Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Geeft echt helemaal niks..
    Tis niet niks met jou zeg.
    Houd ons op de hoogte!!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje Hester, wat knap dat je dat nog red :) Ik voel me echt een beetje een piepende wagen, haha! (en mn collega's wijzen me er ook maar 20x per dag op dat ik nu wel heel zwanger loop, leuk bijverschijnsel van ingedaalde beeb) Moet wel een heel fijn idee zijn dat je nog maar 3 daagjes hoeft! Ik hoop dat je daarna lekker van je verlof kan genieten (en dat ze je ook met rust laten dan ;))

Kiwi, vandaag je eerste echte verlofdag en dan al zo druk :D Heerlijk meid geniet er lekker van! Lekker vanalles in je eigen tempo doen :) En zo te lezen ligt dat tempo vrij hoog :D

Geboortekaartjes, owja... Misschien ook maar eens mee bezig hihi, geen idee hoeveel we er nodig hebben enzo ;)

Mom, jeetje meis wel op jezelf letten he! Geef je grenzen heel duidelijk aan, je hebt nog steeds een oorontsteking. Wat rot dat die maar niet weg wil gaan!! Ik hoop dat je morgen weer beter in je model zit!

Felice, mag ik die opruimstemming van jou? Hihi :D Wat sneu voor je mannetje, maar kan me voorstellen dat je het ook wel fijn vind om hem bij je te houden ;)

@ indalingsweeen - paar weken terug gezegd dat ik ze voelde he? Nou die ene keer was ook echt alles, verder niet meer gehad. Was een quick indaling dan :D Nu wel gevoelige liezen, maar dat hoort bij dat kindje wat er ligt :)

Hier wordt mn dag morgen een paar uur verzet, mag om half 10 beginnen ipv 7 uur - voor een keertje later vind ik helemaal niet erg :D Had vanochtend een klein wallenprobleem :D

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Momeer: jemig, nog steeds last van oorontsteking? Dat is toch niet normaal zo lang. Wellicht heeft het feit dat je zo slecht opknapt met je zwangerschap te maken. Ik was deze winter ook veel tel lang ziek, met veel te lang koorts. Volgens de dokter heeft het feit dat ik zo langzaam opknapte toch echt met het zwanger zijn te maken. Maar jee, het duurt bij jou nu echt heel lang. Hopelijk helpen de druppels je.

Felicee: ik kan het mij voorstellen dat je het nu wel fijn vindt dat je man niet in het vliegtuig hoef te stappen. Ik denk dat ik het nu ook niks zou vinden, terwijl ik er normaal geen enkele moeite mee heb als mijn man weg moet.
    Ik heb destijds een paar dingen op de MP gezet en uiteindelijk op 1 na alles verkocht. Daarna even niets meer gedaan. Morgen ga ik verder het eea uitzoeken. Ik ga niet alles op de mp zetten alleen merkkleertjes, want die gaan het snelst weg. De rest gaat in zak van max oid.

Hoe staan jullie trouwens tegenover de naderende bevalling? Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik zo stoer. Ik had echt 0 angst en dacht dat ik de hele wereld aankon. De bevalling is mij echter heel erg tegengevallen en ik merk dat ik nu wel steeds iets angstiger wordt en dat is echt niets voor mij. Ik ga de volgende keer bij de vk even alle opties in het ziekenhuis goed bespreken.

4. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Heerlijk he die hubbies die alle dingen voor je willen doen!!
    Hier ook al zo'n schatje!!

Hij wil me zelfs elke week halen en brengen naar zwschzwemmen, terwijl ik daar zelf gewoon in 12 minuten heen rijd in de auto, en zijn avond is dan half naar de knoppen dus dat hoeft ook niet van mij :)

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Momeer: heb je misschien aan zo'n opstaand randje voor op het bedje van Ameera gedacht? Die kun je los aanschaffen en vastmaken aan een zijkant van het bed zodat ze er niet meer uit kan vallen. Sneu dat ze er zo uitvalt!

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Mendie, fijn he!! Kan het ook wel gebruiken nu en ben heel blij dat hij dat dan aanvoelt :) Wel heel lief dat hij je weg wil brengen, maar dat hoeft nou ook weer niet :D

Kiwi, ik probeer er weer open in te gaan, al is me de vorige keer ook tegen gevallen. Het was zo heftig... Maar ik merk wel dat ik er weer aan toe raak, moest ik er weken geleden echt nog niet aan denken en vond ik het doodeng - nu is dat alweer zoveel minder! Ik sta er wel wat minder onbevangen in. Ben thuis bevallen en zou dat nu wel weer willen, maar wil wel 'zeker' weten dat dat echt verantwoord is! Ook hier nog even een hartig woordje met de vk dus :)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@mendie
    Vaag is dat he, als zo'n straaljager door de geluidsbarierre heenvliegt

@sandra
    Is wel lief van ze
    Ik moet het ook wel vragen, maar dan doet ie wel gelijk :D
    Hopelijk ben je morgen weer vrolijk! :D
    Oei 8 gillende kleuters hihi, ik moet er op dit moment niet aan denken...

@Odess
    Ah wat lief! Al laat ik die van mij niet stofzuigen hihi, dan kan ik het zelf nog een keer doen, hij vergeet het om langs de plinten en onder de tafels door te gaan

@zomaar
    Hopelijk kan je morgen en anders overmorgen terecht! Hopelijk weten jullie snel meer

@Hester
    Balen van de lange dagen zeg, maar gelukkig de laatste paar, daarna kan je hopelijk een beetje bijkomen in je verlof!
    Zo he en je man 15 uur van huis, hoe houdt hij dat vol?

@Babybergen
    Ook al een min dagje, hopelijk ben je morgen wat vrolijker, en dan zonder pijn in ribben enz.! En weeen? Indalingsweeen?

Hier vandaag wat flinke steken en lang zeurderig gevoel bij mijn liezen en net onder schaambot

@Kiwi
    Ehm nou soms verveel ik me dood, maar dan ga ik maar weer het huishouden doen, of de kast op de kleine kamer (logeerkamer) weer opruimen hihi
    En met het mooie weer ben ik vaak buiten te vinden
    Fijn dat alles goed was bij de vk, en het zal je idd maar gebeuren dat het bij de geboorte een jongen blijkt te zijn..Oeps! Wel lief van je moeder dat ze alles wil betalen

@Felicee
    Dus opruimen, opruimen en nog eens opruimen hihi, Fijn dat het poppenhuis verkocht is! Das aan de ene kant toch wel fjn dat je mannetje niet weg gaat, al is het voor hem natuurlijk wel sneu

Wil dat mijn vriend ook niet ver weg gaat, want dan zal je net zien dat je moet bevallen, hier is de dochter van de buurvrouw vrijdag al bevallen met 34 weken, dat zet je toch aan het denken...wij (vriend, ik en schoonmoeder) denken dat deze kleine man ook eerder gaat komen, al hoop ik toch niet zo vroeg!

@Felicee
    hahah alweer eten, je lijkt mij wel, hier zopas weer aan mijn verslaving gezeten Oeps! Ham-Kaas tosti's hihi

@Momeera
    Ook al een min dagje? Hopelijk is het wel weer goed tussen jullie? En vind je snel een andere baan in je verlof!

@Odess
    Ik ben in mijn adressenboekje gaan kijken (en op het lijstje wie er een kerstkaartje krijgt), en heb natuurlijk eerst de familie, en dichtsbijzijnde vrienden op een lijstje geschreven, daarna na een paar keer bladeren, kwamen we op 35 kaartjes, dus dat valt mee

Lekker dat je morgen wat later mag beginnen :D

@Kiwi
    Ik ben (nog) niet echt angstig voor de bevalling, maar kijk er op een of andere manier toch wel naar uit...niet dat ik het zwanger zijn zat ben hoor
    En het komt snel dichterbj, over 3,5 week (week 36) al bellen voor een bed

@Mendie
    Ja is echt lief van de mannen, lief van hem dat hij je weg wilt brengen

8. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond! Net wakker gemaakt door een zwaar-klappertandende man of ik weet waar de koortsmeter ligt.... uiteindelijk heeft ie m zelf gevonden en 36.1 :x ... ik was gelijk bang voor 'n infectie oid (hij heeft suiker...)...Hij ligt nu lekker te slapen ...

Ik helemaal in de adrenaline dus, wilde graag weer slapen, zoemende mug rond mn hoofd:x:x sorry zeur een beetje...

Nu dus maar klaarwakker met harde buik achter mn lap... koppie brandnetelthee erbij om snel weer wat rustiger te worden, lag als sinds iets over negenen op bed.. nu klaarwakker ...

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is echt frustrerend zeg!
    Hopelijk kan je weer snel in slaap komen, ik laat de honden ff in de achtertuin, en ga ook proberen te slapen..

Welterusten

10. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

gaaaaaaaaaaaap ben wakker al een tijdje met knallende koppijn zucht.

lig nu lekker op de bank

11. Irissimon

tweelingzusje waar ben je :)

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen
    Hier om half 7 alweer wakker, omdat de wekker ging van mijn vriend
    En ik had nog maar 4 uurtjes geslapen, en kan nu echt niet meer slapen...hopelijk vanmiddag nog ff, en anders vanavond maar vroeg op bed

Dus nu maar op de bank, met de laptop, kindernet aan het kijken :D Leuk al die jeugdtekenfilmpjes hihi :D

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Het gaat bij jou dus ook al lekker
    Hopelijk lig je nu nog lekker te slapen ;)

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Oei oei oei wat een hoop nachtbrakers hier, straks zitten we nog met z'n allen s'nachts achter de laptop:p

Hier wel een aardige nacht gehad, behalve dan dat ik vijf keer in een nacht naar de wc moet.
    Straks vergadering op mijn werk en dan ben ik helemaal klaar, dan ga ik pas in november weer Jippie!!

@Zomaar: Succes vandaag, mijn duimen draaien voor je!

15. Irissimon

noppe ben alweer uit bed. zucht wachtend op dat slopende telefoontje die neit komt grrrrrrr

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 143509
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 11
    Meisjes: 8

Afspraak:
    14 april Marry - controle vk
    15 april Zomaar - Vk (als afspraak nog doorgaat)
    15 april Sweetbel - controle vk
    15 april Ivje - CTG en gyn
    18 april Sandra - controle vk
    20 april Felicee - controle vk
    22 april Senna04 - Controle vk + liggingsecho 34w&1d
    29 april miranda22- hb en suiker prikken + controle afspraak gyn
    2 mei Sandra - liggingsecho (36 wkn)
    2 mei miranda22- groeiecho gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

17. Irissimon

pffffffffffffff ik wil geen smsjes van iedereen ik wil gebeld worden zucht.... wil vandaag nog graag heen.

ga zo maar douche enzo. en dan stofzuigen en dan gaak er bij liggen weer. las dat mocht het aan de placenta liggen beter kunt gaan liggen is de toevoer beter.

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen,

Wat veel meiden weer waker zeg! Vervelend hoor.

Zomaar, ik hoop echt dat je snel het telefoontje krijgt.

Meta, nog een beetje kunnen slapen?

Senna, leuk is dat soms he!

Ga me aankleden, tot vanmiddag!

19. Irissimon

telefoontje gehad van de gyn. in groningen weten ze ervan inmiddels. en moet hoe dan ook deze week langs komen. zit nu op het telefoontje van het umcg te wachten.

pfffffffff wat duurt dat lang. alles zal wel in overleg moeten.

en die klote gyn van morgen. krijgt een papiertje op zijn bureau hij moet hoe dan ook mijn vruchtwater checken. helaas voor mij :( maar vriend gaat mee morgen middag.

20. Hester

Hester Niet meer actief

Even heel snel, want ik ben aan het werken, maar vanmorgen was ik op de poli verloskunde en wat blijkt? De baby ligt plotseling in stuit.

Hij kan nog omdraaien, dus daar gaan we maar van uit.

Over 2 weken weer een echo om te kijken of hij dan nog in stuit ligt.

Nu moet ik gauw weer verder werken, kom laten terug om alles bij te lezen!

Deel Deze Pagina