Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemiddag allemaal

Iedereen een fijne dag!

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    inderdaad zullen we in en uit ziekenhuis blijven gaan zomaar. enigste wat hier nu veranderd is ... is dat er misschien iets anders met me aan de hand is... niet alleen zwangerschapsvergiftiging omdat het niet klopt met het beeld. het blijft bij mij te onstabiel zeg maar. ik word dus doorgestuurd naar internist.... vandaag moet ik in ieder geval blijven...morgen word weer verder gekregen.. maar net was handmatige meting bloeddruk 150/90. emotioneel zit ik aan de grond en kan ik moementeel alleen veel huilen.. als mijn zoontje hier is hou ik me sterk maar zzodara hij weg is is het hopeloos. als er mensen zijn die msn hebben. is makkelijker dan steeds hier inloggen hihi. je mag me aanmelden zal even kijken of info in mijn profiel staat

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ja staat bij contact gegevens

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal!!

@Lan: He wat ontzettend balen dat je zoveel onzekerheid hebt, hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
    Ik heb geen msn.

@Felicee: Wat leuk een vrijgezellenfeest, ik snap dat je het stappen even overslaat.

Hier vanmorgen de trapkast opgeruimd, en nu net mijn man naar zolder gestuurd om die hoek nou eindelijk eens op te ruimen.
    Mijn man is soms zo langzaam, die doet er alleen al anderhalf uur over om een half kofferbakje vol met spullen naar het grofvuil te brengen in die tijd heb ik al 100 andere dingen gedaan.
    Hij loopt ondertussen altijd allerlei andere dingen te doen, nu weer naar peugeot dealer om auto's te kijken terwijl we pas over een jaar weer een nieuwe krijgen.

Nou ja, hopelijk is dat hoekje met spullen van mijn man, straks ook netjes.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Lan wat vervelend meis! Msn heb ik niet, dus hoop toch hier te kunnen blijven lezen hoe het met je gaat!

Felice, veel plezier! 'Hopelijk' neemt ze je het niet kwalijk dat je niet meegaat stappen :p Sorry flauw ;)

Sandra, mannen! Die van mij zoekt zijn volgende auto al uit als hij hem nog moet krijgen ;) Soms heeel vermoeiend! Maar goed, de ketel werkte niet (heel fijn, ijskoud water onder de douche!) en hij heeft deze gefixt - dat krijg ik dan weer niet voor elkaar :)

Hier een echt dramadreumes, pfoe! Ze ligt nu in bed. Verder veel last van de warmte, voel me erg licht en slap - denk dat het door die lage bloeddruk komt. Neem wat zoute dingetjes om die te verhogen, maar wil ook niet teveel nemen ivm vocht vasthouden. Als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag!

6. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel hoofdpijn gehad vandaag, voel me niet lekker, we die wasjes gedraaid en afgehaald, niet gestreken. Tussen de middag geslapen voelde me zo beroerd....NU snotteren en wordt gek van alle zooi om me heen... ff zeuren, sorry, later vrolijkere berichten!!!!

7. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een stilte vanavond, is iedereen zijn Paaseieren al aan het verstoppen :p:p:p:p

8. YellowButterfly

He Meta :D Al opgeknapt?

Over paaseitjes gesproken, heb er nog geen 1 gehad dit jaar goed he :D

9. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen hoofdpijn nu, wel snotverkouden en bijna geen smaak meer... heb wel al wat paaseitjes gegeten, maar kan het best laten staan.. Hoe lang moet je nu nog werken?

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi hoi

Hier ook nog geen paasei gehad, zielig he:(. Morgen gaan de kids bij opa en oma paaseieren zoeken.

@Meta: voel je, je alweer wat beter?

@Odess: Oh gelukkig is mijn niet de enige die autogek is. Voor mij moet een auto gewoon praktisch zijn en er dan ook nog een beetje leuk uit zien. Bij mijn man is dat precies andersom.
    Nou ja we zien het volgend jaar wel.

Hier lekker ge bbq vanavond, erg gezellig en lekker.

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ lan alweer in ziekenhuis jeetje meid sterkte!!hoop dat je snel duidelijkheid heb.

@ kiwi dankje voor je keuze!!

@ meta heerlijk he als het gewassen is!!

@ sandra dankje voor je keuze!!en lekker lang geslapen was je bbq lekker.

@ felicee jup me vriend wil dat:Den hoe was het vrijgezellenfeest en de taartenworkshop.

@ sweetbel heel erg moeilijk ja.

@ sannie mooi dat alles goed uitzag op de echo

@ zomaar lekker hoor dat voor jou de was opgehangen is en hoe was de ctg ben je al thuis??

@ sandra zet je man maar eens aan het werk doe ik hier ook hoor:Dmeestal zeg/vraag die wat moet ik doen.

@ odess hier ook hoor dat ik me echt duf voel van de warmte is niet om uit te houden.

@ hier zo we hebben weer ff geshopt moet alleen nog een thermometer halen dan alles en die blije doos vond ik nou niks aan:)verder lekker easy aan gedaan:Dff langs me ouders geweest omdat me vriend geld moest afgooien voor de keur en het maken ervan.morgen ff wasjes draaien en dan doe ik voorlopig niks meer.krijg donderdag 3 tassen met kleding dus kan ik lekker uitzoeken weer:D

12. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmiddag trouwens besloten toch maar niet de box van mn nicht te gaan verven, bij het uitklappen kwam ik erachter dat ie maar 1 stand had en 1 spijl heel krom was... zag nogal op tegen het verven... Via mp net een box gekocht, berken, lade, wieltjes, en 2 standen... dan maar niet wit...Hoop dat ik de verf nog terug kan brengen... die was 2x zo duur als deze box:$ ..

Ga vroeg mn bed in.. hoop me morgen beter te voelen. Jullie allemaal veel Paasplannen? Ik niet zo erg veel,verjaardag en lekker met z'n 4tjes... wel lekker rustig....

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    mijn zoon gaat morgen eieren zoeken voor de erste keer zonder mij snik snik snik. mijn man vertelde dat toen hij hier was ben er beetje verdrietig om zeg... net nog aan ctg gelegen baby doet het gewoon goed zegt ze... ik had weer te hoge bovendruk....

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Zwaai zwaai!

Manlief is een weekendje weg met scouting, dus alleen met Evy thuis. Gezellig maar wel druk zo alles in je eentje doen.
    Maar vanavond was mijn broer hier om mee te eten en morgen naar mijn schoonouders. Dus allemaal gezellige dingen dit weekend. Maandagavond komt Kevin weer thuis.

Verder alles goed al begint het wel wat zwaarder te worden allemaal.

Ik heb vanmorgen ook de blije doos opgehaald en vond er ook niet veel aan. Alleen de biertjes waren wel lekker moet ik zeggen.

Lan veel sterkte!
    Zomaar, ik hoop dat alles goed eruit zag vandaag!

Fijn weekend verder!

15. YellowButterfly

Nog 2 daagjes :D Dinsdag en donderdag nog en ik moet zeggen, zal blij zijn als ik dat gehad heb. Merk dat ik geen rugpijn heb als ik niet werk! Wel ook onwerkelijk he, je sluit je werkende leven even af en gaat je nu helemaal op je kindje/ gezinnetje richten!

Goeie oplossing voor de box, scheelt weer werk!! Met bon zal retourneren geen probleem zijn toch?

San, manlief is autotechnisch heeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend ;) Ach ik heb het geaccepteerd als een van zijn gebreken :D

@ blije doos, idd niet erg bijzonder maar gratis pampers + bonnen zijn altijd fijn. (waren er wel minder dan bij dochterlief!)

Zo ik pak nog ff een beschuitje en een glas melk en dan zo lekker naar bed :)

16. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Priscilla, van je lijstje vind ik Jurre ook het leukst. Verdere opties; Jack, Jelle en Joep.

@ Lan, sterkte en hopelijk komen ze er snel achter wat er aan de hand is en dat het dan makkelijk te verhelpen is.

@ Judith, hier ook gisteren de doos opgehaald. Biertjes staan koud, morgen maar even met de BBQ proberen. Ik vond het flesje en de speen ook nog wel handig die erbij zaten.

17. YellowButterfly

Flesje? Biertjes vond ik trouwens best oke! Zeker met dit weer :)

Pris, ik vind Jurre trouwens ook een leuke naam! Ook leuk bij Xander!

18. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ meta balen van de box maar weer een nieuwe en als je denk de verf niet heb opengemaakt en gebruikt heb zal ik hem terug brengen want is best veel geld

@ lan ahh erg is dat he maar meid rust jij maar lekker uit en mooi dat de ctg goed was.

@ judith jij een gezellig weekendje dus!!

@ odess en bloesem dankje!!

@ blije doos ben ik dus niet de enige ja de pampers enzo zijn wel leuk:pzat ook kaartje bij om de babydoos op te halen na 3 maanden

@ hier vandaag ook nog even me contract gepost waren ze kwijt en voor school haha lompe koe achja ik had ook zo druk met ziekenhuis bezoeken.dus was me al meer dan maand te binnen geschoten als te laat is heb ik een goede reden dus.o en de namen we zijn eruit:p:p

btw hebben jullie ook zoveel last van je liezen hier wel doen pijn grr kom ff opzetten.maarja ik ga me ramen dicht doen het onweert:$

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

Alweer 35 weken vandaag:$:D Over twee weken moeten we het bed al omhoog zetten.

Nu snel aanschuiven aan het paasontbijt, helaas zonder half zacht gekookt eitje.

Fijne paasdagen allemaal!

20. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was er ook zooo blij mee dat ik klaar was, raar he, kon het mee eerder moeilijke voorstellen maar heb in m'n hoofd nu even ook alleen maar ruimte voor de komst van de baby...Ik merk dat m'n buik ook wel erg zwaar wordt. Straks als de baby een paar maanden is heb ik vast wel weer zin om m'n hersens op een andere manier te gaan gebruiken:) en meer in de wereld te gaan staan..

Hoop dat ik de bon van de verf nog heb....

Man heeft vanmorgen paastafel gedekt, eieren verstopt (wel veeeeel te makkelijk volgens mn zoontje)... zoontje croissantjes gebakken, dochter zat in bad terwijl moeders lekker lag te lezen in bed... wat heeeeerlijk..... Nu zitten de mannen te MarioCarten op de WII, dochtertje tekent met paaskadootje van o&o (kleurboekje en stabiloschrijfpotlood) en ik duik na dit berichtje lekker even in bad! Nog wel aan het snotteren maar niet zo'n hoofd en keelpijn meer..

Fijne Paasdagen!

Deel Deze Pagina