Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

dames ben terug vk afspraak afgebelt en hou ze wekelijks per mail op de hoogte.

verder word ik dit weekend opgenomen. rust 3x per dag ctg en 2 prikken voor longrijping. de eerste komt vanavond al.

gyn dat dotje durft niet meer te zeggen wanneer het bingo is. daarom nu observatie en dat ik bij kan tanken van om de dag ziekenhuis. en voor de prikken alvast.

begon er over en ze zei zelf al dat gaan we zeker doen nu.

dus ga nu ff lekker in bad tasje klaar maken eten maken en oprotten zeg maar :(

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zomaar, heeel veel succes en sterkte meis! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden maar rot dat het nodig is :/ Zet em op en hou ons op de hoogte!

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedemiddag!

Meta: van harte met je zoon! Veel plezier vandaag. En wat ziet de traktatie er lekker uit zeg, yummie!

Senna: geniet van het zonnetjes

Sandra: he jammer dat je man Jasper niet meenam. Was hij teleurgesteld?

Hester: laatste werkdag! Officieel dan, Yeah! Heerlijk, maar je gaat toch stiekem wat dingen doen voor je werk. Ik herken het behoorlijk van mijn vorige verlof. Toen kon ik mijn werk echt niet loslaten en was nog regelmatig dingen aan het doen, weliswaar vanuit het huis maar toch. Het was 3 jaar geleden en ik was volop bezig met carriere maken en vond het een moeilijk idee om 4 maanden er tussen uit te zijn. Deze keer sta ik er toch echt anders in. Op het werk gaat het net zo leuk hoor, maar ik vind mijzelf niet meer onmisbaar zoals ik toen wel vond. Ik vind het wel best zo, ze doen het maar 4 maandjes zonder mij:D

Odess: lekker gevoel is dat he als de klusjes gedaan zijn! Dan is je hoofd ook wel een stuk leger.

Hier zijn vandaag ook alle klusjes die ik buitens huis moest doen gedaan. De gordijnen voor de babykamer zijn opgehaald, de boodschappen zijn gedaan, de pakketjes (mijn mp-handeltje) zijn naar het postkantoor, de tandarts controle. Nu ga ik lekker in de tuin zitten met een ijsje en een boekje. Straks wil ik wel nog de trapkast gaan reorganiseren, maar heb besloten dat als ik er geen zin in krijg dat ik het lekker niet doe.

Oh ja, nog een buikfoto van vanochtend.

Fijne dag allemaal!

4. Hester

Hester Niet meer actief

Kiwi: mooie foto!
    En inderdaad: ik ben ook niet onmisbaar op mijn werk, maar ben ook wel een beetje bang om in een gat te vallen als ik met verlof ben... ik ben zo gewend om minimaal 40 uur p/w te werken! En ben nooit thuis. Zeker niet in mijn eentje. Het zal wel even wennen worden, maar ik denk dat ik er binnen een paar dagen wel van zal gaan genieten :D

Zomaar: aan de ene kant balen dat je opgenomen wordt, maar aan de andere kant zal het je baby en jou goed doen. Sterkte!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zomaar
    Balen dat je opgenomen word, maar dan kan je wel ff tot rust komen! Hou ons op de hoogte!
    En veel sterkte!!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@kiwi
    Dus ook al lekker druk bezig geweest :D En nu lekker genieten van het ijsje in de tuin :D

Mooie buik hoor!!

@Hester
    Het was hier ook erg wennen hoor, al dat thuis zitten, en ik werkte "maar" 21 uur in de week, ben nu allemaal dingen aan het zoeken die ik kan doen hihi

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Zomaar: fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden. Veel succes in het zkh.

Hester: ik was toen idd ook bang om in een gat te vallen, maar dat viel mij 100 % mee. Ik heb mij gewoon met allerlei dingen bezig gehouden waar je normaal niet aan toe komt en dat waren er behoorlijk veel!
    Heb jij deze ervaring (in een gat vallen) gehad tijdens je vorige verlof? Toen was je opgenomen of in ieder geval al vroeg gestopt ivm je bloeddruk toch?

8. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Hoi Hoi, breek even in :

Lan ligt weer in het ziekenhuis ivm met te hoge bloeddruk en eiwitten in urine.

Breekt weer uit.

9. Irissimon

zo tas staat klaar. laptop mee (straks dan) borduurwerk mee. heb ik wat te doen tijdens het niksen pfff.

zo nog lekker eten en dan de deur uit.

jeetje lan ook al in het ziekenhuis schiet bij haar ook niet op. sterkte tweelingzusje zo ver weg :)

10. Hester

Hester Niet meer actief

Nee, toen was ik inderdaad al opgenomen voordat mijn verlof zou beginnen en was ik zo ziek dat ik niet veel meer kon dan slapen (nierfunctie/leverfunctie aangedaan).

Dus dit wordt echt een nieuwe ervaring! :D

Wel fijn om te horen dat jullie je werk niet teveel missen, dan hoop ik daar ook maar op. Op zich houd ik heel erg van knutselen / dingen maken en daar heb ik NOOIT tijd voor, dus kan ik daarmee nu helemaal los gaan ;)

Lan: balen! Houd ons op de hoogte.
    Zomaar: neem je een iPhone o.i.d. mee zodat je op het forum kunt?

11. Irissimon

heb geen internet op me foon. maar op de afdeling is gratis internet whoehoe. dus zal ik vanaaf aansluiten om jullie op de hoogte te houden.

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jeetje het zit Lan ook al niet mee...Sterkte!!

13. YellowButterfly

Hester, geniet ervan en niet stiekem doowerken he ;) Ik denk dat je snel genoeg tot een invulling komt voor al je vrije tijd :)

Lan, heel veel sterkte meis, het zit je niet mee!

14. YellowButterfly

Kiwi mooi buikje! Lekker dat je weer een hoop kunt afstrepen vandaag!

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

@Zomaar: Jeetje toch opgenomen in het ziekenhuis, maar misschien wel beter. Zo kunnen ze je goed in de gaten houden en kan jij hopelijk een beetje bijtanken. Sterkte!

@Lan: Ook opgenomen:( Ik weet niet of je dit leest, maar heel veel sterkte. Hopelijk kan uk nog even blijven zitten.

@Hester: Jippie, je laatste dag voor je verlof. Het zal inderdaad wel even wennen zijn, maar ook wel lekker toch?

@Odess: Heerlijk hoor zo'n schoonmaakster, al zou ze op dit moment weinig kunnen doen bij ons thuis haha.
    En bij jullie ook al een jehova getuigen aan de deur, hier ook en dat is de eerste keer. Ze waren gelukkig snel weer weg, ik heb het niet zo op Jehova's, dat dat hun geloof is prima. Maar dat ze andere dat proberen op te dringen vind ik vervelend.

@Meta: Mmmmm ziet er leuk en lekker uit je tractatie.

@Senna: Toch wel fijn dat je nu weet hoe je de kinderwagen in moet klappen anders had je een busje moeten kopen:D

@Kiwi: Wauw mooi buikje zeg!!

@Hier: heb van 15.30 tot nu buiten gestaan. Jasper kan sinds van de week zonder zijwieltjes fietsen en is niet meer te stoppen haha, wel leuk hoor!

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden,

@ odess hier ook keer aan deur gehad elk jaar wel een zwangere en niet zwangere jongeren gek is dat he dat ze zo om kunnen slaan in geloof.wel grappig dat oud collega was.ik heb dus heerlijk gewandeld:p

@ zomaar sterkte meid hou je ons op de hoogte hoop dat je nu wel even je rust kan krijgen die heb je wel hard nodig.

@ kiwi zo jij heb je dagje ook gehad en mooie buik:p

@ lan hoop dat beebje even blijf zitten nog hoor sterkte!!

@ sandra haha leuk is dat dat die zonder zijwieltjes kan fietsen:Dken je hem achterna als die er vandoor gaat:p

@ hier heerlijk gewandeld boodschapjes binnen en huisje gedaan bankhoezen verwisseld hondjes uitgelaten en afgewassen en gegeten:)teveel dus.oja en nu een was in de wasmachine heb er nog 2 klaar staan hierna doe ik dit weekend wel of me vriend.nu in me rug eigenschuld dikke bult:Dme ma zeg al 2 keer hoi vandaag op msn ik zo ik ben maar heel even want moet boodschappen doen hebben niks meer in huis.

2de keer ik moet ff laatste dingen doen in huis en eten maken want heb honger zeg ze dus niks.nah ze zoek maar uit ben ik aardig nog niet goed.ik heb ook lasagna mee genomen die doe ik zo ook even maken:Dzo en nu ga ik even lekker relaxen op de bank:cool:

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is wel fijn, dat er gratis internet is ;) Kan je evengoed nog ff forummen hihi

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat zou wat zijn, een busje kopen omdat je een kinderwagen niet ingekllapt krijgt hihi
    Het er gelijk maar ff zonnebloemolie opgedaan,want hij ging aan 1 kant veel stroever...maar nu niet meer :D

Wat leuk dat Jasper zonder zijwieltjes kan fietsen :D

19. YellowButterfly

Sandra, wat leuk! Wat leuk dat hij het dan ook direct zo lang volhoudt haha, hij zal wel helemaal trots zijn (en jij ook ;))

@ Jehova, tsja het is ook niet mijn ding, krijg dan altijd het idee dat ik me moet verdedigen ofzo, wat natuurlijk onzin is.

Pris, daar heb je wel vaker last van of niet :p

Hier een mannetje dat zich soms zo hard afzet, dat is op zich niet zo erg maar dat doet hij achter mijn navel, plopt dan helemaal naar buiten en dat vind ik zo pijnlijk! Herkennen jullie dit? Ik kan me dit van mn dochter echt niet herinneren en al helemaal niet dat het zo'n pijn doet :$

20. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess ja ik doe voor de rest niks meer

@ hier me oven is stuk weg lasagna met groente erin:(heb al deze week geen groente op.dus as week veel groente eten heb meer vette hap op.gister wel broodje en toast met kaas.baal gewoon dat me vriend avond diensten moet draaien.dan eet ik bijna tot geen groente morgen extra vitamientjes eten maar en zondag en zo even een toetje.

Deel Deze Pagina