Zwaai Meisjelief is alweer heel veel beter, heel fijn! Net ff de stad in geweest om sandalen te halen want dit weer is heerlijk, maar ik hou nu wel vocht vast. Zit prompt op bijna +10 kilo! Ook ff luiers ingeslagen bij etos trouwens, 3 voor 22,50. (voor mini heb ik 2 pakken maatje 1 en 1 pak maatje 2, eerst maar eens even kijken hoe groot hij is!) @ nesteldrang dames, wat goed van jullie geniet er lekker van Hier niks nakkes nada! Lig nu gestrekt op de bank en ben kapot, oeps! Sandra, leuk veel plezier!
zo heb nieuwe overbuu gezellige doos haha. zitten te mailen over mevrouw tokkie zijn haar beide bij aso's maar goed hopelijk ben ik vrijdag weg. net nog met de gyn gebabbeld op de gang. en hij hoopt ook dat ik vrijdag goed uitslag krijg en na huis kan hoop het ook tis een sauna in't ziekenhuis
Hoi allemaal!! We hebben een heerlijke middag gehad in de kievit, de halve klas van Thomas was er ook, alle moeders lekker beppen en de kids heerlijk spelen. Om 17.30 toch maar richting huis gegaan, met twee zwarte kids. Ze zijn uren bezig geweest in een zandbak met een waterpomp. Gelijk in bad gedaan, het water was gewoon bruin hahaha, nou ja ze liggen nu heerlijk schoon in hun bedje te dromen over de leuke middag, en hun kleding hangt al weer te drogen aan de waslijn. @Odess: Fijn dat je meisje weer beter is. En hier ook last van wat dikkere voeten, lang leve de birckenstocks! @Priscilla: Wel leuk zo'n zwembad in je keuken @Zomaar: Hopelijk mag je vrijdag naar huis, ga je morgen nou naar Groningen?
Sandra, klinkt helemaal gezellig! Ik heb ook birkenstocks gekocht, heel charmant maar het past tenminste Hier vanmiddag 2 uur geslapen Zal het nodig hebben gehad!
@Judith, erg goed dat je leidinggevende dit ook al had gezien en dat je nu een rustiger gevoel krijgt. @Meta, heeft je man lekker geslapen in de tuinkamer? (klinkt wel luxe!) Leuk vrijdag shoppen, moet je nog veel spulletjes hebben? Ik heb de waslijn in een betonnen voet voor de parasol. Heb ook wel zon origineel ding van Brabantia, maar vond het zonde om deze in het gras te maken. @Zomaar, wel super sneu zeg..6 weken zwanger en dan al aan het infuus, ook al is het voor jou wat minder. @Priscilla, wat een pech zeg, inmiddels alles weer droog? @Odess, wat fijn dat je zo goed hebt geslapen. Jullie meisje ook weer helemaal beter? Heb je nu enig idee wanneer ze geholpen kan worden of moet je gewoon wachten op een oproep? Controle bij de vk was goed. Bloeddruk 110/75 en de kleine is ingedaald en ligt vast met het hoofdje naar beneden (vermoeden had ik al). Heb over twee weken de liggingsecho en omdat ik vroeg of het een groot kind is krijg ik ook nog een groeiecho (best wel lief ). Verder vandaag de box neergezet en samen met dochterlief plantjes voor buiten gekocht. Morgen gaat de wasmachine echt aan voor de babykleertjes.
@ Sandra, klinkt heerlijk die middag in de speeltuin. @ priscilla, water en jij blijven een lastige combi haha. @ felicee, wel prettig nog een groei echo! @ odess, gelukkig gaat het weer beter met je dochter. Kan ze ook lekker genieten van het weer ipv ziek binnen.
hai dames, Ik doe ff een vlugge update ben een beetje druk om nu op iedereen te reageren, sorry.. Ik heb de gyn gebeld en verteld over de pijnklachten die ik heb en gevraagd of ze misschien tips voor me hebben. Ze wilde liever dat ik even langs kwam dus nu moet ik vrijdag daarheen. Hopelijk hebben ze goed advies. En Ameera is vandaag voor de eerste keer naar school geweest, een wenochtend. Ik ben er tot half 11 bij gebleven. Ze vond het leuk en ik vond het vreselijk. Wat een verschrikking je kind voor de eerste keer naar school. Ik wil haar nog voor alles beschermen en kwam er nog maar eens even achter dat dat niet kan. Excuses nogmaals voor het egobericht, kom snel weer reageren.
@Zomaar Ligt de kleine nog steeds in stuit? En kan je niet vragen of die vrouw of jij naar een andere kamer mag, lijkt me echt vervelend als ze iedere keer moet spugen...(kan daar ook echt niet tegen..) En gefeli met je 33 weken Nog een paar weken volhouden!! Enne naar die wc zou ik ook niet meer gaan bleh! @Sandra Leuk boek he, en nou hopen dat de kraamvisite hem wel invult hihi, anders leg ik hem wel gewoon op tafel neer hihi En heb je nog ff lekker bijgeslapen? @meta Fijn dat je je weer een beetje beter voelt! Heb je een droogmolen gekocht? En waar is ie precies wankel? Het punt dat hij in de buis in de grond staat? @Hester Dus lekker bezig geweest? hihi af en toe wel lekker he die nesteldrang @Lovely Idd als je de hele dag bezig bent, dan vliegen de dagen wel voorbij @de was Die moet ik altijd ophangen, want heb nog steeds geen droger, al is het met dit weer ook super snel droog buiten @Priscilla Dus een zwembad in huis hihi, enis het nog gelukt om alles op te ruimen hihi @Odess Fijn dat de kleine meid weer beter is! Loop hier ook op slippers, en zodra ik zit, gooi ik mijn benen omhoog, en zo vallen de dikke voeten/benen gelukkig nog wel mee @Zomaar Fijn dat je toch een nieuwe overbuuf hebt! Hopelijk heb je vrijdag een goede uitslag! En ik vind het ook altijd zo warm in ziekenhuizen..pfff @Sandra Dus de kids en jij hebben zich wel vermaakt zo te lezen hihi, En helemaal zwart hihi dat is wel de ideale combi voor kids he zand en water @Felicee Fijn dat alles goed was bij de vk, en dat de kleine ingedaald is! Alvast veel plezier met kleertjes wassen @Momeera Fijn dat je vrijdag langs mag komen, hopelijk heeft ze tips voor je! En wat leuk dat Ameera voor het eerst naar school mocht! @de box Heb hier het boxkleed erin gelegd, en het staat gelijk een stuk gezelliger
@hier Zou vandag weer verder met het huishouden, maar ik heb helemaal niks gedaan Heb mooi in de tuin gezeten, met mijn benen in het zonnetje hihi, en dat zal toch best wel lekker Nou morgen mezelf maar ff een schop onder de kont geven en weer ff aan de slag Nou het scheelt, dat ik aan de huiskamer haast niks hoef te doen, dat ziet er allemaal nog netjes uit Over 2 weken al bellen voor een bed Het komt nu wel heel snel dichterbij... Nu eerst maar ff douchen
Momeera: kan me dat zo goed voorstellen! Mijn zoon is bijna 4 en ik ben wel blij dat hij pas na de zomervakantie naar school mag. Merk dat ik het ook heel moeilijk vind om hem los te laten. Ze zijn nog zo klein (hoewel, hij is al ruim 110 cm) en kwetsbaar. Onzin natuurlijk, maar zo voelt het wel. Senna: lekker dat je gerelaxed hebt! Zo fijn met dat heerlijke weer. Sandra: hier ook een zandmonstertje dat nu lekker schoon in zijn bedje ligt na een uitgebreid bad. (Dat is toch het heerlijkste wat er is: een frisgewassen kindje in een schone pyjama, in een schoon bed?) Heerlijk!
Hoi dames, lieve felicee had me al gepbt waar ik was. Sorry als ik jullie verwaarloos. Heb even hele erge shit op mijn werk. En ik weet dat ik aan de mini moet denken nu, maar mijn man heeft nu net een nieuwe baan (na zijn ontslag) en nu overkomt mij hoogstwaarschijnlijk hetzelfde. Ik weet dat dat nu geen prioriteit heeft maar we hebben wel net een nieuw huis waar nog eea aan gedaan moet worden en het is gewoon niet leuk. Wil er even niet te veel over kwijt op het forum voor het geval er mensen mee lezen. Het is nog niet zeker allemaal, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed zit. Ik heb jullie toch zo veel mogelijk proberen te volgen hoor, ik las dat zomaar in het ziekenhuis is. Jeejtje meis, hou je taai daar! De rest volg ik ook hoor, maar nu even geen puf om te reageren. Ga maar weer eens vroeg naar bed want ik slaap er al een week slecht van. Ben helemaal kapot. Sorry voor geklaag, wilde alleen even laten weten dat ik er wel nog ben maar even niet zo actief. Ik heb trouwens wel de been al gevoeld! Felicee je vroeg me dat laatst. Echt heel bijzonder om dat weer te voelen. Xxx supermom
@Odess: Ja echt heel charmant zijn de birkenstocks niet nee, maar ze zitten heerlijk en ze zien er beter uit dan crocs. Wel heerlijk hoor twee uur slapen. @Felicee: Fijn dat alles goed was bij de VK. @Momeera: Succes vrijdag, hopelijk zijn er wat tips dat je minder pijn hebt. @Senna: Heerlijk zo'n relaxed dag, hier doe ik de hele week eigenlijk al weinig, met dit mooie weer ben ik teveel buiten. @Hester: Ook al zo'n heerlijk zandmonstertje, en inderdaad genieten als ze daarna weer helemaal schoon en rozig in hun bedje liggen. @Supermom: He bah daar zit je niet op te wachten en al helemaal niet tijdens je zwangerschap. Sterkte! Hier net ook even een bad genomen, alleen was ik daarna oververhit pfff wat had ik het warm, ben gewoon even buiten gaan zitten om af te koelen. Mmm volgende keer maar iets minder warm water.
avond meiden, @ odess mooi dat je meissie al wat beter is. @ zomaar gezellig zo je overbuuf te hebben en tokkie tja ik zou gelijk andere kamer willen ga op laats ook stinken denk ik zo maar.en hoop voor je dat je vrijdag naar huis mag @ sandra ja he leek wel een zwemparadijs hahaen leuke middag gehad dus omdat bad lekker bruin wasde kids hebben zicht dus heerlijk vermaakt. @ felicee pech was gewoon lomp ik zet de kraam vollop open en er zat ook paar knikjes in haha maar ik kan er wel om lachen en gelukkig gelijk droog gemaakt want heb een elektrische kookplaat van geen half jaar uit want die andere was ook door water van mij kapot gegaan en gaf gelijk kortsluiting mooi dat alles ook goed was bij de vk en ik wil ook plantjes maar die gaan hier niet heel blijven denk ik @ bloesem ja haha wie weet krijg ik zo nog watervrees @ momeera hioop dat je vrijdag goede tips krijg over je pijn.en wendagje ahh ik zal denk ook gaan huilenhet is toch je kind he @ senna ja alles droogo ik heb toch weer gepoetst morgen doe ik echt niks ja me was draaien en buiten hangen @ supermom jeetje meid wat zit jij in een rot situatie eerst je man nu heb hij een nieuwe baan en dan jij weer misschien meid denk goed aan je eigen en leuk joh dat je de beeb heb gevoeld.en bijna op de helft. @ sandra overhit nog wel ik heb juist als ik uit de douche kom kou haha en kan dan niks aan krijgen moet ik voor op de douchemat gaan zitten @ hier morgen is me vriend lekker om 10 uur thuis half 11 en ik ga optijd eruit een keertje want wil was draaien buiten hangen dan is lekker schoon en droog als we terug komen van boodschappen.ook nog even naar babydump of prenatal.want ik kon niet printen en nu heb ik dus brief gehad dat ik met die brief hem op kan halen
Wat balen dat dat net nu is tijdens je zwangerschap, en jullie nieuwe huissie, hopelijk loopt het alsnog goed af! Sterkte! En wauw al 16 weken zwanger! Wat gaat dat snel zeg!! Toppie
Ik heb net sinds mijn zwangerschap ook dat ik het na het douchen zo warm heb, dat ik amper mijn kleren aankrijg...kom dan niet verder als een boxer en bh hihi @relaxdag Ja zeker lekker, maar ik wil morgen toch echt wat doen hihi
Goedemorgen Er zat hier net een heeeeeeeeele grote spin op de muur, dus die heb ik manlief even vakkundig laten verwijderen, yikes. Ben niet bang voor spinnen, maar als zo'n exemplaar van 4 cm doorsnede gaat rennen krijg ik daar altijd een heel naar gevoel bij Maar goed, vandaag laatste werkdag van mijn op een na laatste werkweek Supermom, wat leuk om weer eens wat van je te horen (leuk Felice!). Jammer dat het werktechnisch allemaal niet zo lekker loopt, hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Maar wat heerlijk dat je al 16 weken zwanger bent! Pris, die blije doos is altijd meegenomen toch @ douchen, ik heb het wel snel warm, maar niet bij het douchen ofzo. Lijkt me lastig! In bad raak ik per definitie in de oververhitting, dat zal nu wel niet anders zijn (hebben we niet). Allemaal een hele fijne dag vandaag, geniet van het super weer!
Goemorgen! Kinderen hebben vakantie dus we kunnen lekker rustig aan doen!!! Gisterenavond nog een lijstje met klusjes en babyboodschappen gedaan... Leuke dingetjes besteld bij Engeltjes en draken (ik kreeg de tip volgens mij van een van jullie... !) zal even laten zien wat ik gevonden heb.... 1 muur pip zilver http://www.woonhandel.nl/imagemagic.php?img=images/386013-earlybird-behang-pip-vogel-3.jpg&w=150&h=150&page=prod_info 2 muren en rondom raam heeel lichtroze zilveren rolgordijnen licht laminaat helderwitte kozijnen en paneeldeuren, bedje en commode klassiek, nog van mn man geweest ook allemaal helderwit geverft.... en dan dit als details... als het helemaal klaar is spam ik de foto's nog http://www.engeltjesendraken.nl/bmz_cache/e/ef875c656adf18264e0668498fd419f5rjb_blossompink200x188.jpg voor aan de commode (ouderwetse van mijn man geweest) http://www.engeltjesendraken.nl/images/medium/deurknop_zilbloemroze_med.jpg en voor ernaast http://www.engeltjesendraken.nl/images/large/rjb_kaps_vintagebird_lrg.jpg Wil nog wel lief nachtlampje en evt vitrage, en ga ws 1 plank 'bekleden' met pipbehang... Zoals het er nu uitziet is het zaterdag of zondag klaar... Ik ga nog wat bugaboo onderdelen wassen vandaag en hem dan in elkaar zetten, de stof blijkt nog helemaal mooi te zijn, was beetje smoezelig maar na de 2e keer wassen bleek helemaal weer fris, niet vaal, dus ik hoef niet op zoek naar wat anders... Deze week mooie maxicosi cabriofix (rood@zwart, pas helemaal bij mn bugaboo) gescoord, met easyfix en bugaboo adapters, helemaal top! Vandaag heb ik geen auto dus we blijven lekker in en om het huis, heerlijk! Tot later!
Goedemorgen allemaal!! @Meta: Hebben ze bij jouw al vakantie? Hier begint het morgen. @Odess: Werkse!! Hierna nog 1 week en dan begint je verlof, heerlijk! @Oververhit na douche of bad: Gelukkig ben ik niet de enige dus haha. Hier laatste dagje voordat de kids vakantie hebben, dus ik doe het rustig aan. Als de kids weer naar school gaan ben ik al 37 weken en 1 dag. Dus dan mag de baby al thuis geboren worden. Ik vind het nu wel een beetje spannend worden hoor, komt allemaal zo dichtbij.
Odess, oh bah, helemaal als die krengen gaan lopen, brr... Ben altijd bang dat ie over m'n hand rent.. Weekse vandaag! Meta, ziet er leuk uit allemaal, ben benieuwd naar het eindresultaat. Geniet lekker van de rust! Supermom, hè wat naar allemaal! Hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je. Wel heerlijk dat je alweer 16 weken bent. En inderdaad, erg attent van felicee! Sandra, dat oververhitte herken ik, en dan vooral in bed. Maar wil gewoon lekker onder de dekens liggen, tegenstrijdig hè! Gisteren gegeten bij een vriendinnetje en daarna gezwommen. Ze had slingers opgehangen, want ze is er niet met m'n verjaardag, dus wilde een privefeestje geven. Heb een mooie pipbadjas van haar gekregen voor in de kraamweek, echt superlief! Vanmiddag even naar college, verder lekker niets, behalve dat verdomde huishouden dan! Fijne dag allemaal!