Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Das was zo te lezen zeker een druk weekend!!

Enne hier ook zo last van emoties...pffff...heb alweer meedere keren gehuild van het weekend :)...

Gefeliciteerd met je 21 weken!! :D

4. Hester

Hester Niet meer actief

Ff ego: we zijn NET terug van de 20 weken echo en de baby is perfect in orde! :D

Alles zit erop en eraan.
    En het is een JONGEN !!!

Ik had dat voorgevoel al de hele tijd en droomde al een paar keer -vannacht nog- dat de echoscopist zei dat het 100% zeker een jongen was ;) Moeder-intuitie!

We zijn superblij!
    En zo leuk: nu kunnen we eindelijk iets gaan kopen voor ons 2e kindje, joepie! :D

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mooie film is dat he :D
    Moest ook bijna af en toe een traantje wegpinken...:)
    En dat muisje! Aaaaahhhhh

6. Hester

Hester Niet meer actief

Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje)
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (denkt een meisje)
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    03-06-2011 marije78 (32) - 1e kindje (denkt een jongen)
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    10-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje
    12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje (denkt steeds iets anders)
    25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (denkt een meisje)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen :()
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel)

Jongens: 5
    Meisjes: 5

Afspraak:
    10 jan. Kiwi1 - controle vk
    10 jan. Hester - 20 weken echo
    10 jan. Sandra - verloskundige
    11 jan. priscilla1987 - 20 weken echo
    11 jan. Sstephanie1- verloskundige
    12 jan. Odesss - 20 weken echo
    14 jan. Senna04 - Contole VK
    14 jan. MendieC - Controle vk
    15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d
    17 jan. Hester - controle gyn
    17 jan. Ivje controle vk
    18 jan. Felicee - 20 weken echo
    18 jan. Sstephanie1- 20 weken echo
    18 jan. Zomaar - 20 weken echo
    18 jan. Marry - 20 weken echo
    19 jan. Zomaar - VK controle
    19 jan. Odess - verloskundige
    19 jan. Mamamiranda - controle gyn
    24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis
    24 jan. Ivje 20 weken echo
    25 jan. arije78 - 20 weken echo
    25 jan. bloesem - vk controle
    26 jan. Felicee -vk controle
    27 jan. Judith1982 - 20 weken echo
    28 jan. Meta vk-24 weken
    28 jan. Marry vk controle
    03 feb. priscilla1987 - verloskundige
    03 feb. MendieC - 20 weken echo
    03 feb. Dushi81 - 20 weken echo
    10 feb. Mamamiranda - 20 weken echo vervolgd door controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Meeting:
    Hester - Leiden
    Momeera - Utrecht
    Kiwi - vlakbij Rotterdam
    Priscilla - Brabant
    Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam)
    Lan - Overloon
    Stephanie - dichtbij Amsterdam
    Felicee - Utrecht
    Ivje- vlakbij Den Bosch
    Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum)
    Meta - Zoetermeer

Datum Meeting:

5 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Ivje
    Hester

6 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Ivje
    Hester

12 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Hester

13 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra

-Sandra: voorkeur voor zondag ivm zwemlessen van de kids

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Fijn dat alles goed is!!
    En gefeliciteerd met jullie Zoon:D

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hihi San, ik was precies om 9.00 uur aan de buurt en stond om 9.15 uur alweer buiten dus helaas:(

Hester: gefeliciteerd met jullie jongen! He, ik dacht dat je voorgevoel juist een meisje was? Ook aan de hand van de vorige echo dachten jullie dat het een meisje zou worden. Dat was jij toch? Of ben ik In de war met iemand anders.....Wat fijn dat alles gezond is!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Het kan idd komen door traplopen...heb het ook als ik moet traplopen op mijn werk...pffff

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Ben ik weer, jammer dat we elkaar zijn misgelopen Kiwi.
    Welke VK had jij?

Ik had Monique en had dus het echokamertje, dus even snel kunnen spieken naar ons kleine mannetje via de echo. Verder was alles goed.

@Hester; Jippie wat fijn dat alles goed is met jullie kleine mannetje!!

En het is nu 5-5 jongens en meisjes, ben benieuwd of het zo gelijk op blijft lopen.

@Senna; Geweldige film he, en dat muisje is zooo schatting Mr Jingles, vooral als die hoog bejaard is.

Nou nu ga ik eens heerlijk niets doen, de jongens blijven over op school dus die hoef ik pas weer om drie uur op te halen. Ik denk dat ik zo eens heerlijk een uurtje mijn bed induik:p

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@2d/3d/4d echo (pretecho)
    Gaan jullie die ook doen, naast de 20 weken echo
    Wij willen die waarschijnlijk gaan doen rond de 25, 26 of 27 weken

Babyview.nl | Kriebels in je buik!

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Jaaa wij gaan een 3d/4d echo laten maken met 24 weken, omdat mijn placenta aan de buikwand ligt, zei de echoscopiste dat het, het mooiste is tussen de 20 en 25 weken, anders kan de kleine zijn gezicht in de placenta duwen:$:p:D

13. Hester

Hester Niet meer actief

Je hebt gelijk wat betreft de echo die mijn man had gemaakt 2 weken geleden: daarop dachten we écht een meisje te zien, maar mijn voorgevoel was de hele tijd een jongen! :D Hoe is het mogelijk he?

Maar dit is echt duidelijk een jongen, daar konden we niet omheen ;)

Echt leuk, ook zeker voor onze zoon! Hij roept overigens al weken dat hij een broertje krijgt...

Hier nog een plaatje van een handje, zo schattig!

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    het gaat gelijk op weer een jongen! Gefeliciteerd Hester.

Zag badje voorbij komen erg mooi. wij hebben een tummy tub met een shantala standaard. Daar zit djayden nu nog in

15. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Zomaar: Wonderbaarlijk dat je baas een bedrijf heeft, hoop voor hem dat het goed blijft gaan dan.
    Je kan eventueel een gemiddelde nemen en je daarvoor ziek melden en dan met je baas afspreken hoe je dit verder vorm geeft?

@Sandra: Dat ziet er mooi uit joh met dat bruin en blauw!!
    Gefeliciteerd met je 20 weken!!

@Odess: Gefeliciteerd met je 20 weken, ook lekker op de helft, over de helft zelfs inmiddels.

@Miranda: Jeetje wat een belevenis weer. Hoe komt er dan aceton in je urine? Hadden ze daar een verklaring voor?

@MendieC: Nee ik ben ook niet echt ongerust omdat ik het niet voel. Ik weet nog van de eerste zwangerschap dat dat soms ook was omdat ze dan weer anders lag ofzo, dus hoeft helemaal niets te betekenen, zeker als het zo vroeg in de zwangerschap is.
    Ik had dat pas ook, toen moest ik ineens huilen en had geen idee waarom? Zullen ook wel hormonen zijn.

@Kiwi: overweldigende emoties heb ik bij periodes ook. Nu wordt ik vooral geplaagd door vergeetachtigheid. Maar is wel gek die emoties. Voor je het weet zit je keihard te janken bij GTST ofzo hahaha.

@Odess: Dat trekkerig gevoel in de buik heb ik ook. Zoiezo veel last van mijn buik, zit al erg in de weg.

@Lan: Fijn dat Djayden de pijn even heeft kunnen vergeten.

@Ivje: Wat knap dat Luuk nu in zijn eigen kamer slaapt. Hij is vast heel trots?

@Hester: Gefeliciteeeerd!! Wat heerlijk dat alles goed is en wat leuk een jongen J

@Kiwi: Zo dat gaat lekker snel bij de VK dan! Ik heb de laatste keren zeker een uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was.

@Senna: Voor mij geen pretecho, ik vind het te duur.

Ik heb veel last van mijn buik. Hij zit al echt in de weg en als ik een tijdje sta of loop dan gaat mijn buik trekken, is dat normaal al zo vroeg in de zwangerschap? Ook heb ik al last met ademen, ben nu al vaak benauwd. Op zich is het allemaal goed te doen hoor alleen schrik ik er soms van hoe slecht mijn conditie al is.

16. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    @ Hester
    Super, gefeliciteerd!
    Denk toch ook dat wij het geslacht gaan vragen!!
    Geweldig, die hand!

@ emoties
    Ik lees savonds in bed meestal nog even 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij. Net als gisterenavond. Ik moest zo vreselijk lachen om een stukje waardoor de tranen over mn wangen rolde. Tegelijkertijd begon mn onderlip ook te trekken en merkte dus dat het niet alleen 'in-een-deuk-lach-tranen' waren, maar dus ook dikke (gelukkige) emotie! Tijdens het lezen was spruit namelijk erg druk met de rugkrawl! Even mn man goed beetgepakt..
    Zeker dinds vrijdag voel ik m en hij was zo druk!

:) ;)

zucht..

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen meiden kan nog net:p

@ sandra dankje jaaaa op de helft:D:D

@ hester gefeliciteerde met een jongen en fijna dat alles goed was:D

@ senna wij gaan ook 2d/3d/4d echo laten maken en laten het ook op dvd vastleggen:p

@ hier zo maar eens huis onderhanden nemen vriend lig op bed te slapen dus kan lekker me gang gaan nu:Dde kleine ligt in de box.de hondjes zijn elkaar aan het pesten.en het weer is heerlijk heb me deur open staan:D

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

He Hester, wat leuk een jongen. Dus toch niet een meisje. Ik dacht het ook op de vorige echo te zien.

19. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    @ momeera

ik heb het ook al zo snel benauwd!
    en dat terwijl ik best een goede conditie heb(/had)!
    als we gaan zwemmen gaat het juist goed maar met korte inspanningen merk ik het maar soms ook alleen al met 'gewoon zitten'!

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update over mijn werk;

Vanmorgen kwam toevallig de P&O adviseur hier binnen…zei niets, liep door naar boven?
    Heb meteen de arbodeskundige gebeld met de vraag of hij me terug wil bellen. Gelukkig kreeg ik vrij snel een telefoon terug, hij heeft mijn verhaal aangehoord en vroeg doodleuk ‘waarom werk je daar nog’?! Terecht, maar mijn situatie is niet zo om nu ontslag te nemen, dat begreep hij ook.
    Hij legt alles voor aan de arboarts waar ik binnenkort een gesprek mee heb. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

De film Loft vonden we echt een goede film. Vooral het einde, echt onverwacht!

En nu weer op jullie reageren ;)

@FireRose, mmm raar dat je nu met alles weer zover voorloopt. Krijg je nu nog een extra echo? Wat een #$*^% die echoscopiste…

@Hester, leuk doe je ook pilates? Vond het eerst niets aan maar begin het steeds leuker te vinden en het werk goed voor de rug. Super dat alles goed is en gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik dacht dat jij dacht een meisje, of verwar ik je nu met iemand anders? Haha lees nu dat Kiwi precies hetzelfde vraagt.

@Stephanie, leuk al die geboortekaartjes en spullen hè! Wij krijgen deze ook twee geboortekaartjes als proef…

@MendieC, mocht Rennies nou niet werken bij je (bij mij niet) dan is Antagel (bij de apotheek) ook echt een fantastisch middel. Leuk dat je de kleine hebt gevoeld…genieten is dat hè. Dat zou wat zijn als je dat zou doen met de 20 weken echo, zou je man dat niet erg vinden?

@Sandra, wat een mooie duidelijke echo’s…en tja dat het een jongen is kan toch echt niet missen. Mooi bed!! En de Green Mile, daar moet ik altijd huilen..zwanger of niet.

@Odess, wow wat was jij vroeg wakker gisteren..komt dat? Vanwege Elise?

@Bloesem, onze dochter was ook een billenschuiver en liep ook wat later. Gelukkig dat hij het nu heeft ontdekt, of heb je je er nooit zorgen over gemaakt?

@Miranda, wat schrikken of niet? Gelukkig ben je nu weer thuis

@Kiwi, lekker druk weekend! Wel fijn dat je gisteren kon uitslapen. Ging het goed met de drukke kids. Ben benieuwd of ze vandaag bevalt. Qua emoties herken ik het wel…zat in de bios ook te janken haha.

Meeting, aangezien de maanden voorbij vliegen..moeten we niet een datum definitief maken voor de meeting?

Deel Deze Pagina