Odess, we hebben de Bugaboo Cameleon genomen. Loopt heerlijk haha. Felicee, ik las het ook al haha. Groot kindje! Gelukkig is alles goed, toch een opluchting he! Mom, nee kreeg maar een foto! Vorige keer 2 of 3, dus was wel een beetje jammer. Ze hebben haar ook niet 'gewogen' of gemeten, en ben dat in de drukte vergeten te vragen, erg jammer. Succes met je drukke dagen! Mendie, gaaf zeg! Ik ben er nog steeds niet zeker van dat ik de kleine voel, hoop dat dat snel gaat komen. Snap dat je wilt dat je lief de primeur heeft haha. Ego : HOERA!! 20 WEKEN VANDAAG!!!!
Stephanie: wij hebben ook de Cameleon (geloof ik) van onze zoon en dat is een ontzettend fijne wagen. En ik zag dat je de Tripp Trapp met baby set hebt gekregen: geweldig zeg! Lijkt me heel leuk om te hebben, maar ik vind hem wel een beetje duur maar volgens mij het heel handig. Felicee: fijn van de echo! En ons kindje ligt ook een klein weekje voor op de groei, zowel met de beentjes als de buik enz. Maar onze zoon is ook heel lang. MendieC: Leuk dat je man het ook gevoeld heeft! Dat gaan wij vanavond ook eens uitproberen, want moet haast wel lukken, de schopjes zijn al zo duidelijk Heb de rest allemaal gelezen, maar ben het een beetje kwijt, omdat ik tussendoor mijn zoon in bad gedaan heb + uitgebreid ingesmeerd enz, dus inmiddels ben ik ruim een uur verder Heb vanmorgen weer een buikfoto gemaakt, zal hem ff spammen Begint al wat te worden!
Hester, ja er zit schot in de zaak! Leuk he, dat groeien. Die Stokke stoel ziet er heel er gleuk uit, staat al in de huiskamer. Hoop dat het ook handig zal zijn, want het is inderdaad erg prijzig! We zullen het zien!
Hoi dames, Nog niet alles bijgelezen dat doe ik vanavond wel. Even wat laatste dingetjes. Felicee: zo, die is niet bepaald klein he dat kindje van je met zijn 364 kilo. Toe maar Hester: mooi buikje! Ik ga vanavond maar ook eens even een foto maken. De laatste week wel flink afgevallen dus qua groei is er niet heel veel bijgekomen geloof ik. Steph: wij hebben ook een Tripp Trapp stoel. In eerste instantie hadden voor Kaj een Bloom Fresco stoel, die is pas duur. Tegen 300 euro. Maar tjah, wij vonden het zo ontzettend mooi dat wij het er voor over hadden. Echter, wat een lomp ding is dat he. Dus iets meer dan een half jaar geleden hebben we het weer doorverkocht op de MP en hebben een witte Stokke gekocht. Voor grotere kindjes kan ik je sowieso vertellen dat het een ideaal ding is. Voor net zittende babies weet niet ik, geen ervaring mee. Maar goed, ik vond het in vergelijking met die Bloom stoel echt een koopje. Hier gaat het weer ietsjes beter, bedankt voor de interesse dames. Gisterenavond voelde ik mij goed genoeg om beneden te blijven zitten (toch weer eens wat anders dan de hele dag boven op bed) en vandaag gaat het weer ietsjes beter. Maar het wel met een slakkengang zeg. Ik denk zelf pas na het weekend helemaal fit te zijn. Maar ok, Kaj is door mijn man vanochtend naar mijn ouders gebracht, mijn vader was vandaag thuis dus kon hem opvangen. Ik ga wel proberen om hem zelf straks op te halen. Dan kom ik ook weer eens buiten en doe ik wat conditie op, want na een week geen beweging kun je echt niets meer, kan ik jullie vertellen. Fijne dag nog en wellicht tot vanavond!
He meiden, Nou hub en ik zijn wel weer aan de betere hand, maar Eef helaas nog niet. Nou ja, afwachten maar. Gisteren voor het eerst heel duidelijk een speelsessie van de kleine gevoeld, met zelfs een schopje aan de buitenkant gevoeld. Heerlijk . Ook maar even een buikfoto gemaakt. Hij is niet eens veel groter dan een paar weken geleden, maar volgens mij ben ik ook afgevallen deze week.
@Hester, wow...hoe krijg je het voor elkaar...zo'n klein bolletje, en de kleine loopt een week voor...knap hoor @Stephanie, lekker hè 20 weken. Welke kleur stoel heb je gekocht? @Kiwi, wat een reus hè Fijn dat je je al iets beter voelt. Onvoorstelbaar hè hoe snel een conditie nu dubbel achteruit gaat. Fijn dat je vader kan oppassen, kun jij weer bijtanken. Die Bloom vond ik ook fantastisch maar zo te lezen blij dat we ook een Stokke hebben gekocht. @Judith, mooie buik..denk dat wij redelijk gelijk lopen (Leuk tvmeubel). Had hier de prijsopgave gekregen van de geboortekaartjes..300 euro voor 70 kaartjes!! Ben echt niet zo zuinig maar vond dit toch best wel. Ben nu zelf kaartje aan het maken bij Kaartmix, daar heb ik die van onze dochter ook gemaakt en besteld. (best leuk om te doen).
@ momeera ja he me ma is beetje gierig om op te passen maar gaat lekker naar de opvang.en ik zeg daarom niet waar ik zit op welk forum @ sandra leuk is dat he die trapjes de mijne is savonds heel druk dan voel ik het echt pas @ Sstephanie gefeliciteerd met je 20 weken @ hester het begint te komen je buik!! @ kiwi mooi dat het iets beter gaat met je!! @ judith jij ook mooie buik @ hier lekker eerder klaar met werken wel eerder dan normale tijd weer maar was bek af dus heb aardig door gewerkt en ff naar de ah gegaan en nu lekker noodles eten
hey dames.. even een bericht ik heb dikke bonje met mijn baas omdat ik heflt van uren moet minderen. eerst peoslief doen als wat is aangeven. puntje bij paaltje dikke drama. moet zelf mijn wazo formulier invullen of de vk. net alsof dat kan... hij is werkgever maar mijn vriend staat om kwart voor 6 bij hem op de stoep. werkt dit ook niet ben ik morgen bij huisarts om overspannen te laten verklaren en krijgt ie geen cent
leuke buikjes allemaal @ momeera nou hoop dat ie niet bij het circus gaat hoor @ steph gefeliciteerd met je 20 weekjes
Niets invullen hoor. Hij moet helemaal geen wazo formulier gebruiken, maar aanvraag zieketwetuitkering (vangnet). Maar dat moet de werkgever doen, omdat je ook inkomensgegevens moet invullen die jij niet kan invullen. Wat een l*l zeg. Documenteer je wel alles goed? Dan weet je straks nog hoe het is gegaan en kan je eventueel daar op terug vallen.
@ zomaar jezus wat een zak is je baas sorry dat ik het zo zeg maar lijk wel of hij je weg wil hebben.jeetje zeg en wat goed dat je vriend er naar toe gaat ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan en je overspannen verklaren.
@buikfoto's Mooie buikjes hoor! Hier gisteren een foto gemaakt hihi, en zal hem ook wel ff plaatsen! Mijn buikje met 20w&6d Bekijk bijlage 123250
Wat is dat toch met die bazen hier op het forum Laat het hem lekker zelf invullen zomaar, hopelijk gaat ie zich verder normaal gedragen pfff. @Senna; wauw wat een mooie buik!! @Kiwi; Wat fijn dat het iets beter gaat, maar een week koorts is echt slopend dus het zal wel even duren voordat je weer helemaal de oude bent. Hier zijn mijn haren geknipt, heb er echt een heel stuk af laten halen, was het helemaal zat. En wat is Jasper vervelend vandaag pffff, ik kan hem wel achter het behang plakken (normaal is het een lieverd hoor)
hoor net van vriendin hij of account kan uwv bellen zeggen dat ik 15uur in de wet moet en de papier van vk door moet sturen en klaar.
Fijn dat jij je beter voelt Kiwi! Senna, Judith en Hester, mooi buikjes! Zomaar, gaat lekker zeg... Mendie, wat super! En die sneaky moeder van jou! Manlief is toch echt eerst aan de beurt Er was nog iemand wiens vriend het gevoeld had, leuk! Steph, Cameleon hebben wij ook en we zijn er heel blij mee Mom, hou het in de gaten idd, langer dan een week zou het niet aan moeten houden. Doet het dat wel, trek dan ff aan de bel! Hier alles goed! Ow btw, zag dat Lyn weer actief is op het forum Iemand enig idee hoe het is met BB??
Ja dat zag ik gisteren bij het zwanger worden stukkie, en toen dacht ik he die naam komt me bekend voor en BB ehm geen idee hoop dat alles goed gaat met haar!