@Momeera, is Ameera al bijna vier jaar? Succes morgen bij de gyn. @Senna, een dagje niets doen mag ook wel een keer toch? @Sandra, erg is dat hè een te warm bad. Gaat Thomas trouwens nooit van zijn glijbaan midden in de nacht? @Priscilla, ben ook slecht in plantjes onderhouden hoor Heb nu vaste planten voor de schaduw, hoop dat die het wel gaan overleven. @Meta, wat heb je super leuke dingen besteld voor de babykamer. Show je een foto als alles klaar is? @Sweetbel, leuk cadeau die badjes (heb ik ook ) Tot nu toe slaap ik gelukkig nog erg goed en hoef maar één keer naar het toilet. Vind het heel bijzonder want deze kleine slaapt altijd binnen 2 minuten als ik in bed ligt en ik voel pas weer beweging als ik wakker ben. Hebben jullie dat ook? Onze dochter liet zich toen midden in de nacht ook nog wel eens flink voelen. Ga zo aankleden en maar eens opzoek naar een leuk boxkleed. Kan mijn oude nergens vinden en heb zon irritante maat (75 x 90 cm).
@sandra, ja ze sparen elke dag een kwartier of zo, zodat ze altijd 2 weken houden in mei en nu kwam het zo uit dat de do er ook bij zit.. eigenlijk zouden ze gisteren al vrij zijn (studiedag) maar die is gebruikt voor een verhuizing van het ene naar het andere gebouw in november...Had het ook best gevonden als ze vandaag nog lekker dagje op school hadden gezeten hoor , maar met dit weer vermaken ze zich prima, ze zijn nu met het buurjongetje van 3 aan het voetballen in onze tuin .. echt schattig...De buurvrouw komt net binnenlopen en strak even bakkie koffie doen... Is trouwens erg toevallig, toen ik beviel van mijn zoontje was er in het ziekenhuis een verpleegster die hem echt heel goed stil kreeg (hij had beetje hoofpijn van vacuum en kreunde wat)... Een paar maanden later stond mn man te zwaaien naar iemand in de aangrenzende tuin, bleken onze nieuwe achterburen... Die verpleegster idd!! Zijn inmiddels goede vrienden geworden, ze hebben ook 3 kinderen (voor mijn 2e en haar 1e waren we op dezelfde dag uitgerekend), die vna haar zijn inmiddels 6,3 en 2.. Ze zou er nog wel meer willen (moet manlief nog overtuigen, maar ik geloof niet dat dat gaat lukken) ze werkt op de verlosafdeling van het ziekenhuis... Zijn echt zo leuk met onze kids en iha dat we ze als voogd hebben gevraagd... En gaat 1 dag op de baby passen en ik heb gevraagd of ze er bij mn bevalling ook bij wil zijn 'in functie' zeg maar... (ze heeft wel 'es een vrouw gereanimeerd tijdens de bevalling .... 't is echt een pittige, van de actie.... vind ik wel een prettig idee ) Raar kan het lopen he? Onze echofoto lijkt heel erg op haar jongste zoontje, nog maar geen vaderschapstest gedaan haha... Zo zou zeggen rustig dagje, maar tot nu toe al flink wat gedaan, 2 wassen gevouwen en opgeruimd, 1 gedraaid en gehangen (oei vertilde me aan een zware wasmand, de winterjas van mn dochter ff gewassen voordat ie in de kast gaat, wow zwaar oef, moest even aan de bank gaan hangen... Maar niet meer met zo'n volle mand sjouwen) ... nog wasje erin, keuken beetje aan kant, crocs van mn zoontje schoongemaakt (jek poezenschijt uit de tuin..), kids vermaakt... en natuurlijk hier op 't forum Probeer vandaag zitten en lopen beetje af te wisselen, als ik 'te rustig' doen of teveel zit, krijg ik echt last van mn onderstel... Ik loop trouwens wel graag op crocs maar ik heb dat 'meisjesmodel' mary jane, die zijn iets minder lomp...En mn paarse Nikeflipflops...Dacht nog geen last te hebben van vocht, maar gisterenavond kon ik mn aders op mn voeten niet meer zien en was ik een kilootje (litertje) zwaarder .. Tot later! (sorry voor m'n tiep-incontinentie, zie dat ik weer lekker lang onzin egoverhaal geschreven heb!)
Fijn dat je kleintje al zo lekker ritme heeft! Bij mij is het 'savonds nog wat onrustig, 'snachts helemaal rustig en 'sochtends kan ik haar wakker maken met m'n hand (dat doe ik dan ook, nu alvast maar aan de R-R-R, blijft moeder ook gezellig onder hahaha). Ik stuur een foto als de kamer klaar is, zou blij zijn als het zover is!
Dames bedankt voor alle lieve reacties! Hoe is het nu eigenlijk met jullie nu het zo warm is? Weet niet of dat in het noorden ook zo is maar wordt hier met de dag warmer en vanaf vandaag 26 graden! Ik heb er nog geen last van maar kan me voorstellen dat het voor jullie wel erg warm is! Vandaag heb ik vrij dus even geen werk aan mijn hoofd. Fijne dag allemaal! X
@meta super leuk dat pip-spul. vooral die knopjes voor op kastje vind ik geweldig. de beeb komt eerst bij ons op de kamer dus ik kan weinig doen. (vind ik echt zo ontzettend jammer) bij mn dochter heb ik ook geen kamertje kunnen maken, omdat mn ex en ik toen bij mijn ouders in woonden en mn dochter toen op onze kamer ging slapen. dus baal nu ook echt. en mn vriend snapt me wel, maar we hebben gewoon geen geld om dakraam, vaste trap naar zolder te maken en de hele zolder te isoleren. dus hopelijk is dat geld er wel voor eind vh jaar en kan ik alsnog een "baby"kamer maken. vanavond gaat mn meisje al naar haar vader ipv vrijdagochtend. maar dan kan ik morgen tenminste wel ff boven bezig. de kids van mn vriend komen morgenavond alweer omdat de jongste zondag 2 jr word. dus hij is vrijdagavond pas laat thuis en dan probeer ik of ik vrijdag overdag boodschappen heb gedaan en het tegelpad naar de deur moet ik er ff uithalen. dan gaan mn vader en mn vriend zaterdagochtend het tegelpad er weer nieuw inleggen en zonnescherm ophangen. word het tenminste niet zo bloedheet in huis. half 1 moeten we dan weer bij de kapper zijn voor de jongens(mn vriend zn zus heeft eigen kapsalon) zondagochtend om 10 uur zijn mijn pakes(opa's) en beppe(oma) hier al voor de jongste zn verjaardag. 's midddags komt de rest van de familie en later op de middag moet ik mn dochter weer ophalen en als mn vriend maandag geen vrij heeft moet hij de kids ook weer terug naar huis brengen. dus word weer mega druk weekend. als het zondag mooi weer is gooi ik iedereen lekker buiten in de achtertuin. heb ik binnen ook weinig troep haha. mag wel een lijstje maken wat ik nog allemaal moet doen hahaha. oh ja zaterdagavond krijgen we ook nog bezoek en die eten ook bij ons. ja ik ga nu sowieso lijstje maken. wat ik moet doen wanneer ik wat moet doen en wat ik allemaal moet kopen. @hester je kind "loslaten" is altijd moeilijk. ik had er in het begin ook heel veel moeite mee. en toen was het mn moeder die oppastte en wij woonden daar in huis. maar alsnog vond ik het moeilijk en nu mn dochter elke keer naar haar vader moet vind ik het ook echt moeilijk en zit ik terugreis elke keer met tranen in mn ogen. @supermom alweer 16 weken wauw gaat snel zeg. en je baan kwijt raken ja ik weet er ook alles van. ik ben begin februari mn baan kwijtgeraakt. contract werd niet verlengd terwijl ze me 2 mnd daarvoor hadden gezegd dat het eigenlijk zeker was dat mn contract gewoon werd verlengd. maar ja ik was zwanger he. maar ja dat zeggen ze natuurlijk nooit als reden. @sandra hier loop ik ook gewoon op simpele slippers. laarzen zijn iets te warm met dit weer hahaha. en bad hebben we niet. maar douchen met dit weer pfff. daarom douche ik meestal 's avonds. en niet te warm haha. @priscilla das niet zo slim van die kraan haha. maar ja ach ongelukjes kunnen gebeuren toch en alles is weer droog hahaha. zoiets had mij ook kunnen gebeuren haha. @odess he bah spinnen. wij hadden paar weken geleden ook mega spinnen in huis en ik en als de dood voor spinnen. gelukkig was mn vriend wel thuis. @sweetbel aaaah wat lief van die vriendin een prive feestje voor jou. en leuk zeg zo'n pipbadjas. xxx
@Senna: Wat voor boxkleed heb je? Ik moet er nog steeds eentje kopen. Lekker in de tuin zitten is ook belangrijk, is goed voor je. Dus geen schoppen onder je kont nodig. @Hester: Het is echt moeilijk hoor, ook omdat je weet dat het weer een nieuwe stap is, langzaam moet je ze steeds meer loslaten. Gelukkig heb ik een meisje dat nog veel knuffelt en geniet van mamma-tijd dus ik geniet daar nu nog maar extra van. @Supermom: Doet me goed om weer even van je te horen. Jammer dat het geen beter nieuws is. Heel veel sterkte met je werk, valt niet mee dat zijn nu geen dingen waar je op zit te wachten. We horen wel van je als je er weer tijd en puf voor hebt, doe rustig aan! @Sandra: Erg is dat als je het zo heet hebt na het douchen. Dan kun je bijna weer opnieuw beginnen met douchen. @Odess: Ik ben ook niet echt echt bang voor spinnen en dat soort beesten. Toch krijg ik er altijd een beetje de kriebels van, en dan met name hoe ze rennen, dat gaat zo vlug. Ik heb gelukkig ook een man die ze vakkundig kan verwijderen. @Meta: Jullie gaan wel hard aan het werk dan als het zaterdag of zondag al klaar is. Ik ben benieuwd naar de fotos straks. Klinkt alsof je er al bijna klaar voor bent, voor de komst van de kleine. @Sandra: Het komt echt al dichtbij he? Ik voel hier ook steeds meer spanning. @sweetbel: Dat is leuk van je vriendin. Geweldig idee van haar, zon prive feestje. @Felicee: Ameera wordt 8 mei alweer 4 jaar. Tijd vliegt. Mijn kleintje is heel actief als ik in bed lig, dus net het omgekeerde. Maar ik heb gelukkig niet dat ik er wakker van word. Succes met de zoektocht naar een boxkleed, hopelijk vind je iets leuks. @Meta: Dat is ook toevallig van die achterburen. Ik zou wel uitkijken want als jij nu een kind krijgt met haar man dan zou dat de vriendschap wel eens op het spel kunnen zetten. Ik houd wel van je tiep-incontinentie, wil je daar aub niet mee stoppen? @Supermom: Ik heb tot nu toe niet zo heel veel last van de warmte. Thuis houd ik wel de gordijnen zoveel mogelijk dicht zodat het niet te warm wordt en in de auto heb ik airco dus dat scheelt ook. Ik heb op mijn werk wel last in de grote zaal, dan moet de deur dicht blijven omdat de ouderen dan bang zijn om ziek te worden en dan is het daar echt een sauna, maar gelukkig hoef ik daar niet meer zoveel te zijn. Ik moet zo gaan werken, zie er een beetje tegen op want ik heb nu al zoveel last van mijn rug dat ik moeite heb met zitten en dan moet ik daar nog 5 uur lang. Maar goed ik zie het wel, nog een paar weekjes volhouden maar. Verder gaat hier alles redelijk zijn gangetje. Klein meisje is naar de kinderopvang en man gaat ook zo werken. En buiten zijn ze lekker aan het snoeien (lijkt wel motorrace haha). Ik zie jullie later weer!!
gisteravond had ik ook weer een emo moment. we hebben nog steeds geen naam en ook nog steeds geen kaartje. dus ik had eindelijk het briefje met namen wat we een keer hebben uitgezocht gevonden. kijkt mn vriend er niet eens naar. ja op het laatst pas vlak voor we op bed gingen. dus ik vroeg toen we op bed lagen welke namen hij leuk vond. zegt ie ja welke vind jij leuk. jij kraakt mijn namen alleen maar af. dus ik zei die en die en die. vond hij allemaal niet mooi. dus op gegeven moment was ik het ff helemaal zat en zag ik het niet meer zitten. we hebben nog ongeveer 9 weken voor een naam en een kaartje. ik wil het nu wel een keer klaar hebben. hij snapte me ook wel, maar hij vond een naam verzinnen ook moeilijk. dus helpppppp.............
@Odess Oh bah een grote spin, ben er niet bang voor (moet ze hier altijd opruimen, vriend is er panisch voor) maar vind het geen fijn gevoel als ik hem niet weggehaald heb... En werkse! @Meta De kids al vakantie! Wat ziet dat er al leuk uit zeg al die spulletjes! En fijn dat het dit weekend klaar is!! Fijn dat de kinderwagen er toch nog netjes uitzag! En Wasze! Ideaal isdat he, van die adapters van de maxi-cosi voor op de kinderwagen frame @Sandra Heb er hier dus ook iedere keer last van, en douche ook al met raam open...een relaxdagje dus! Heerlijk! Gaat snel dan he, als je dan alweer 37+1 ben @Sweetbel Wat lief van je vriendin dat je een privefeestje kreeg en een mooie badjas hebt gehad! Succes methet huishouden! @Felicee Hier is het juist andersom, als ik in beweging ben, dan slaapt hij, en zodra ik ga liggen/zitten, dan gaat hij trappelen, dus ook als ik probeer te slapen En idd een dagje niks doen is ook wel eens lekker Succes met het zoeken naar een boxkleed! @Meta dus lekker druk druk druk bezig met alles! Wat toevallig dat de verpleegster nu jullie nieuwe buren zijn! @supermom Hier in het noorden is het ook superwarm...maar hoeft warm geen idee, het voor mij niet warmer hoor hihi, dan kan je mij opvegen denk ik... Geniet van je vrije dag! @Lovely Wat lijkt me dat moeilijk zeg om geen babykamertje te maken voor de kleine, maar begrijp het ook wel als er geen geld voor is, want het kost ook niet niks natuurlijk om alles op zolder te verbouwen Zo te lezen heb je weer een druk weekend voor de boeg! En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van het zoontje van je vriend! Handig he die lijstjes maken, van wat je allemaal moet doen @Momeera Ik heb gewoon een hele simpele van de wibra, 2 van gehaald, waren toen 6 euro per stuk, en het zou kunnen dat het nou nog zo is En werkze, nog steeds zoveel last van je rug? Echt balen Morgen kon je langs de gyn toch? @Lovely Oh dat is ook vervelend dat je nog steeds geen naamen kaartje hebt! Hopelijk vinden jullie binnenkort een leuke naam en kaartje!
@hier Zal zo mijn kleren maar ff aantrekken, moet ff naar de winkel, we hebben haast niks meer, en dan kunnen we vanavond de rest halen En daarna toch maar ff aan het huishouden, al is het niet zoveel zag ik 2 wasjes,ff stofzuigen, dweilen en de afwas, dus het valt mee hihi Morgen heeft vriend vrij gevraagd, want moeten naar vk, en hij heeft dan een lekker lang weekend,al heb ik nog geen idee wat we gaan doen hihi
het begin nu echt echt te worden he senna. als de box in huis staat en het kamertje af is. de meesten zitten ook al op 34 weken en ik morgen pas 31 weken. pffff en het word steeds warmer bah bah. kan al slecht tegen de warmte en nu................ pffff
Pfff ik wil niet zeuren want dit weer is super natuurlijk, maar ik heb het zo warm en ik voel me zo vies en zweterig bah Ik merk nu echt dat ik hoogzwanger ben pfffff. Zo klaar met zeuren @Senna: Mooie box, ziet er super uit! @Sweetbel: Wat lief van je vriendin! @Felicee: Hier is die kleine s'nachts actief, wordt er soms zelfs wakker van. Hopelijk houd meneer dit ritme niet aan na de geboorte. @Lovely: Een druk weekend zo te horen, alvast gefelicteerd met de verjaardag van het zoontje van je vriend. Nou ik ga zo de kids van school halen, ik denk dat ik maar een badje voor ze neerzet en er zelf in ga zitten hahaha grapje hoor!
middag meiden @ odess iewl spinnen ga ik ook hard voor lopen ja ik ga hem zaterdag ophalen de blije doos kon niet printen dus had hem laten gaan ach nu kan ik hem als nog halenennuh jij bijna verlof @ meta lekker geshopt dus @ sandra gaat hard he voor je het weet mogen we @ sweetbel lekker he ff dagje niets doen @ felicee nou ik kan het wel maar soms laat ik het gaan vergeet ik het of de pup is er mee vandoor @ lovely zo jij heb een druk weekendje voor de boeg o en die kraan ben ik dus niet de enige @ momeera werkse!! @ lovely hier ook nog geen naam eigenlijk ben je niet de enige @ senna mooi kleed hoor en mooie box!! @ hier schrok me net ff rot.heb me pijn in de buik wat komt en gaat en nu is het helemaal weg ik dacht ff het zal toch niet begonnen zijn heverder rustig dagje lekker boodschappen gedaan straks was binnen halen en dan ben ik klaar heb beneden alles schoon ramen ook gezeemd voor jan doedel want me pup spring op de vensterbank en dan ga die met zijn neus tegen me raam aan staan
Meta, heerlijk die lange verhalen van je! En typ-incontinentie, hoe kom je erop.. Lovely, jammer dat jullie geen kamertje kunnen maken, maar voor zo'm kleintje maakt het toch niets uit. Ik kan je helaas geen tips geven voor het kiezen van een naam. Ik had zelf een lijstje gemaakt met mooie namen, en samen hebben we er eentje uitgekozen. Ik was wel een tijdje bezig met zoeken en 'wennen' aan de naam, maar uiteindelijk waren we het er in de auto terug naar huis van de geslachtsbepalingsecho, al over eens wat haar naam zou worden. Met kaartjes hetzelfde, ik heb het voorwerk gedaan, zodat mn vriend wat kon uitzoeken. Succes in ieder geval! Sandra, jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik bij je komen zitten. Tis echt warm! Momeera, succes met je werk. Tot hoe lang blijf je nog doorgaan dan? Senna, ziet er echt heel leuk uit zeg, je box zo met dat blauw en die kralen! Hier staat de box ook al hihi. Pris, gelukkig is het weer gezakt! Snap dat het schrikken is. Moest vanochtend ineens haasten, moets ipv smiddags, sochtends naar college. Nu weer lekker thuis. Heb ik dat maar weer achter de rug!
@lovely Ja idd het word nu echt, en van ons mag het nu ook wel, nu helemaal met het warme weer, denk dat ik voor morgen 2 van die kleine zwembadjes ga halen bij de action,1 voor mezelf,en 1 voor de honden @Sandra Dankje Je mag zeuren hoor, hier precies hetzelfde, voel me bleh! Heb de neiging om nou weer onder de douche te gaan.. Ik ga hier 2 badjes halen :d, en daar gaik dan lekker inzitten hihi @priscilla Dankje Hoe is het nou met de pijn je buik? Nu geen last meer gehad? @namen Wij hadden bijde een lijstje, en we zijn namen op gaan schrijven, en toen op elkaars blaadje gaan kijken, en hij vond 1 naam bij mij mooi, en ik 1 bij hem Maar van die 2 namen konden we niet kiezen dus hebben e ze beide gedaan hihi Dus misschien je vriend ook zo'n lijstje laten maken @Sweetbel Dank je wel, ik vind het ook heel erg vrolijk staan, en dan moeten er natuurlijk nog wel een paar knuffeltjes in, en het boxspiraal moet nog ff aan de rand En aan de ene kant wel lekker dat je ineenkeer 'smorgens naar college moest, kan je nu lekker rustig aan doen in huis @hier Zopas te boodschappen geweest, en 3 volle tassen aan het stuur en de fietstassen vol, zodat is in ieder geval in huis, alleen nu het zware spul nog (drinken,kattebrokken,hondenbrokken enz.) Kom ik thuis is de wasmachine bijna klaar moest nog 2 minuten...dus ondertussen de spullen opruimen en ik hoor de wasmachine piepen, dus ik dacht eruit halen en er weer nieuwe indoen Dat ging allemaal goed, totdat ik hem aan zou zetten...was er geen stroom, ik dacht van huh? Ik heb toch betaald?? Nou bleek dus dat er in het hele dorp geen stroom was...pfieuw! Maar na 3 kwartier was het er gelukkig weer En dan kom je erachter waar je overal stroom voor nodig heb... Dus zometeen maar ff stofzuigen en afwassen hihi
Pffff jeetje jullie kletsen maar door!! Momeera Let je een beetje op jezelf met werken!? Ook al hoef je niet al te lang meer; je kan ook voor korte tijd even in de ZW al is het maat voor paar uur per week! Spinnen JAK ik zal later even de foto posten van de spin waar ik van de week in de ochtend tegenaan liep! Bij mij valt dat al onder de categorie VOGELSPIN! Even opgezocht en lijkt t meest op de grijze huisspin, maar veel noemen het ook rioolspin geloof ik BAH!!! Fire Ben benieuwd wat er uit de echo komt.. Mogelijk kindje eerder halen?? Sweet Ja in de stuit.. Maar volgens mij stuitert ze ook nog alle kanten op! Soms denk ik hoofdje te voelen, dan denk ik: is t dr kontje..?? Geen idee!! Ze is nog steeds druk Odess Jeetje ligt bebe nu al helemaal vast... Nou die van mij heeft er nog lang geen zin in volgens mij!! Ligt lekker te stuiteren... Foei dame ga op je plek liggen en koest! (dat moest van sweetbel ) Sandra WAUW Thomas zal wel errug blij zijn met zn kamer! Gewoon een glijbaan aan je bed wat een feest!! Zomaar Hahaha sorry ik moet toch ook wel lachen om je Tokkie verhaal... Alles onder controle nu met haar? Ik heb even niet meegekregen of je alweer thuis was... Supermom Jeetje Super ook al gedonder op werk! (hier ook) Probeer het emotionele links te parkeren zodat je het praktisch kunt benaderen! En let op je rechten he... Hopelijk lossen ze het netjes op. Felicee/slapen Ik slaap ook prima, alleen mijn lief stukken minder!! Ik moet er ook 1x per nacht uit om te plassen, maar het omdraaien gaat met gesteun en gekreun en mijn man moet dan mee draaien omdat ik dan zijn rug als 'voedingskussen' gebruik. Nou ja en daar wordt hij dus blijkbaar wakker van! Heel vreemd Ik val direct weer in slaap dus voor mij geen probleem! Dan zegtie sochtends; wat heb ik slecht geslapen door jou! En dan denk/zeg ik; oh ik heb prima geslapen! (neemt niet weg dat ik nog steeds weinig energie heb!) Zo ik ga eerst even naar de net geleverde tuinset kijken! En uitpakken dan Niet te snel doorkletsen hier anders kan ik t niet bijhouden
T wordt hier nu wel hard minder, wist niet meer hoe ik op mn stoel moest zitten vandaag, krijg dan rugpijn Gelukkig zijn we er bijna en anders neem ik wel wat vakantieverlof op. Gelukkig nu weekend!!! En lang weekend ook nog, heerlijk! Mendie, die spin hier was ook een rioolspin maar dan een zwarte Ach vast hoeft nog niet zo snel hoor, dit doen ze bij mij snel maar ik heb dan ook fluwelen bekken Sandra, haha 26,5 graad hier vandaag! Airco op het werk maakt het alleen uberkoud, dus je merkt er weinig van Sweet, wanneer heb jij je laatste college? Zo meisje gaat naar bed!
ja tokkie staat onder begeleiding van maatschappelijk werk. mis mag ze morgen na huis. eet weer maar drinkt weinig. ze is alcohol en drugsverslaafd. dus kikt nog af. kind was ook neit gepland. wonen niet samen of niks. dus krijgen het druk IK BEN THUISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS morgen na umcg vroeg al. dan weer na refaja ziekenhuis. ctg en rond half 5 de kinderafdeling bekijken. en hopen dat we dan na huis mogen. beeb is bezig voor zijn zwemdiploma pffff hahah
@Meta, wow wat een toeval en zo leuk dat het nu zulke goede vrienden zijn. @Supermom, mag van mij ook wel rond de 20 graden zijn, heb vandaag maar lekker alles dicht gehouden. @Senna, lief dat je vriend vrij heeft genomen om mee te gaan naar de vk. Gelukt met het huishouden? @MendieC, je vent is vast blij dat hij je voedingskussen mag zijn nog even en dan kan hij ook weer slapen (of juist niet haha) Vandaag eindelijk begonnen met de babywas en strijk ben het nu al zat. Heb ook ineens ontzettende pijn in mijn rug dus straks maar even in bad en morgen niets doen. Volgende week weer verder. Kan echt nergens een boxkleed vinden met de goede maat, zo irritant. Jullie nog goede tips qua sites?
haha, ik dacht YEK .... echt niet ik met de buurman (helemaaaaal mijn tiep niet@!..... toen zei mn man: nee van haar zoontje, dus hij met de buurvrouw.... Nou ja als ie daar blij van wordt...