Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@all
    Welterusten allemaal, hopelijk kan ik weer zo goed slapen als vannacht! Vannacht maar 1 keer wakker geweest...normaal is dat vaker

Alvast een fijn weekend! :D

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goede nacht:p

@ sandra mooi dat alles goed was bij de tandarts en fijne dag vandaag

@ senna ja en zo blij zijn we nou:D duurt denk wel ff nog want in september week na hun bruilofd hebben ze de sleutel.dus denk hoop november december.eindelijk van dat gelazer af met midden in nacht douche feestjes en deuren slaan:D:p

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pris, wat fijn voor jullie - nu maar hopen dat de volgende bewoners wat socialer zijn!

Sandra, fijne dag vandaag en fijn dat alles helemaal goed was!

Senna, de tuin even opfrissen kan heel fijn zijn, nog meer lentegevoel :)

Allemaal een fijne dag vandaag! Ik ga vandaag leuk naar een vriendin die 100+ kilometer hier vandaan woont, best eind rijden dus maar wordt vast leuk :) Ow en het weer beloofd echt prachtig te worden! Ik ga ervan genieten :D

4. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiwi: heeerlijk, je bent de eerste met verlof!!!!!! Geniet ervan!
    @sandra: geniet van je drukke dag, wordt weer mooi weer geloof ik!
    @senna: en lekker geslapen???
    @priscilla: lekker dat je buren weggaan als ze zo lastig zijn. Hopen dat jullie kleintje lekker rustig blijft hihi
    @odess: geniet van je dag!!

Dit weekend nog wel wat nakijken, ik ‘mag’ nog op 2 dagen naar school, 1 volle en 1 halve.…misschien daarna nog even langswippen maar dan ook heeeerlijk niet meer met m’n werk bezig zijn… Gisteren vroeg een collega heel lief of het nog wel ging dus houd ik me groot en zeg ja hoor, … je ziet wel aan je dat je moe ben… hupsakee daar komen de waterlanders weer…. Pfff Zou ook fijn zijn als Lief beter begreep hoe zwaar ik het nu vind…. Pff Wat zijn die laatste werkdag in combi met 2 kids en begripsloze man zwaar….

Zoals ik al schreef vrijgezellenfeestje afgezegd, man en zoontje lopen de Duinenmars in Kijkduin, breng dochtertje vanmiddag even naar de sportclub van opa, gaat zij lekker sporten en moeders uurtje slapen…

Ik ga verder zoveel mogelijk genieten dit weekend!!! Hoop dat iedereen dit ook kan doen, vooral degenen die steeds naar het ziekenhuis moeten… hoop op een zk-vrij weekend voor jullie zodat je lekker je eigen tempo kan aanhouden!

5. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen meiden

@ odess ja echt heerlijk gewoon dat ze weg gaan.en veel plezier bij je vriendin.

@ meta ja ik ben echt blij is echt niet leuk als je zo lang wakker moet liggen door hun.en geniet van je weekend he.

@ hier we gaan zo naar de stad dan op koffie naar me kennis.

effe ego ik walg van me moeder en ga maandag naar de dokter kan er niet meer tegen dat ze slecht praat over mij achter me rug om.ik en me vriend zijn er achter gekomen weer.en ben het nu wel beu dat ze me laatste loodjes doe verpesten.door lief in me gezicht te doen en achterbaks tegen me zus.ik hoef haar niet meer te zien.hoop dat ze verzuip in der geroddel.zo dat moest eruit.

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ff ego

mn dochtertje is WEER ziek.

39,2 graden koorts.
    vanmorgen was er nog niks aan de hand.
    we zijn vanmorgen eerst nog naar rommelmarkt in het dorp geweest.
    glijbaan gekocht voor 2 euro hihi
    en kruiwagentje (1 euro) voor de kleine meid
    nog paar leesboekjes voor haar voor 20 ct per stuk.
    en nog 2 hele mooie hoge vazen (samen 2,50) dus voor weinig geld veel leuk spul.

en nu is de kleine meid dus ziek, zo sneu, het is de zoveelste keer al.

xxxx

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@priscilla
    Oh september pas, dat duurt nog ff...pfff
    Wat een rotstreek van je moeder om jou zwart te praten achter je rug om, als ze een probleem met je heeft kan ze toch beter naar jou toe komen om te praten

@odess
    Het is zeker een extra lente gevoel :D
    Veel plezier bij je vriendin :D

@Meta
    Nee vandaag weer zo'n nacht dat je haast elk uur wel wakker bent...
    Dus nog 2 keer naar school, wat jammer dat je man niet zo begripvol is :( Vandaag maar ff lekker relaxen ;)

@lovely
    Las het op hyves, wat sneu voor je dochtertje dat ze alweer ziek is
    Hopelijk is ze snel beter! LEuk is dat he allemaal leuke spulletjes voor weinig geld! :D

@hier
    Vandaag niet zo heel veel doen denk ik, al moeten we vananvond op verjaardag...pfff en nog een paar boodschapjes doen

8. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ha allemaal,

Hier komt spuit 11 ook weer eens langsfietsen!
    Man en dochter zijn ziek geweest en ik ben nu flink verkouden dus we hadden hier even een internetloze tijd.
    Nog steeds druk druk druk met de verbouwing boven máár voor Naomi's kamer komt het einde in zicht. Nog een paar kleine dingen verven en dan wordt het vinyl gelegd. Daarna meubels kopen en in elkaar zetten, gordijnen ophangen, enzovoort. Eind april zal ze dan kunnen verhuizen en kan ik de babykamer in orde gaan maken. Fijn!

Afgelopen woensdag heb ik een groeiecho gehad. De lengte was goed maar het buikje loopt drie weken achter. Volgens de vk hoeft dit niet meteen iets ernstigs te betekenen maar ik moet wel over twee weken terugkomen. Niet leuk, je wilt toch graag horen dat alles goed is.

Ik ga 'even' lezen hoe het met jullie hier is. Het spijt me meiden dat ik zo wisselend aanwezig ben maar ik hoop (en weet eigenlijk wel) dat jullie begrijpen dat m'n gezin en m'n eigen rust voor gaat.

9. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ik pak even de draad zo'n twintig pagina's terug op. Ben twee weken niet geweest en jullie hebben meer dan 50 pagina's gekletst!! Haha, dat wordt een beetje te veel om bij te lezen, zeker op zo'n mooie dag!

Verlof, als je later bevalt dan de uitgerekende datum, worden die dagen gewoon bij je verlof geteld. De datum dat je weer gaat werken ligt dus pas vast nadat je bevallen bent. Beval je eerder dan de uitgerekende datum dan houd je gewoon die (in totaal) 16 weken, dat is het minimum.

Meta, ik las iets over 'angst' dat je te vroeg bevalt. Ik ken dat ook hoor! Ik ben echt gefocust op juni en heb nog zoveel te doen! Geestelijk ben ik echt nog niet toe aan een bevalling en alles wat er bij komt kijken. Als het je overkomt, komt het vast wel goed, maar voorlopig mag uk nog wel even blijven zitten. Ben wel benieuwd hoe ik er straks over denk, als ik het vast erg warm ga krijgen met de naderende zomer!
    Je hebt het druk gehad van de week lees ik. Ik kan mezelf ook niet rustig houden maar probeer aan jezelf te denken hoor! Dagen pijn hebben na zulke acties is ook niks.
    Oei, dochter in een moeilijke fase?! Die van mij is nog niet eens tweeënhalf maar kan er ook al wat van hoor! Soms word ik er echt moedeloos van, ze kan zo staan te krijsen!

Zomaar, ik lees dat het waarschijnlijk een keizersnede gaat worden? Heftig meid! Sterkte met alles, geloof dat het behoorlijk zwaar voor je is.

Lovely, eerst jij ziek en nu weer je kleine meid? Zit ook niet mee! Sterkte meid! Wel heerlijk van de leuke spulletjes die je hebt gekocht! Rustig aan met al dat gesjouw hè?!

Hester, heerlijk hoor dat je straks (nu al?) verlof hebt! Heerlijk van genieten, zeker met dit weer! Die vitamines gaf ik op een klein lepeltje (druppeltjes). Gefeliciteerd met je jubileum....;)

Priscilla, Naomi lag dwars (met haar rug naar beneden) tot ruim 36 weken. Ik had al een afspraak om een eventuele versie/keizersnede te bespreken en toen bleek ze toch nog gedraaid te zijn! Alles kan dus nog. Gezellig dat je bij je cliënten op de thee gaat!

Felicee, oei dat klonk als een héle nare dag dinsdag! Wat balen dat die deur niet meer terug kan zeg! Zulke dingen lijken dan ook echt allemaal tegelijk te komen hè?!
    Ah, gelukkig ging het de volgende dag weer beter!
    Het klinkt inderdaad als tijd voor een andere baan. Wat een sukkel die baas van jou!

Bloesem, whaha je pinpas in de cd-wisselaar? Dat klinkt als iets wat hier ook zou kunnen gebeuren. Dochterlief houdt ook van spullen verstoppen...

Babybergen, wat een leuke foto's zeg! Mooi kamertje hoor! Dat van het langzaamaan doen ken ik. Soms vind ik het wel irritant dat de dingen niet zo snel willen als eerst maar het is niet anders hè?!

Ivje, wat heftig joh, in het ziekenhuis! Hopelijk gaat het goed met jou en de kleine?

Momeera, balen joh dat je nog steeds niet opgeknapt bent! Ook op je werk is het nog niet lekker zo te lezen.
    Zo, het is lekker druk bij jullie thuis zo te lezen! Pff, respect hoor dat je dat aankunt, ik zou er niet aan moeten denken! Fijn dat jullie nu wel verder kunnen met de babykamer.

Sandra, haha leuke foto!! Je bent heerlijk aan het genieten van het mooie weer zo te lezen. Fijn hoor!

Sweetbel, hoe is het met je hondje?
    Voorzichtig aan bij de paardjes, je weet toch maar nooit wat ze doen! (al zijn ze nog zo lief)
    Mooie buik zeg!

Miranda, ai das niet leuk! Ik heb dat soort momenten ook regelmatig met manlief hoor. Nu ik zwanger ben lijken we niet meer op dezelfde golflengte te zitten. Komt vast weer goed!

Senna, haha grappig is dat hè, als je van die bulten uit ziet steken! Mooie buik joh! Die geboortebedankjes doen wij niet aan, vind ik niet echt nodig.

Odess, poeh nu al ingedaald! Fijn dat je je geen zorgen maakt, zo te lezen is dat ook niet nodig, toch?! Je zult daar inderdaad wel een fijn plekje hebben haha! De nieuwe auto bevalt zo te lezen goed? Fijn!
    Mooie wieg! Ik opende net het plaatje en ik weet niet wat er gebeurde maar m'n computer opende hem meteen zo'n vijftig (niet overdreven!) keer. Nu heb ik hem dus wel gezien....;)

Mendie, zonder verdoving bij de tandarts?! Held! Ik zou me nog bijna laten verdoven als ze tandsteen weghalen, ben zo'n mietje haha! Pff, heftige tijden op het werk? Probeer je er inderdaad maar niet te druk over te maken.

Lan, jeetje wat heftig meid! Hopelijk is alles goed met je! Ik duim voor je.

Judith, mooie buik! Poeh, ik heb ook moeite met scheren, schoenen aantrekken, enzovoort maar probeer het maar gewoon te doen voor zover het gaat.

Kiwi, oeh heerlijk verlof! Ik ben jaloers op je! Geniet ervan!

Ah....klaar!
    Ik ga snel naar buiten, de zon roept!
    Fijne dag allemaal!

10. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ senna idd aso he ach heb me msn naam aangepast met roddel maar maak me bekend laat zien dat je 100% fan van me bent:D

@ marry ik had dat ook met buikje en is toch mooi bij gegroeid:)dus alles kan nog:Den ja ik wacht wel af wie weet draai die

@ hier visite geweest hoor net op nieuws van die erge schietpartij:$

11. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Ik heb ERG veel last van zuur! Thee helpt idd niet mee op moment dat je last hebt!
    Veel drinken melk/vla..
    Maar ik slik gewoon rennies. Helpt meestal wel, soms maar heel kort.. :x
    Verder helpt bij mij weinig!
    Vaak moet ik zelfs hoesten van hoe erg het is!

12. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    hij was klein, en ja kans dat ie iets langer in couveuse blijft als gewicht te laag is..

als ik niets hoorde was het goed

13. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    pffff mn meisie zit nu op 39,9 graden koorts.
    vanmiddag was het 39,2
    ze wil ook amper drinken, dus morgen maar ff naar de huisartspost denk ik.
    hou haar vanacht goed in de gaten

14. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte en beterschap voor je meisje lovelyengeltje!

15. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    thx meta

ik zelf begin ook weer meer te hoesten.
    kan het dan nooit een keer zonder ziek zijn hier.

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Heel herkenbaar Lovely. Hier is die eindeloze ziektecirkel eindelijk doorbroken en zijn we eindelijk snotneusvrij :).
    Sterkte voor je meisje.

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

#4017 YellowButterfly, 9 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2011
    Marry, haha 50x openen oeps! Alleen een dun buikje? Wat apart, hopelijk ziet de volgende echo er goed uit en betekend het niets vervelends!

Pris, wat vervelend zeg weer!

Lovely, beterschap!! Hopelijk valt het mee, hoge koorts vind ik nooit zo erg mits het niet te lang duurt en ze wel drinkt natuurlijk! Heb je eventueel ors in huis voor het geval dat ze onvoldoende drinkt? Ik hoop dat ze snel beter is!! Wat ontzettend vervelend dat ze veel ziek is, wat zegt de ha daar van? Bah!

Meta, wat jammer dat je man zo niet sensitief is. Dat is hem ook niet aan het verstand te peuteren? Nog heel even en dan verlof!

Hier een heerlijke middag gehad, lekker in Utrecht geshopt en gegeten :) Vond het rijden pittig, maar lig nu heerlijk op de bank en heb heerlijk niet over babies gekletst vanmiddag, ook weer eens leuk :D

18. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senna, leuk hè als de tuin weer netjes is en vol met bloemen staat.

@Odess, gezellige dag gehad dus. Eh.. in Utrecht gewinkeld en niet even langs komen zwaaien? ;)

@Priscilla, moeilijk zeg dat je moeder zo doet. Hoop dat je het toch wat meer naast je neer kan leggen (al klinkt dat makkelijk voor een buitenstaander) je moet nu geen stress hebben, zeker niet van dat soort dingen.

@Marry, wow langsfietsen nog wel…doe je wel rustig aan? Wat heerlijk dat het einde een beetje in zicht komt en uiteraard is je gezin belangrijker dan het forum. Hoop dat alles gewoon goed is over twee weken met de kleine in je buik.

@Lan, jeetje oké, hoe gaat het nu met je?

@Lovely, beterschap voor je meisje!

Wat een lekker dagje zeg met die zon. Vanmorgen eerst naar de gym geweest, zo leuk om die kleintjes bezig te zien. Verder heeft mijn vader allerlei klusjes gedaan, zo fijn..en de deuren zijn mooi :D.
    De schilder komt deze week terug voor de laatste dingen en dan kunnen eindelijk de gordijnen terug en de box naar beneden en kan ik beginnen met het wassen van de babykleertjes. Merk dat ik graag alles toch klaar wil hebben om de laatste weken zo goed als niets te doen en mijn lichaam zoveel mogelijk rust te geven, jullie ook?

Welterusten straks en alvast een fijne zondag!

19. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig dagje gehouden, klein beetje gerommeld, ff uurtje geslapen, lekker zelf kipshoarma gemaakt, mjammie, ik stink nu een uur in de wind :D:D... Net 2 uurtjes zitten nakijken...

@odess: raar he, het is juist een onwijze emotionele vent, maar als ik zwanger ben begrijpen we elkaar gewoon niet. Hij gaat naar mijn zin veel te veel zijn eigen gang, en ik maak me veel te veel zorgen over van alles en 'bemoei' me overal mee.. Ik wist het vantevoren, was beide andere zwangerschappen ook zo (en ook als de kinderen echt klein zijn), als ik niet zo heel moe ben kan ik er op het juiste moment ook wel goed over praten, en dan begrijpt ie me meer, of is zich er meer bewust van, maar op momenten dat ik erg moe ben kan ik er gewoon helemaal niet tegen en ook niet normaal over praten... Komt goed als ik straks verlof heb. En merkte vandaag eind van de dag ook al dat het beter gaat, ben meer uitgerust.

Baal er wel van dat ik vrijgezellendagje gemist heb! We zouden oa bonbonworkshop doen en lekker uit eten....

ow mn meisje in mn buik is zooo druk vanavond, ze is echt 10 centimeter gezakt en draait echt alle kanten op....Ik kan al weer wat meer eten (mmmm da's wel iets om in de gaten te houden) en ze drukt onwijs op mn blaas en darmen....:$:$:$ Morgen spam ik ff een fototje van mn buik!

Hoe is het verder met iedereen?? Zo rustig vandaag gaan jullie allemaal schrijven als ik slaap zodat ik morgenochtend weer een flinke lees en reageerachterstand heb???? :D:D:D
    Tot morgen!!!

20. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @felicee: hoi! Je was gelijk met mij aan het tiepen haha.... Wat voor klusjes, ook babykamer of waren die deuren voor andere kamers (ms heb je het wel al geschreven maar ben ik het vergeten :().. heerlijk he dat zonnetje, ik ga ook af en toe voor de afwisseling lekker even 20 minuutjes naar buiten met een boek en flesje water (en zonnebrand niet te vergeten!!!!) daarna dan weer beetje was opvouwen, ff stoffen, ff op de bank ....wat een getuttel maar het is de beste manier om zo 'fit' mogelijk de dag door te komen!

tot morgen!

Deel Deze Pagina