Meta, haha veel plezier. Felice, nee hoor gelukkig weinig last van mn buik nu Ik moet nog wel een hoop doen, zal komende week eens een vluchttas e.d. inpakken! Ow de was die van buiten komt is altijd zo lekker he! Morgen maar eens iniminie babykleertjes wassen en lekker buiten laten drogen
Pfoe 2x per week...! Hele bezigheid zeg! Misschien spuit 11 vraag; maar is er een reden dat bebe niet gedraaid kan worden? Net vk geweest; mevrouw ook in de stuit. Maarja ze kan nog alle kanten op... En ga je dan natuurlijk bevallen of keizersnee? Of weet je dit nog niet?
Omdat ik een erfelijke bloedstollingsstoornis heb en de baby 50% kans heeft dat hij het ook heeft (onze zoon heeft het ook) en daarmee is dat draaien - met de placenta aan de voorwand en in combinatie met weinig vruchtwater - geen goed idee. Het zal dan een keizersnede worden. Maar in principe is er nog tijd om zelf te draaien, al zei ze dat de kans erop niet zo groot is. En de jouwe dus ook al in stuit? Wat zijn die kleintjes van ons toch allemaal van plan?
Wat is het toch onrustig met de kleine eigenwijsjes in de buik. Lan en Zomaar in en uit ziekenhuis Hester ook onder controle. Allemaal stuiterdestuit kindjes. Zo ook nog steeds hier in een stuit en het begint onaangenaam krap te worden, want hij probeert door mijn buik heen te duwen.
sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. maar was mega druk weekend. met verjaardag vd jongste van mn vriend. die is 2 geworden. en jaaaa we krijgen een wasmachine vd buren. zo lief he. we mogen hem lenen tot hun zoon een andere voor ons heeft. ben zo blij kan ik tenminste zelf de was doen. vanavond komen ze hem plaatsen. heb echt mega druk weekend gehad. elke avond super veel last van mn buik en rug en heupen, maar ja het moet toch allemaal gedaan worden. zal ff aardappels schillen en met eten beginnen. xxxx
oh ja laatst met mn dochter naar het cb geweest. ze is 9 maart 2 jr geworden. en in januari was ik voor het laatst met haar heen geweest. toen was ze 91,3 cm en 14,7 kg en volgens mijn 2 weken geleden ofzo was ze 92 cm en 14,3 kg. doordat ze zo vaak ziek is geweest is ze wel aardig afgevallen. xxx
avond/middag meiden, @ hester ja en het duurde nog langer dan verwacht geen internet en tv hebben nou dan verveel je je welmooie buik hij groeit nu wel goed zeg!! @ sweetbel erg is dat he als je niks meer hoef te doen heb ik hier ook @ sandra jeetje meid ik hoop dat je zoontje snel opknapt.en snap wel dat je het nog niet echt beseft het is zo plotseling he?? @ lan mooi dat je deze week naar huis mag en hoop dat het goed blijft gaan voor je. @ zomaar mooi dat je begint te groeien!! @ mendie mooie tuinset!! @ odess en lekker gewerkt nog even heb je verlof @ senna poetsmiepje mooi dat je lekker weekend heb gehad!! @ odess lekker hoor paar uurtjes vrij genomen @ hester jammer joh dat niet kan draaien en ctg niet mooi.draai die nog wel uit zijn eigen of is de hoop daar voor opgegeven?? @ lovely mooi dat je wasmachine kan lenen kan je lekker zelf wassen!! @ hier een tegenvaller zijn auto loos tot morgen nu net ik zo last heb van me buik ben er echt niet blij mee zijn vanmiddag thuis afgezet dus morgen weer alleen naar het ziekenhuis toe:xbaal er zo van wou me vriend mee hebben moet ik potverdorie weer alleen.heb wasje in wasmachine gedaan spring die rot stop weer ga hem nu maar ff in droger doen want zit ook spullen in voor de vluchtkoffer.
@Hester, wel een tegenvaller maar gelukkig lijkt alles oké. Wanneer gaan ze je keizersnede plannen of weet je dat nog niet? Wat was er dan op de CTG te zien dat het niet oké was? @Odess, gelukkig. Hoe is het met jullie meisje? Kan ook zo genieten van een schoon bed, helemaal als de buitenlucht erin zit. Hoe gaat het trouwens met jou en je schoonouders? @MendieC en Judith, ook al van die eigenwijsjes in je buik @Lovely, wat fijn een wasmachine of niet. @Priscilla, zulke dingen gebeuren ook altijd als het niet moet. Succes! Hier is nu echt alles klaar Wiegje staat... Bekijk bijlage 146525
@ Hester, komt die hoge bloeddruk ook de stollingsziekte? En hebben ze al gezegd met hoeveel weken ze ongeveer de keizersnee evt willen doen? @ Lovely, fijn dat jullie weer een eigen wasmachine hebben scheelt een hoop gedoe. @ Pris, dat is balen geen auto morgen. Succes in ieder geval bij in het zkh morgen.
@ felicee, zwijmel-zwijmel bij de wiegfoto. Krijg helemaal zin om die van ons ook binnenkort bij schoonouders op te halen.
En het ledikantje op de babykamer. Verder nog wel een beetje saai omdat ik de accessoires pas koop als de kleine er is. De groene blaadjes worden roze mocht het een meisje zijn Bekijk bijlage 146527
Felicee, wat mooi! Echt heel erg leuk, lekker fris! Inderdaad, veel stuitkindjes hier. Snap het wel, der is toch niets aan om de hele dag op je kop te hangen? Maar wel vervelend, hoop dat ze nog vanzelf draaien!
Hester, ik had jouw post helemaal gemist! Wat vervelend dat de ctg niet goed was, was hij te rustig?? Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, hopelijk blijft je bloeddruk nog even binnen de perken! Zou mooi zijn als meneer nog even goed gaat liggen! Lovely, wat lief! Felice, aw wat zoet allemaal zeg Jullie mini kan al komen, zie het al. Ik moet nog wel ff aan de slag haha Ach met so's is gewoon gedogen en leven en laten leven. Heb ze al ff niet gezien maar vind het ook wel best Pris, wat vervelend dat je morgen alleen moet. Hopelijk snel weer een auto. We zijn vandaag 4 jaar getrouwd en mn lief kwam met een bos bloemen, rozen met gerbera's omdat ik er zo gek op ben - lief he!
mooi felicee @ odess idd morgen 34 week en int streekziekenhuis bevallen. schelen vele kilometers. @ hier ben thuis en lig op de bank echo gehad vruchtwater kan er mee door morgen rond half 8 weer melden. ff eten en ctg-en en rusten en da nachtje over denk ik. kan mannetje wat in huis doen verder over keizersnee gehad. ze verwacht niet dat nog draait. zei had ik al door na de vk toen ie al vroeg in stuit lag. zei dat de andere gyn (niet die eikel) geen uitwendige draai meer wilde doen. ze zei ja stuitbevalling kan ook. zei die risico wil ik niet lopen zei dat je weleens verhalen leest ivm navelstreng om halsje zit en kind overlijd. zeg heb nu al genoeg ellende en dat wil ik niet. ze zei nog dat ze liever ook niet deed omdat de beeb de natuurlijke bevalling waarschijnlijk niet aan kan. zei ben al gespitst dat mes erin gaat en die gaat en nu ook in. zeg heb me er bij neergelegd en mijn besluit staat daarover vast. vond ze knap. heb niet veel meer te willen. maar hierover heb ik echt mijn eigen besluit nu vast gezet. keizersnee en niks anders proberen meer!
Hoi allemaal Even een update vanaf hier. Lucas heeft het nog moeilijk maar maakt kleine sprongetjes vooruit. Hij hoeft tot nu toe niet naar het kinderziekenhuis. Ze hebben vandaag voor het eerst een echo van zijn hoofdje gemaakt ivm zuurstoftekort bij de geboorte. En die echo zag er goed uit. Over een aantal dagen wordt de echo herhaald omdat er dan een beter beeld is. Met mij gaat het redelijk ik ben heel erg veel bloed verloren en mijn HB was slecht, dus een ijzerinfuus gehad en mag nog niet uit bed. Heb ook nog veel pijn. Vandaag heeft Lucas twee uur bij mij op de borst gelgen, super fijn dat dit mogelijk was. We liggen in het Sint Fransiscus in Rotterdam. Ik snap dat velen heel erg geschrokken zijn van dit verhaal en het is ook een nachtmerrie geweest. Zal na jullie bevallingen het hele verhaal nog wel eens vertellen. Maar we hadden geen 5 minuten later in het ziekenhuis moeten aankomen. Maar wat er met mij is gebeurd, komt maar heel weinig voor, dus jullie gaan allemaal gewoon netjes bevallen zoals het hoort Morgen zal een foto laten zien van ons derde wonder. En natuurlijk allemaal heel bedankt voor de felicitaties!! Ik hou jullie op hoogte.
Ben benieuwd hoe het met San en d'r mannetje is.... Vanmiddag heerlijk gepicknickt in het park met vrienden... Super heerlijk weer, kids lekker aan het spelen, lekker stokbroodje aioli, salade van komkommer, feta en tomaat, worstjes, heb slokje rose geproefd en uitgespuugd (...nog 'n maandje haha).... ben altijd zo gelukkig met zon en gezinnetje in het park, zooooo relaxed, wij de mama;s op een kleedje op de grond, dochter klimt met rokje aan in een boom (is nu nog het enige meisje van de 5, en de jongste) zoontje helemaal smerig en bezweet, de papa's doen een balspelletje en putten de kids helemaal uit .. Sinds kwart voor 8 liggen ze heerlijk op bed.. (de papa's niet hoor, die hebben nu clubavond in de garage: aan het sleutelen aan de Vespa's).. Ik heb een wasje aangezet, zo even andere afhalen en dan duik ik lekker mn bed in met een boek. Hoop op een betere nachtrust dan gisteren! @Felicee: schattig wiegje trouwens! Staat dat bij jullie op de slaapkamer? Hebben jullie allemaal een wiegje? Ik heb er nooit een gehad, beide kindjes hebben 1 of 2 nachtjes in de kinderwagen naast mn bed geslapen, daarna ledikantje in eigen kamertje... Misschien tot later, anders tot morgen!
Odess, gefeliciteerd! Lief van je man hoor! Zomaar, fijn dat de knoop doorgehakt is ivm de keizersnede. Gaan ze binnenkort de datum prikken? Lekker dat het gewoon in het streekziekenhuis kan! Sandra, wat heerlijk dat Lucas bij je gelegen heeft, kan me voorstellen, helemaal na jouw ervaring, dat het verschrikkelijk genieten geweest moet zijn. Gelukkig was de echo van zijn hoofdje helemaal goed. Ga maar goed uitrusten en herstellen. Ik kijk uit naar je foto, pasgeboren baby'tjes zijn altijd zo mooi! Hoe vonden je jongers de ontmoeting met de baby? Zit nu lekker op de bank, maar de tv doet het niet. Brrr! Rijdt onwijs veel politie in het rond, ben benieuwd wat er aan de hand is..
Hoi! Zat volgens mij tegelijkertijd te tiepen...Fijn dat je je ventje lekker bij je hebt gehad vandaag en hij nog niet naar het kinderziekenhuis hoeft, en super dat de echo van zijn hoofdje er goed uitziet... Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en geen pijn meer hebt. Denk veel aan je! Dikke knuffel!
Wat fijn om van je te horen en dat je de tijd neemt om even te updaten hoe het met jullie gaat. Wat is het toch allemaal heftig zeg. Wat een goed bericht dat de echo er goed uit zag. Maar vervelend dat jij nog zoveel pijn hebt en waarschijnlijk heel slap van het bloedverlies. Ik hoop dat je veel mag knuffelen met Lucas.