Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    middag!!

@ bb dat is lang geleden maar mooi dat alles goed gaat en mooi kamertje en huge buik!!snap wel hoor dat je verdriet heb van je hond is toch je trouwe viervoeter geweest!!

@ zomaar meid heel veel succes in het ziekenhuis!!

@ sandra ja idd ik was echt pist op die mensen het is hier ook zo een bejaardendorp;)
    ondertussen nu wel zon daar hier wle heerlijk weer hier.

@ ivje duimen draaien dat je morgen naar huis mag!!

@ felicee heerlijk relax avondje dus

@ odess succes bij de vk en veel plezier met je nieuwe auto ophalen

@ meta jij heb het maar druk gehad:p

@ momeera beterschap!!

@ sandra leuke foto:D

@ zomaar mooi dat ctg goed was en vruchtwater bij alleen maar goed he elke dag en week is mooi mee genomen meid!!

@ miranda balen dat nog niks is gedaan aan babykamer snap je frustatie wel hoor!!

@ senna ja echt he nachtbraken doe ik nu al een paar dagen:)jij ook al aan het huishouden hier ook

@ hier zon schijnt heerlijk lekker warm zal jullie wat sturen of jullie wonen gewoon aan de verkeerde kant:Dverder gordijntjes komen zo woehoe:pnu ff verder poetsen de wc enzo moet ook gedaan worden:Den huisje dan klaar boven kan ik nu niks beginnen vriend slaapt nu.

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    miranda: snap jouw frustraties heel goed maar snap je mannetje ook wel
    hij wil dat gewoon graag samen met jou doen....dat is toch iets speciaals

ik zou zeggen, ok ok, is goed,maar dan wel aankomend weekend anders gebeurd het door andere.......

wij hebben hier ook alles samen gedaan en nog steeds....voelt gewoon toch echt goed om dat samen te doen!

odess: fijn dat alles goed is en wat een mooie bloeddruk heb jij! daar teken ik voor!

3. sandra

sandra Fanatiek lid

@Zomaar: Gelukkig iets beter nieuws dan de vorige keer, lekker rustig aan doen en hopen dat de kleine voorlopig nog blijft zitten.

@Sweetbel: Ondanks dat ze ingeent zijn tegen kennelhoest kunnen ze het nog krijgen, daarom laat ik die van mij nooit inenten tegen kennelhoest.

@Miranda: Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt.

@Senna: Heerlijk he zo'n trappelbaby, ik wordt er altijd helemaal blij van.

@Odess: Zo nu al ingedaald, Thomas was trouwens ook zo vroeg hoor en daar ben ik 5 dagen telaat van bevallen. Jasper is pas ingedaald tijdens de bevalling.

Hier is het zonnetje ook heerlijk doorgekomen, dus we gaan even een paar uurtjes naar de speeltuin. Er zouden nog een paar moeders en kindjes van school komen, dus dat wordt vast gezellig.

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sandra, het is eigenlijk ook a-typisch dat je tweede eerder indaalt, die hoeft namelijk niet want heeft meer ruimte! Naja het zal :) Geniet van het mooie weer en stuur ook wat zonnestraaltjes deze kant op!

BB, ja mooi he? Lage bloeddruk hoort bij mij, ik had de vorige keer 100/ 50 (jij ook zoiets toch?) maar ik voel me daar ook helemaal niet raar onder ofzo. Vervelend dat dat voor jou anders is. Neem je dan een zoutje oid om je beter te voelen?

5. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Odess, lekker zolang uitgeslapen! De zon is er inmiddels (hier tenminste) en leuk leuk de nieuwe auto! Alles goed bij de vk? Ja dus…dat is echt vroeg ja. Ligt het ook al helemaal vast?

@Meta, alleen dat deze spullen ook weer ‘veel’ geld kosten..dat is meer waar ik me druk om maak. Was net zo goed bezig met sparen ;) Even rustig aandoen jij hè..hoelang moet je nog werken? Netjes hoor vier kilo!!

@Momeera, wat ontzettend balen dat de medicatie niet heeft gewerkt. Laat je werk lekker de $#@!$ krijgen (ja, dat zeg ik haha). Wat lekker een eigen auto. Ik heb sinds vorig jaar ook een zelf en zou hem echt niet meer willen missen. Goed idee zeg, nu kun jij in ieder geval lekker rommelen op de babykamer!

@Sandra, wat lijken je jongens op jou of niet? Heeft Jasper nou je laarzen aan?

@Zomaar, wat een goed teken zeg dat het vruchtwater meer is geworden. Lag het nog steeds in een stuit?

@Miranda, snap dat je teleurgesteld bent in de reactie van je man, niet echt leuk.

@Senna, huh kippen?

Ga hier even fietsen met ons meisje, het is zulk mooi weer.
    Vanavond samen pannenkoeken eten omdat mijn man met zijn werk uit eten gaat. Ons meisje helemaal blij toen ik zei dat we pannenkoeken gingen eten :D

6. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Miranda: Dat is balen dat je man zo reageerde, je had het net zo mooi geregeld. Zou het niet kunnen zijn dattie gewoon teleurgesteld is? Ik kan me voorstellen dat hij graag de tijd gehad had willen hebben om het samen met jou te doen. En hij heeft die nesteldrang niet zoals wij die hebben.

@Senna: Toch nog wel gelukt he, die zon? Hebben de kipjes nog buiten gespreeld?

@Odess: Misschien heb jij een lekker zacht bekken ofzo. Maar de verwachting is dus niet dat deze baby te vroeg geboren zal worden?
    Ach ja vreemden in huis, ik ben het gewend. We hebben zo’n groot huis en zoveel vrienden in nood. Het gaat allemaal wel veranderen als de meiden hier zijn denk ik.

@Senna @Odess: Monsterreactie??

@Felice: Yummy pannekoeken..

Ik was net even naar het winkelcentrum hier vlakbij. Ik moest even naar de bruna, even naar de drogist en even naar de hema. Nou harde buiken joh, niet normaal. Ik vind dat zo’n akelig gevoel. Alsof je hele lichaam zegt dat je moet gaan zitten. Ik ga er ook altijd een beetje krom van lopen.

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi dames,

Wat en reacties allemaal weer! Ik zit nu op mijn werk dus kan niet uitgebreid op iedereen reageren.

Mom: herkenbaar dat gevoel van harde buiken. Ik heb gisteren zo druk gehad op mijn werk en zo ontzettend veel gelopen dat ik er op een gegeven moment ook wel krom van liep. Toen ik eindelijk ging zitten kon ik niet meer normaal opstaan. Ik had s' avonds echt een warm badje nodig om mij een beetje normaal te voelen.

Odess: idd wel snel dat je kereltje nu al ingedaald is. Maar gelukkig zegt het niets over wanneer het geboren wordt. Fijn dat alles goed was bij de vk.

Zomaar: goed nieuws dus! Fijn, en nu niet meer doemdenken. Positief zijn wil ook weleens helpen.
    Vruchtwater is toegenomen, dus dat is mooi. En nu niet meer te veel poetsen.

BB: mooi foto's! Fijn dat je er weer bent.

Miranda: begrijp je gevoel wel, maar ook dat van je man. Het is over allebei wel wat te zeggen idd.

Ik hou het even hier bij.

Vanavond lekker uit eten met 2 vriendinnetjes. Heb er zin in!

Tot snel!

8. Hester

Hester Niet meer actief

Fijne avond Kiwi!

Momeera: dat herken ik ook. Je merkt het meteen wanneer je teveel gedaan hebt.

Felicee: heb je lekker gefietst?

Vandaag weer op de poli VK geweest en mijn bloeddruk is zo netjes gezakt naar 115/80; dat is dus echt 15 punten in één week op 2 pilletjes per dag :D

Ik zag wel in het systeem dat ik al precies 50 (!!!) afspraken op de poli VK heb gehad. Wel voor mijn 1e kindje en deze baby bij elkaar hoor, maar toch een soort jubileum ;) En daar zitten de losse bloeddrukmetingen niet eens allemaal bij (momenteel 2 keer per week...)

Nu nog gauw verder met werken!

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Senna, de dierenarts heeft niet gezegd dat het kennelhoest is, maar hou haar voor de zekerheid wel weg bij andere honden. Dierenarts kon niet echt benoemen wat het was. Ze heeft ontstelingsremmers gehad en een slijmoplossend poedertje voor over het eten, dus hoop dat mn hondje snel weer beter is! Wat leuk, heb je kippen??

Miranda, zou ook lekker laten schilderen. Waarschijnlijk is je man helemaal blij als hij thuiskomt en de kamer is mooi en aangekleed. Kan hij er ook nog eventjes van genieten. Vind je het niet eng trouwens, dat hij steeds zo ver weg is?

Hester, jeeee, wat goed! Lekker he, dat die pilletjes zo goed hun werk doen. En al 50 afspraken, gefeliciteerd!;)

Odess, ja hij staat op een pensionstal. Heerlijk he, die wei, scheelt inderdaad erg veel werk. Moet alleen wel een beetje oppassen met hem, hij is koliekgevoelig, dus moet nog wel een beetje in beweging blijven. Was trouwens wel eng om hem weer van de wei te halen. Er werden net 5 paarden bij de groep gegooid, en ik moest helemaal naar het einde van de wei lopen terwijl die beesten gek aan het doen waren aan de voorkant. Was steeds bang dat ze in mijn richting kwamen rennen, naar het groepje waar die van mij bijstond, en dan met zn allen weer naar voren zouden stormen. Ik ben ook zo'n muts die zich dan bezwaard voelt om aan iemand anders te vragen om hem te halen:). Gelukkig kwam er op de terugweg iemand me tegemoet lopen die me op mn kop gaf en mn paard overnam. Echt lief, en ze staat er pas een maandje. ( haha, heel paardenverhaal).

Mom, doe je rustig aan?? Vervelend, die harde buiken!

Kiwi, veel plezier vanavond.

Pris, en hangen je gordijnen mooi?

Nu even lekker op de bank hangen. ZOu vanavond ook bij een vriendin eten, maar ben echt te moe. Baby is trouwens lekker druk aan het bewegen, mn zusje kon haar vanmiddag voelen, echt zo leuk!

10. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ sweetbel wat heeft je hondje inmiddels???

@ momeera al weer wakker :)

@ miranda jij hebt dus ook een lui mannetje? die van mij wilde ook niet en stopte halverwege. ben zelf verder gegaan. en je hebt echt gelijk hoor want de verf lucht hangt erg lang
    show je wel fotos?

@ senna zoals nu lijkt en gyn haast zeker weet zal hij neit meer draaien. omdat het vruchtwater wel iets meer is dan maar veel meer voor nodig is zodat hij zelf kan draaien. gyn durft namelijk geen uitwendige draai te doen
    maar goed zolang ukkie er maar uit komen ;)

@ senna ze vertelden maandag dat de baarmoederhals boven de 2,5 cm goed is. verder heb ik er ok geen verstand van.

@ senna ben je al uitgepoets? en idd met doggies blijf je bezig.
    wij hadden pas rond een uur of 3 zon zucht. hele dag mooi weer niet dus!

@ odess groei niet gemeten, dat zal vrij weinig zijn want vroeg er ook na. miss vrijdag anders pas volgende week. ben erg niewusgierig

@ pris poetsmiep :)

@ odess beeb al ingedaald dus...

@ felicee idd nog in stuit. en hoe was het fietsen en de pannenkoeken jammie met veel suiker :)

@ kiwi have fun straks of nu al :)

@ hier ben verrot en na ziekenhuis niks meer gedaan echt niks. net gedoucht en ga nu bankliggen en ben bang dat ik zo slaap. maar wil beeb ff wakker schudden. aangezien ik de bewegingen in de gaten moet houden :)
    tot laters

11. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Momeera, goed vooruitzicht dat de babykamer binnenkort weer "vrij"is. Ben wel benieuwd hoe je het straks gaat vinden met al die drukte in huis.

@ Zomaar, ik vind het knap hoe je het volhoudt en het per dag en week bekijkt.

@ Miranda, wat jammer dat je man niet enthousiast reageerde. Hopelijk wordt hij dat wel van het eindresultaat.

12. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

meer kunnen we gewoon ook niet doen. kan wel gaan stressen enzo maar werkt alleen maar aafrechts. en mag dit ook zeker niet doen.

ik vertrouw op hun zeggen ze vrijdag nou het meot eruit. heb dan geen andere keus lijkt mij dan....

maar we zullen zien blijven positief.

13. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb 90/50 en ga steeds lager helaas
    en ik space m dus heel vaak de pan uit :p

zout eten helpt niks....ik zorg dat mijn energielevel hoog blijft en dan weet ik mijzelf wel overeind te houden;)

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    vervelend maar wel herkenbaar, trekt bij jou ook gelijk weg als je gaat liggen?

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Mom, de vorige keer kwamen ze erachter na een inwendig onderzoek. Ik voelde haar minder bewegen en daarom werd ik doorgezonden. Achteraf denk ik dat dat gewoon bij ons meisje in de buik hoorde - dit ventje is heel anders en ik voel hem heel vaak goed bewegen. Dus voor hetzelfde geld is de stand van zaken nu net zo, maar dan zal dat wel bij me horen :) Ik denk dat ik daar gewoon een heel lekker kussentje heb :p

Felice, jouw meisje ook al zo gek op pannenkoeken :D Ik hoop dat het gezellig was :)

Kiwi, veel plezier vanavond!

Hester, zo he dat is echt vaak! En je bent nog niet eens op het einde! Wat ontzettend fijn van je bloeddruk!! Nu gewoon nog 1 1/2 week werken en dan mag je van je verlof gaan genieten :) Het klinkt echt zo kort :$

Sweet, hmmm ja je bent toch kwetsbaarder in zo'n groep he! Ik let ook goed op hoor, ik heb een merrie en een ruin (zoon van merrie) en die laatste springt soms ineens op zn moeder - of ik er nou bij sta of niet. (en geloof me, ik heb hem al giga op zn falie gegeven maar als er wel eentje niet snel onder de indruk is...) Een paar weken terug dacht ik even lekker de paarden van hun wintervacht af te helpen en toen deed hij het weer, ik kwam bijna onder mn merrie terecht. Vanaf toen laat ik ze maar een beetje lekker samen in de wij staan :)

Zomaar, ja ach hoeveel zou zo'n kleintje ook groeien in 2 dagen he ;) Ik neem aan dat ze het wel eens per week oid doen? Doe lekker kalm aan!

Manlief is even een rondje aan het rijden met de nieuwe bolide, hij is helemaal trots en happy haha :D Het is ook echt een leuke auto moet ik zeggen, ik neem hem morgen lekker mee naar mn werk :) Verder is mn buik de hele dag al vervelend. Ik heb van manlief een overwerk verbod gekregen, hij denkt dat het daardoor komt en waarschijnlijk heeft hij gelijk ;)

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Ben ik nog even!

Vanmiddag een heerlijk middagje gehad in de speeltuin, maar ik ben echt flink verbrand:$ Volgende keer maar goed smeren.

Vanavond nog even naar de clientenraad en ben nu behoorlijk gaar dus ga lekker vroeg naar bed.

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey San
    Ik ben er ook ffies

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Ja hij ging vanzelf al posten terwijl ik nog niet eens klaar was met schrijven:p

19. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier ben ik ook nog heel ff.
    heb mega last van mn heupen, rug en buik.
    heb veel te veel gedaan vandaag.

eerst vanmorgen afwas, huis opgeruimd en gestofzogen.
    daarna 's middags 2 karren vol met zand en grond leeggehaald.
    dus helemaal leeggeschept.
    mn vriend was al beetje boos op mij toen ik zei dat ik er last van had.
    hij zei ja moest je ook niet zoveel doen.
    ja maar ja ik kan niet niks doen.
    dus nu ff op bank liggen en vroeg slapen

20. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden

@ felicee lekker gefietst en pannenkoeken lekker:Dalleen ik zit er snel vol van.

@ momeera dat is een rotgevoel he had ik ook vandaag met lopen

@ kiwi en was het lekker:p

@ hester haha jubileum wel grappig dat je dat kan zien op je werk!!

@ sweetbel zeker weten mooi heb ook kussentjes gehad ook elf gemaakt die ik ook uit kan wassen.en een deken voor kinderwagen van haar dochter ben dus weer verwent:Den beebje bewegen hier lijk soms een boxroom in me buik is wel grappig he als andere mensen het ook voelen:)

@ zomaar heb alleen maar beneden verdieping gedaan en de wc daarna was ik moe:)

@ odess mooi dat de auto in de smaak val mijn vriend deed dat nou ook rondjes rijden haha.en wat je man al zeg kan zijn dat je teveel doe en dat je lichaam een halt roep tegen je.

@ sandra balen dat je verbrand ben joh.maar als de kids maar leuk hebben gehad in de speeltuin he.veel plezier vanavond.

@ hier zo blij met me gordijnen en kussentjes ik wordt gewoon in de watten gelegd.vanmiddag lekker naar de slager gewandeld kwam nog iemand uit straat tegen die pas een baby hebben en die groeit als kool echt groot kindje was het ook en groeit al uit de maxicosi haast:$verder heb ik lekker bami op met sate:Dmorgen even op de thee bij me client want ze missen me maar ga overal om en om op de thee.

btw hebben jullie dat ook dat je snel moe ben en uitgeput ik dus wel pff.

las ook telegraaf en zag filmpje dat een man zijn eigen in brand had gestoken:$

vriend is lekker werken ik dus lekker rust en ga zo lekker toastjes met kaas maken:D

Deel Deze Pagina