@Kiwi, leuk om nog te shoppen voor de aankleding van de kamer! Ik wil hem dus ook niet dragen om de reden die jij ook aangeeft. De fysio zei in het begin ook dat ik er zeker geen moest gaan dragen maar nu juist wel bij activiteiten en lopen. Mmm denk er nog een paar weken over na Vochtlucht? Weet je al waar het vandaan komt? Ik heb wel periodes dat ik ijzerlucht ruik. @MendieC, hoe was het bij de tandarts? @Hester, wij druppelden de vitamines in de mond als we de luier deden. Sommige doen het met een lepeltje maar dat wilde onze dochter niet. Verlof, de vorige zwangerschap was ik 6 weken voor de datum gestopt. Was 6 dagen overtijd en kreeg die er ook extra bij. Had hier echt een %$@##@$#@% dag!! Ze zouden tussen 10:30 en 13:00 uur de nieuwe deuren komen brengen. Moest boodschappen doen en dochterlief wilde niet zo meewerken dus we waren een half uur te laat. Gelukkig waren ze nog niet geweest. Toen belde mijn zus met een hoop gezever. Tussendoor belde de chauffeur van Svedex, kon ons huis niet vinden (luisterde ook niet naar mijn aanwijzingen) en heeft vervolgens zijn vrachtwagen op de busbaan verderop gezet en kwam met de heftruck aan. Toen kwam zijn vraag Eh, wie gaan deze deuren tillen. Eh gelukkig was de buurman thuis. (ze zijn echt loodzwaar). Na 10 minuten kwam ik er achter dat één deur niet goed is (is rechtsdraaiend ipv linksdraaiend, kan ook niet meer terug). Weg 250 euro bah! Ons meisje was tussendoor steeds aan het huilen, had een poepbroek en mijn vader belde ook nog eens om te zeuren .had het zooooo gehad!! Gelukkig kwam manlief thuis en zijn we vanmiddag gaan zwemmen met zn 3en. Even weer ontspannen. Mogelijk dat mijn zus de deur wil hebben (past bij haar wel) en anders maar bewaren voor de zolder mocht daar ooit een kamer gemaakt worden. Lang leve zwanger zijn haha ik duik het bad in, fijne avond! Oh ja, klap op de vuurpijl...de sluiting van de maxi-cosi is kapot, moeten we die ook nog nieuw kopen. :x
Even een hele dikke knuffel voor Felice! Geniet lekker van je bad en bedenk dat je het morgen allemaal vast weer veel zonniger inziet!
@ sandra vies he van die man uit groningen. dat te bedenken dat dat 45minuten hier verderop is gebeurt bahhhhhhhhhhhhhhhhh. bahhhhhhhhhhhh vies gewoon
@ lovely beterschapjes. bah dat het nog niet over is. duurt echt lang @ prisc... hier ook een stuiter. heb je nog wel genoeg vruchtwater voor het draaien dan? hier niet meer. en alweer frietjes wanneer mogen we bij je eten en idd jij bent ook vaste klant bij de gyn. ik ook al inmiddels morgenvroeg rond 10uur zit ik weer aan de ctg. wil idd vragen wat het zware en trekkerige gevoel onder in me buik is
Het is vloeibaar en ik gaf het op een lepeltje. Het zijn maar een paar druppeltjes gelukkig. Volgens mij heb ik vit k maar heel kort gegeven, omdat de toegevoegde waarde erg klein is. Vit d geven we sowieso alleen in de winter. Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen thuis. Je zal denk ik wel even moeten wennen aan gewoon even niets doen.Ik kan me nog herrineren dat ik het heel moeilijk vond bij Evy.
- Dank jullie wel voor de felicitaties met zoon's verjaardag. @ Judith, inderdaad ook maart 09 mama geweest. Ik zat al te twijfelen of ik jou daar ook van kende. Was niet super actief toen. @ Momeera, schiet nog niet echt op bij jou lees ik. Wel goed idee om kantoorwerk te gaan doen. Oeh wat lastig dat verhaal van de logee, ik snap je frustratie heel goed. @ Hester, goed om te lezen dat de bloeddruk aan het zakken is. @Meta, wat leuk dat je leerlingen zo begaan met je zijn. @ Zomaar, prettig dat je blij bent met de arts en dat alles nog stabiel is. Hopelijk blijft dat nog even zo. @ kiwi, wat heerlijk je laatste werkweek, succes met overdragen etc. @ Felicee, wat een ochtend voor jou. @ ivje, ik duim voor je dat alles snel weer rustig is in je buik en je eind van week weer gewoon naar huis kunt. @ hier, vriend en ik hebben net woonkamer onderste boven gehaald op zoek naar een bankpas die hij gisteren op tafel had laten liggen. En uiteindelijk hebben we hem gevonden. Zoontje had vandaag bedacht dat de cd-wisselaar wel een prima plek voor de bankpas was. Mijn vriend was zo helder om daar te kijken nadat hij zich herinnerder dat deze eerder op de avond moeilijk dicht ging. Lagen allebei dubbel van het lachen toen we de cd speler op zijn kop hielden en de bankpas er inderdaad uit kwam. In het vervolg maar beter opuimen dus.
biw @ odess heb lekker van genoten de friet.o lekker hoor morgen vrij nu je ook overgewerkt heb @ felicee jeetje zeg balen van die deur dat je hem niet om kan ruilen waarom kan dat dan niet??zit je ook niet mee vandaag he geniet van je bad!! @ sandra ik schrok ook van dat meisje dat haar vader het gedaan heb bah bah!! @ zomaar hier wel genoeg vruchtwater maar hij lig zo moeilijk hij lig schuin zeg maar hoofdje onderhand in me rug en beentjes tegen me blaas dus en hij ligt dus al 2 weken zo bijna.maar ja we zijn vaste klant maar wel beter dat ze ons goed in de gaten houden he. @ bloesem wat kindjes wel niet kunnen doen he met je spullendie dacht misschien o een dvd @ hier lekker met hondjes gewandeld moet wel zeggen dat ik die oudere mensen beetje stom vind.liep netjes met me hondjes kort me pup blaffen zeg ze ja hij bijt me zoik zo hij bijt niet ik heb hem kort en het is een pup.ja zeg ze honden je weet maar nooit.ik zo sjonge jonge hij bijt niet hoor heerlijk die hormonennu me vriend werken is heb ik ff lekker rust voor me eigen
Hoi dames lang geleden maar we hebben het druk gehad ik heb even wat pagina's bijgelezen maar wat lees ik veel ellende ik wil jullie allemaal even een grote knuffel geven en veel gelukjes toewensen en hopen dat dingen nu wat beter gaan!! vooral ivje duim ik dik voor mee, en zomaar heeft het ook niet makkelijk zeg momeera meid wat jouw werk doet....echt belachelijk, ik heb er geen woorden voor! Hier dus vrij druk gehad en tevens erg moe....ik heb een bloeddruk van 90/50 en voel mij vaak zwak en moe kleine trapt veel en mijn ribben voelen echt beurs en langer als een half uur zitten op de stoel is niet te doen, dus ik lig veel op het airobed wat we in de huiskamer hebben staan..... wel doe ik nog gewoon m'n dingen overdag zoals m'n paardje, hondje wandelen, opruimen in huis ect. maar alles gaat gewoon op 30% snelheid van wat het normaal is, dus ben ook langer bezig met minder Van de grote hond hebben we ook afscheid genomen en dat is mij erg zwaar gevallen en nog steeds wel het goede nieuws is dat de beeb al weken in goede stand ligt, groeit volgens het boekje, en eigenlijk alles daarmee dus goed gaat en dat is wel heeeeeeel fijn natuurlijk ook is de babykamer af op wat kleine dingen na, ligt de kleding heerlijk in de kasten, is de kinderwagen er al en is het alleen nog maar aftellen ik zal zo even wat foto's spammen..... iig een foto van buik @ 30 weken
Leuke fotos babybergen! Felicee, oh wat balen van je deur en maxicosi zeg! Gelukkig was het zwemmen well lekker. Bloesem, haha, helder van je vriend om daaraan te denken! Gelukkig hebben jullie hem gevonden. Net terug van werk, en weer gebroken! Welterusten!
mooe foto's BB en wat een mooi buikje. zo dik ga ik nooit worden zie geen verschil met vorige week. jullie dus ook woezel en pipje fan @ bloesem idd knap dat hij daar aan denkt. maar hij is er weer en nu hogerop leggen @ hier kom net van de wc en had helder verlies en geen slijmpies of kleverigheid. dus ga dit zo maar doorgeven. heb wel op hand geblazen maar komt niks. dus twijfel of vruchtwater is. beeb is weer druk. vriend weer op weg na breda, maar als ik bel weet ie dat er iets niet goed zit anders sms ik um wel. en kan ie maar komen zal gaan douche enzo. rond kwart over 9 weg maar kon zo niet meer slapen.
Goedemorgen allemaal!! @Zomaar: Succes vandaag, hopelijk krijg je een beetje positief nieuws, lijkt me helemaal niets om zo in onzekerheid te zitten Mijn duimen draaien voor je. @Babybergen: Wat heerlijk voor jullie dat de baby kamer af is in jullie nieuwe huisje, geeft denk ik wel een hoop rust. Wel erg verdrietig van jullie hond. Mooie foto's van een erg leuke babykamer en een mooi buikje! @Priscilla: Ja sommige mensen denken dat alle honden bijten @Felicee: Poeh geen lekker dagje gisteren, hopelijk gaat het vandaag wat beter. @Bloesem: Haha jullie hebben echt geluk dat je het pasje nog teruggevonden hebben. Het is nou niet de meest gangbare plaats om te gaan zoeken Het zou vandaag een supermooie zonnige warme dag worden, op dit moment is hier nog niets van te zien. Hopelijk komt het zonnetje snel door, want ik heb wel zin om in de zon te zitten. Ik heb gisteren alle huishoudelijke klussen gedaan + al het strijkwerk. Dus vandaag doe ik eens heerlijk niets (als me dat lukt) Vanavond nog even naar mijn werk, ik ben ondersteuner van de clientenraad en ga vanavond even afscheid nemen van de clienten, want over ruim een week gaat mijn verlof in. Dus dan stop ik ook met dat soort dingen. Fijne dag allemaal!
@ sandra het miezerd hier dus ook geen teken van zon. grrrrrrrrrrrrrrr maar wel zomers gekleed voor de sauna int ziekenhuis. succes met niks doen @ sweetbel hoop het ook... nou zal zo de hond uitlaten en heen gaan. goed last van me onderbuik dus autorijden is dus pijnlijden weer grrr