@Vakantie: Hier hebben de kids ook twee weken vakantie vanaf vrijdag 22 april, aan de ene kant is het wel rustig want je bent minder tijdsgebonden en mijn twee mannetje zijn niet heel erg moeilijk. Maar ik zit er wel een klein beetje tegenop, want Thomas is ook nog jarig en wil natuurlijk ook een kinderfeestje, 8 gillende kleuters terwijl je hoogzwanger bent, gelukkig komt mijn moeder helpen. @Lovely: Ahhh wat zielig voor je meisje, hopelijk knapt ze nu snel op. @Priscilla: Wat fijn dat alles goed was!! @Senna: Wat lief van jouw vriend zeg!! Hier ook een man die veel doet, ik moet het wel even vragen, maar dan doet ie het wel. @MedieC: Ik heb dat nog nooit gehoord zo'n knal. @Meta: Hopelijk is het niets ernstigs met je man, kan me voorstellen dat je, je rot schrikt. @Zomaar: Jeetje dus de baby staat al vanaf 27 weken stil met groeien? En hoe kan het zo zijn dat ze dat nu pas doorhebben, terwijl je al twee weken echo's krijgt? Nou misschien wel fijn dat je naar groningen wordt doorverwezen, heel veel sterkte! @Hier: Ohhhhh ik heb echt een offday, ben gewoon chago en ik weet niet eens hoe het komt. Mmmm hopelijk voel ik me morgen weer vrolijk,
Jeetje Zomaar Maar hebben ze je al iets meer kunnen vertellen? Wanneer moet je voor het eerst naar het UMCG? Senna, ja heel lief he, heb heerlijk gegeten nu lekker op de bank het nieuws kijken Hij had net ook al even de kamer stofgezogen terwijl ik op de bank lag, ik ben heel blij met mn hubbie
@ sandra. we wisten al bij de vk dat er bijna 2 week achterstand was. maar toen groeide het gewoon wel wat en ik ook nog steeds. tot 1 april toen de vk merkte dat er te weinig vruchtwater is. daarom ben ik toen direct doorgestuurd. en nu staat de groei stil. bij de gyn kwamen ze op 1 april op 20 dagen achterstand. ze zeiden ook dat de metingen iets kunnen afwijken omdat de beeb zo weer beter ligt en zo weer niet. en nu na 10 dagen meten staat het volledig stil. dus nu 4 week. vriend heeft zijn ouders nog gebeld over de chromosoom afwijkingen in zijn familie. maar dat hebben ze verder ook niet. al wel een geruststelling. dit wisten we al maar voor de zekerheid. we zullen zien hopelijk kunnen we morgen nog in groningen terecht ze zet er spoed achter. vriend en ik gaan boodschappen doen en de tank volgooien. wie weet wat ons te wachten staat deze week.
Sandra, dat komt vast goed Allemaal gillende kleuters lijkt mij ook heftig, dan is hulp van mams wel erg fijn!! Kiwi, heb je het al erg druk in je verlof Sweet, ja het is echt heerlijk! Hoe ga je dat doen als je gaat bevallen dan? Kan hij dan wel 24/7 de wei op?
@ odess afspraak voor groningen komt nog. waren niet meer te bereiken ze had een paar keer gebeld. en zet er morgen spoed achter. dus denk morgen nog. want ze had me huilends aan de telefoon dus wist ze genoeg
Hopelijk dan morgen een afspraak en ik geloof dat ik maar een tasje meenam... Ik hoop dat ze er daar meer over kunnen zeggen!
@zomaar pff heftig dat de kleine al 4 weken niet meer groeit. en wat een sukkel dat die gyn dat niet heeft gezien @meta pfffff das ook schrikken zeg. maar beetje raar dat hij jou niet eerst belt. @de rest sorry morgen weer denk ik mega last van mn rug en mn buik. denk het weekend toch beetje teveel gedaan. en de kleine meid wil steeds bij me zitten en hangen en handje vast.
Meta: schrikken zeg! Zeker als je het zo via via moet horen en hem niet meteen zelf kunt spreken. Hoe gaat het nu? Zomaar: wat een nare berichten, hopelijk kan je baby nog even blijven zitten en een beetje groeien. Hebben ze gezegd aan welke chromosoomafwijkingen ze denken en waarom? Wat zijn nu de volgende stappen? Sterkte! Hier: vandaag ruim 10 uur gewerkt, met letterlijk rennen van overleg naar overleg: gekkenhuis! Men wil nog gauw van alles afronden/afstemmen omdat ze ineens doorhebben dat ik er ECHT nog maar een paar dagen ben... Op zich logisch, maar ook wel een beetje vermoeiend. Daarna zoon opgehaald die al ruim 10 uur op het KDV zat en doodop was; manlief heeft aansluitend aan zijn werk een cursus en is dus vandaag ruim 15 uur van huis (van 7:00-22:30 uur). We kunnen beter op ons werk gaan wonen, dat scheelt in elk geval de reistijd, haha! Hoe dan ook! Ik heb alles hier bijgelezen, maar ben nu te moe om meer te typen. Net kindje in bad gedaan en naar bed gebracht en nu ga ik huishoudelijke klusjes doen (was, vaatwasser etc) en dan nog heel even op de bank zitten. Jullie ook een fijne avond!
hier ook een offday.....down om niks.....pijn in de ribkes maar nu ook op de blaas en kan soms amper mn plas ophouden en terwijl ik helemaal niet veel hoef en sinds vanmiddag wat weeen , gelukkig niet vaak,wel vervelend
Goedenavond dames, Ik heb heel veel gemist zie ik, ben ondertussen en dag of 2 a 3 niet meer geweest. Gaat dus niet lukken om op alles te reageren, maar zie wel een aantal zorgwekkende berichtjes. Zomaar: jeetje, dat is niet niks een achterstand van 4 weken! Hopelijk blijft je beeb nog even zitten en sterkt nog een beetje aan. Meta: wat schrikken van je man! En dat je dat via een ander moet horen zeg! Gelukkig geen enge verwondingen zo te lezen! Pfff, het zit je ook niet mee he. Felicee: mooi, de paneeldeuren! Inderdaad een foto graag! Wij hebben hier ook direct paneeldeuren laten inzetten tijdens de bouw. En in de woonkamer ook een paneeldeur met een ruitje met het glas erin. Erg leuk. Ik vind die standaard projectdeuren maar niks. Odess: hoe was de verjaardag van je sm? Of heb je het al ergens neergezet en heb ik het gemist? En ja, ik heb het al druk in mijn verlof. Druk weekend achter de rug in ieder geval, maar wel met leuke dingen. Morgen ben ik voor het eerst alleen thuis (heerlijk!) en ga ik op de zolder aan de gang met het uitzoeken van kleren van Kaj en andere dingen. Ik ben van plan om voor elke dag dat ik helemala voor mijzelf heb een schema te maken (ben benieuwd of ik mij er aan hou) omdat er zo ongelovelijk veel nog gedaan moet worden voor de komst van de baby dat ik de bomen door het bos niet meer zie. Momeer: fijn dat alles goed was bij de gyn, maar wel vervelend dat je weer last hebt van angsten. Volgens mij ging het juist zo goed de laatste tijd? Senna: vermaak jij je goed? Volgens mij wel he, ik hoor je nooit klagen Hier: vandaag de vk-controle geweest. Het gaat allemaal heel goed. Mijn ijzer en suiker was goed, bloeddruk nog steeds lekker laag, maar ik voel mij er niet minder door. Ik ben maar 0,5 kg gegroeid de afgelopen 3 weken en het totaal staat nu op 11 kg. Dat verbaasde mij wel want ik heb de afgelopen weken echt niet te weinig ijsjes gegeten zeg! Heb thuis er direct een extra ijsje op genomen De baby lag met het hoofdje naar beneden, nog niet vast maar ze verwachte niet meer dat ze nog kon draaien. Over 2 weken heb ik een liggingsecho en ik heb gevraagd of ze dan nog een extra keer kunnen kijken of het daadwerkelijk een meisje is. Ik heb namelijk gisteren voor de zoveelste keer een verhaal gehoord over iemand bij wie het bij de geboorte het toch een jongen bleek te zijn. Nog een extra check dus Wij hebben net het geboortekaartje uitgezocht en heb een proefje besteld. Volgende week ga ik met mijn moeder op pad voor de rest van de baby spullen die ik nog mis. Mijn moeder staat erop om alles te betalen. Zo lief, maar dat hoeft van mij dus echt niet, maar ze vind het niet meer dan normaal om het te doen. Nou, ok dan. Gelukkig heb ik alle grote dingen en gaat het alleen maar om kleertjes, flesjes etc. Nou, een fijne avond nog!
@Momeera, wat sneu dat ze uit bed valt. Ons meisje is tot nu toe drie keer uit haar bed gevallen. Fijn dat alles goed was bij de gyn. Hoe was je bloeddruk? En heb je nog iets gehoord van je manager? @Sweetbel, oh leuk strijken bleh! Is alles aan de kant? @Priscilla, wat lief dat je mee mocht met je vriendin. Wel sneu dat het niet lukt om zwanger te worden. Leuk extra lang naar je ukkie kijken. Gelukkig zag alles er goed uit. @Senna, dat is inderdaad lief, hier ook zon schatje @MendieC, zo irritant die verkoudheid icm slapen en alles opgeruimd? Schrikken of niet zon knal. Reageerde de kleine meid er ook op? @Meta, dat is zeker schrikken zeg. Lijkt het een beetje mee te vallen? @Zomaar, wat een klote nieuws zeg. Hoop dat je snel terecht kunt in Groningen zodat je meer duidelijkheid krijgt. Sterkte samen! @Odess, doe mij ook zon man die het eten klaar heeft staan @Hester, wat zul jij toe zijn aan je verlof volgende week of niet? @Kiwi, wij wilden die ook meteen bij de oplevering maar vonden toen de meerprijs zo belachelijk hoog. Mijn vader zit in de bouwwereld dus heeft nu voor inkoopprijs. Zal morgen wel even een foto spammen. Jij dan ook van jullie mooie nieuwe tuin? Dacht ook een enorme groeispurt te hebben gehad (op de weegschaal) maar viel mee, zit nu op 11,3 kg dus we gaan gelijk op Lief van je moeder ik herken dat. Je voelt je zo bezwaard maar ze worden meestal boos als je zegt dat je het zelf wil betalen. Ben hier erg in de opruimstemming. We hadden op zolder een poppenhuis van onze dochter (1 meter hoog en 1,5 meter breed) en hebben deze vanavond eindelijk verkocht (via MP!) zo blij!! Morgen komt de kraamzorg de intake doen en ga daarna naar mijn zus even een bakkie doen. Verder een rustig weekje. Manlief moet naar Barcelona donderdag maar kan waarschijnlijk niet vanwege zijn voorhoofdholteontsteking. De huisarts raadde het af mits alle klachten over zijn. Eigenlijk best wel fijn, hoe lullig ook.
Even snel, net terug van Zwangerfit, dus hartstikke moe. Zomaar, wat een vervelend nieuws zeg! Ik hoop echt dat je meer duidelijk krijgt morgen, heel erg veel sterkte! Meta, wat schrikken! Hoe gaat het nu met je man? Lief van je leerlingen zeg!
avond meiden @ sandra offday moet kunnen he @ meta jeetje dat is schrikkenheel veel beterschap met je man hoor.ik zou me ook rot schrikken!! @ zomaar wat meen je niet jeetje meid ik ga heel hard duimen voor je en meid sterkte doe rustig aan.en als je morgen kan komen zou ik voor de zekerheid je koffertje mee nemen.maar waarom komen ze er nu pas achter @ odess ja daar ben ik ook al aan het over denken.maar ik denk zelf dat wel mee zla vallen want gyn zei dat alles goed groeit alleen korte beentjes.ik denk zelf ook wat jij zeg 2500 gram.zal het eens vragen volgende week.ben daar zelf ook wel benieuwd naar. o ik wil je man lenen als de mijn ga koken dan mag ik een nieuwe keuken aanschaffen @ lovely je was gewaarschuwd he door ons @ hester zo jij heb een druk dagje gehad dus.jij heb het wel verdiend die rust @ bb hier indalingsweeen niet vaak maar wel pijnlijk @ kiwi mooi dat alles goed was bij de vk en 34 weken alweer.ik heb vandaag bevestiging gehad dat het dubbel dwars een jongen is zal hem morgen wel is spammen @ felicee nesteldrang @ hier zo heb lekker gegeten bij vriendinnetje en haar manzo lekker douche en heb de was ff deel in droger kan ik zo lekker warm douche met kacheltje aanja ben mevr kou kleunnou fijne avond ik ga eens ff wat te eten zoeken heb nog meer honger en me vriend kom ook zo thuis kan ik hem is ff pesten
@MendieC: Ik heb 1 keer gehoord dat een vliegtuig door de geluidsbarriere vliegt. Dat maakt een pokkeherrie. Schrok je je niet een hoedje en een sjaaltje in dezelfde kleur en weer terug? @Meta: Jemug je man had jou gelijk moeten bellen, ik zou me ook kapot schrikken zeg. Ik hoop dat er niks ernstigs met hem is. @Zomaar: Oh jee wat erg!! Ik was er ff stil van. Wat raar ook van die gyn, wat is dat voor rare dodo? Ik hoop voor jou dat ze je niet opnemen maar als dat beter is voor je kindje dan moet je het doen hoor meis. @Odess: Oh dat is fijn dat het eten klaar stond. Nog ff volhouden al dat werk. @Sandra: Een offday niks aan he? Hopelijk sta je morgen weer aan @Zomaar: Ik hoop dat je heel snel terecht kan in Groningen, maar denk wel dat dat zal kunnen, dit heeft haast. @lovelyengeltje: Sterkte zowel met je rug en je buik als met je kleine meid, ik snap wel dat ze nu de hele tijd dichtbij je wil zijn. @BB: Heb je het wel gemeld bij de vk dat je die sterretjes ziet? Het zal vast niks zijn aangezien je bloeddruk erg laag is maar je weet nooit. @Hester: Jeetje wat klinkt je verhaal vermoeiend hihi. Worden jullie soms niet gek van al dat werk? @BB: Jij ook al een rotdag? Knuf voor jou, hopelijk geeft dat een beetje verlichting. @Kiwi: Het ging inderdaad een tijd heel goed. Ik denk nu zon anderhalve week niet meer zo. Komt wel goed hoor. De bevalling komt ook dichterbij en dat was nou niet echt leuk vorige keer dus dat zal ook wel voor angst zorgen denk ik. Klinkt alsof het goed met je gaat. Heerlijk toch? Een extra check kan inderdaad nooit kwaad. Volgens mij schrik je als moeder echt wel als het ineens een ander geslacht blijkt te zijn. En wat een lieve mamma heb jij. Leuk dat ze mee gaat om alles te kopen en dat ze ook nog alles wil betalen. @Hier: Ik heb nog steeds oorontstekingen. Met name de buitenkant van mijn oren zijn nog erg ontstoken. Dus ik heb nu weer andere druppels gekregen. En dit was een beetje het laatste wat de huisarts nog kon bedenken. En mijn leidinggevende belde (hiep hoi) en ik heb afgesproken dat ik morgen kom werken maar dat ik aangepast werk doe. Ik kan geen activiteiten meer doen, alleen kantoorwerk en dergelijke. Ik moest dit van haar morgen maar met mijn collega bespreken, hoe we de taken gingen verdelen. Ben benieuwd, maar moet nu wel op mijn strepen gaan staan. En verder had ik ook een offday. Ruzie met mijn hubby en balen van mijn werk. Ach ik til nu aan alles gewoon heel zwaar. Het zijn de bekende laatste loodjes. Ik moet nog een paar weekies volhouden tot mijn verlof. En dan ga ik lekker een andere baan zoeken, rotbaan die ik nu heb. Nou ff vlug nog wat drinken en dan ga ik naar bed. Laturz
Hester: nog een paar daagjes! Jee, wat ga jij straks uitrusten zeg! Felicee: ja, de deuren zijn ook erg duur. Wij hebben ze van Northgo, ik weet niet of het je wat zegt, maar het is schijnbaar De deur onder de deuren. Ik schrok toen ook erg van de prijs (iets van 400 euro per deur), maar we hebben het gewoon gedaan. Wel fijn dat je ze voor de inkoopprijs hebt! Ik zal snel een foto van de tuin maken. Het is nog lang niet definitief hoor, er moet nog wat leuke verlichting aangebracht worden, nog een paar grote bomen en wat sierkussens voor op de lounge set, maar het gaat er al op lijken. Fijn dat het poppenhuis eindelijk verkocht is, scheelt weer ruimte op zolder. En vervelend van de voorhoofdholteontsteking van je man! Oeh, het kan echt pijnlijk zijn. Beterschap. Pris: haha, altijd opzoek naar eten, lekkerbek Eet smakelijk.
@Priscilla, koud? Pfff ik heb het normaal altijd koud maar deze zwangerschap heb ik alleen maar warm. Is je vriendin bezig met onderzoeken ivm het zwanger worden? @Momeera, wat vervelend dat je nog steeds last van je oren hebt zeg. Dit moet vanzelf over gaan? Was het je eigen idee om te gaan werken of die van je manager? Wel echt op je strepen gaan staan hè! @Kiwi, nee zegt me niets, zal eens zoeken op Google. Hier deuren van Svedex. Ben benieuwd naar de tuin! Hoe gaat je verkoop op MP? Vind het ook oprecht sneu voor manlief dat hij zoveel pijn heeft (hij is opzich geen pieperd) maar zou het ook wel weer fijn vinden als hij toch niet kan vliegen. Niet omdat hij weg is maar meer omdat hij met het vliegtuig moet, zal wel met hormonen te maken hebben