Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ meta typische mannen he:pdenken dat ze niks hoeven te doen:D

@ hester lekker genieten van je verlof en heb je zoontje de zandbak mee naar huis genomen:p

@ miranda mooi dat alles goed was bij de gyn en laat beebje nog maar heel even zitten he!!

@ sandra ja lekker rustig dagje me was ga wel door maar heb wel ff 2 zakken met kleding uit me kast getrokken:Djij heb het dus ook rustig aan gedaan en je zoontje maar lekker fietsen:pach is het weer voor he want a.s. dagen ook heel mooi weer.

@ hier zo heerlijk gegeten en net tv gekeken morgen naar de gyn toe ga toch eens vragen wat het is verlies wel wat vocht en rommelig gevoel in de buik.me lievelings gyn heb ik niet nu maar die jaag je ook zo buiten binnen 10 minuten heb morgen een gyn die ik nog niet heb gehad.vruchtwater gaan ze morgen meten via de echo.zal mij benieuwen.

morgen al het beddengoed wassen en drogen vriend mag het aan het rek hangen.en ook nog zijn kast ff leeg pluizen als ik zin heb anders kom dat woensdag wel:D

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedenavond dames,

Ook ik ben eventjes niet meer geweest en heb gelijk erg veel om bij te lezen. Even uit uit mijn hoofd:

Sandra: fijn dat alles goed was bij de vk. Leuk he, de echo met 36 weken. Ik heb het volgende week, ben erg benieuwd naar onze uk!

Mendie: wat een gedoe op je werk. Maar fijn dat je je niet al te druk om maakt. De baby gaat nu even voor en daarna zie je het idd wel verder. En hoe was de echo?

Meta: zo, heb je jezelf lekker verwend zo te lezen! En wat irri van je man! Ik zou mij er ook aan ergeren. Regel het dan lekker zelf, denk ik dan!

Hester: het klinkt alsof je je goed vermaakt. Lekker he als je alle achterstallige zaken thuis kan wegwerken. Echt heerlijk, vind ik dat. Geniet van je vrijheid.

Odess: oh bah, wat balen dat je meisje ziek is! Misschien dat ze woensdag wel koortsvrij is en kan de operatie alsnog doorgaan? Of moet ze een aantal dagen koortsvrij zijn? Beterschap in ieder geval.

Hier gaat het allemaal prima. Vandaag voor het eerst de Kievit geweest, Sandra! Kaj heeft zich daar heel goed vermaakt, maar gaf wel aan dat hij kinderboerderij hier (die ken je ook wel) leuker vindt omdat ze er grote tractoren etc hebben. N.a.v. zijn reactie heb ik besloten om geen abonnement te nemen, maar gewoon per keer betalen aangezien we er niet wekelijks zullen komen. Maar in ieder geval wel de 28ste! ;) Het was in ieder geval heerlijk met dit weer.

Morgen komt mijn zwangere vriendin hier de hele middag langs, zij is nu 38 weken zwanger. Ik heb allerlei lekkere dingen ingeslagen dus we kunnen de hele middag onze lol op:) Woensdag eindelijk de laatste spulletjes voor de baby halen met mijn moeder, daarna het kamertje definitief inrichten en op de foto zetten voor hier;)

Hier trouwens (special voor Felicee;)) hoe onze tuin geworden is. 1,5 maand geleden hadden we hier 70 m2 zandbak. Het moet nog wel verder ingericht worden (we hebben een grote palmboom in gedachten), maar het meeste werk is gedaan.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    En het tweede gedeelte

4. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Hester: Mag het ook niet voor een keertje wat minder gezond? Bij ons maken ze soms wel een uitzondering. Ze hebben ook van die chocolaatjes in de vorm van een babytje die vind ik ook zo leuk.

@Meta: Slim van die knuffels (ben je gelijk die knuffels ook ergens kwijt)

@Sandra: Weer een goede controle op je naam, fijn dat het zo goed gaat met de kleine.

@MendieC: Yummy Lasagna heeerlijk. Het is idd altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe vaak er al tegen mij is gezegd dat ik me niet te druk moet maken om dingen, ik zeg het ook vaak tegen mezelf maar nu moet ik nog even leren hoe ik dat doe hihi.

@Judith: Hmm lastig dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik wist niet dat ze dan tot 36 weken niets doen.

@Felicee: Wonderbaarlijk en heerlijk dat je geen last hebt gehad van het lopen van gisteren. En je conditie is even weg natuurlijk nu, komt vast snel weer terug als de baby er is.

@Hester: Ik voel ook nooit hoe het kindje ligt. Soms denk ik wel eens dat het kindje gewoon meerdere hoofden heeft en overal benen.
    Lekker weer alles op orde dus in huis? Jeetje als ik hoor wat jullie allemaal doen ben ik altijd zo verbaasd, ik doe bijna niets meer in het huis en als ik wat doe steeds om de 10 minuten pauze.

@Senna: Lekker uitgeslapen heerlijk. Hier staat ook nog zoveel was te wachten om opgevouwen te worden.

@Pris: Mijn kledingkast is inderdaad ook ontploft, moet ik een dezer dagen ook nog maar eens wat aan doen.

@Judith: Ik ga 6 weken van te voren met verlof. Heb niet veel keus want werk al niet meer al mijn uren.

@Senna: Hard gewerkt zeg, echt goed!!

@Zomaar: Fijn dat je eventjes naar huis toe mag. Ik denk dat het een goede beslissing is om in het zh te blijven. Alles voor je kindje nu.

@Lovelyengeltje: Ik kan me voorstellen dat je even geen fut hebt om te reageren, je hebt weer hard gewerkt vandaag. Hoe gaat het verder met de kleine in je buik? (voor zover je dat weet natuurlijk)

@Lan: Dat valt niet mee steeds op en neer reizen en dan thuis op bed moeten liggen. Hopelijk gaat je vriend je hierbij goed steunen.

@Odess: Ach gos Elise. Ik hoop ook dat ze snel opknapt. Balen dat de operatie nu misschien niet door gaat, je kunt het maar beter achter de rug hebben, zeker nu jij hoogzwanger rondloopt.

@Meta: Goh ik ben juist dol op oudjes (gelukkig maar, anders heb ik toch echt het verkeerde werk gekozen). Jeetje 13 kinderen, je moet nog even door Meta haha.

@Hester: Mooi de naam is er, nu kan het kindje komen (na ja eeeventjes wachten nog), goed om te horen dat je zo geniet van je verlof.

@Miranda: Goed om te horen dat met je man en jou weer alles goed is. Het is voor beiden moeilijk zo’n zwangerschap, wij botsen daardoor hier ook regelmatig.
    Gedver migraine daar ben je nu ook mooi klaar mee. Hebben ze je urine wel op eiwitten gecontroleerd? Is wel belangrijk dat ze die checken met dit soort klachten, weet ik uit ervaring.
    Ik hoop ook dat de kleine tot 37 weken wil blijven zitten. Ik kan me voorstellen dat je je er een beetje zorgen om maakt door de ervaring met je zoontje. Het enige wat we kunnen doen is duimen dat de kleine lekker nog even blijft zitten.

@Sandra: Chapeau niets gedaan!! Fijn dat je je gelijk beter voelt. Morgen weer lekker nestelen.

Hier een zware dag gehad. Ik ben vanochtend gevlucht voor de herrie. Ik werd knettergek ervan en kon het ziekenhuis niet eens verstaan aan de telefoon. Dus ik ben even bij mijn man langs geweest op werk en daarna eten bij de ikea en toen heeft Ameera in de ballenbak gespeeld daar en heb ik op een bankje gezeten. Nog een bliksembezoek aan de supermarkt en naar huis.
    En toen deed mijn lijf nog meer pijn. Even geslapen gelukkig nog. De pijn in mijn rug enzo wordt wel steeds erger, ik weet niet meer hoe ik moet zitten, liggen, hangen, staan, lopen.
    Vandaag trouwens nog uitslag van het bloed gehad en ik moet wel ijzertabletjes gaan slikken want mijn hb was aan de lage kant. Dus morgen even naar de apotheek om die te halen, verder was alles prima.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nou ze knapt nog niet op, nog steeds 40,4 en heel zielig. Bah ik hoop dat ze een goede nacht maakt en dat het morgen beter gaat. Ze heeft ook maar erg weinig gedronken. Moet morgen beter gaan. Operatie gaan we nu zeker niet doen, ze is morgen echt niet ineens helemaal genezen en sowieso wil ik dat ze goed in haar vel zit als we dat gaan doen.

Hester, wat fijn dat jullie uit de naam zijn!

Miranda, ik hoop dat mini nog lekker lang bij je blijft zitten! Mooie buik.

Mendie, hoe was de echo?

Pris, ben benieuwd naar de echo morgen :)

Zomaar, fijn dat het jou en de beeb zoveel goeds doet!

Sandra, goed zo, lekker genieten van je vrije tijd :) Ff bijtanken is heel belangrijk :)

6. YellowButterfly

Mom, fijn dat alles goed was! Hopelijk is je hb snel weer op peil! Maken je buren zoveel herrie?

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Odess,.. beterschap voor je meisje!

Kiwi,..mooie tuin zeg,..wow! Wel veel werk om al die kussens weer op te ruimen ;).

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ kiwi mooie tuin wow ik is jaloers!!veel plezier morgen met je vriendin.

@ momeera haha ik moedig je aan ik had eigenlijk geen zin om me kast te doen hoor:Derg hoor dat je niet kon slapen ook hoop dat je vannacht wel lekker slaap.

@ odess ja ik ben ook benieuwd naar de echo merk wel dat ik last blijf houden van me buik dus ben benieuwd morgen.ah en zielig hoor dat je meissie maar niet opknap beterschap!!

@ hier ik ga lekker tv kijken en dan naar bed morgen optijd eruit kan ik de was nog beetje doen ook.

9. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

en nu hopen dat de groei er in komt. want tis nog steeds 4 week verschil precies. dus vrijdag in groningen weten we meer... loopt in elk geval niet verder trug nu. staat stil of er komt een groeispurt in

10. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiwi, volgende meeting bij jou??? Lekker loungen op je nieuwe tuinset? ;)

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    met de kleine man in mn buik is alles gelukkig wel goed.
    alleen mijn hb was te laag.
    6,5 was het donderdag
    en aan begin vd zwangerschap was het 8,1
    maar ik heb altijd laag hb, maar moest nu er wel iets aan gaan doen, omdat ik bij mn dochter heel veel bloed had verloren en ook heel laag hb had.
    dus moet nu aan de roosvicee ferro en/of floradix.
    mn ijzer gehalte moet omhoog.

de kleine man lag ineens met zn hoofd naar beneden haha.
    maar hij is wel heel druk ze moesten paar keer echt goed voelen voordat ze wisten waar het hoofd was hahaha.

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dank je wel dames, wij zijn er ook heel blij mee. Judith, het valt wel mee, de kussens zijn geschikt om buiten te laten liggen, alleen met regen is het verstandig om ze op de bergen, maar zelfs dan is het geen ramp als je het keer vergeet. Ze zijn water afstotend. Alleen de sierkussens moeten we opruimen, maar die liggen er echt niet elke dag hoor. Alleen met visite vind ik wel leuk om ze weer te voorschijn halen. :)

Odess: balen zeg. De operatie gaat dus zeker niet door. Moet je nu lang wachten op de volgende datum?

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Felicee: natuurlijk! Jullie zijn welkom hier;)
    Je vroeg nog hoe mijn mp-handeltje ging. Ik vind het tegenvallen, ik heb ook niet veel geduld voor die onzinninge biedingen en mensen mijn een mail sturen en daarna niets meer van zich laten horen. Ik heb tot nu toe 3 x iets verkocht. Ik heb eerder wat mebeultjes en huishoudelijke artikelen op de mp gezet en raakte binnen een paar dagen alles kwijt. Maar met kleertjes heb je zo'n groot aanbod. Wat is jouw ervaring? En heb jij enig idee hoe je die irritante mails (laat je advertentie opvallen! En dan tig keer achter elkaar.) van mp zelf kan uitschakelen?

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Momeer: wat een ellende met je rug, zeg. Is je oorontsteking nu eindelijk over? Fijn die ijzertabletjes, daar krijg je een hele zwarte poep van (had ze ook de laatste weken van mijn 1ste zwangerschap).:D

15. YellowButterfly

Kiwi, helemaal gemist - mooie tuin! Die set ziet er echt super uit :D

@ operatie, manlief gaat morgen het ziekenhuis bellen, maar vandaag hebben zij nog gebeld (doen ze altijd 1 a 2 dagen van tevoren) en gaven ze aan dat we morgen moesten bellen als ze koorts boven de 38,5 heeft of als wij er een slecht gevoel bij hebben. Ik denk dus dat ze sowieso morgen zeggen dat het niet door kan gaan. De vorige keer hebben ze het ongeveer 3 weken van tevoren gepland en je hoort het zelf een week van tevoren. Zou wel heel k*t zijn als ze nu gepland wordt rond de uitgerekende datum :(

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is ook balen zeg! Gaan ze verbouwen ofzo omdat zegaan verhuizen? Maar het is ook niet echt goed voor je rust dat je nu elke 2 dagen heen en weer moet rijden..

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ah wat sneu! Beterschap voor de kleine meid!

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Meta
    Dan moet ie het zelf maar opruimen hoor, die van mij kan er ook wel wat van...en dan kan ie weer niks vinden..pfff

@Priscilla
    Ben altijd blij als alles opgevouwen is en in de kast ligt..:D

@Hester
    Fijn dat jullie eindelijk uit de namen zijn! Lekker is dat he, dat je nu overdag wat rustiger aan kan doen

@Miranda
    Fijn dat het weer goed gekomen is, en is de babykamer nu helemaal geverfd?
    Fijn dat het toch goed was bij de gyn, en hopelijk heb je niet teveel last van de migraine, en de kleine al ingedaald? Zo das snel! Hopelijk blijft de kleine nog ff zitten! Mooi buikje hoor!!

@Sandra
    Ja hier druk bezig geweest, morgen maar weer verder hihi
    Fijn dat je opgeknapt bent door het dagje rust!

@Priscilla
    Hoop dat morgen alles goed is bijde gyn!

@Kiwi
    Alvast veel plezier morgen, en wat is de tuin mooi geworden zeg!!
    Jeetje alweer 35 weken zwanger! Wat gaat dat snel!!

@Momeera
    Waren ze dan nog steeds aan het boren enz...hopelijk morgen niet! Dus Ameera heeft er wel vermaakt in de ballenbak :D Balen van je rug! Hopelijk helpen de ijzerpilletjes

@Lovely
    Fijn dat alles goed is met de kleine, alleen balen van je hb, hopelijk helpt de roosvicee! Zo donker mogelijk brood eten helpt ook, ik heb altijd de donkerste van de lidl

@Kiwi
    Dat zou idd balen zijn, als het rond je uitgerekende datum is...dus nu maar hopen dat de koorts zakt!

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dat is handig zulke kussens, ik wist niet dat die ook bestonden. :)

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat een nacht weer. Ik word er niet goed van,... ik slaap al 7 maanden niet ofzo. Echt om gek van de worden. Ik ben echt zo'n nachtdenker. 's nachts ga ik allemaal bedenken waar ik tegenop zie enzo. Ipv dat overdag te doen als ik tijd genoeg heb ;).
    Zucht,.....

Deel Deze Pagina