Hoi allemaal! @Schoppen: Ik heb er geen pijn van, maar ik heb een placenta aan de voorkant die een hoop opvangt. Ik heb ook het geluk dat ik vrij lang ben, dus bij mij geen geschop tegen mijn ribben. Wat ik wel heb is dat draaien tegen je blaas, soms moet je rennen naar de wc en dan komen er maar een paar druppels Heb trouwens wel het idee dat mijn buik wat gezakt is, ben benieuwd maandag bij de controle. @Momeera: Toch fijn dat je nog even afscheid kon nemen van je clienten, en nu rustig op kantoor de laatste weken. @Zomaar: Klinkt best gezellig daar haha. Nee hoor het is nooit leuk om daar te liggen en zeker niet de reden daartoe. Sterkte en hopelijk kom je snel met positief nieuws. @Senna: Ik herken het wel van mijn eerste verlof, op een gegeven moment heb je alles gedaan en ga je, je toch een beetje vervelen. Probeer er toch een beetje van te genieten, want straks verveel je, je niet meer hoor hihi. @Priscilla: Balen van die kaartjes zeg @Hier: Ik ben al een paar dagen helemaal gesloopt, mijn man is weer eens verkouden en gaat dan snurken. En ik slaap nu zo licht dat ik daar van wakker wordt. pffff ik weet wel dat hij er niets aan kan doen, maar het is wel slopend. Ik ga vanavond heel vroeg naar bed en hoop dan dat ik wat dieper slaap voordat hij begint met snurken. Verder lekker dagje gehad, Jasper is een badje verder met zwemles. Mijn man heeft het gordijntje en de lamp opgehangen in de babykamer dus die is nu echt helemaal klaar. Jaaa ik ga morgen echt foto's maken Morgen gaan we op kraamvisite, ben benieuwd! Fijne avond allemaal!
Ik heb ook placenta aan de voorkant dus we hebben een goede bumper Sandra hihi. Hopelijk slaap je vannacht wel, lastig dat snurken en je kan niet eens boos op hem worden want hij kan er niets aan doen. Leuk de babykamer helemaal klaar, ben benieuwd naar de foto's
@ senna ja die oven ga maandag lekker in de schuur weg ermee @ momeera ja denk het nu kan je weer wel kaarten bestellen eerst werd bepaald door computer nou ik wacht wel op guido wijers @ sandra ja echt balen ja pff maar niks aan te doen. hoop dat je beter slaap vannacht @ hier slapen ook ramp snachts lekker krampen in me buik en benen en dan moet ik ook nog naar de wc telkens.ik ga zo weer new kids kijken verder in bed
ffies weer een update. ben dus al weer klaar wakker door die leuke vogeltjes buiten gisteraaf laatste longrijpingsprik gehad, heeft ze goed gespoten geen last. voelde vloeistof klein beetje weglopen. maar geen stijve en zere been. vanavond om half (omdat ik hem dan streeks kreeg) werkt ie al verder rond 9u aan ctg gehangen, zustertje was mooi blijven zitten praten nog. en beeb was zo druk, waren op gegeven moment hartje kwijt. zei volgens mij zit ie nu rechts en jahoor. verder na 20 minuten eraf, was super mooi nu op na vandaag.... probeer nog ffies me oogies dicht te doen en anders maar naar de birdies luisteren tot later dames ow ja zuster heeft nog buik gevoeld en voelde dat wel wat voller en hoger lag. had ik ook al gemerkt hopelijk is beeb gegroeid en staat ie niet meer stil.
zo ctg van 7:15 is weer klaar en zag er goed uit joehoeeeeeee. net lekker ontbeten. word verslaafd aan de rozijnenbrood met hagelslag hier haha. jammie smaakt goed verder ach verveel me niet zo denk dat dit goed is dat ik hier lig. lekker rust bevalt me goed. zelfs het gevoel dat beeb omhoog is gekropen en wat dikker ben. na 10u zal de gyn wel weer komen. en morgen krijg ik me eigen gyn weer komt tussen 8 en half 9. als goed is doet ze ook een echo en ook op groei ivm elke maandag. denk dat ze zelf ook te nieuwsgierig is ik wel. dus hopelijk morgen naar huis, ga n maar ffies weer borduren haha. zusters vinden het zo leuk. nou ja zei ben een ouwe bok
ow ja en de zuster die we ook persoonlijk kennen, weet haast wel zeker dat ik de 37 week niet haal. en had ook zeker verwacht dat die klote gyn mij woensdagaaf trug had laten komen voor ctg. ivm die ctg waar hardje minder werkte en wegviel van beeb.
Zomaar, wat fijn dat alles goed eruit ziet en hoort. Fijn dat je merkt dat je verder groeit. Dan doet beebje het toch goed denk ik. Hoe is het met Lan? Hopelijk ook betere berichten. Hier verder alles wel ok. Lekker weer vandaag, dus voor het eerst BBQ-en denk ik. En buiten spelen met Evy.
Goedemorgen! Fijn dat je internet hebt Zomaar en ons op de hoogte kunt houden. Hoe zou het met Lan zijn? Gisteren had mijn zoon een kinderfeestje, zo schattig al die enthousiaste kindjes bij elkaar! Ook kleine baby'tjes: jeetje wat is dat toch weer klein om te zien. Hebben jullie dat ook dat je soms echt vergeet dat je zwanger bent? Iemand op het feestje vroeg me: hoe lang moet je nog? En ik had werkelijk geen flauw idee wat ze bedoelde ... Erg hè? Ook hoorde ik tig keer: "bescheiden buikje hoor!" maar nu is mijn verlof begonnen en zal het wel lekker gaan groeien. Jullie ook fijne dag vandaag!
Goedemorgen allemaal, Zomaar, zou erg fijn zijn als beebje wat gegroeid is. Misschien heeft de rust je goed gedaan. Ga maar lekker verder borduren haha. Leuke bezigheidstherapie toch? Hester, lekker toch dat je nmiet zon grote buik hebt? Ben je straks ook niet zo lang dik. Schattig altijd hè, al die kindjes bij elkaar. Lan, hoop dat alles beter met je is.. Ivje, morgen gelukkig de uitslag al. Ik duim voor goed nieuws. Sandra, ben benieuwd naar de foto's. Wel plaatsen hè! Gister is de vk nog langs geweest. Had beeb de hele dag maar twee keer gevoeld, en had al een paar keer de tijd genomen om echt rustig te voelen en haar actoef te krijgen. Vk kwam eventjes langs en voelde haar ook niet, ze gaf ook geen reactie. Gelukkig hadden we daarvoor wel het hartje gehoord, dus ongerustheid was wat gezakt. Na een paar minuten voelde zij haar heel licht bewegen, en eventjes later voelde ik haar ook. Heel gek, voelde het niet van binnen, maar met m'n handen op m'n buik. Ze bleef nog even hangen om thee te drinken, dus m'n vader had mazzel, en kreeg ook een lesje over hoe z'n kleindochter in m'n buik ligt. Iedereen had haar al gevoeld, hij alleen nog niet. Heeft het nu ook kunnen voelen, was wel leuk. Maar wat schrik je dan zeg, als je gewoon geen contact kan krijgen met de baby! Ga nu een beetje opruimen. Fijne dag allemaal!
@ sweetbel gelukkig wat gerustgesteld. dit had ik donderdag en vanaf smiddags geen voel meer erin te krijgen. en voel het nu zelfs ook amper. voel lang alles niet meer en als je dan ctg bekijkt is het mega druk. maar begin wel weer wat meer een stuiterbuik te krijgen. miss voor jou ook om rustiger aan te doen, zodat je meer beweging krijgt. als ik alles ctg bekijk. werden ze vanaf vrijdag qua bewegingen alleen maar beter. nog ffies en ik ben ctg zuster in opleiding hier hahaha ja borduren echt tijd verdrijf gaat ook lekker snel zo. zo lig al bijna in de zon raampjes open heerlijk. nog geen gyn gezien komt vanzelf wel een keer langs. hahha fijne zondag allemaal.
Zomaar, je klinkt helemaal in je element in het ziekenhuis Wat fijn dat je het idee hebt dat mini wat gegroeid is en dat hij zo reageert op de CTG's! Sweet, wat vervelend dat je kleine meid zich weinig laat horen! Dat deed mijn dochter toen ook niet, ik voelde haar maar heel weinig (ondanks rust toen!) en heb ook meerdere CTG's gehad. Tijdens een CTG was ze steevast erg actief. Nu werk ik nog steeds en heb ik een actieve man in mijn buik. Het kan dus ook heel erg aan je kindje liggen, wat niet wegneemt dat je de volgende keer gewoon weer aan de bel moet trekken hoor!! Maar even als hart onder de riem, het hoeft niets ergs te betekenen, onze dochter was 4 kilo en heeft het bijzonder goed in mijn buik gehad! Hester, ik herken dat wel hoor, dat ik dan ineens doordat mijn buik in de weg zit of omdat hij schopt denk, ow ja Ik kan het ook nog echt vergeten. Ik denk dat het wel anders wordt nu je lekker van je verlof kan gaan genieten! Sandra, hopelijk vannacht beter geslapen? Ons meisje is vandaag alweer precies anderhalf, wat gaat de tijd snel!! Allemaal een fijne dag vandaag!!
net de leuke mannelijke gyn gehad. zustertje kwam om te vragen of ie al was geweest. zei nog niet maar loop niet weg. dus had ze hem geroepen. zei ie halfweg de gang ja ze zal wel aan het laptoppen zijn, ook al was ik aant borduren gister maar ctg was keurig geen wee en geen reden voor ingrijpen. zei roep niet te hard hang er zo weer aan hahha. begon die over eendjes enzo te teuten gek geval. maar goed lolletje hoort erbij. zing je het uit. ga uitbuiken. wrom geen patatdag op zondag op verheugd. hele week nog niet gehad. krijg je aardappel prut rode kool en karbo ook lekker maar zondags niet hihi. en speciaal voor mij een bakje gele vla. al die bijzondere dingen bah. zo ff ogen dicht en maken me maar wakker voor ctg rond half 3 is vriend er e kameraad. miss waggel ik dan wel ff na beneed. 1 ding kan aardig rechtop lopen inmiddels joehoe tot loeters lady's geniet vant mooie weer heb alle ramen open staan
Sweetbel: wat fijn dat de VK langskwam en de tijd voor je nam! Lijkt me ook griezelig als je geen contact kunt maken met je baby, jakkes. Goed dat je gebeld hebt, nu ben je weer gerustgesteld. Zomaar: klinkt gezellig daar bij jou hoor, beetje als een kuuroord voor je baby Natuurlijk is het niet leuk om zorgen te hebben maar het klinkt alsof je in goede handen bent. Mijn man heeft nachtdiensten, dus die slaapt nu en net heb ik onze zoon naast hem in bed te slapen gelegd. Nu ga ik dweilen en dan er heerlijk een uurtje naast liggen slapen! Vanavond ergens op visite en verder geen enkele verplichting. Wat een luxe, zo'n relaxte zondag!
@Zomaar: Hopelijk is de baby wat gegroeid inderdaad. Dat hoor je morgen toch>? @Hester: Ehm nee vergeten dat ik zwanger ben lukt me niet echt hihi. Wel lollig dat je dat had. Dat iemand vraagt hoe lang moet je nog en dat jij zegt uuuh wat bedoel je hahaha. @sweetbel: Ik had dat een paar dagen geleden ook dat ik de baby bijna niet voelde. Is eng he? Gelukkig ging ze toch weer bewegen en wat fijn dat de vk even kwam! Geniet van je dag allemaal. Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga doen. Mijn zus is jarig maar krijg mijn man niet zo ver om naar haar toe te gaan dus zit te denken of ik alleen zal gaan, is wel een stukje rijden namelijk. Anders doe ik een relax dagje thuis, ik zie nog wel
@zomaar Fijn dat alles goed is, en de kleine waarchijnlijk toch wat gegroeid? Dat zou super zijn! @Judith Veelplezier met BBQ-en , Het is idd lekker weer @Lan Hopelijk is alles goed! @Hester Ik vergeet soms ook wel eens hoever ik nou ben...dan moet ik altijd ff denken hihi @Sweetbel Fijn dat de vk nog ff langs geweest is om te controleren,fijn dat eht nu weer goed gaat! @all Iedereen een fijne zondag!!
Vanmorgen rond 6 uur flinke pijn gehad, en wat het nou precies was, geen idee... Maar had iedere keer harde buiken, daar werd ik in eerste instantie wakker van, en de pijn trok van mijn onderrug tot mijn bovenbenen, soort hevige menstruatiekrampen...heel raar, als ik bleef liggen, bleef de pijn op zijn hevigst... Dus ben toen in huis maar rondjes gaan lopen, en dat hielp gelukkig wel, ik dacht als dit nog een half uurtje aanhoud, dan bel ik de vk, ben weer in bed gaan liggen, de pijn kwam en zakte weer weg...en heb nog 2 keer pijn gehad, en toen ben ik waarschijnlijk in slaap gevallen... En vanmorgen toen ik opstond had ik nergens last meer van..
joepie ik ben anderhalf kilo gegroeid. ctg was iets minder. dus word dalijk weer gecheckt. en twijfel geval of ik na huis mag. dus zullen zien wat het gaat worden. krijg zo weer visite de eerste zijn al weer weg.
Ik heb zelf nooit voorweeen gehad, maar dat zou dit volgens mij wel kunnen zijn. Maar het klinkt wel heftig zeg. Als je het weer voelt, zou ik de vk bellen, want je weet maar nooit en straks zijn het echt weeen. Doe je rustig aan?