@odess Oh das wel lekker een airco op het werk, alleen je krijgt iedere keer zo'n klap als je naar buiten gaat @Zomaar Dus vandaag weer een drukke dag! Hopelijk is de ctg weer goed @Felicee Mijn vriend gaat altijd mee naar de vk, hij wil overal bijzijn Lief! Dus toch maar aan de babywas gegaan hihi, alleen balen van je rug.. Ehm site's voor boxkleden, nee sorry geen idee @Lan Fijn dat alle uitslagen goed waren, alleen balen van je hoofdpijn, hopelijk vinden ze iets waardoor je hoofdpijn blijft houden, en dat je erna vanaf bent! @Kiwi Dus nog lekker aan het shoppen geweest Dus ook bijna helemaal klaar Met allergie, nee sorry geen ervaring mee @Priscilla Ja je word vanzelf handig als je niks anders als een fiets hebt hihi, ben blij als mijn vriend straks zijn rijbewijs heeft! Want met een kleine word het toch wat lastiger, en het is ook een best stuk om te lopen... Balen van die harde buiken steeds...als je het niet vertrouwt toch mar ff bellen @Odess Ja ik doe wel rustig aan hoor hihi, had alleen het licht spul meegenomen, we zijn 's avonds weer naar de winkel gegaan voor drinken enz. Soms is het wel ff lekker als je geen stroom hebt, hihi @FElicee Veel succes met de babywas, maar ik heb het niet gestreken hoor, alleen de hydrofielluiers, anders lagen die schots en scheef in de kast hihi @Zomaar Hopelijk heb jij ook goed nieuws!! @Mendie Oh jakkes!! @Firerose Fijn dat ze geen afwijkingen hebben gevonden! En dat scheelt nogal wat 2-3 weken voorlopen ipv 7 Wel fijn dat ze je niet laten lopen tot 42 weken.. En dank je wel ben er ook wel trots op hihi @Lovely Wat apart dat je ex daar over loopt te zeuren, hij heeft niks over jou zwangerschap te zeggen! En wat belachelijk dat hij dan 500 eurp erd dag wil hebben als hij zijn dochter niet mee krijgt..Wat zegt je vriend ervan?
Bekijk bijlage 145817 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 11 Meisjes: 8 Afspraak: 29 april miranda22- hb en suiker prikken + controle afspraak gyn 29 april Ivje - controle gyn 2 mei Sandra - liggingsecho (36 wkn) 2 mei miranda22 - groeiecho gyn 6 mei Senna04 - Controle VK + uitgebreide echo (36w&1d) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Vanmorgen naar de VK geweest, en alles was weer goed (bloeddruk 135/75) Daarna heeft ze weer gevoeld hoe de kleine nou lag, maar ze kon het niet echt voelen, dus een echo gehad, en hij lag nog steeds met zijn koppie naar beneden, en was iets meer ingedaald! Krijg over 2 weken een uitgebreide echo, en uitleg over wanneer we nou moeten bellen als de bevalling begint enz. Dus ben benieuwd!!
@tas inpakken Ik heb de spulletjes van de kleine bij elkaar, moet alleen nog ff wat broekjes halen zag ik...maar dat kan nog wel En met mijn spullen ben ik op de helft met inpakken, dus het schiet al op Al hoop ik toch thuis te bevallen hihi Maar dan is de tas ook gauw uitgepakt!
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wij zijn al blij. beeb is 30 week en 1578 gram. dus nog maar 3 week achterstand. 2 belangrijke syndromen zijn nu uitgesloten. miss nog down maar in umcg willen ze er niet vanuit gaan. denken dat iniminie beeb word. mits alles bijkomt. en dat de placenta toch afwijkt ook al doet ie alles goed. en door het krappe vruchtwater. bloed gaf geen infecties aan. daarom kunnen ze al dingen uitsluiten verder daar niet weer komen. mits ze hier neit vertrouwen. dus heb weekendverlof elke dag trug komen voor ctg. en beslist mijn eigen gyn wat we gaan doen nu maandag. verder is het rustig aan doen mag 2x met de hond lopen 5 minuten en verder niks. kan heerlijk genieten van het mooie weer straks. rond 5u rondleiding kinderafdeling eten hier en zuhaus yeahhhhhhhhh
ooo bedenk me net dat we vanaf vandaag naar nieuwe zh mogen hier in boxmeer zal wel op journaal komen het ziekenhuis... is hele operatie met soldaten enzo.. heb vandaag ook goed gesprek gehad met mijn man.. en hij heeft wel uuur gezwegen en toen heb ik hem gevraagd of hij nog praten kon met me... en dringt nu toch echt tot hem door dat ons kleintje en mama het moeilijk hebben en dat de hoge bloeddrukken wel ernstig kunnen zijn... en dat hij meer tijd aan ons als gezin moet besteden.. ja maar moest nig veel doen heb toen gezegd dat er genoeg mensen zijn die willen helpen maar dat hij eigenwijs was en alles zzelf wilde done... en als goed is snapt ie nu ook en gaat hij mensen vragen om hulp.... hoop dat nu langer beter blijft gaan pffff hij had niet in de gaten dat ik zo erg op mijn tenen liep voor hem...
middag meiden, @ meta ook al lekker winkelen @ felicee misschien vend of hema!! @ odess hier ook vocht en dan vooral in gezicht en vingers @ sweetbel lekker joh straks steiger uit de tuin kan je lekker gaan genieten. @ sandra veel plezier in de speeltuin. @ mendie he gatver wat een vieze spin!! @ firerose mooi dat alles goed was en dat ze niks afwijkends hebben gevonden. @ lovely jezus wat voor een vader is dat voor je meissie.ik had me kont in de auto gezet en terug gereden!! @ senna hier heb vriend auto ik moet het ook met de fiets of bus doen maar heb geen fiets meer is kapotmooi dat alles goed was ook bij de vk @ zomaar wat fijn dat het zo goed gaat hopen dat dit zo blijft!! @ lan hoop dat je man het nu wel een beetje snapt!! @ hier vandaag lekker alles geshopt hebben alles nu en overal in de winkel jij krijg een jongenwaren we bij de brillenzaak wou ze me vriend een bril aansmeren hij greep naar me buik hij zo eerst die kleine hoor die is al duur zatauto moet ook gekeurd worden 27 mei maar wordt deze week gedaan omdat we in mei echt niet zonder auto kunnen kost ons weer 250 euro.dus val nog mee nu wordt die dinsdag gemaakt en vrijdag gekeurd.
Kom straks wel uitgebreid reageren, eerst weer even strijken. Meisje ligt op bed dus kan ik weer even mijn ding doen. (en dat is toch eigenlijk niet strijken...)
@senna die 500 euro per dag is wettelijk vastgelegd. dus daar kan ik niks tegen doen. is zo bij de rechtbank vastgelegd. maar voelde me vanmorgen echt heel k*t dus tot half 1 niks gedaan daarna de zolder op gegaan en kleertje maat 50 en 56 in 1 tas gedaan. die gaat mn zusje zaterdag wassen. rest van de kleertjes per maat in een doos gedaan. op de kamer vd kleine meid bezig geweest. al haar kleertjes zitten weer netjes in de kast en te kleine dingen of dingen die ik haar toch niet meer aandoe in doos gedaan. alle kleren vd jongens van mn vriend zitten weer netjes in de kast. heb de badkamer al schoongemaakt. vanavond gooit mn vriend de dozen allemaal op zolder kan ik daarna alles boven ff zuigen en onder ook ff zuigen. vanavond ook weer de kids van mn vriend ophalen. pfffff pokke-eind in de auto. (van friesland naar brabant) rest van het weekend ook mega druk. en moet nog zoveel doen. dus net eerst maar lijstje gemaakt wat ik nog moet doen. moet straks ook ff tegelpad voor huis eruit halen.
Hellooo, Mendie, gatver wat een groot ding. Brrrrrr! Die kan je niet eens een mep verkopen, dan zit je hele muur onder! Firerose, wat goed om te horen dat het allemaal meeviel. Ik hoop ook op een spontane bevalling met 37 weken, mijn vk denkt ook dat ik geen kleintje krijg. Helaas geen echo om het te bevestigen. Maar meid, wat zal je opgelucht zijn!!! Senna, lekker dat alles weer goed was. Lovely, had je je ex nog niet verteld dat je zwanger bent dan? Klinkt wel als een horrorverhaal hoor, heel naar om je kind zo te moeten achterlaten. Gelukkig was je ex rustiger toen hij wegging. Ehh,... moest even terugkijken hoor.. Lan, fijn dat je gepraat hebt met je man. Had hij nog niet door dat het best wel heftig was allemaal? Hoop dat hij er nu meer voor je zal zijn. Hier, druk middagje gehad, nu even met mn boek in de zon!
mn vriend en ik hadden zoiets van wat gaat het hem aan dat IK zwanger ben. ik heb toch niiks meer met mn ex. maar later dachten we laten we het voor de goede orde toch maar vertellen. en elke keer wouden we het vertellen. maar als hij na 2 minuten al helemaal boos werd en begon te schelden hadden we zoiets van we stellen het wel weer een week ofzo uit. dus we wouden het eigenlijk wel eerder zeggen maar het zat steeds tegen zeg maar. xx
Lovely, wat een rotsituatie meid. Wat jammer dat jij en de vader van je dochter niet door 1 deur kunnen. Verantwoording afleggen aan hem over het hoe en waarom zou ik niet doen, maar kan me ergens wel voorstellen dat hij het naar vindt dat hij nu pas hoort dat jullie dochter een broertje of een zusje krijgt. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Mendie, ik had zn broertje hier Fire, wat fijn dat ze kleiner lijkt te zijn!! En wat fijn dat alles goedl lijkt bovenal! Wat is het geschatte geboortegewicht?
Zomaar, wat fijn dat mini aan het bijtrekken is! Lan, goed dat jullie een goed gesprek gehad hebben. Ik hoop dat het je goed doet en dat je man zich wat meer betrekt bij jou en de zwangerschap. Hier even geshopt, alleen maar voor de kleine meid natuurlijk haha Die heeft nieuwe schoenen en van die teva sandalen om mee te ravotten. Ze heeft hele moeilijke smalle voeten, dus het was nogal een speurtocht maar het is gelukt! Ze heeft echt mega girly girly schoenen nu, totaal niet onze smaak maar wat loop ze er goed op! Het verschil was zo duidelijk te zien! Dus ja, dan gaat pasvorm toch echt voor smaak! We wennen er wel aan denk ik
@mendieC WOW WAT EEN JOEKEL ben niet bang voor spinnen, wel voor zulke monsters @felicee: volgens mij zijn mijn boxkleden jouw maat, zal even kijken welk merk het is (heb ze op de 9maanden beurs gekocht). Ik strijk echt niet alles hoor! Ik trek alles een beetje uit elkaar en dan lekker strak opvouwen @odess: viel mij ook tegen het vocht vast houden, gisterenavond had ik rare voeten en was ik ineens 2 liter zwaarder!!!!!! WOW .dat wordt bleekselderij en brandnetelthee (en geen chips meer .) Over schoenen en smaak: bij mn dochtertje is het ook hoe rozer en glimmender hoe beter ze wil van die Lellykelly schoenen (met hakjes!!!!) nou mooi niet, ik vind dat echt van de lellebelschoenen en de reclame van die kleine volwassenen jek o nu hoop ik niet dat je meisje die juist goed past @sweetbel succes met je dakkapellen, lekker als zon steiger weg is dan he, is heel handig, maar vind t zon pisgezicht sorry voor je ramen @trapkast: heb ik gelukkig niet !! !Scheelt weer hoewel helaas wel een garage en opberghok erachter en een tuinkamer waar we bijna alles tijdelijk neerzetten . Mmmm bij nader inzien: had ik maar alleen een trapkast, scheelt zooi hahaha @firerose: wat ontzettend fijn dat het allemaal mee bleek te vallen met de grootte van jullie meisje ..2/3 weken is helemaal niet gek, dus idd gewoon een lekker flink kind gelukkig maar! @lovelyengeltje wat vreselijk voor je zulke reacties van je ex, kan me voorstellen dat je daar tijdens je zwangerschap helemaal heftig op reageert heb met je te doen, hou je taai! Wow ff tegelpad eruit halen ik doe het je niet na hoor, vind de was uit de machine al een zware klus! @zomaar JOEPI!!! Ben heel blij voor je doe rustig aan hoor thuis, laat je lekker verwennen door je mannetje!!! @lan oh kerels ik vind ze soms ook nog zo moeilijk zeker tijdens zwangerschap en vlak na geboorte kunnen zich zo moeilijk inleven soms Blijf het zeggen hoor als het je dwarszit, ik maak regelmatig de fout om mn mond maar te houden omdat het toch niet veranderd maar dan komt het er 3dubbelendwars heeeeeel hard uit bij mij Heerlijk wezen winkelen vandaag pas om 4 uur terug toen lekker een uurtje geslapen... veeeel op het terras gezeten, koffie met appeltaart... en lekker gelunched en veeel leuke spulletjes gekocht... waaronder deze Timberlandschoentjes (bij de Favoriet... http://www.mascione-knife.com/immagini/img_ebay/calzature/P1260082.jpg ... en lakentjes, dekentje, spuugdoekjes etc etc ...Ben echt heerlijk opgepept, lekker met mn vriendin kletsen... jammergenoeg is mn echtgenoot om een of andere reden niet op z'n gezelligst :x ....
@MendieC: Iehhhh wat een joekel zeg, ik zou spontaan in een hotel gaan slapen als mijn man niet thuis was om hem weg te halen. @Fire Rose: Gelukkig wat beter nieuws dan de vorige keer, nog wel een grote dame, maar niet zo erg als ze dachten. @Lovely: Wat ontzettend vervelend hoe het allemaal gaat, hopelijk doet hij dat schelden niet waar je dochtertje bij is? Sterkte, ik snap dat je hier van slag van raakt. @Senna: Fijn dat alles goed was bij de VK! @Zomaar: Jippie, de rust heeft jouw en beeb goed gedaan!! Geniet van het weekend! @Lan: Jeetje wat ontzettend vervelend dat je man niet begrijpt hoe zwaar het voor jullie is. Gelukkig hebben jullie een goed gesprek gehad. @Priscilla: Jij kan echt niet stilzitten he, volgens mij ben jij altijd de hele dag bezig hahaha @Odess: Gaat zeker snel, over twee weken mogen we al gaan bevallen. Jasper kwam met 37 weken @Meta: Wat een leuke schoentjes! Hier een dagje speeltuin gehad, de kids hebben zich weer prima vermaakt. Toen we thuis kwamen zei Jasper, ik ga naar bed. Zo moe was hij. Ze lagen dus al om 18.30 in bed en ik heb ze niet meer gehoord. Hebben jullie nog leuke plannen met de paasdagen? Wij doen morgen een rustig dagje en s' avonds lekker BBQ. Zondag familiedag, s' morgens naar Marvin zijn ouders en s' middags naar mijn ouders en daarna een pannenkoek eten met mijn ouders. Maandag willen we wat leuks gaan doen, maar ik weet nog niet wat. Misschien avifauna.
@ Zomaar, geniet van het goede nieuws en je "vrije" weekend. @ Fire, dat is nogal een verschil, 7 of 3 weken. Gelukkig maar! @ hier, ik ben zo jaloers op alle verlof verhalen. Nou ja nog tien dagen werken en dan is het hier ook zo ver. Ik denk dat de eersten dan al bevallen zijn . gek idee eigenlijk.
Dames wat een geklets! Ik reageer morgen uitgebreider: ben net terug van een hele dag efteling! Was heerlijk. Maar rondlopen daar van 10-18u met een mega enthousiaste kleuter maakt je toch wel moe als je zwanger bent... Tot morgen!
@ odess lekker geshopt dus @ meta ook lekker gewinkeld terras lijk me ook heerlijk maar die zon is mij te fel @ sandra ik moet me zwangerschap maar de schuld geven maar heb nu alles alleen nog even voor een jasje kijken.en je kids helemaal uitgeput.barbique heerlijk me vriend ken dat nietjij krijg dus een heerlijk weekendje. @ bloem nog even volhouden he heb jij ook verlof!! @ hester was het druk in de efteling snap wel dat je moe ben @ hier regen gehad en een wind me hondjes waren zwart inplaats van wit heb ze gewassen de oudste vond leuk de jongste niet en pelts heel me kleren doorweekto en ik mag van me vriend de naam kiezen zolang het maar met een j begint