Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dus weer een nieuw fris kapsel :D
    Wel balen dat Jasper zo vervelend is!

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

zo mijn vriend is 2x bij baas geweest en het word nu als goed is geregeld zucht... zullen morgenmiddag zien

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Zomaar: wat een eikel is die vent zeg!

Senna: wat een buik al. Mooi hoor. Volgens mij loop jij voorop hier wat de grootte betreft, niet?

Judith: ziet er ook goed uit!

Sandra: foto! Ben je van lang na halflang gegaan of zo? Ik heb ook lang haar. Iedereen vind het prachtig omdat ik zo dik haar heb met veel slag, maar ik word er soms zo zat van. Zit er aan te denken om het half lang te knippen, maar ben bang dat ik spijt krijg!

Felicee: 300 euro voor 70 kaartjes?! Jeetje. Ik was bij Kaj iets van 100 euro kwijt voor 120 kaartjes.

Lynnami heb ik ook al gezien. Ze is nooit weggeweest, zij is al die tijd onder andere naam geweest, las ik ergens. Nu weer terug al Lynnami. Hopelijk is het snel en deze keer goed raak voor ze.

Ik ben op zoek gegaan naar BB, maar zag dat ze na 20 december of zo niet meer gepost heeft. Ik hoop dat alles goed gaat met haar.

Gaan we trouwens 6 februari nog wat doen en zo ja waar?? Ik denk dat iemand initiatief moet nemen, anders komt er niets van. Biedt iemand zich aan? Zo niet, dan wil ik dat wel doen. Graag ideeen en suggesties dames!

4. sandra

sandra Fanatiek lid

@Forumuitje; Wat mij betreft gaan we wat doen, en wat mij betreft mag jij het regelen Kiwi:p Ik moet trouwens wel tot 9.00 uur s' morgens werken maar dat lijkt me niet zo'n probleem toch? Misschien kunnen we nog even kijken waar iedereen die mee wilt vandaan komt en dan iets in het midden pakken?

@Haar; Mijn haar is van lang naar halflang gegaan, ik was het ineens zo spuugzat dat ik er een heel eind vanaf geknipt hebt, wel even wennen maar ik ben er wel blij mee

@Zomaar; Fijn dat het nu geregelt is.

@BB; ben ook wel erg benieuwd hoe het met haar is.

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ senna mooie buik al hoor!!

@ sandra o lekker nieuw kapsel en je zoontje vervelend tja mannen he:p

@ zomaar mooi dat geregeld is ik ben benieuwd morgen.en hoop dat het voor jou nu echt opgelost is

@ odess ik heb lyn ook gezien ja en bb vraag ik me ook wel af eigenlijk ze was gister nog wel online:(

@ meiden ik heb 11 knakworsten op:) waren in aanbieding bij de ah:)en nu roepen die andere me ook maar moet ze maar laten staan voor me vriend anders heb die zo geen eten:p

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    #446 Kiwi1, 20 jan 2011
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
    Bedankt he Sandra, en ik had nog zo gehoopt dat jij het wilde regelen gezien mijn ernstige gezondheidssituatie, snik snik :p

6 februari vanaf ca 9:30 uur.

Kiwi - bij Rotterdam
    Felicee - bij Utrecht
    Sandra - bij Rotterdam
    Ivje - ?
    Hester - Leiden

Dit zijn de dames tot nu toe. Qua locatie is alles nog mogelijk, iedereen in het bovenstaande lijstje woont niet bijster ver uit elkaar of zo. Dames die mee willen graag zsm reageren, 6 februari is namelijk al over 2 weken.

7. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik wil jullie ook graag eens zien en heb 6 feb vrijgehouden.... vind het oorspronkelijke idee Utrecht beetje ver....(muts he?) & twijfel aan kids mee. Woon in Zoetermeer: rotterdam/leiden oid geen probleem.. of Gouda, is ook wel erg leuke stad, misschien Hightea ofzo? Of toch kids mee, ik wil wel iets uitzoeken dat kid-friendly is in Gouda...

8. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Priscilla, waren de noodles lekker? Eet Xander die ook of is hij nog niet zo oud? Wat?? 11 knakworsten??

@Zomaar, jouw baas is echt erg. Zag dat je al goede tips hebt gehad hier. Hoop dat je het allemaal zover hoeft te laten komen.

@Sandra, ga je ook een foto showen van je nieuwe look? :D

@Odess, zag ook al dat er veel van onze lijst lang niet zijn geweest. Al zin in je verwen dagje morgen?

@Kiwi, dat zijn betere prijzen. Waar heb je ze besteld dan? Ben nu voor deze kaartjes 170 euro kwijt voor 70 kaarten. Eerst maar een de proefdruk afwachten. Ik ben van de partij de 6de en wil ook gerust jullie kant oprijden aangezien jullie allemaal omgeving Rotterdam/Leiden wonen. (mocht het niet gaan wil ik het ook wel regelen hoor).

Ga nu even de foto’s van de 20 weken echo posten..

9. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    De benen...

10. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zat hij/zij op zijn/haar duim te zuigen :D

11. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie dat deze een beetje onduidelijk is geworden...
    (Vond het een beetje op Chucky lijken :))

12. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nu hoop ik dat 'Wie is de Mol?' op UG staat...

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Felicee: al sla je me dood! Ik heb geen idee meer waar ik ze besteld heb. Erg he?! Ik moet dus weer zelf op zoek gaan naar vriendelijke prijzen. Ik moet alleen zeggen dat ik daar nog lang niet mee bezig ben. Dat komt als laatste wel.
    Maar het kan dus zeker goedkoper.

Meta: volgens mij is Leiden echt niet zo heel veel korter dan Utrecht voor jou, niet? Ik vind het op zich wel overal prima, alleen hier zijn ook dames uit Noord Holland die misschien ook wel mee willen en in in dat geval kan ik mij voorstellen dat het handig is om een centrale plek te kiezen. Maar ik vind Gouda, Rotterdam, Zoetermeer etc allemaal wel prima.
    Kinderen of geen kinderen maakt me ook niet uit. Is eigenlijk wel voor beiden wat te zeggen. Zonder kinderen heb je wel veel aandacht voor elkaar en weinig afleiding, maar aan de andere kant het is ook wel leuk om elkaar kids te zien.

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden, ik moet uit het hoge noorden dus tsja rekening houden met mij wordt lastig zie ik. Maar Gouda een heel eind rijden voor mij dus dan zou ik zeggen veel plezier :)

BB een pb gestuurd, ze is nu online.

Felice, hoe lief!!! En ja heeeeeeeel veel zin :)

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tjah, wat wil je met een kind van 364 kilo:D

Duidelijke plaatjes zeg!

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    En Utrecht?

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Mooie echofoto's Felicee. Aaah, je kindje dat op Chuckie lijkt, ziellluuug! We hebben ze zwarte Tripp Trapp genomen. Die Bloom wilde ik eerst ook, maar hoorde heel vaak dat het een lomp ding was. Blij dus dat ik deze genomen heb! Wij komen ook uit op ruim 300 voor 75 kaartjes. Waar heb je nu gekeken?

Zomaar, wat een vervelende baas zeg. Hoop dat nu alles in orde is!

Sandra, foto van je haar graag:D. Wil mn haar ook anders, is nu lang, maar ben, net als Kiwi, bang dat ik spijt krijg!

Pris, haha, vreetbak! ;)

Meeting, ik kan helaas niet..

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Steph: jammer dat je niet kan! Misschien doen we het nog eens over als het bevalt ;)
    Ja, wees idd blij dat je die Bloom niet hebt gekocht. Oh, wat was ik blij dat ik er vanaf was. Hij was overigens wel heel functioneel. Je baby kan er in principe vanaf de geboorte in omdat het een ligstand heeft. Maar het is z'n groot ding, want heel moeilijk verplaatsbaar is. Nee hoor, ben ook zeer blij met mijn Tripp Trapp nu!

19. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiwi, je hebt ook nog tijd genoeg ;) Ik ben altijd overal zo ongeduldig mee. Al moet ik zeggen dat ik helemaal niet met het kamertje bezig ben (de vorige keer was hij allang klaar). Lijkt me opzich ook erg leuk om jullie kids te zien, maar ik pas me aan.

@Odess, jij 'moet' ook komen hoor...hoever wil je reizen?

@Stephanie, waar had jij gekeken dan? Wij bij Gribbeltje..heb nu een proefdruk bij Kaartmix besteld. Jammer dat je niet kan de 6de.

Buddy's, weet niet of jullie dat de vorige keer deden?

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nee, ik schreef hier de vorige keer niet mee. Wat is dat en hoe werkt dat?

Deel Deze Pagina