Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik voel me eigenlijk ook al hoogzwanger, al ben ik nog geen 35 weken,.. ;):). Na een dag is die buik echt loodzwaar en liggen is dan alles wat nog relaxed is. whaha.

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

buikfotoSpam

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden!!

@ sandra gaat hard he!!nog even zijn onze beebjes er:p

@ meta heerlijk relax dagje gehad dus:D

@ lan jeetje wat saai ja weer het zelfde als gister.

@ felicee geen van beide:Den heerlij krustige paasdagen bij jou nou nog even kan je aan de rose:p

@ odess oei lekkage jeetje en je meissie dat spul in der ogen gaat nu al beter met haar oogjes??en ja nog even geduld is het al 30 mei:D

@ zomaar jeetje wordt er bij jou aan touwtjes getrokken:$je heb niks voor niks zo een spuit gehad voor de longen van de kleine!!was de bbq lekker??

@ kibbeling welkom:p

@ momeera jaja ik ben al gestopt met poetsen maarja ik blijf wel wasjes draaien:Dheb al hultroepen opgetrommeld voor in mei nog mee te komen poetsen:Den hier ook veel last van de warmte is niet om uit te houden!!

@ sweetbel zo jij heb opruiming gehad maar wel lekker he als alles opgeruimd is??

@ meta oh ijsjes lekker hier hebben we mini macnums:D

@ hester zal mij benieuwen wat ze gaan doen bij jou of keizersnee of misschien nog een draaipoging??

@ judith mooie buik!!

@ hier heb vandaag niks gedaan ja me zomerdekbed uitgewassen en wasje op en afgehaald van het rek.morgen ff stofzuigen dweilen dan is wel weer goed geweest:p

4. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Vandaag is het mijn beurt om de eieren te verstoppen en paastafel te dekken... Heb alleen net met m'n stomme kop een volle wasmand naar beneden gesjouwd en nu dus al last van m'n buik (rug heb ik helemaal nog geen last van gehad...) Ga nu even de croissantjes uit de oven halen..

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Eet smakelijk!!
    En doe je wel voorzichtig. Anders gooi je toch een paar eieren de tuin in ;)

6. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hoi dames,

hier weer ff een kort berichtje van mijn kant.
    Het zit even niet mee hier. Ik dacht gisteren vol goede moed je gat het werk aan de kant zetten en genieten van het paasweekend, wordt mijn zoontje met de ambulance naar het azm in Maastricht gebracht vanwege een ingeklemde liesbreuk. Wat is dat vreselijk als je kleintje zo veel pijn heeft! Gelukkig heeft de chirurg het stukje darm terug kunnen duwen en hoefde hij niet met spoed geopereerd te worden. Hij wordt nu ingepland voor een dagopname en dat is toch prettiger. Hopelijk gebeurt dat wel snel en komt het niet weer terug in de tussentijd.

Nou sorry voor mijn ego bericht. Ik wil jullie alleen even laten weten voordat ik weer als vermist wordt opgegeven ;).
    We gaan er maar het beste van maken de rest van het weekend en hopen dat hij snel naar maastricht kan voor de operatie.

Fijn weekend nog allemaal en niet te veel poetsen hè ;). Ik las dat de nesteldeang bij sommige flink toegeslagen is. Hahaha. Kom ook maar hier poetsen!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @supermom; wat lijkt me dat verschrikkelijk als je kleintje ineens met spoed naar het ziekenhuis moet. Ik hoop voor je en voor de kleine dat het idd goed blijft gaan totdat hij geholpen kan worden.

@nesteldrang; dat begint hier langzaam te komen. Ik dacht er iets niet zo bij na toen ik van het weekend mn kledingkast aan het opruimen was en al 2 dagen aan het bedenken ben dat ik het huis wil gaan opruimen... Maar denk toch dat ik er ook last van krijg!!!

Voor vandaag allemaal een fijne 2e paasdag en geniet van het weer.

Kussssssss

8. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @supermom: da's schrikken en zeker zielig! Hoe kan dat ineens? Hoe oud is je zoontje eigenlijk? Hoop dat het idd niet terugkomt!

@judith: ik las je tip om ze in de tuin te gooien pas nadat ik ze verstopt had... had ze idd zo kunnen smijten: onze woonkamer zit 1 verdieping hoger dan de tuin, dus kan nog mikken ook :D:D:D.. volgend jaar maar:)

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?? Wij gaan vvond met z'n 4-tje bbq en verder weet ik het eigenlijk niet zo... misschien even ergens ijsje halen... Normaal zouden we nu heerlijk een eind gaan fietsen, maar dat kan ik al een hele tijd niet meer...

Raar vraagje: ik heb af en toe zo'n leuk in m'n liezen dat ik het 's nachts in m'n slaap zelfs openkrab.. Heeft een van jullie hier ook last van of tips, is zo pijnlijk nu...

9. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @meta, hij is 1,5 jaar. Hij is waarschijnlijk met een liesbreuk geboren. Dat komt vaker voor bij premature baby's. Nu kan dat normaal gesproken met een geplande operatie dichtgehecht worden. Maar gisteren zat er dus een stuk darm ingeklemd (omdat dat uitstak hebben wij het pas ontdekt dat hij een liesbreuk had) en dat is levensbedreigend. Als ze dat niet teruggeduwd krijgen (in zkh in Sittard lukte dat de chirurgen niet) moet je binnen 6 uur geopereerd worden. Vandaar hij met de ambulance naar azm gebracht is om zo snel mogelijk geopereerd te worden. Maar gelukkig kreeg de chirurg aldaar de darm wel teruggeduwd en is nu de breuk niet meer levensbedreigend en kan hij met een geplande operatie geholpen worden.

Maar je weet niet wat je overkomt als je ziet datzelfsde chirurgen ineens haast krijgen en je vertellen dat je zoontje zo snel mogelijk geopereerd moet worden. Bah ik krijg er nog tranen van in mijn ogen als ik hem weer voor me zie, kermend van de pijn en overgevend vastgeklemd in het bedje van de ambulance. Dan is het gedoe op mijn werk ineens zooooo onbelangrijk.

Ben blij dat ik hier even mijn emoties kwijt kan.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Supermom, jeetje meis dat is schrikken! Wist je dat hij een liesbreukje had of zijn jullie er nu achter gekomen? Hopelijk worden jullie snel ingepland!

@ liesbreukje van meisjelief - nog niets vernomen helaas, ben toch bang dat dat het niet gaat worden op korte termijn!

Meta, jeukende liezen heb ik niet. Af en toe wel jeukende borsten waar ik echt helemaal gek van wordt dan! Die smeer ik dan maar in, wordt het altijd wel iets beter van. Heb je anders geen verkoelende zalf? In een van die dozen zat de etos buikzalf en daar zit iets verkoelends in, dat is dan best fijn!

Hier last van een pijnlijke buik, geen idee waarom! Maar goed, doe gewoon ff geen ingewikkelde dingen :)

11. sandra

sandra Fanatiek lid

@Supermom: Jeetje dat is schrikken zeg, gelukkig geen spoedoperatie. Sterkte!

@Kibbeling welkom.

Verder alles gelezen hoor, maar we gaan zo we een dagje naar Avifauna. Ik heb een helse nacht gehad, zoveel krampen in mijn buik. Dacht echt dat ik ging bevallen. Maar gelukkig is het nu een stuk rustiger. Nog niet helemaal weg helaas.
    Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten, had helemaal zin om een dagje weg te gaan. Dus we gaan toch maar even weg, al vind mijn man het eigenlijk geen goed idee.
    Eigenlijk denk ik dat ik een blaasontsteking heb.

Nou ja, iedereen een fijne dag!!

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Judith, mooi buik hoor!

Supermom, wat schrikken zeg.. Hoop dat hij snel geholpen kan worden, en er inderdaad geen last meer van krijgt. Sterkte..

Meta, en, alle eieren gevonden?

Odess, jammer dat je nog niet weet wanneer je dochter geholpen kan worden. Ik hoop toch nog snel!

Sandra, rustig aan dan hè!, en alsnog veel plezier.

Vandaag verder met opruimen. Zit nu in de babykamer met muziekje van de swing aan, en baby is heel druk aan het bewegen, zo grappig. Deed ze vorige keer ook al, echt lief! Geniet van het mooie weer vandaag!

13. YellowButterfly

Super, tegen mij is gezegd dat als ze er nu nog geen last mee heeft gehad, dat ook niet meer te verwachten is - dan was het al gebeurd! Jeetje daar schrik ik een beetje van!

14. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Odess: Gisteren zijn we even een ijsje gaan halen (bij de drive-in van Mc Donalds haha) en dat deed me goed. Ik moest er gewoon even uit blijkbaar. En heb ook nog een tijd in de tuin gezeten en gekeken hoe anderen de tuin opknapte.

@Sweetbel: Wow hard gewerkt joh!

@Meta: Mhm raketjes, heb ik hier ook veel gegeten voor de keelpijn en mijn dochter gisteren omdat ze op haar lip had gebeten. Goede en lekkere remedie die raketjes hihi

@Hester: Balen dat de baby nog in een stuit ligt, maar ja dan maar een keizersnede. Is natuurlijk niet leuk maar om de baby nou te laten zitten.. hihi.
    Ik ben niet hoogzwanger (officieel dan) maar ik voel me wel hoogzwanger. Ik loop erbij als een 90-jarige vrouw.

@Judith: Je hebt ook een aardige buik, kan me voorstellen dat je je ook hoogzwanger voelt.

@Meta: Zeg doe jij nou eens voorzichtig hoogzwangere vrouw!! Veel plezier met de paaseieren!

@Supermom: Jeetje wat schrikken van je zoontje! Inderdaad vreselijk als je kind pijn heeft, dan heb je het nog liever zelf vind ik altijd. Ik ben blij dat het toch gelukt is om de darm terug te duwen. Hopelijk kan hij snel terecht voor de operatie dan is dat maar achter de rug.

@Kibbeling: Volgens mij komen we niet onder die nesteldrang uit. We zijn er allemaal ‘slachtoffer’ van.

@Meta: Jeuk in mijn liezen, ik heb het nu een beetje maar vorige zwangerschap heel erg. Wat mij toen hielp was zinkzalf geloof ik. Als de jeuk uitbreid moet je wel even naar de huisarts want dan zou het ook een schimmelinfectie kunnen zijn.

15. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat het levensbedreigend is!!! Kan me een beetje voorstellen hoe je voelt, toen mn zoontje 5 weken was is ie per ambulance naar Delft gegaan (met mn man, ik trok het niet mee te gaan, ben eerst naar huis gegaan kleren voor mezelf te pakken want ik wilde in het ziekenhuis blijven slapen...) toen ws nierbekkenontsteking... gelijk aan de heftige AB, hij was helemaal grijs en reageerde bijna niet... wat een verdriet voel je dan he als je kleintje zo erg ziek ik.. HIj heeft er uiteindelijk 8 dagen gelegen, ws gewoon vette pech was niks mis met zn niertjes... zit nu weer met tranen als ik denk aan de eerste dag en idd de stress van de artsen... Lekker je verhaal kwijt hoor hier...Enig idee op welke termijn hij nu geopereerd gaat worden?

16. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Gewicht
    Ik ben in totaal nog maar 6 kg ofzo aangekomen.
    Maar dit komt omdat mijn lichaam zelf is afgevallen. Ik heb savonds veel minder trek en eet dus ook anders. Met vk wel even over gehad maar ik eet gezond en ze zegt geen probleem joh die kleine haalt dr voedingsstoffen echt wel bij je vandaan hoor! En zij groeit ook perfect.

Momeer
    Jee wat gedoe kan me voorstellen dat je er goed van baalt. Helaas moet je dan gewoon toegeven.... :x

Raketjes
    Oeeeehhhh ik ben ook helemaal vh ijs!! We hebben hier een super ijssalon zitten en in de vriezer ligt er ook genoeg! Werkt ook goed tegen mn maagzuur, ook al zit er suiker enzo in, het blijft toch wel tijd weg!

Judith
    Prima buik!!

Super
    Jeetje man das schrikken van je zoontje daar moet je niet aan denken nee. Hopelijk kan hij snel worden geopereerd.
    Kan me voorstellen dat dat vreselijk moet zijn bah.

Kibbeling
    Welkom!

Meta
    Alleen pijn in liezen, geen jeuk..
    Odess: Klinkt wel fijn die zalf van de etos die beetje verkoelend werkt! (die zou ik dan vooral op de boobs smeren!!)
    Vanavond hebben we vrienden te eten. We kunnen lekker in de tuin zitten op onze nieuwe tuinset! Heeeeerlijk ligtie ook!
    Ik zal er nog ff een foto van plaatsen
    Man is nu nog een kapstok/plank in de babykamer ah ophangen, dan zal ik ook even de babykamer showen.

Sandra
    Lekker dan, jouw nacht.. Je zou denken dat je bm flink ah oefenen is met weeen...
    Is het plassen nu ook vervelend dat je blaasontst denkt?
    Ik heb soms echt gemene steken naar beneden (richting vagina en urinebuis zeg maar) toen dacht ik ook even aan mn blaas..

Blaas
    Over blaas gesproken; net weer tijdens niesen/hoesten/whatever weer een drup verloren.... Dat vind ik wel balen hoor dat mn broekje (over mn onderbroek) dan ook een nat plekje heeft... :(
    Hoor dan van mn collega dat het na haar zwsch niet meer is weggegaan..

Fijne 2e paasdag allemaal geniet vh week!!
    Waag het niet om tussen nu en 16u iets te posten want jullie horen (buiten) te relaxen!!! :cool:
    Nou ok alleen als je echt iets kwijt moet dan :)

17. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah stiekem toch MendieC!!!:D:D:D:D ..
    Net gestreken terwijl ik Flikken Maastricht keek, was opgehangen, in de schaduw een deel geboorteetiketten gemaakt... en nu even rusten in de tuin met een boek....
    Geniet allemaal!!!

18. YellowButterfly

Grrr de afvoer in de douche is lek... Morgen komt er iemand kijken of het 123 op te lossen is, anders kunnen we net zo goed de hele douche aanpakken (want dan moeten ze gaan breken). Lekker zo 5 weekjes voor de uitgerekende datum (en nog maar te zwijgen over de kosten) Argh!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @odess; jeetje wat een ellende zeg die lekkage bij je. Hoop voor je dat het 123 te fixen is. Want om nu nog een verbouwing in je huis te hebben zit je denk ik niet echt op te wachten??
    Succes ermee.

Voor nu ga ik ff lekker buiten zitten kijken of het vol te houden is :cool: misschien neem ik wel een lekker ijsje erbij!!!

Kusssssssssss

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat balen odess! Hoop dat het makkelijker te verhelpen is!

Mendie, wat vervelend.. Kan je niet iets van een inlegkruisje gebruiken?

Hier zijn alle kasten opgeruimd en schoon gemaakt. Heb nog nooit zoveel ruimte gehad haha. Voortuin is een ander verhaal, staat vol met vuilniszakken.. Morgen masr wegbrengen!

Deel Deze Pagina