Sandra: fijn van je te horen. Ook goed om te horen dat Lucas vooruitgang boekt! Ik ben geschrokken van je verhaal, maar betrek het niet op mijzelf. Dus wat mij betreft (weet niet hoe andere dames erover denken) mag je het verhaal hier kwijt zodra jij er aan toe bent. Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's van jullie mannetje! Dikke knuffel.
Felicee: schitterend kamertje! Heel lief Odess: gefeliciteerd en lief van je man. at een attente kerel Zomaar: fijn dat je een besluit hebt kunnen nemen Sandra: heftig hoor, maar heel goed dat de echo voor nu goed is. Dat geeft moed! En heerlijk dat je hem lekker mocht vasthouden. Sweetbel: wat is er aan de hand met al die politie? Meta: lekker dat je zo hebt genoten.
Felicee: wat een leuk kamertje! Odess: nog 1 dagje werken! 4 jaar getrouwd, gefeliciteerd! Wij zijn 11 mei a.s 4 jaar getrouwd Deze week zijn wij precies 9 jaar samen. Pfff, wat vliegt de tijd. Meta: klinkt heerlijk dat picknicken vanmiddag! Hopelijk heb je straks een betere nacht! Hester: he, wat vervelend! Maar wel heel fijn dat je nu zo goed in de gaten gehouden wordt. Hier: we hebben een ontzettend druk paasweekend achter de rug. Gevuld met alleen maar leuke sociale dingen, maar ik merk vandaag dat ik behoorlijk moe ben. Heb vanochtend nadat, man en kind wegwaren, terug mijn bedje in gedoken en heb tot 10:30 uur geslapen (vind het altijd zo'n zonde van mij tijd, maar het was echt nodig) en vanmiddag viel ik weer in slaap. Nu kan ik er weer tegen aan. Maar goed ook , want morgen ga ik op pad voor de laatste spullen voor de babykamer en daarna direct wassen en strijken. Wil het nu echt af hebben. Morgen hebben wij de liggingsecho. Ben zo benieuwd naar ons ukje! Ik heb sinds 20 weken geen echo meer gehad.
avond meiden @ felicee ja he echt balen maarja alles voor een veilige auto maarja is wel weer 100 euro erbij.heb gezegd laat hem maar goed maken en zorg maar dat die goed is gekeurd.mooi dat bij jou alles klaar is en mooi wiegje hoor!!en mooi kamertje vooral die boom!! @ bloesem dankje ja echt balen moet ik met die rot bus:x @ odess ja hoop dat we hem morgen terug hebben want dit is echt niks en vind niet leuk ga al tijdje weer alleen naar ziekenhuis.en gefeliciteerd met je 4 jarige huwelijk en rozen ben ik ook gek op @ zomaar toch een keizersnee??hoop dat ctg morgen goed is!! @ sandra mooi dat je mannetje vooruit gaat met sprongen ben benieuwd naar de kleine man.wel balen dat je zoveel pijn heb zeg doe maar lekker rustig aan.heerlijk dat je met je mannetje mocht knuffelen dat je dat maar snel heel de dag door kan doen he!! @ meta oh lekker picknicken en kids uitgeput hebben de papa's goed gedaan @ sweetbel hier gister veel politie.en balen dat je tv het niet doet!! @ kiwi druk weekendje gehad ach dan kan het he ff terug je bedje in. @ hier heb me ma is ff op der punten gewezeniemand vond leven niet leuk meer zeg ze ik zal zo is langs fietsen kijken of ik wat zie toen ik en me vriend naar huis werden gebracht.ik zo doe is normaal man nieuwschierig aagje dat je er ben:x verder morgen ziekenhuis ben benieuwd wat de gyn zeg.moet er 10:30 zijn dusja we zullen zien.ga ieder geval wel zeggen van die pijn die komt en gaat
ik heb weer nieuwe buikfoto mendie zou ik de foto weer naar jou toe mogen mailen dat jij hem hier weer neerzet??
Wat fijn dat je ons zo op de hoogte houdt! Gelukkig maar dat het heel zeldzaam is, het klinkt als een ware nachtmerrie ipv een bevalling. (die ik overigens al verschrikkelijk vond, maar je snapt em vast) Wat fijn dat de echo goed lijkt, hopelijk over een paar dagen ook! Is dat de grootste zorg? Wat heerlijk dat je vandaag 2 uurtjes hebt kunnen genieten van hem! Overigens sluit ik me aan bij Kiwi, hoe rot ik het ook voor jullie vind - het zegt niets over onze bevallingen. Als je behoefte hebt hier lekker je verhaal doen, vind het alleen maar fijn om van je te horen. Meta, klinkt als een perfect dagje voor je! Heerlijk! Manlief nu ook vrij? Sweet, ben je er al achter? Kiwi, lekker joh! Neem het er lekker van! Kom je je dagen beter door toch? Wat grappig, wij zijn dit jaar ook 9 jaar samen @ laatste aankopen, morgen gaan wij ook nog ff naar een babywinkel, even kijken of we nog dingetjes nodig hebben Volgens mij hoeven we niets te halen, maar kijken is alleen maar leuk
Ah vandaar! Was ff benieuwd hoe dat zat Ja hier ook stuit maarja bij mij staan de kansen nog wijd open voor draaien of idd van buiten draaien mocht dat nodig zijn. Ze gaf wel aan dat ik dit wel 'moet willen' dus of daar nou risico's aan zitten. In jouw geval dus wel, bij mij zou ik het niet weten.. Placenta ligt helemaal tegen rug en verder...? Maargoed we gaan er gewoon vanuit dat ze nog gaat draaien, doet ze dat niet; dan wil ik wel een keizersnee (90%) Ik ben niet zo heel vatbaar voor horrorverhalen maar ik sluit wel graag risico's uit en ik hoor iets te veel slechte ervaring over stuitbevallingen... En dan neem ik liever het zekere.. Ergens wel vaag want keizersnee lijkt een soort van makkelijke ' uitweg' terwijl dit natuurlijk onzin is maar als je nog nooit eerder bent bevallen en je eerste zou een keizersnee zijn dan weet je eigenlijk nog niet wat een natuurlijke bevalling is en mis je dat hele oerverhaal zeg enzo.. Uiteindelijk ben je natuurlijk ontzettend blij hoe je kind dan ook ter wereld is gekomen, maar het lijkt me alsof je dan het gevoel hebt dat je 'iets hebt gemist' als je niet eerder natuurlijk beviel.. Wat ik al zei; tis meer nu een gevoel van mij en tis niet dat ik het ook echt vind want het herstel ve operatie is zwaarder dan natuurlijke bevalling.
Hahaha oh jij ook al!!! Nooouuu wat een stel! Mijn meisje probeert soms ook al door de buitenkant naar buiten te komen en met dr kop tegen mn ribben duwen man! Ik had het er net gewoon benauwd van!! Zeggen ze bij jou dat je rekening moet houden met blijvende stuitligging?
Hahaha nee ik zou het ook niks vinden! Echoscopiste zei het toen ook al tegen mij; jij zou toch ook niet de hele dag op je kop willen hangen!? Dat meende ze dus ook serieus! Tja daar zullen die kleintjes ook wel gewoon last van hebben! Ik hoop het ook!
Mooi lovely Wat een stuitkindjes hier zeg! Al zet het met 31 weken nog niets toch? Dan hebben ze toch nog heel veel ruimte? Hopelijk gaan de eigenwijsjes goed liggen!
Dat dacht ik dus ook. Volgens mij komt het meer wel voor dan niet dat ze met 31 weken nog in de stuit liggen. Hier lagen mijn beide babies me 31 in de stuit. Pas rond 34 weken zijn ze gedraaid. Met 31 weken hoef je volgens mij niet nadenken over een stuitbevalling.
Odess Gefeliciteerd! ik vind gerbera's echt de koelste bloemen die er zijn!! Dit zeg ook ook wel eens tegen mijn lief, in de hoop dat.. Zo nu en dan krijg ik ook wel een bosje hoor, ook nog wel ns zonder aanleiding Deze stuitmevrouw kan inderdaad nog alle kanten op! Zomaar Heel goed dat je je keuze hebt gemaakt! En ik begrijp m volkomen, zeker als je hoort wat je kenners zeggen! Sandra Ook ik sluit me aan bij Kiwi en Odess. Ik ben niet vatbaar voor horrorverhalen en ik vind het gewoon interessant om te lezen! Mits je natuurlijk zelf zin hebt om t te vertellen en de andere dames ook geen moeite hebben! Meta Wij hebben geen wiegje. We zetten lekker het ledikantje in de slaapkamer en als (vooral) ik er aan toe ben gaat ze naar dr kamer! Beide ouders hebben een wiegje voor ons van vroeger maar het doet ons niets eerlijk gezegd. Wij creeeren samen een nieuw leven en het heeft voor mij geen toegevoegde waarde als de kleine dan ligt in een wieg waar ik of mijn man ooit heeft in gelegen. Daarbij denk ik: pff nog een bedje opmaken die aan eisen moet voldoen of waar ik een nieuw, kleiner dekentje voor moet hebben. Maargoed tis persoonlijk, wij zijn echter wat dat betreft ook niet zo 'gehoorzamend' naar onze ouders toe. Mijn man omdat het 'een man is' zeg ik dan maar en ik omdat mijn ouders (vooral mn ma) er ook niet altijd voor me kon zijn door een druk bestaan en dan moet ik nu opeens dat wiegje... Nee. Klinkt ernstig maar dat is het niet onwijs hoor!
@Mendie: Haha ja ijs helpt goed tegen maagzuur dus een extra excuus om het lekker veel te eten. @Odess: Oh gedsie een nieuwe badkamer is leuk maar zo net voor de uitgerekende datum zit je niet op te wachten. En het kost wat, das ook niks. @Zomaar: Hopelijk is de ctg vandaag beter geweest. @Sandra: Holy mozes wat een schrik met ambulance en spoed enzo. Hopelijk gaat het met jullie beiden naar omstandigheden goed. En gefeliciteerd met je zoon Lucas, ik ga duimen voor hem. @Zomaar: Mooie box!! @Lan: Nog steeds ziekenhuis dus, maar ja iedere keer terug moeten komen is ook niks denk ik. Waarom denken ze dat je niet echt zwangerschapsvergiftiging hebt dan? Hou je nu ook veel vocht vast of heb je daar geen last van? @Meta: Gek is dat, ik dacht ook toen ik het nieuws van Sandra hoorde, wat gek toen zat ze daar nog zwanger te wezen en nu is ze niet meer zwanger ineens. @Sandra: gedsie de keizersnede gevoelt!! Das erg!! Zo de tamtam is wel rond gegaan, iedereen is komen kijken om Sandra te feliciteren hihi. Ook leuk dat je iedereen dan weer even ziet. @Felicee: Leuk een echte geboortetaart dadelijk. Ja die vriend is nog steeds hier maar gaat, als het goed is, snel naar Duitsland toe. @Odess: lekker bijna verlof. Dan mag je lekker thuis rustig aan doen. @Hester: Jeej schrikken als ze denken dat je te weinig vruchtwater hebt. Hopelijk blijven de test redelijk goed. @Felicee: Mooie kamertje al. Ben benieuwd hoe het dadelijk is als het helemaal af is. @Odess: Gefeliciteerd met je trouwdag !! Wat een stuitbabys hier zeg. Ongelofelijk. Gelukkig kunnen ze nog draaien. @Sandra: Zet hem op meis en Lucas ook natuurlijk. En ik hoop dat je snel wat minder pijn hebt. @Kiwi: Leuk weer een echo. Geniet ervan!! Ehm ja heb geprobeerd toch op iedereen te reageren maar was een soort van verdoofd door het verhaal van Sandra. Stom eigenlijk dat ik daar geen rekening mee heb gehouden maar heb echt zoiets van huh nu al iemand bevallen van het forum. Dus als ik mensen heb overgeslagen excuus, het is niet persoonlijk. Hier verder alles naar omstandigheden ok. Ik heb wel last van menstruatieachtige pijn in mijn rug en buik. Is dat normaal? Het is niet heeeel erg hoor, gewoon zoals ik ook heb als ik ongesteld moet worden en sinds ik de pil slik doet dit niet meer zon pijn. Ik dacht vandaag zelfs: oh shit ik ben ongesteld geworden hahaha . Duurde even voordat ik besefte dat dat niet kon.