Hihi grappig he, Lan wij zitten precies tegenovergesteld met onze tips... Blijkt maar hoe goed het is dat die kraamhulp ff langskomt... Hoe gaat het met je??
zo an jullie ook inlichten... gynacoloog is net geweest.. blijf zowie zo tot donderdag, internist komt nog langs dus, woensdag de groeiecho nog controleren donderdag prikken als dat allemaal stabiel blijft mag ik weer naar huis voor zolang het duurt... Ook gevraagd over inleiding.. 37 weken zegt zij nu.. dus dat zou betekeken rnd 20 mei...
Nog wat bijverdienen als hulp id huishouding LOL bij mij moet no zoooooveel gebeuren maar met iedereen thuis schiet dat zo niet op!
@Sandra.. duim dat je ventje snel alles op eigen kracht kan doen.. Jij sterkte en ik hoop dat je zoveel mogelijk kan genieten... ben erg benieuwd naar de foto's!!
Sandra: in welk ziekenhuis zijn jullie nu? Hopen dat het gauw beter gaat met de ademhaling van Lucas en dat hij toch bij je in de buurt mag blijven. Kun je hem vasthouden? Sterkte en hopelijk kun je alles een beetje verwerken de komende dagen/weken, het is niet niks zeg!
***breek in*** Wow Sandra dat is inderdaad heel heftig! en ik ben blij dat jullie dat engeltje bij jullie gehad hebben. Ik hoop dat jullie mannetje snel sterk genoeg is om mee naar huis te gaan. dikke knufffff voor jullie! ***breek uit***
Straks naar poli VK om te horen wat de opties zijn nu de baby in stuit ligt. En ja, mijn 1e weekje verlof heeft me al goed gedaan Van al dat niks doen groeit mijn buik, zie pic:
hey dames, ik blijf in ziekenhuis met verlof. zijn van 4 week trug bij de vk van 67,2 en door alle stress afgevallen naar 65 kilo en nu weeg ik maar liefst in 10dagen tijd 67,8 yeahhhhhhhhhhhhhhhhh ik groei verder vanmiddag echo
je hoeft niet meer teug.. goed hoor!! en beebje blijven groeien anders krijg je billenkoek hahah je komt meer aan dan mij ik blijf al weken op 3 kilo staan.. net vriendin hier gehad is 26 weken en had bijna dikkere buik dan mij...zucht duimen jullievoor goede groeiecho voor morgen..
Sandra Woooooooww.... Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de andere meiden zeggen, maar dat is onverwacht!!! Maar VAN HARTE meid, gaat helemaal goed komen met Lucas die herrieschopper! Kan me goed voorstellen dat het nog even onwerkelijk is!! Jeetje ook de keizersnee gevoeld.... OEF klinkt heftig man...!! Pfoe.... Meta Hahaha aaaaahhhh helemaal meesnotteren voor Sandra wat schattig! Odess Goh laatste 2 daagjes zeg.. Heeeeerlijk! Zeker niks forceren! Ik nog 12 dagen maar vandaag was ik er pas om 09:30! en dan 14:50 weer bij vk zijn. Zo kruip ik mn dagen door... Hester Ja, ik denk dat ik ook eens ga denken aan mn tas..! Alhoewel ik -geloof ik - toch wel één van de laatste ben die gaat bevallen MITS het volgens planning loopt!! Bescheiden buikje! Die veert vast snel en netjes terug na de bevalling! Zomaar Jeeee ze gaat groeien! Hoef ik me hier geen zorgen om te maken deze gaat maar door.. Ik zie t onder mn neus de pan uit rijzen!
Sandra, wat een mooi gewicht! Hopelijk kan hij het snel zelf! Meta, goed zo Lan, spannend dan kan je er al naar toe leven! @ kraam, heb eigenlijk niets aangegeven, als het niet bevalt geef ik het dan wel aan Ze weten uiteraard wel wat de situatie thuis is. Ik ben op mn gemakje aan het werk, tot nu toe gaat het nog wel ok
@Sandra, zit alles rustig te lezen..lees ik opeens je bericht tussendoor. Mijn mond viel echt open (en moest ook wel even een traantje laten) Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Lucas!! Wat ontzettend schrikken zeg en gelukkig dat jullie er op tijd bij waren. Dat engeltje heeft er zeker gezeten. Heel veel sterkte, hoop dat alles uitslapen goed zijn en dat het kinderziekenhuis niet nodig is. Wel super dat je ons zo op de hoogte houdt!
Allemaal fijne paasdagen gehad? Hier wel, heerlijk dagje bij schoonouders en ouders doorgebracht. Verder niet veel bijzonders. Geloof wel dat iedereen hier wakker is geschud door het nieuws van Sandra, pfff kan het nog niet helemaal bevatten. @Odess, wat een pech zeg, heeft je meisje nog veel last gehad van haar oogjes? Balen dat je nog niets hebt gehoord van het ziekenhuis. Als je zelf belt heeft ook geen zin? Fijn hè dat zulke dingen altijd gebeuren als het niet zo goed uitkomt. @Kibbeling, welkom..leuk dat je mee komt kletsen. @Momeera, taart ligt in de vriezer, snijden we aan als de baby is geboren. Vervelend dat je nog zoveel lat hebt. Woont die vriend van je man nog bij jullie? @Sweetbel, heerlijk die nesteldrang!! @Hester, succes vandaag bij de gyn..hoop dat de kleine misschien toch nog is gedraaid! Had hier al wel de kleertjes voor de kleine klaarliggen, maar ga denk ik toch maar de tas eens inpakken. Ze hebben weer een nieuw slaapprotocol, daar heb ik wel even op doorgevraagd (aangezien ik het er niet zo mee eens ben). Verder ook een niet roker en iemand die geen huisdieren heeft (ivm allergie). @Supermom, wat vreselijk zeg van je zoontje, gelukkig was een operatie niet nodig. Moet je nu wachten op een oproep? @MendieC, dat urineverlies gaat inderdaad vaak niet meer weg. Misschien de laatste weken nog flinke bekkenbodemoefeningen doen en ook daarna. Netjes hoor 6 kilo, was ik de eerste zwangerschap ook en de kleine woog ook bijna 3,5 kilo. Super gaaf jullie nieuwe tuinset! @Lan, hebben ze enige idee waardoor je dan de eiwitten in je urine hebt? Begrijp dat het niet leuk is maar wel goed dat ze je in de gaten houden!
@ lan je leest ffies verkeerd. ik meot blijven met verlof. dis dus s'avonds en s'achts en rond half 8 melden ivm gyn en ctg. en vanmiddag is de echo alles redelijk bij jou?????? of ben je het ook beu???? leuk he stomme ziekenhuis
ff een poll zal ik vandaag A)1 keukenkastje uitmesten B) meer dan 1 keukenkastje uitmesten c) geen keukenkastje uitmesten .. zit er tegenaan te hikken... Ik ga uit van de stand na 12.24 uur
Goedemorgen allemaal Wat hebben jullie veel gekletst! Hier een druk weekend achter de rug! Maar wel heel gezellig En lekker van het zonnetje genoten Nu is de gewone (nou ja gewoon hihi) werkweek weer begonnen, dus dat betekend ook weer het huishouden, heb gelukkig de was er allemaal al doorheen