pfff kan niet in slaap komen ben teveel aan piekeren.... Vanmorgen weer ctg gehad en bloeddrukcontrole (ATM) en daarna nog even gespiekt naar onze kruimel.. Bloeddruk was 130/80 dus best netjes met invloed van medicatie dat wel. moet er neit aan denken hoe hoog zonder medicatie..... Ctg was ook goed.. En bij echo hebben ze naar de flow gekeken en die was iets minder dan vrijdag,, Dus mag donderdag weer erug voor CTG en ATM Heb met moeite vandaag mijn angst kunnen uitspreken tegen de gynacoloog en ze hebben genoteerd dat ik erg emotioneel erover ebn en het er erg meoiljk mee heb. er word nu dan ook rekening meer mee gehouden. Ben ook weer paar dingen vergeten te vragen maar ja dat komt vrijdag dan wel weer was al trots van mezelf dat ik dat gezegd had... Ook gehad over inleiding van bevalling en ik word naar alle waarschijnlijkheid ingeleid met 37 weken... Rest wel bijgelezen maar net zoals Zomaar eignelijk teveel met mezelf bezig.... sorry
Goedemorgen allemaal!! @Zomaar: Gelukkig iets positiever nieuws dan eerst, maar nog steeds erg veel onzekerheid. Sterkte! @Odess: Geniet van je vrije dag! @Felicee: Hier lukt fietsen al een tijdje niet meer, heb dan veel te veel last van mijn stuitje. Hahaha lekkende (.)(.), hier gelukkig geen last van, dan kwaaltje krijg ik na mijn bevalling. @Bloesem: Fijn dat alles goed was bij de VK. @Kiwi: Wat heerlijk je eerste dagje alleen. En wat raar dat 10 minutengesprekje? @Martine: Gelukkig is je gips eraf, hopelijk is je arm snel minder stijf. @Marry: Wat balen dat je zoveel last van maagzuur hebt Nou mijn ochtend begon met ruzie met mijn jongste zoon omdat hij zo sloom was met aankleden, daarna heb ik twee kopjes uit de kast laten stuiteren en lag de hele keuken vol met scherven. Ik wou eerst weer terug naar bed gaan, maar het zonnetje komt tevoorschijn, dus zo maar onder de douche en lekker gaan wandelen met de woefjes. Ik ging gisteren trouwens voor de jongens een pitakaas maken, dus ik de pita's netjes doorgesneden, in het folie gewikkeld en in de oven gedaan, willen ze gaan eten zit er geen kaas tussen hahaha, mijn man vond dit een typische zwangere vrouwen actie, en ik moet hem wel een beetje gelijk geven Fijne dag allemaal!
FF klein bericht, op zich gaat het hier goed. Buik is redelijk rustig. Gister op de huisartsen post geweest en een longontsteking vast gesteld, krijg antibiotica. De arts zij wel dat hij eiwit in mijn urine had aangetroffen, daar maar ik me wel zorgen over, vrijdag maar navragen bij gyn.
Sandra: wat een ochtend! Hopelijk gaat de rest van de dag beter. Kiwi: balen van dat gesprekje, juist met die leidster. Zomaar en Lan: sterkte met jullie problemen! Felicee: lekker dan dat lekken! Lijkt me echt onhandig of is het niet zoveel? Martine: hoe gaat het met je arm? Weet even niet meer wie het vroeg, maar inderdaad was onze baby bij de vorige echo (begin maart) zelfs al ingedaald met zijn hoofd. En dan nu ineens helemaal in stuit Waar dacht hij heen te gaan?? Stuitbevalling doe ik niet: de enige persoon in onze omgeving met een vaginale stuitbevalling is hun kindje daaraan verloren. Hoofdje kwam uiteindelijk niet en toen is er zo hard aan het lijfje getrokken dat de baby dat niet overleefd heeft: wat een drama! Toen heb ik me al voorgenomen om nooit zelf voor een stuitbevalling te gaan. De gyn heeft gezegd dat er redelijk weinig vruchtwater is, dus draaien is niet makkelijk voor onze baby, maar aan de andere kant: het is nog vroeg, hij heeft nog tijd om om te keren dus daar gaan we maar vanuit. Ik vind alles best, we zien het wel Nu gauw weer verder werken... Jullie ook fijne dag!
@ lan mijn bank ligt soms beter dan het bed @ ivje jemig het zit jou ook zeker neit mee @ hester ook nog steeds stuit. ik kies ook zeker niet voor stuitbevalling ivm er veel beebs aan overlijden. draaien durven ze al niet. dus als het neit meer draait zet het mes er dan maar in. daar kan ik me nu niet meer druk om maken. moet het dan moet het @ sandra mooie actie van de pitabroodjes @ lan ziekenhuismiep maar alles voor de beeb. ook al vraag ik dit weekend een weekend vrij af en maandag pas weer. zo zal me klaarmake. rond 12uur richting me ouders lopen en de auto halen. zouden dit jaar (2e jaar op rij) nieuwe schutting en schuur plaatsen. feest gaat niet door nu met die klote auto
@Stuitbevalling: Ik zou daar ook zeker niet voor gaan, het idee alleen al dat het hoofdje blijft steken brrrr. Maar goed die kleine lag vorige week nog netjes met zijn hoofdje naar beneden. @Ivje: Jeetje het zit jouw ook niet mee, rustig aan! Ik heb weer een schoonmaak/ opruimaanval, het is echt niet normaal hoor. Nu staan alle ramen open en alle bedden zijn afgehaald en het beddengoed zit in de was. En het erge is dat ik afgelopen weekend net alle bedden gedaan had. Hormonen doen gekke dingen met een mens. Er is ook 1 hoek op zolder en daar staat nog allemaal rotzooi, moet uitgezocht worden en drie kwart mag weg. En ineens erger ik me dood aan dat hoekje, ik ben echt in staat mijn man te bellen om te vertellen dat hij dat nu echt dit weekend moet gaan doen Ik bel niet hoor, maar het kost me echt moeite. Deze zwangerschap heb ik het echt veel erger dan de vorige keren.
@Felicee: Als deze oordruppels die ik nu heb niet werken dan zal ik moeten wachten tot het vanzelf weg gaat. En dat kan heel lang duren, zeker als je zwanger bent. Het was in principe mijn eigen idee om aangepast werk te gaan doen maar ik sta wel onder druk. @Kiwi: Ja volgens de huisarts is het tijdens de zwangerschap allemaal lastiger. Omdat je niet alle medicatie mag hebben maar ook omdat het allemaal wat langer duurt. Bedhekje is een goed idee. Ik was net al aan het kijken. Afgelopen nacht is ze heel hard gevallen namelijk. Alles wat op haar bed lag, lag ernaast en ze had echt pijn, zo zielig. Dus nu ligt ze in ons bed en ga ik in haar bed maar ik wil toch eigenlijk wel snel weer bij mijn eigen mannetje slapen. @Nadere bevalling: Ik knijp hem. Vorige keer had ik een ruggenprik en die wil ik nu weer maar vorige keer had ik sterke persweeen die ik door de ruggenprik heen voelde vanaf 3 cm ontsluiting. Ik kon op een gegeven moment niet meer niet persen en voelde alsof ik alles kapot perste, bah. Ik vind het echt heel eng nu. @Senna: Ja de ruzie is wel weer goed hoor. Dat gaat bij ons meestal vanzelf wel weer alleen ben ik te ongeduldig want ik ben op dat moment dan heel verdrietig en dan wil ik dat hij niet meer boos is, maar hij heeft daar gewoon altijd even tijd voor nodig, mijn driftkikkertje hihi. Liezen, schaambot is dat niet bandenpijn? @Hester: Wat een eigenwijsje. Is hij mamma voor de gek aan het houden, nog even laten schrikken en in een stuit gaan liggen. Ik hoop dat ie nog snel even voor je draait. @Senna: So jij hebt ook een flink buikie. @Hester: Hier ook goede ervaringen met de babydump. Ik heb daar een kinderwagen gekocht, mocht zelf bepalen wanneer ik hem wilde en of ik hem wilde halen of dat ze hem moesten brengen. Ook zeiden ze dat mocht er iets gebeuren in de zwangerschap dat ik dan altijd de koop kon annuleren, dat hoop je natuurlijk niet maar vind het wel top dat ze daar rekening mee houden. @MendieC: Get dat is ook niet leuk tijdens je zwangerschap. Kunnen ze niet even wachten tot daarna? @Meta: Jeeej je verlof begonnen. Geniet er lekker van meid!! En beterschap voor je man. @Marry: Beterschap, wat vervelend dat je ziek bent. Hopelijk kom je er snel overheen en blijft het niet zo hangen. Wel fijn dat je lekker bij hebt kunnen slapen, soms heeft een mens dat nodig. Ik heb een angststoornis, al jaaaaren, daarvoor slik ik medicijnen. In principe kunnen deze medicijnen niet veel kwaad maar voor de zekerheid willen ze de baby na de geboorte 2 dagen observeren. Vorige keer moest dat op de couveuse afdeling en mocht ik geen borstvoeding geven. Nu mag de baby bij mij op de kamer en mag ik wel borstvoeding geven, dus ik ben dolblij daarmee. @Zomaar: Wat heb jij het te verduren zeg. Wat erg allemaal. En je kunt alleen maar afwachten, dat lijkt me zo moeilijk. Ik zal veel aan je denken komende tijd, misschien geeft dat wat steun. @Felicee: Maar goed dat je even gebeld hebt over dat kraampakket dan! @Bloesem: Fijn dat alle controles goed waren en dat je geen problemen met de manager verwacht, dat scheelt een hoop namelijk. @Kiwi: Mooi dat je van je verlof geniet. Vervelend is dat als leidsters zo raar doen. Wat ik trouwens ook stom vind is dat bij het kdv waar mijn dochter heen gaat de leidsters allemaal lekkere dingen eten en de kinderen mogen dat dan niet. Dan denk ik doe dat dan als de kinderen het niet zien ofzo. Of ben ik nou een zeur? @lovelyengeltje: Wat vervelend van je ex. Misschien daardoor last van je buik? Wel heel fijn dat het met je dochtertje beter gaat, zo zielig als die kleintjes zon pijn hebben. Heeeyy Martine, goed je weer even te zien. Fijn dat alles zo goed met je gaat. En nog twee weekjes doorkomen dat gaat vast lukken en dan kun je lekker genieten van je verlof. @Marry: Erg he dat maagzuur? Vreselijk als niets meer helpt. @Lan en @Zomaar: Jullie je hoeven je niet te verontschuldigen als je niet reageert hoor. Concentreer maar op jullie zelf en de frummeltjes in jullie buik, dat is nu veel belangrijker. Heel veel sterkte allebei. @Sandra: hahaha het zit je vandaag niet echt mee dus. Wel geestig van die pitas @Ivje: Jeetje meid jij hebt het ook al zo zwaar. Een longontsteking dat is erg. Hopelijk slaat die antibiotica snel aan. Ik zou trouwens niet wachten tot vrijdag maar nu gelijk even naar de gyn bellen. @Hester: Misschien had de kleine ineens koudwatervrees voor de bevalling. Ik zou een stuitbevalling ook niet aandurven denk ik. Nou gisteren gewerkt een hele dag. In het begin ging het wel goed voelde ik me redelijk, was best prettig om even met iets anders bezig te zijn. Mijn leidinggevende had helemaal geen tijd voor mij en heeft niet eens gevraagd hoe het met me ging. Ik vroeg of ze tijd had voor een gesprekje maar dat had ze niet. En ik had donderdag vrij gevraagd omdat het kdv dan gesloten is en ze zou me daar nog wel over mailen en toen moest ze in overleg dus moest ik weg. Nou komt mijn collega terug van het overleg zegt ze dat mijn leidinggevende weg moest en dat zij moest doorgeven dat ik geen vrij krijg donderdag. Daarbij kwam dat ik vanaf een uur of 3 niet meer fatsoenlijk kon zitten, ik had zo ontzettend veel pijn en het werd steeds erger maar er was niemand van de leiding aanwezig waar ik naartoe kon gaan. Uiteindelijk een mailtje gestuurd naar mijn leidinggevende dat dit dus niet meer gaat zo. En vandaag is ze er niet dus kan ze niet reageren maar donderdag ga ik in ieder geval niet de hele dag werken want dat red ik gewoon niet meer. En ik ga nog wel zeggen dat ik het stom vind dat ik geen vrij heb gekregen voor donderdag. Nu moet mijn moeder vrij nemen omdat zij een baas heeft die tenminste niet zo stom doet. Dat is toch belachelijk? Nog een maand jongens en dan heb ik eindelijk verlof. Hoef ik dat stomme mens even niet meer te spreken, bah.
Dag dames, kwam weer eve buik foto spammen! Sorry voor de rest niet echt vut op te reageren, Heb er de laatste weken beetje moeilijk mee dat me man zoveel weg is voor zijn werk. Deze week ook weer van maandag tot vrijdag. En dan met een puberende peuter en constant spugen en rugpijn begint me toch wel een beetje op te breken. nou ja komt wel weer goed denk ik. Trouwens voor de dames waar het niet zo lekker mee gaat, duim hier heel hard voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan met jullie!!!!
mooie foto's miranda. zal mn vriend ook eens ff vragen of die wat mooie foto's van mij wil maken. heb deze zwangerschap amper foto's gemaakt. vorige zwangerschap heeeel veeeel buikfoto's. xxx
@ miranda mooie foto's zeg. zou dat niet durven lekker in me knakie hahaha. en je mannetje gaaf hoor superboy @ hier maak geen foto's meer aangezien mijn buik de laatste 2 week niet meer gegroeid is. zodra ik dik word show ik wel 1. sjow ff eten en drinken en weer ziekenhuis zo gesloopt zeg pffff morgen een rustdag echt niks doen slapen liggen en hondje lopen meer niet
Hallo!!! Alles gelezen, reageer later, moet even gaan liggen, doe nu ff poging foto te spammen...33 weken en 3 dagen van spruitje no 3...
ow heerlijk als je zo kan slapen zeg mij lukt het momenteel niet meer om smiddags te slapen waardoor ik savonds dus nog moeier ben...