Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

dat wten ze nog niet morgen ga ik naar radbout om 11.15 krijg ik daar ook nog echo en misschien zien hun meer...

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @lan

he meis het zit jullie echt niet mee he. pfff sterkte.

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo ik heb heus niet net 2,5 uurgeslapen ;) Voel me al wel beter! Hopelijk nu ook minder last van mijn buik, die was knap zeer gaan doen door al dat gehoest!

Oefenweekenden, yikes, doe mij maar snel en pijnloos :D

Lan, wat vervelend nieuws, goed dat ze je nu doorsturen hoop snel weer wat van je horen! *knuf*

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @Lan wat vervelend dat ze er nog steeds niet achter zijn wat het is en waar het aan ligt. Hoop idd dat ze je in het radboud wel kunnen helpen.

@sweet ben je toch maar in de auto gestapt of niet?

Ik ben voor nu klaar met werken en ga er lekker tussen door. Ik wil wel in de auto stappen want ik ga naar huis :D

Kusssssss

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ mendie goed dat je rechtsbijstand heb ingeschakeld hoor!!

@ sweetbel hier ook ik ga vrijdag even shoppen nog:D

@ meta mooi dat je goed heb geslapen.oh lekker bbqen:p

@ momeera lekker rustig dagje voor jou:D

@ felicee erg is dat he ik had ook geen zin in badkamer doen:D

@ lovely doe lekker rustig aan alles op zijn tijd he.

@ senna ja echt ik ga nooit meer naar amsterdam.echt chaos daar.
    en jij poetsmiep kan je ook stil zitten (kuch kuch ken het zelf ook niet)

@ lan jeetje balen dat de kleine meer van de groeicurve ga afbuigen ik zou er ook van schrikken.

@ sweetbel zo heerlijk om je tas klaar te hebben he.toen mij ma 50 werd btw die was zo nieuwschierig dat me pa en me broer en broertje erg vroeg uit bed gingen haha.

@ kibbeling bijna verlof woehoe en kleintje is hier snachts erg actief:D

@ sweetbel jeetje zeg kan je pa dat niet doen dan balen dat je die auto weer in moet!!en altijd zul je zien op laatste moment als je net geweest ben bellen ze.

@ lan sterkte morgen meid zal duimen voor je.ben benieuwd wat ze gaan doen.

@ odess oh slapen heerlijk ik heb vannacht voor eerst goed geslapen

@ hier nou echo gehad en we krijgen dus echt een kleintje 1800 gram nu maar de gyn vond goed uitzien hij maakte zich zorgen alleen om de pijn die ik had en moest aan de ctg.en die zag er goed uit maar er waren lichte weeen op te zien en 1 sterke:$ ik moet nu vrijdag weer terug komen voor een ctg dus daar gaan we weer;)

en ik mag dus niks meer doen mag wel wat doen in huis maar niet meer dan 1 kamer per dag dus morgen alleen dweilen en stofzuigen en de wc en de woonkamer poetsen want daar wordt in geleefd en dat kan ik echt niet laten liggen.

6. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Felicee: Zo leuk met de kleine in bad :)

@lovely: Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

@Lan: Oh wat erg! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid zal krijgen in Nijmegen. Ik ga weer duimen meis.

@sweetbel: Ga je je verjaardag nog wel op een andere manier vieren?

@MendieC: hahaha ja de pc zal wel gelijk hebben over de weeen. Of de pc is door een man gemaakt.

@Kibbeling: Gaat hard hier he? Je moet bijna een paar keer per dag komen om het bij te houden. Lekker dat je verlof bijna begint. Ik heb mijn vluchttas nog niet klaar, nog niet eens in me opgekomen. Maar ben ook iets minder ver nog dus heb nog tijd.

@sweetbel: Wat vervelend. Moet je niet een beetje ontlast worden nu je zwanger bent? Was er niemand anders die zijn yoghurt kon brengen? Wel lief dat je het voor je opa wil doen hoor.

@Odess: Schaam je niet met je 2,5 uur. Ik heb zojuist 4,5 uur geslapen dus er is iemand nog veel erger hihi. :)

@Pris: Hihihi weet je zeker dat je niet nog teveel doet in huis? Wat betekent dat nou die weeen? Zijn het al ontsluitingsweeen?

Zo ff wat eten en drinken en dan ga ik mijn meisje maar eens halen bij het kinderdagverblijf. De dag is alweer bijna om zonder iets zinvols te doen maar goed nu ik zwanger ben heb ik een goed excuus. ;)

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedemiddag dames de kletskousen,

Reageer vanavond wel even uitgebreider op iedereen.

Vanochtend hadden wij de liggingsecho. De kleine is ingedaald en ligt netjes met haar hoofdje naar beneden. Alles zag er verder goed uit. Het is nu 2800 gram en als geboortegewicht wordt ze geschat op rond 3700 gram.

Verder hebben wij verschillende mogelijkheden mbt pijnbestrijding besproken mocht dat nodig zijn. De vorige keer was het een regelrechte drama wat dat betreft, gelukkig is de afgelopen jaren wel veel veranderd wat dat betreft. Het is in ieder geval wel heel fijn gevoel dat mocht ik het willen er niet meer zo moeilijk over gedaan wordt.

Verder vandaag geshopt voor de laatste dingen. Heb zulke gave kleertjes bijgekocht! Echt super. Via het internet heb ik ook nog een heel leuk kapstopkje/wandplankje gekocht en een wrapper. Heb al Lodger Wrapper maar die is heel dik en dus niet echt geschikt voor de warme zomermaanden. Deze is van katoen.
    Het enige wat ik nog moet hebben is opbergmandjes en een thermometer.
    Nog alles wassen en strijken.
    Ik ga mijn mannetjes van het kdv halen. Tot later!

8. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    weer helemaal geslaagd voor de echo dus, mooi zo!
    En bijna klaar dus met de inkoop, dat heb je nog snel gedaan!

Eh mannetjes? Stuur jij je man ook naar het kdv?

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jeetje Lan
    Weten ze ook een oorzaak hoe dat kan? Sterkte!!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zo hier weer ff vanalles gedaan...pffff
    Van boven tot beneden alles gezogen, 2 wassen gedraaid en opgehangen, Het bijhok helemaal opgeruimd, gezogen en de kattenbakken+konijnenbak gedaan...strakkies nog ff dweilen, zag net dat de hond weer loops is geworden...aaaahhhh weer elke dag meerdere keren de dweil tevoorschijn halen... alsof ik niks te doen heb
    Maar 1 voordeel, heb ik er geen last van als ik net bevallen ben hihi

11. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

mevrouw klaagschuur is der weer :(

ben het ziekenhuis mega beu. vanmiddag mega huilbuien gehad omdat ik graag na huis wil. dus me ouders hebben me gehaald.

meot morgen om half 8 weer int ziekenhuis zijn zodat ik de gyn's tegen kom als ze hun ronde op de afdeling doe. of het ook anders kan.

kan best zonder huis als ik der niks had zitten maar kan niet meer zonder mijn hond :(

hopelijk komt er iets uit waar ik wat aan heb maar ben der mega bang voor

@ lan jeetje het zit jou ook niet mee. mochten ze daar zien dat je ook stilstaat met groei krijg je dan een keizersnee of wekken ze het eerder op. btw als ze het nog ff aankijken vraag of je de longrijpingsprikken zoals mij kan krijgen. 2 spuiten in 2 dagen en de dag erna om dezelfde tijd werkt het al ;)

sterkte

12. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sweetbel, kan je vader zelf geen yoghurt kopen?

@Kibbeling, lekker hè bijna verlof..moet je nog veel doen voor de kleine? Je staat trouwens nog niet in de lijst of wel?

@Lan, wat een vervelend nieuws! Succes morgen..

@Priscilla, dat is inderdaad een kleintje. Het is toch wat met al die dames bij de CTG.

@Odess, wat heerlijk zolang geslapen...morgen laatste dagje werken?

@Kiwi, wat fijn..goed nieuws! Wat voor een kleertjes heb je gekocht?

@Zomaar, fijn dat je ouders je hebben opgehaald!

Hier ook heerlijk geslapen. Moppie 2,5 uur en ik heb zelf 2 uurtjes geslapen. Daarna nog even naar de speeltuin en kinderboerderij geweest. Ze is vandaag zo lief, wat genieten!

Ga maar eens snel eten koken, over een kwartiertje is manlief alweer thuis.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @felicee het is een heerlijk idee straks met verlof. Zeker als ik bedenk dat de kleine vandaag heel veel aan het bewegen is en ik na een dag achter de pc gezeten te hebben op mn werk (sta al niet meer op de groep, gisteravond mn laatste dienst op de groep gehad) toch ook best wel moe ben.
    Nog 2 daagjes vroeg op staan en dan kan ik het eindelijk rustig aan gaan doen. Voor de kleine is alles gelukkig al helemaal klaar, ook al bedenk ik soms dan nog oh ik moet nog dit doen of dat doen... Blijf je denk ik houden tot de kleine er is.
    Ik sta idd nog niet in het lijstje zag ik. Mijn uitgerekende datum is 2 juni 2011 en we verwachten een jongen. Zet me er maar bij.

@zomaar; kan me best voorstellen dat je het beu bent om in het ziekenhuis te liggen. Volgens mij heb je een abonnement erop en ben je vaker daar te vinden dan thuis?

@senna; kijk je wel een beetje uit met de kattenbak verschonen. Ik dacht dat een taboe was als je in zwanger bent?? Dat is wat mij altijd verteld is namelijk ivm bacterieën...

@pris; rustig aan doen schrijf je en vervolgens een hele lijst bedenken met wat je morgen allemaal wil gaan doen?? Dat was ook geen klein lijstje ook he?? hahaha

Zo maar ff bedenken wat we hier in huis gaan eten...Heb ook helemaal geen honger, maar ja manlief wel dus.....

kusssssssss en eetse allemaal

14. YellowButterfly

Zomaar, hoop dat er wat uitkomt.

Mom, haha jij bent grappig :D

Kiwi, wat fijn dat de echo goed was! Mooi geboortegewicht, op die koers lig ik hier ook ongeveer. Hoe zwaar was Kaj?

Felice, fijn dat je meisje zo'n goede dag heeft! Lekker genieten! Hier een klein drakenboefje!

15. YellowButterfly

Senna, jeetje wat ben jij actief geweest zeg! Lekker schoon iig.

Pris, hmm is dat jouw idee van rustig aan doen? Misschien moet je echt een beetje rustig aan doen meid, het gaat hier wel om jullie kindje! Dat huishouden komt wel weer!

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mom, goed excuus toch, zwangerschap? Geniet er nog maar even van, ik schrik af en toe hoe hard het gaat.. Verjaardag vier ik 7 mei, samen met mijn vriend, die is 24 mei jarig. Gezellig alles in een keer, en ook maar een keer alle bende haha.

Senna, heerlijk zo'n opgeruimd huis he! Balen dat je hond loops is geworden, ik vond dat zo vies, heb haar meteen toen het kon laten helpen. Was alleen daarna zo zielig, zo'n litteken op dat minihondje!

Pris, ik noem dat ook niet echt rustig aan hoor.. Kan je niet alleen je huiskamer stofzuigen dan? Dan is het ergste toch wel weg? En je man, kan die niets doen?

Odess en Felicee, heerlijk toch, dat jullie even hebben kunnen slapen? ik neem het mezelf ook steeds voor, maar er komt helaas niks van.

Kibbeling, toch nog lekker gegeten?

Zomaar, wat vervelend meissie! Heel veel sterkte!

Lan, jij heel veel succes morgen in het ziekenhuis!

Kiwi, fijn dat alles goed was. En ik, kledinggek, wil ook wel weten wat voor kleertjes je gekocht hebt!

Yoghurtverhaal: ik was gewoon een beetje sjaggie. Mn opa is net een paar dagen terug uit het ziekenhuis, had chemo gehad, en kon van de keelpijn niets eten. Hij woont in amsterdam, 10 minuten van mij af, en mijn vader werkt in Den Haag, en was dus niet zo heen en weer. Ik schaam me ook wel dat ik het nu opschrijf hoor, maar op dat moment was ik gewoon lekker onredelijk. Mn opa was heel blij dat ik het kwam brengen, en mn vader had me nog een keer gebeld om te bedanken.. Opa wilde nog dat ik hem niet gedagzoende en mn handen meteen waste voordat wegging, omdat die chemo zo'n troep is. Had het gewoon lekker dramatisch opgeschreven:).

17. Hester

Hester Niet meer actief

Vandaag geen nieuws van Sandra?
    Hopelijk gaat het goed.

Sweet: kan me helemaal indenken hoor, ik ben ook soms zo onredelijk... allemaal de schuld van de hormonen ;)

18. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Lan, succes morgen.

@ Sandra, goed om te lezen dat Lucas 2 uur bij je mocht liggen en dat de 1e echo goed was. En ik sluit me bij de anderen aan, zodra je eraan toe bent kun je wat mij betreft ook je verhaal posten.

@ all, er word gezellig veel geschreven nu er al veel met verlof zijn. Ik lees wel alles mee, maar red het niet om uitgebreide reacties te maken. Is geen desinteresse dus.

19. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook erg benieuwd hoe het met Sandra en Lucas gaat....

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 146799
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    02-06-2011 Kibbeling - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 12
    Meisjes: 8

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1

Afspraak:
    29 april miranda22- hb en suiker prikken + controle afspraak gyn
    29 april Ivje - controle gyn
    29 april- Sweetbel - controle vk
    2 mei miranda22 - groeiecho gyn
    2 mei Judith1982 - VK
    3 mei Felicee - liggings- en groeiecho
    6 mei Senna04 - Controle VK + uitgebreide echo (36w&1d)
    16 mei Judith1982 - Liggingsecho

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010