Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

#4601 YellowButterfly, 22 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2011
    Meta, ow die zijn echt te erg :$ (bedoel de lellybellies, die timberlands zijn cute :)) Haha :D Het zijn echt roze schoentjes, met zilver en bloemetjes met daarin een bling steentje - maar wel ergonomisch verantwoord dat dan weer wel. Die lellybelly apparaten zullen nooit dat argument voor zich hebben :D Ach ben er nu al bijna aan gewend - ze draagt toch meestal stoere spijkerbroekjes dus die 'tunen' het wel weer down zeg maar.

Sandra, wat denk je nu? Vind het wel een gek idee, 37 weken is echt al zo snel! Ik ga uit van overtijd!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pris, haha nou dat is niet zo moeilijk dan :D Wat grappig. Hebben jullie al een idee of helemaal niet? Hier - succes :D

3. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @lovelyengeltje: lastig namen kiezen, zeker als manlief geen haast heeft, ik hoop dat jullie er toch nog snel uit komen.

@Senna: En nog leuke dingen gedaan/geplanned?
    Ziet er leuk uit je box. Mooi dat wit en dat blauw.

@Warmte: Laat dat nu net iets zijn waar ik niet heel overdreven veel last van heb.

@Sweetbel: Ik moet door tot 34 weken. Nog ff volhouden dus.

@MendieC: Och jouw vriend/man heeft het maar zwaar nu dus met die slapeloze nachten. Het is wel origineel dat de man wakker ligt in plaats van de vrouw.

@Odess: Ook rugpijn? Jij ook voorzichtig nu he?

@Zomaar: Wat een type bij jou op de kamer zeg, daar ben je ook mooi klaar mee.

@Meta: Jij zwanger van het buurjongetje?? Volgens mij is dat strafbaar.

@Lan: Wat vervelend dat je maar hoofdpijn blijft houden. Hebben ze geen idee wat de oorzaak daarvan kan zijn?

@Kiwi: Het gaat hier inderdaad hard. Ik hou het soms ook maar moeilijk bij. Dat krijg je als steeds meer dames verlof hebben.
    Vervelend die klachten van Kaj. Hopelijk doet de dokter wat en wordt je niet afgescheept met een creme ofzo.

@Priscilla: Oei zoveel harde buiken en ook pijnlijke, dat lijkt me niet zo goed. Houd het maar goed in de gaten, ennuh doe nou eens echt rustig Mw Poets.

@Odess: Ik heb gisteren goed overleefd hoor!! Vandaag was zwaarder

@Meta: Lekker geshopt?

@Odess: Ik heb ook nog wel last soms van het vocht. Maar inderdaad je vingers bewegen helpt wel en benen omhoog

@MendieC: Gedver wat een engerd. Hoe heb je hem weg gekregen?

@FireRose: Jemug dan hebben ze je wel laten schrikken zeg eerst 7 weken zeggen en dan blijkt het maar 2/3 weken. En dat hoor je wel veel vaker, heb ik al een aantal keer op internet gelezen.

@Lovelyengeltje: wat ontzettend vervelend dat gedoe met de vader van je kleine meid. Het lijkt me enorm moeilijk. Ik kan me voorstellen dat je je heel rot voelt en hebt gevoelt.
    Wel fijn dat je uiteindelijk het nog een beetje met hem heb kunnen bespreken maar dit soort ruzie in bijzijn van de kleine is natuurlijk niet goed.

@Senna: Mooi dat alles goed was bij de vk, en leuk een verassingsecho!

@Zomaar: Joepiieeeee wat een goed nieuws!! Eindelijk goed nieuws. Fijn dat je naar huis mag, ook al mag je dan niets doen.

@Lan: Goed dat je met je man gepraat hebt en dat je het hem hebt kunnen uitleggen. Dat is ook goed voor je, zal vast weer een beetje rust geven.

@Felicee: Ach gos, jij alsmaar aan het strijken.

@lovelyengeltje: Raar dat je ex zo boos wordt om dat soort dingen want het gaat hem niets aan. Misschien oud leed ofzo.

@Odess: Lastig smalle voeten. Mijn zussen hebben dat ook, we moesten vroeger ook altijd goed zoeken naar schoenen voor hun.

@Meta: hier inderdaad ook geen trapkast maar wel allemaal andere rommelhokken.
    Die schoentjes, echt mega schattig.

@Sandra: Ik ga misschien 2e paasdag naar mijn ouders. Ligt een beetje aan hoe ik me voel die dag want mijn man kan waarschijnlijk niet mee want die moet denkt ie werken.

@Hester: Leuk Efteling! Lijkt me idd wel zwaar.

4. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Althans, volgens mij was het een verloskundige maar kan mij het schelen.
    Ze heeft even naar de klachten geluisterd en gekeken. En ze dacht niet dat een hernia was :$ (gossie dacht ze daaraan?)
    Ik moet naar de fysiotherapeut gaan en hopen dat dat verlichting zal geven, het hoeft niet zo te zijn dat is verschillend per persoon.
    En als het niet of te weinig helpt dan moet ik minder gaan doen (nog minder!!!)

En ze vond dat ik toch wel erg zwaar was geworden :) Dus nu krijg ik een groeiecho om te kijken of de baby niet te groot is.
    Bij Ameera heb ik ook veel echo's gehad omdat ze dat dachten alleen toen bleek de placenta heel groot, dus ik paniek nog maar niet. (helpt trouwens sowieso niet)

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Priscilla: Succes met een naam zoeken, waarom wilt je vriend een naam die begint met een J? Ik weet wel een leuke: Jasper:D

@Odess: Ik hou er wel rekening mee dat ik vanaf 37 weken kan bevallen, maar voor hetzelfde geld loop ik nu over tijd. Heb echt geen voorgevoel.
    De eerste keer was ik 5 dagen telaat en eigenlijk ging ik daar vorige keer dus ook van uit. Schrok dus best wel toen het met 37 weken begon.

@Momeera: Hopelijk gaat de fysio helpen.
    En een extra echo is altijd fijn.

@Hester: Wat leuk de efteling, maar het zal best pittig geweest zijn.

6. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D HAHAHA moest echt heeeel hard lachen... heb ik het zo raar opgeschreven???:D:D:D

7. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess ja heb al ideeen maar hij ga er morgen naar kijken:pennuh die site had ik ook gepakt en google gedaan met jongensnamen met een j haha!!

@ momeera ja mw poets moet stoppen met poetsen van vriend haha:D en hoop dat de fysiotherapeut je kan helpen met de pijn.

@ sandra zijn ouders begonnen ook met een j de naam ja en ik vind een j echt irritant

oke hier heb ik wat namen:Dken er verder niet veel vinden jullie nog tips??kom maar op:D

jayson
    jayden
    jaimy
    jeremey
    jairo
    jake (vind vriend mooi)
    jaiyro
    jurre
    jayvano

8. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hester ow leuk Efteling... als de beeb er is en ik ben weer een beetje opgedroogd willen we er ook graag naar toe... ik geniet altijd zo van het enthousiasme van de kids.... heerlijk... en doe lekker mee, daarom nu tijdens zwangerschap maar niet...

@momeera Warm weer: heb er behalve dat vocht dan, niet zo veel last van, zit alleen sochtends in de volle zon, daarna onder de bomen in de tuin en vind ik dan erg lekker...vk/gyn je had toch ook nog ergens anders last van wat je wilde vragen? Of vergis ik me alleen je rug? Hoe is t met je stem/griep enzo, al helemaal over nu na al die ab-kuurtjes?

Net in de babykamer bezig geweest, alles staat nu op zn plek, moet nog aan de muur gemaakt, lampje is inmiddels binnen past echt super! Morgen gaat mn man nog dingetjes doen, hangen we het rolgordijn op en maar ik de kast en commode goed schoon en kan ik daarna in gaan ruimen....Wil nog een lekkere stoel om te voeden in de slaapkamer... is trouwens een goede tip (al zeg ik het zelf :p) om je kinds savonds alleen in de slaapkamer te voeden, krijgt het een ritme van en komt het savonds als het groter is niet naar beneden (we hebben bij mn zoontje toen ie 1 a 2 was veel bij hem gelegen, maar nooit savonds uit zn bed gehaald, altijd boven gebleven, was echt een fijne investering want ze blijven bij mij altijd boven nadat ik ze op bed heb gelegd...

9. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze zijn echt heerlijk om fles te geven: armen op het randje, hoofd tegen de bovenkant, je kan bijna gewoon doorslapen ;)
    http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/poang-fauteuil-wit-berken__60082_PE166028_S4.jpg

maar misschien gaan we wel voor de schommelstoel versie (maar met de andere kids zie ik dan toch wel weer wat nadelen)

http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/poang-schommelstoel-wit-berken__0093944_PE231553_S4.JPG

Of de lichtgrijze, in combi met zachtroze, zilver en helderwit...
    http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/poang-fauteuil-grijs-berken__0093968_PE231577_S4.JPG

10. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees trouwens af en toe onder 'bevalling" 'genante en memorabele bevallingsverhalen'... lig echt te gieren af en toe (en dan bedoel ik van het lachen, oa hoe er over het andere 'gieren' :D geschreven wordt...):D:D:D:D

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    zucht lig weer in ziekenhuis.....

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jippie! Dat is echt super nieuws!!

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heel veel sterkte Lan!!

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Pris: van je lijstje vind ik jurre erg leuk! De andere namen zijn niet mijn ding dus daar kan ik niet uit kiezen. En jurre past ook het meeste bij Xander en die andere namen helemaal niet ( niet dat dit een vereiste moet zijn).

15. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lan.. ojee, weer eiwit in je urine?? Sterkte! dikke knuffel

@felicee: heb gekeken naar mn boxkleed, is 85 bij 105 dus niet jouw maat...heb trouwens geen idee hoe groot mijn bos is, misschien passen ze ook niet :p ..

Hydrofielluiers, lakentjes, witte rompertjes zitten lekker in de was... Meubels in de babykamer staan op hun plek, alles nog schoonmaken en kast en commode aan de muur vast...Straks eerste strijk (voor zover nodig... na mn eerste wasje stom genoeg alles in zo'n blauwe ikea tas gegooid... dus veel gekreukeld... )

Gisteren was ik 2,5 kilo zwaarder, schrik :$ :$me steeds rot, nu koppijn, ga vandaag even goed op m'n drinken letten, hou echt teveel vocht vast...daarnaast keelpijn, droge hoest... voel me niet zo top, straks maar even paracetamolletje en toch lekker rommelen vandaag...

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

@Lan: Sterkte, maar je bent ws. op de goede plek nu.

@Priscilla: Van je lijstje vind ik ook Jurre erg leuk. Maar Jasper vind ik nog leuker. Verder zou ik het niet weten eigenlijk.

@Meta: Je bent lekker druk bezig.

@Hier: Een lekker rustig dagje en vanavond lekker bbq, jammie het enige wat ik nu moet missen zijn die overheerlijke biefstukspiezen van de slager.

Vannacht trouwens geslapen van 22.00 tot 8.30 uur, zou ik het nodig gehad hebben.

Fijne dag allemaal!

17. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Priscilla, wil je persé een naam met een J?

@Momeera, hoop dat de fysio kan helpen..

@Lan, sterkte!

Hou het even kort want moet zo richting Enschede, vrijgezellenfeest van mijn schoonzus. We hebben een taartenworkshop (ga denk ik een geboortetaart maken), daarna uit eten en vanavond stappen (maar die sla ik even over ;))

Geniet van het mooie weer vandaag!

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen!

Lan, vervelend zeg, beterschap!

Pris, ik vind ook Jurre het leukst van je lijstje, andere namen vind ik niet zo leuk. Moeilijk hè?!

Meta, lekker op dreef. Strijk ze, bah, met dit warme weer...

Sandra, lekker bbqen. Hier hebben we gisteren ook buiten gegeten, echt lekker dat dat weer kan!

Fijne dag allemaal!

19. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik moet echt vaker op het forum zijn om alles bij te lezen merk ik wel,hahahaha.

Wij hebben gisteren en extra echo gehad met 31 weken. Dit omdat ze met de 20 weken een verwijd nierbekken zagen.
    Gisteren was alles helemaal goed, nierbekken was mooi bij getrokken. De groei was ook goed, het wordt een kindje met lange benen, dat is ons in ieder geval al verteld.

Toch weer een opluchting dat alles goed is. nu echt lekker genieten van het paasweekend. Al ben ik tot morgenmiddag alleen ( nouja en met die kleine in mijn buik dan), want vriendlief is een weekendje vissen. Is zijn hobby en straks in de zomer komt het er ff niet van.

Jullie allemaal fijne paasdagen.

liefs Sannie

20. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ Lan ik ben bang dat wij niet uit het ziekenhuis komen totdat kleine ukkie er is :(

zo vriend is met zijn pa weg. ma heeft net was opgehongen en schoon gemaakt. vriend is het daar niet mee eens. maar goed als hij kapot wil..... moet ie het maar weigeren steeds.

zo ik zit al lekker vanaf half 10 buiten :) vanmiddag ctg en weer na buiten heerlijk. hopelijk houden ze me neit vast ivm ctg wel of neit goed

verder fijne dag allemaal...

Deel Deze Pagina