomaar: Super een goede echo. Jammer dat ze zo snel klaar waren, of niet? @Stephanie: wat een spannende dingen allemaal. Echo, kinderwagen. Super dat je meisje goed door de keuring is gekomen! Ingewikkelde houding heeft ze idd, maar toch wel goed te zien vind ik. @Odess: oooh wat lekker zon verwendagje, mag ik mee? @Judith: Wat zielig voor Evy!! Goed dat je op je strepen bent gaan staan. Je kan niet continu een ziek kind in huis hebben en dat niemand haar goed onderzoekt. Maar ook beterschap voor jou en alle andere zieken in huis. Heb vandaag hard gewerkt maar het ging gelukkig wel goed. Morgen lekker een dag vrij en ik ga dan ook heerlijk dutten en sloom doen. Meiden die morgen een echo hebben, heel veel plezier!!! En voor de andere werkse, veel plezier en al de andere dingen die gepast zijn om te wensen
Zo wat is er veel gekletst, gezellig! Minder gezellig van de zieken, balen Judith en Kiwi. Hopelijk voelen jullie je gauw weer beter want dit is toch niet leuk. Judith: onze zoon heeft ook buisjes gekregen toen hij 9 maanden oud was, maar daarna waren de oorontstekingen nog niet over. Sinds hij 2 werd, ging het ineens beter met zijn gezondheid. Kiwi: aan de bel trekken hoor, klinkt niet lekker bah bah Marry nog gefeliciteerd met je neefje! Heb je foto's? Stephanie: is je opdracht op tijd afgekomen? Mooie echo hoor en fijn dat alles goed was. Ivje: balen van je verplichte rust. Maar alles voor je kindje toch? Sterkte ermee! Ik ga vanavond lekker relaxen en genieten van het getrappel in mijn buik. Hij wordt met de dag drukker, zo gezellig. Vandaag was ik al een aantal uren met een nieuwe collega aan het werken, tot ik op een gegeven moment zei: "Ja, en dan met een baby erbij..." Zegt hij: "Oh, wil je een kind?" Ik: "Uhm.. ja. Ben 5 maanden zwanger. En heb al een zoon van drie-en-half." Hilarisch toch? Maar toch ook wel ongelooflijk: mensen denken zeker nog steeds dat ik van de feestdagen aangekomen ben ofzo, terwijl ik zelf een echte zwangere buik zie! En VOEL
En gaat het nu ook met deze winter beter met jullie zoontje? Want hier zeggen ze steeds het eerste jaar is het ergste, maar hier is het tweede jaar dus nog niet veel beter. Ze wordt volgende maand 2, dus na jouw verhaal heb ik wel weer wat hoop . En wat grappig van die collega zeg. En zeker omdat jij toch ook fullt-time werkt? Mensen verwachten dat warschijnlijk niet. Ik vroeg me eigenlijk af wat jij voor werk doet, ook omdat je zoveel reist. Ik heb in mijn vorige baan ook aardig wat gereisd. Vond het altijd wel tof, maar ook wel weer blij als ik thuis was.
Ja thuiskomen is eigenlijk nog het leukste Ik doe promotie-onderzoek dus reis veel voor congressen om overal lezingen te geven over de bevindingen van mijn onderzoek. En ook om praatjes van anderen te volgen over de nieuwste ontwikkelingen in mijn vakgebied. Heel leuk en afwisselend; ben erg blij met mijn baan. Maar voorlopig mag ik niet vliegen vanwege de klaplong die ik pas had, dus dat is wel jammer. Wat deed jij destijds voor werk en wat doe je nu? En ja, er is hoop voor je dochter: onze zoon was echt na zijn 2e verjaardag een stuk gezonder en ook deze winter is hij niet ziek geweest tot nu toe *afklopppen* dus echt heel fijn. Sterkte ermee en hopelijk gaat het snel beter
@ Hester, ik werkte als HR coordinator bij een amerikaans bedrijf voor Europa en Israel, dus ik reisde wel eens naar bijeenkomsten om iedereen ook eens live te zien. En in Boston zat het hoofdkantoor, waar ik wel eens bij een Global HR bijeenkomst ben geweest. Echt tof. Allemaal mensen met dezelfde functie, maar dan ook uit Azie. Cultuurshock . Nu ben ik personeelsfunctionaris bij een doodgewoon Nederlands bedrijf, dus niet zo spannend, maar ik vind het nu wel best eigenljk. En ook daar zijn weer een hoop uitdagingen, dus ik verveel me niet. Wat leuk dat je de kans krijgt om zoveel te reizen en dat klinkt wel alsof je heel belangrijk onderzoek hebt gedaan! Hoe lang kan je dit blijven doen, of blijf je verder in dit vakgebied onderzoek doen?
Even kort bericht van mij.. Kiwi en anderen; wat vervelend allemaal dat ziek zijn, hoop dat het snl beter gaat! Ik heb ook een kutdag gehad. Emotioneel, niks kunnen hebben mede ivm spanninkes rondom huisverkoop-perikelen. Alhoewel dat helemaal is geregld, was het toch een blok aan mijn been. Vrijdag is alles rond. (betreft verkoop van appartement die ik nog had!) Ook slechte nacht van raar dromen en rondspoken dus dit verklaarde alles ook wel.. Concentratie: Is ook -1, ben blij als ik echt iets doe op werk! Vanmiddag ziekgemld op werk, omdat ik echt stuk was. Mn leidinggevende keek nog bedenkelijk, van 'moet ik hier nog van zeggen' maar hij wenste me sterkte en ik ging. Vanmiddag 3uur geslapen en ga er nu weer lekker in! Doeii
Judith: het klinkt ontzettend leuk je vorige baan met veel reizen, maar ik kan het mij voorstellen dat jet het nu zonder al dat gereis ook erg prima vindt. Ik hoor uit mijn omgeving dat een baan waarin je veel reist leuker klinkt dat het werkelijk is. Over zieke kindjes: ze zeggen idd dat het eerste jaar altijd moeilijk is qua ziektes. Bij Kaj is het toch ietsjes anders gegaan. Het eerste jaar was hij kerngezond, geen 1 keer ziek geweest, daarna aan de lopende band oorontstekingen gehad totdat dus met 1,5 jaar zijn neusamandel verwijderd is, daarna volgende een periode van een maandje of 8 van helemaal geen virusjes en deze herfst en winter is het weer raak met van alles en nog wat wat er op het kdv heerst. Alleen dus geen oorontstekingen meer, verder doet hij met elke ronde lekker mee. Inmiddels is hij 4 weken virusvrij en dat is best lang, dus ik verwacht elk moment weer bingo. Wij zijn het al zo gewend dat we het niet meer als lastig ervaren. Ik denk zelf dat dit de laatste winter is dat hij zo veel oppikt. Volgende winter is 3,5 jaar en ik verwacht dus dat hij dan voldoende weerstand heeft om niet alles op te pikken. Maar dan zitten we hier met een ander ukje Dus de komende jaren zijn we nog wel even zoet
ha meiden, wow wat een geklets... heb in etappes meegelezen.... kan weer sneller reageren, want gisteren is m'n nieuwe laptop binnengekomen.... andere was zo vol, op en oud, dat ik 25 min bezig was met alleen opstarten, nu in 2 minuten gepiept... ga even de kids naar school brengen, jullie horen snel van me!!!
Ha meiden, Ik hoor nu eigenlijk aan het werk te zijn dus even héél snel: De echo gisteren was goed, alles zag er mooi uit volgens de echoscopiste. Kleintje wilde alleen niet met z'n hoofdje uit m'n bekken komen waardoor ze het hoofdje niet op kon meten dus ik moet daarvoor nog even terugkomen. We wilden niet weten of het een jongen of een meisje is maar 'hij' liet zich een aantal keer heel goed tussen de benen bekijken. Ik dacht eerst te zien dat het een jongetje is maar later ben ik toch weer gaan twijfelen...haha, het blijft dus een verrassing. Foto's volgen maar heb ik nog niet gescand. Reageren op jullie doe ik later vandaag even!
@ momeera idd best jammer zo snel klaar. zolang je weet dat alles maar in orde is heb ik er vrede mee... liever goed nieuws dan slecht nieuws... rond de 26 week krijgen we alweer een echo dus dat is ook zo joehoeeeeeeeeeeeeee 20 weekjessssssssssssssssss
@ mendie word hier ook van niks emotioneel. en werk is is -100 krijg overal last van dan. maja straks na de vk
@Kiwi: Wat erg zeg, dat het ook helemaal niets vooruit gaat. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en daarbij nog een week zo ziek zijn als nu is toch niks? Hopelijk gaat de huisarts je helpen. En het is uiteraard totaal niet erg dat je niet op iedereen kan reageren, prioriteit nu is dat je beter wordt, daarna kan je weer lekker kletsen. @Judith: Enig idee hoe het komt dat Evy niet doorslaapt? Lijkt me voor jullie allemaal zo vermoeiend 2x per nacht wakker. @Hester: Hahaha wat grappig dat mensen dat niet in de gaten hebben. Meestal zie je aan een vrouw wel als ze zwanger is vind ik. Niet eens altijd aan de buik. Ik heb vaak dat mensen verbaasd zijn dat ik een kind heb. Met name op mijn werk dan hebben ze echt zoiets van: Huh heb jij een kind? Ik vraag me af wat dat is. Lijk ik kindonvriendelijk ofzo? @MendieC: wat balen zon vervelende dag en nacht. Gelukkig heb je een beetje bij kunnen slapen. Soms moet het even doorbroken worden en voel je je dan weer beter, hopelijk is dit bij jou het geval. @Meta: Hahaha tegen de tijd dat je computer aan stond was je dan al in slaap gevallen of niet? Fijn dat je een nieuwe hebt nu. Foei Marry zit je werkvermijdend gedrag te vertonen? (volgens mij klopt er niks van deze zin maar vergeef me, ik ben zwanger haha). Fijn dat ook bij jou de echo helemaal goed was. Heerlijk zeg al die goede echos. Leuk een verrassing krijg je, dat heeft toch ook wel wat. Ben benieuwd naar de fotos. @Zomaar: Ja inderdaad als de echo maar goed is dat is het belangrijkste. En als ze heel overdreven lang naar iets gaan kijken dan krijg je ook de zenuwen denk ik. Dan denk je dat er iets mis is en dan geniet je even toch niet van de beelden van je kindje. Hebben jullie ook zon last van spierpijn in je buikspieren? Jeetje lijkt wel of ik krachttraining aan het doen ben als ik loop. En hier ligt ook nog eens de hele straat open dus ik moet op een soort survivaltocht om mijn huis in en uit te komen. Maar goed hopelijk wordt het hier wel heel mooi in de straat. En hoe gaat het met de rest allemaal? Ik hoop op verbetering bij Kiwi en hoe is het met de kleintjes van Odess en Judith? Vandaag moet Felicee echo toch? Ben benieuwd!! Dames ik spreek jullie later, ik ga ff bankhangen.
Fijn dat alles goed was! Wel jammer dat jullie maar 1 foto hebben meegekregen, en hebben jullie 4 maart meer geluk Oh leuk de kinderwagen ophalen!
Beterschap voor jullie Het is niet niks zeg...pffff...nou hopelijk krijg je een doorverwijzing, en mogen haar amandelen eruit, dat helpt meestal wel (ze zijn er bij mij ook uitgehaald, en heb sindsdien geen oorontsteking meer gehad)
Hey meiden, nou apk was weer prima. Buik had mooi maatje en meneertje was weel goed druk Bloeddruk ook prima. Aangegeven dat ik 2 weken terug steeds zo'n trekkerig gevoel had en nu een grotere buik en ze zij inderdaad dat dat heel goed kon. Verder ben ik moe en een beetje emo vandaag, manlief ook dus we hebben al lekker even een aanvaring gehad maar direct alweer bijgelegd. Nu weten we het van elkaar dus even met fluwelen handschoentjes Mom, bij jou ook trekkerig? Het voelde bij mij alsof ik 35 weken zwanger was maar dat kan dus heel goed een groeispurtje zijn. Kleine moppie hier is trouwens alweer opgeknapt! Zo fijn!!! Marry, fijn dat alles goed was!! Net op het bord bij de vk of onze jongensnaam (vrij populair landelijk gezien) erbij hing maar nee! Er hingen wel 3! varianten van Elise, een naam die landelijk gezien helemaal niet zo populair is!