ow ladies, de beeb ligt idd in stuit. al een tijdje. en heeft dus te weinig vruchtwater om te draaien (weet naam zo niet meer) en uitwendige draai wil de gyn absoluut niet doen. verder net uit bed en heb poetsdrang zuchtje.... nu ga ik ff voor kiwi zoeken......
via deze site kun je het ook precies bereken, aangezien ik mijn verlof zelf moest fixen Kraamverlof Zwangerschapsverlof - lengte Duur van een zwangerschaps- en bevallingsverlof
owja las nog dat ivje in ziekenhuis ligt hopelijk gaat zei ook nog niet bevallen. is nog minder ver heen als mij. verder wel bijgelzen maar weinig puf. ben een beetje forum beu om alles bij te lezen. komt mede met hoe het er nu voor staat. hopelijk nemen jullie mij dit niet kwalijk. vind het best kut
Tuurlijk niet!!!! HOu je taai!!! Gewoon lekker spuien en egoberichtjes sturen als je er behoefte aan hebt, we leven mee!!!
Ff snel sneaky op mn werk! Dat van het verlof is nieuw voor mij, zal de wetboeken er nog ff op na slaan Is wel een extra motivatie om zo lang mogelijk door te werken Meta, ja ik wil hem nog steeds wegdoen, het is een super fijne doek maar wel echt voor een meisje. Ik koop weer een andere denk ik, intresse?
Ja, ik zie het ook op de p&o site bij ons staan, het is minimaal 16 weken - later bevallen = meer verlof! Wowie dit wist ik niet, thanks ladies! Het bevallingsverlof gaat in op de dag na de bevalling en duurt minimaal de vooraf gestelde termijn. Ze maken dus echt de scheiding tussen zwangerschapsverlof en bevallingsverlof.
ja heb wel interesse, waar ik over twijfel is of het niet erg warm is in de zomer & of ie wel groot genoeg voor me is & mijn linkerhanden: hoe lang loop ik te mutsen met knopen / hoe snel heb ik dat onder de knie...
Ik denk dat ik dezelfde weer bestel (maar dan andere, wel weer lichte, kleur). Het is helemaal katoen, dus dat is fijn. Hij heeft ook een lichte kleur en het knopen daar wordt je snel handig in. Ik had haar er in een rompertje in, voor mij vond ik het niet te warm. Tsja of je het fijn vind kan ik je natuurlijk niet vertellen, maar ik vond het heerlijk dat kleine lijfje zo tegen me aan!
ik overtreed een klein beetje de regeltjes. mijn poetsdrang is toch mega groot. maar doe rustig aan. nog geen harde buik gehad. aangezien die er zo in schieten valt me dat mee. alle ramen boven schoon laatste gordijnen in de wasmachine. en de badkamer nog ff uitnemen. morgen maar zuigen en dweilen hebben jullie ook al een tijdje last dat je onderbuik zwaar is. of zal dit komen omdat in stuit ligt. zware gewicht onderaan ow mijn mams heeft patroon voor een wrap. die gaat ze maken voor mij. lijkt me handig voor in ziekenhuis... en lekker warm ivm dat het toch vroeggeboorte word. (weet het gewoon zeker) zo nu tijd voor brood en drinken haha
sorry dat ik al tijdje niks van me heb laten horen. nog steeds veel hoesten (tot kokhalzen en overgeven aan toe) begin nu ook weer meer last van mn heup te krijgen. zal amber nu ff in bad zetten.(klein babybadje haha) kan ik boven ff bezig. vriendlief is laatste dingen naar de kazerne brengen. rest vd week is ie thuis. kunnen we hier in huis bezig en buiten met het terras bezig. xxxxx
@Verlof: Dat is dan veranderd, want tijdens mijn eerste zwangerschap was dat niet zo. Nou super voor degene die langer doorwerken! @Draagdoek: Ik twijfel nog steeds. @Kievit: Dan is de eerste datum 28 april denk ik het beste, zodat we inderdaad met slecht weer de andere kunnen pakken. Gezellig met drie hoogzwangere dame's op een bankje in de Kievit. @Zomaar: Wat lief van je moeder. IK heb geen last van een zware onderbuik. En het zwaarste gedeelte van de baby is zijn hoofdje, dus wat dat betreft heeft het daar denk ik niet mee te maken. Anders vraag je het morgen even aan de Gyn.
Hoe weet je dat zo zeker? Hopelijk blijft je uk nog even zitten met de rust Odess: wat klinkt dat gezellig met die doek Ik heb nooit een knoop-doek gehad maar ging wel boodschappen doen met de baby bjorn. ook op vakantie veel gebruikt, dat was ook zo knus. Nog iets van Ivje gehoord? Vandaag ben ik 32 weken en bij onze zoon was mijn 6 weken volledige bedrust nu al begonnen Mocht toen 3x per dag 10 minuten uit bed met tussendoor ziekenhuisopname. Ik zou er nu werkelijk niet aan moeten denken, want heb nog veel te veel te doen. Toen ook wel, maar was toen echt ziek van de pre-eclampsie, dus dan is het ook wel anders. Ben nu druk van alles aan het afronden op mijn werk. Het wordt zooooo raar om straks vrij te hebben! Kan me er niets bij voorstellen ALS we gewoonlijk al eens een paar dagen vrij zijn, is dat omdat we op vakantie gaan, niet om thuis te zijn en niks te doen. Ben echt heel benieuwd hoe het zal zijn!
Oja! Nog een vraag aan jullie: Als je BV geeft, moet je toch Vitamine K erbij geven (en D?) maar HOE gaaf je dat dan? (ben echt BV-leek want ben vanaf minuut 1 op flesvoeding gegaan voor onze zoon en daar zit dat allemaal al in)
@hester ik heb mn dochtertje 18 mnd bv gegeven. en ik deed het gewoon op een klein plastic lepeltje en vlak voor de bv gaf ik dat dan.
@Hester: Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat. Lijkt me inderdaad wel raar als je zoveel werkt ineens zoveel vrij te hebben, maar wel lekker. @Borstvoeding: Ik heb mijn beide mannetjes 2 dagen borstvoeding gegeven, maar dat ging echt niet. Hoe het met de vitamine zat weet ik niet meer. Nu ga ik gelijk flesvoeding geven. @Lovely: Wow knap hoor dat je zolang borstvoeding hebt gegeven. Ik las net op nu.nl dat de vader van het 12 jarige meisje dat vorige week is bevallen, zo goed als zeker ook de vader van de baby is. Brrrr krijg er helemaal de rillingen van Arm meisje. Vader tienermoeder (12) is ook vader baby | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
middag meiden, @ ivje nog geen nieuws gehoord @ sandra past het allemaal in de kast @ mendie succes bij de tandarts en werkse @ meta haha ik wel nee hebben hem voor de zekerheid alvast ingepakthaha grappig als je gordijnen open doe en je rot schriken als ik me vriend uit bed trek mag die eerst ff buiten paffen denk ik om af te koelenweetje ik heb ook gedroomd dat ik moest bevallen en me vriend niet te pakken kreeg die werk namelijk ploegendiensten @ zomaar ohhh foei je moet rustig aan doenennuh denk aan je eigen he we lopen niet weg hoor maar niet stiekem gaan bevallen beebje moet even binnen blijven nog @ odess werkse nog en moet kunnen he sneaky spieken hier @ hier ziekenhuis geweest alles was goed die boef lig nog in een stuit maar de ruimte wordt al kleinerhij heb nog 3 weken de tijd om te draaien.verder was hij verstoppertje aan het spelenze moest met de echo apparaat helemaal naar de zeikant van me buik boven inme vriend zo hij lijk echt op mij he ik zo ja erg heme gyn zei jij ben hier vaste klant ik zo ja gezellig toch verder naar slager voor niks gelopen gesloten en hebben hier geen winkel dus dat wordt zometeen frietjes eten voor deze keer
Hey meiden, ik lig weer lekker op de bank! Heb een uur overgewerkt en dat was toch wel erg fanatiek, kreeg last van harde buiken en pijnlijke steken dus dat is wel een duidelijk teken. Maar goed, dit moest echt even af en ik heb morgen lekker vrij! Daar ga ik heerlijk van genieten Morgen naar de vk en onze nieuwe auto halen Pris, haha geniet van je friet Ivje, alles nog goed? Hester, heerlijk toch!! Ik heb ook het idee dat ik 4 weken extra tijd heb omdat ik nog lekker rondloop. Geniet ervan en hardstikke fijn dat het zo goed gaat met je bloeddruk. En ja, een draagdoek is echt super fijn De vitamines gaven wij gewoon op een klein lepeltje