Bekijk bijlage 142261 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 6 april Marry - groeiecho 6 april Zomaar - CTG en Gyn (ochtend) 7 april Ivje - controle vk 8 april Senna04 - controle VK (32w&1d) 8 april Zomaar - CTG en Gyn (ochtend) 14 april Marry - controle vk 15 april Zomaar - Vk (als afspraak nog doorgaat) 15 april Sweetbel - controle vk 18 april Sandra - controle vk 20 april Felicee - controle vk 29 april miranda22- hb en suiker prikken + controle afspraak gyn 2 mei Sandra - liggingsecho (36 wkn) 2 mei miranda22- groeiecho gyn Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
FF een snel klein berichtje vanuit het zkh. Harde buiken blijven redelijk rustig. Mag vandaag 3x 1 uur uit bed en als dan alles zo blijft mag ik morgen naar huis. Dan ga ik gauw alles bijlezen. Mag nu ff op de laptop van mijn buurvrouw.
@Bloesem, hilarisch zeg de streken van je zoon @Priscilla, leuk die zeurende mensen.. @Babybergen, vervelend die lage bloeddruk. Wel fijn dat het verder goed gaat met jou en de kleine en dat alles klaar is! Mooie buik!! @Zomaar, er is nog hoop. De vorige keer groeide ik pas de laatste maand, dus wie weet. @Sandra, jij bent echt goed bezig zeg! Nu even uitrusten hè. Veel succes en plezier vanavond. @Ivje, leuk dat je even iets laat horen. Goed dat het rustig is in je buik, hoop dat je morgen lekker naar huis mag! Vandaag weer een glimlach hoor. De deur is gewoon jammer en heb inmiddels een maxi-cosi gevonden die ik deze week koop. Manlief is vanavond uit eten met zijn werk dus even een avondje alleen en denk lekker vroeg naar bed. Morgen het gesprek op het werk en raar genoeg ben ik er (nog) helemaal niet mee bezig. Lig er ook niet wakker van. Denk omdat mijn woede deels is afgezakt na zoveel weken. Wat een somber weer hè vandaag..jullie nog plannen? Hier komt zo een vriendin met haar dochter.
Ivje, wat fijn nieuws! Hopelijk blijft het nu dan ook even rustig in je buik! Zomaar, succes vandaag!! Mooi bolletje toch @ het mooie weer, het is hier ernstig bewolkt laat die beloofde zon en 18 graden maar komen Hier lekker uitgeslapen tot 8 uur!! Ons meisje heeft nog veel gehoest vannacht, arme mop, maar dat heeft manlief op zich genomen. Voor mij dus wel even heel fijn Vandaag is ze gelukkig wel lekker vrolijk! Zo ff naar de vk en dan vanmiddag de nieuwe auto halen. We zijn helemaal benieuwd We maken er een lekker dagje van vandaag. Allemaal een fijne dag gewenst
Felice, fijn dat je je nu weer lekkerder voelt Veel plezier! BB, mooie foto's meid!! Fijn dat mini het helemaal goed doet! Sandra, goed bezig! Geniet van je lekker niets dagje! Sweet, lekker kalm aan Mom, hoest nou met jou meis? Bloesem, ow dat meen je! Ik vind het een wonder dat jullie hem gevonden hebben!! Inventief zoontje hihi
@bloesem: hahaha heeft je zoontje zeker geprobeerd te pinnen uit de cd wisselaar??? kleine bankrover!Hihihi @babybergen: leuk dat je er weer es bent!!! Mooie buik, lekker dat alles goed gaat, al gaat het op een langzaam tempo en is je bloeddruk wat laag. Van je hond zal vast nog lang lastig blijven, zoiets is best heftig, zeker als je zon dierenliefhebber bent !!! Sjieke commode! (wij hebben een geval waar mn man nog op gelegen heeft, heeft ook wel wat maar deze vind ik wel super!!!) @zomaar, wow spannend, had je de gyn gezegd dat het ook spontaan vroeger kon komen of is het gewoon vruchtwater, verloor je al eerder of maakte je niet meer aan? Sterkte vandaag! @ivje: goed wat van je te horen en ik duim voor je dat je lekker naar huis mag en je beebje lekker rustig blijft zitten! @felicee: idd vervelend van de deur en maxicosi, maar het zijn idd maar spullen , goed dat je zo 'koel' bent over je gesprek! Houden zo! geniet van je dag! Hier 2 dagen relatief veel gewerkt/druk gehad, gisteren toch iets te enthousiast na school nog even 'snel' naar de bieb geweest en wat boodschapjes gedaan, kids gehaald, in de keuken staan koken, zwangerschapsyoga, daarna 10minutengesprek voor mn dochtertje .Vanochtend kids naar school, vk, boodschappen (toch weer wat teveel getild)... nu flink last van mn buik, echt bandenkrampen rechts onderin oei niet lekker . NU schuin hangend op de bank om rechterkant te steunen doet echt wel pijn, hoop dat t zo zakt Bij VK was alles ok (moest vanmorgen, was vergeten het in de lijst te zetten), bloeddruk 134/79, schone urine, en in totaal maar 4 kilo aangekomen Beeb groeit goed, met 35 weken nog wel even herhaling van groeiecho omdat ze op de bovenste lijn van de curve ligt en er niet overheen moet. Koppie ligt al beetje in bekken, dus das ook lekker Gisteren bewoog ze echt zooo erg dat ik ff gefilmd heb, als man vvond thuis is zal ik proberen het filmpje even te uploaden (kweetnie of dat kan???) Ik moet mezelf even ervan weerhouden om veel te doen vandaag, hoop een beetje te kunnen doseren .. Vast tot later vandaag!!!!!
Ik had inderdaad ook gehoord dat je verlof langer duurt als je later bevalt. Gelukkig maar, zou wel lullig zijn als dat niet zo is want je bent al zielig dat je langer door moet waggelen. @Odess @Meta: Ik ben ook fan van die draagdoeken. Heeerlijk en Ameera vond het ook heerlijk, alleen er zijn ook kindjes die er niks van willen hebben. Mijn nichtje vond het niks die wilde zelf veel te graag op onderzoek uit hihi. @Lovelyengeltje: Wederom beterschap gewenst. @Zomaar: Ik heb ook niet echt last van een zware onderbuik. Mijn buik is helemaal zwaar hihi. @Hester: Oh had jij ook zwangerschapsvergiftiging vorige keer? Erg is dat he als je dan rust moet nemen en in het ziekenhuis moet liggen? Ik had dat ook maar idd als je ziek bent is dat wel anders dan wanneer je je ok voelt. Als je je ok voelt ga je je nog sneller vervelen. Hier trouwens ook een borstvoedingleek. Ik ga binnenkort naar een informatieavond want ik weet er echt nul van. @Sandra: Akelig ja dat verhaal van dat meisje in Groningen. En ze heeft geen moeder meer. Ik denk dat ze zich wel heel eenzaam zal voelen. Hopelijk redt de zwangerschap haar van de praktijken van haar vader en krijgt ze het beter. Maar ze zal toch ook aardig wat schade opgelopen hebben denk ik zo. @Pris: Fijn dat alles weer goed was. Hoop dat de kleine toch even gaat draaien. Lekker frietjes hihi. @Odess: Oei das niet zo mooi dat je iets teveel had gedaan (dat doe ik nou nooit haha). Wel lekker dat je nu vrij bent. @Felicee: He get dat is zon alles gaat mis-dag. Hopelijk heb je weer een beetje bij kunnen komen. Vreselijk zijn dat soort dagen. @Bloesem: Haha die bankpas. Wel goed dat je vriend daaraan dacht want anders had je hem nooit gevonden volgens mij. Die kleintjes die verzinnen ooit de gekste plekken voor onze spullen hihi. Heeej BB we mistte je al. Fijn dat het met de baby allemaal goed gaat en met de babyvoorbereiding. Ik vind je buik ook prachtig!! Heb je de grote hond weg moeten doen? How come? Dat lijkt me zo moeilijk als je dat moet besluiten. Een hond is heel belangrijk in een gezin. Mooie kamer *klapt in handen*, wat heerlijk dat het al zo af is. @Sweetbel: so heej jij moest tot laat werken! @Zomaar: Je moet ff ruiken of het vruchtwater is, dat ruikt zoet (zou ik wel ff doen als niemand kijkt hihi ) @Ivje: Ik hoop dat je morgen naar huis mag. Hou je taai!! @Felicee: Gelukkig je kan weer lachen J. Geniet van je dag. En misschien ben je niet met het gesprek bezig omdat je er al veel te veel mee bezig bent geweest. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen hoor morgen. Ben bijna zenuwachtiger dan jij hahaha. @Odess: Ons meisje is ook al zo aan het hoesten. Zielig is dat he? Ze slapen dan zo slecht. Met mij gaat het redelijk, thanks for asking J. Ik doe aan het eind van de reacties ff een update. @Meta: Oei is de pijn nog weg gezakt? Leuk filmpje, zie ik graag. Je kunt het op youtube zetten of zon soort site. Nou nog steeds ziek hier hoor. Nog steeds hees, nog steeds hoesten, nog steeds half doof. Inmiddels de tweede medicijnlading ook alweer een week gebruik dus moet ik nu mee stoppen en het is nog steeds niet echt verbeterd. Dus ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts maar kan pas volgende week terecht. Ik heb mijn leidinggevende van mijn werk dus gemaild maar ze heeft niet meer gereageerd en vandaag is ze vrij, dus ik ben benieuwd of ze morgen reageert. Doet ze het niet dan doet ze het niet, ook prima. Dan belt mijn collega dadelijk weer denk ik hahaahaa (ik lag omdat het zo gestoord is wat ze doet) Maar ook goed nieuws. Gisteren zijn we naar een autohandelaar geweest. We hadden namelijk eindelijk een familieauto gekocht maar mijn man had er last van dat hij nooit meer de auto had omdat ik die nu ik zwanger ben steeds nodig heb en straks hebben we twee kleintjes dus dan hebben we weer hetzelfde probleem. Dus we hebben uiteindelijk besloten om onze auto om te ruilen voor twee andere autos. Hij heeft nu een renault en ik een alfa romeo. Ben wel heel blij met mijn nieuwe auto, het is toch wel erg handig om een eigen auto te hebben (verwend he?). Alleen ze zijn hier voor de deur aan het werk aan de straat enzo en ik reed natuurlijk wel met mijn nieuwe auto tegen de hekken aan (muts). Dus die werklui staan daar hoofdschuddend toe te kijken. Ach er was gelukkig geen schade. En nog meer goed nieuws. Ik ben namelijk wel een stuk ongeduld en ook al deed mijn man dat hij er niets om geeft dat ik last had van dat we niet in de babykamer kunnen, hij geeft er wel wat om. Hij heeft namelijk wat geregeld. Wij hebben een groot huis maar wij wonen eigenlijk alleen maar op de 1ste verdieping. Op de begane grond logeert een vriend van ons en in de andere kamer komen dadelijk de meiden uit Afrika en daar staat nu nog een hoop zooi. De vriend die beneden woont hebben wij eigenlijk altijd die kamer gegeven maar hij betaald dan wel mee met gas, water en licht. Die vriend stelde eigenlijk zelf voor dat hij met de andere logee dan samen op de kamer beneden slaapt zodat wij verder kunnen met de babykamer. Dat stelde hij voor toen mijn man vertelde dat hij graag verder wilde met de kamer. Dus het is dadelijk nog steeds een drukke bende hier in huis maar ik kan in ieder geval wel verder met de kamer, joepiieee. Ok tot zover mijn nieuwste novel. Zelfs creatief geweest met kleur
@Ivje: Fijn wat van je te horen!! Gelukkig zit die kleine nog in je buik. Hopelijk mag je snel naar huis, sterkte. @Felicee: Succes morgen met je gesprek! @Odess: Geniet van je vrije dag! @Meta: Rustig aan doen hoor! @Momeera: Oei nog steeds ziek, duurt wel lang zeg en dan nog zolang wachten op een afspraak. Je hebt wel een rare werkgever hoor. Ik was even wat foto's aan het uitzoeken en toen kwam ik deze tegen hahaha, ik moet hem even laten zien hoor: Bekijk bijlage 142312
was ik weer. ctg was goed op soms hele harde buiken na dan. inwendige echo gehad en een normale. de reden waarom mijn buik en al trekt en elke harde buik mega goed voel. is omdat het zo beweegzaam is en laag ligt. we schrokken, het vruchtwater was iets meer, en had verteld dat ik wat verloor maar dat bleek afscheiding te zijn. baarmoederhals is nu 2,9 ipv 3,9. maar voorlopig nog geen bevalling, zoals vandaag lijkt. maandag was dat wel anders. de gyns zeiden dat het zoals nu lijkt hoe dan ook vroeggeboorte word. maar elke dag en week is meegenomen. dus gewoon afwachten, en niet druk maken over hoe het er vrijdag voor staat. en moet miss zondag weer komen. anders pas maandag ergens. ze bekijken alles maar per keer, en meer kunnen we eerst niet doen
Zomaar, wat fijn dat er wat meer vruchtwater is. Je hebt gelijk, je kan maar beter rustig afwachten, elke dag is meegenomen. Mom, goede oplossing toch? kan jij lekker verder met de babykamer. Lekker zeg, een eigen auto. Ik kan ook echt niet zonder die van mij! Vervelend dat jij ook zo'n gezeur op je werk hebt. Maar goed, jij hebt stappen ondernomen om contact op te nemen met je leidinggevende, nu ligt de bal bij haar! Leuk hoor, die kleurtjes! Sandra, haha, met jouw laarzen aan? Schattig hoor! Meta, 4 kilo maar?? Doe je goed! Hier zit er nu iets minder dan 7 kilo aan, maar heb wel onwijze honger steeds, hoop onder de 15 te blijven haha. Succes met je pijnlijke buik, doe maar rustig aan vandaag! Odess, veel plezier vanmiddag met het ophalen van je nieuwe auto! Lekker dat je mocht uitslapen. Felicee, succes morgen met het gesprek. Gelukkig heb je al bijna verlof! Fijn dat je al een andere maxicosi hebt gevonden! Ivje, lief dat je zelf eventjes wat laat horen! Ik hoop dat je snel naar huis mag! Net terug van mn paard, maar vanmiddag weer terug, hij mocht pas vanaf 12 uur op het weiland. Straks met mn hondje naar de dierenarts, die is steeds aan het hoesten en niezen, mn vader denkt kennelhoest, ookal is ze daarvoor ingeent. Nu snel naar zolder wasje ophangen. Hier schijnt de zon ook nog niet, hoop dat het nog komt!
@Sandra: Hahaha die foto is leuk. Ik heb ergens ook nog zon foto, Ameera met mijn laarzen aan. @Zomaar: oh dat klinkt toch redelijk goed dan. Zelfs een beetje meer vruchtwater. Hopelijk blijft ie voorlopig nog ff lekker bij jou. @Sweetbel: Ja inderdaad het is nu aan mijn leidinggevende. Ach gos wat zielig voor je hondje. Hopelijk heeft de dierenarts iets voor hem en knapt ie snel weer op. Ik ga lekker ff slapen, welterustuh
dag dames, Ben eve boos en wil het eve van me afschrijven! Wij hebben hier nog helemaal niks aan de babykamer gedaan, nou ja we gaan onze slaapkamer in 2en splitsen voor de babykamer. We hebben 2 kledingkasten neer gezet en een commode ertussen als wand en dat hebben we gedaan en dat is het. Nou krijgen we van mijn moeder geld voor de babykamer te schilderen dus ik belde mijn moeder vanmorgen om te vragen of ik de verf mag gaan halen, aangezien er nog niks gedaan is en ik heel graag wil beginnen. Was geen probleem en zegt me moeder ik vraag wel eve aan je broer en een goede vriend van hem om ze komen helpen (mijn man is de hele week weg vanwege zijn werk, internationaal vrachtwagen chauffeur. maandag weg vrijdag weer thuis) dus kan niet veel helpen. Ik helemaal blij want mijn broer en zijn vriend zijn allebei schilders, mijn broer heeft jaren als schilder gewerkt en zijn beste vriend werkt al ruim 10 jaar als schilder en ze hebben allebei alle papieren die je maar kan halen. Dus ik me man net bellen en zeg michel en joey komen als het goed is vanmiddag om met me mee te gaan om verf te halen en gaan me helpen schilderen goed he!! Krijg ik alleen maar een diepe zucht, en zegt hij ja maar dat zouden wij toch samen doen? Dus ik ja mop uh jij bent de hele week van huis en ik kan ook niet alles alleen doen he!! hebben hier ook nog een klein kereltje rond lopen en aangezien hij ook bijna 6 weken te vroeg is geboren en er een kans bestaat dat dit dametje ook eerder komt wil ik gewoon dat er nu wat gaat gebeuren en de babykamer bestaat niet alleen uit schilderen. Nou zegt hij vindt het niet leuk maar je doet maar wat je niet laten kan!!! Dus het stoom kwam hier net eve bijna uit me oren vandaan. MAnnen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Nou ja hij kan me wat ik ga gewoon vanmiddag lekker schilderen en bezig zijn met de babykamer of hij het nou leuk vindt of niet!! Sorry hoor maar moest het echt eve kwijt!!!
@pris Oh jij ook al aan het nachtbraken @Odess Heb je vannacht beter geslapen? En hopelijk is je kleine meid snel van het hoesten af! @Sandra En passen de kleertjes in de kast? hihi @Mendie Hoe is het gegaan bij de tandarts? @Meta Dan schrik je ook als je buurvrouw al ineenkeer bevallen is, terwijl ze in sept uitgerekend was, en heeft je mannetje toen gelijk de babykamer afgemaakt? @Zomaar Balen dat de baby in stuit ligt, kan de kleine zich nog wel omdraaien? Of is die kans klein? Wel rustig aan doen he, met je poetsdrang! Enne ego berichtjes mogen best hoor @Ivje Hoe gaat het nu met je? @Odess Oh foei vanaf je werk hihih, Miste je ons al hihi, Hou je het werken nog wel wat vol? @Zomaar Hier voelt mijn buik ook zwaar, maar hier ligt ie niet in stuit..zal er wel bijhoren denk ik...eigenlijks geen idee @Lovely Beterschap hoor en rustig aan doen! En alvast veel plezier in de tuin @Hester Gelukkig heb je nu nog geen bedrust! Lijkt me wel lastig hoor om bedrust te krijgen. Wanneer begint jou verlof? Vitamine K, zit idd al in de flesvoeding, maar las wel ergens dat je dat met borstvoeding extra moet nemen ofzo...maar ik heb me er niet veel in verdiept, want ik ga fv geven @draagzak Hm, lijkt voor mij ook wel wat, aangezien ik alles op de fiets moet doen hihi @Sandra Ja das ech niet best he van die vader, mogen ze van mij opknopen aan de hoogste boom! Arm meisje! @pris Fijn dat alles goed was met de kleine, hopeljk draait ie zelf nog! @Felicee Dat is flink kl*te van de deuren...en kunnen ze het niet meer veranderen? En dan belt je vader ook nog om te zeuren, en balen van de maxi cosi! Rustig aan hoor! En ben je nog een beetje relaxed geworden van het bad? @Bloesem hihihih. de bankpas in de cd speler hihi, maar goed dat je vriend het nog bedacht dat ie daar kon liggen hihi Hier is mijn vriend de pas van de week kwijtgeraakt...en niet weer gevonden, maar wij hebben net zo'n kleine boef rondlopen die het overal neerlegt hihi @Babybergen Fijn dat het met de kleine super gaat! en alles volgens het boekje! En dat je alles voor de baby al klaar hebt! Kan me voorstellen dat jullie het er nog steeds moeilijk mee hebben dat de hond weg moest.. En het huishouden gaat hier ook op een veel slomer tempo...en daarna ben ik echt uitgeput...Mooie foto's!! @sweetbel Doe je wel rustig aan met al dat werken! @zomaar de groeispurt kan nog komen, en hopelijk is het slijmverlies geen vruchtwater! @Sandra Hier zou het ook een zonnige dag worden, ik had er al helemaal zin in na gisteren (was zo'n treurige dag, hele dag bewolking), maar er is tot nu toe nog geen zon te zien... @Ivje Fijn dat het weer wat beter gaat! Hopelijk mag je morgen weer naar huis toe! @Meta Fijn dat alles goed was bij de verloskundige, en wauw 4 kilo aangekomen...ehm ik ben meer als 20 kilo aangekomen...oeps! Maar krijg gelukkig wel complimentjes dat ik er nu goed uitzie (was voor de zwangerschap wat te dun oor mijn lengte...) @Momeera Dat is goed nieuws! Echt supervan die vriend, om naar een andere kamer te gaan! Dan kunnen jullie lekker klussen in de babykamer @sandra Wat een leuke foto! @Zomaar Fijn dat het goed was bij de ctg, op de harde buiken na! En er was dus weer wat meer vruchtwater te zien, dat is super! En hoelang moet je baarmoederhals normaal zijn? is dat slecht of goed nieuws? Heb daar echt geen verstand van... @Sweetbel Hopelijk heeft je hond geen kennelhoest... Hebben we hier op de buurt ook last van gehad, en hebben we (en meerdere buren) een aantal weken de honden niet uit kunnen laten, want de buurvrouw met de hond met kennelhoest had er scheit aan, en die liet de hond gewoon uit...terwijl zij van de dierenarts, niet met de hond mocht lopen @momeera Welterusten! @Miranda ik zou gewoon de babykamer gaan schilderen met je broer en die vriend, dan is dat maar klaar! maar kan me ook wel voorstellen dat je vriend dat ook wel wil doen, maar is wel lastig! Ik heb hier ook alles zelf geschilders op de babykamer...kon net meer wachten op mijn vriend, want stelde het iedere keer maar weer uit..
Zo ben weer helemaal bijgelezen...pfffff hihi Hopelijk word het nog wat mooier weer, want dan kunnen de kippen nog ff naar buiten hihi, ze zin nog te klein om constant buiten te zijn... De kleine man is ook weer lekker druk bezig in min buik, vanmorgen al wakker getrappeld, en steekt nu iedere keer zin kont naar buiten hihi, dus heb nu een rare bult aan de rechter boven kant van mijn buik hihihi Zal zo weer ff wat in het huishouden doen...heb gisteren niet veel gedaan, maar dat is ook wel te zien met de honden...zijn net kleine kinderen Ik hoef gelukkig niet af te wassen, dat heeft mijn vriend gisteren al gedaan (is ook voor het eerst sinds we hier wonen...hihi) Nou hopelijk breekt bij iedereen het zonnetje nog door vandaag en allemaal een fijne dag!
Even spuwen - ben net bij de vk geweest en alles weer helemaal goed - hb 7.6 en bloeddruk netjes 110/60. Ging ze mn buik voelen kon ze het hoofdje al niet meer voelen. Mn gevoel zat goed, dit mannetje is nu al ingedaald en ligt met het hoofd vast in mn bekken! Elise was al extreem vroeg met haar 34 weken en toen had ik dus al geen baarmoedermond meer zeg maar (vandaar ziekenhuis). Maar goed dat is ook allemaal helemaal goed gegaan en ik maak me ook echt geen zorgen hoor, maar bijzonder is het wel! Heb ik daar zo'n lekker plekje ofzo, dat babies er graag liggen. Het zal wel bij me horen Zomaar, fijn dat het vruchtwater meer is! Laat het lekker op je afkomen, doe rustig aan en je ziet wel. Ik heb me ook zo'n zorgen gemaakt de vorige keer en dat was achteraf nergens voor nodig. (ook met 0 cm baarmoederhals en ontsluiting kan je nog lang doorlopen weet ik uit ervaring!) Was beebje ook goed gegroeid? Mom, jeetje meis doe kalm aan hoor. Wat ontzettend vervelend dat het maar niet weg wil gaan!! Fijn dat je een nieuwe auto hebt, niet meer tegen hekjes rijden he Pfoe andere mensen bij je in huis, ik moet er niet aan denken! Wel fijn dat je nu wel verder kan met de babykamer! Sweet, dank je wel Heb je je paard op een pensionstal staan? Hier staan ze sinds 2 weken lekker buiten, dag en nacht (scheelt mij veel werk ) Sandra, wat een leuke pic! Je mannetjes zijn echt jut en jul zo te zien Ben benieuwd hoe dat straks gaat zijn met een klein mannetje erbij! Miranda, zo hebben wij het ook gedaan - 2,5 meter aan kast geplaatst (dan hou je 1,5 meter loopruimte bij ons over) en daarachter hebben wij een wandje geplaatst. Daar staat de commode tegenaan, net echt Wat lief dat ze je willen helpen met schilderen! De reactie van je man snap ik niet zo goed, dit is toch super fijn en een mooie oplossing??