Ik krijg geen verbinding met het internet thuis, kan dus niet uitgebreid posten (internet nu via mijn iPhone). Ik heb Sandra zojuist een sms gestuurd met de vraag hoe het vandaag gaat. Hopelijk komt ze hier snel vertellen hoe het gaat met Lucas en haar.
Sweet, ach meis je kan soms toch gewoon ff balen? Dat geeft toch niets. Lief dat ze je zo uitvoerig bedanken Hopelijk horen we snel weer mooi nieuws van Sandra!
avond meiden, @ momeera ja ik besef nu wel dat echt te veel is wat ik wil doen morgen en doe het ook maar niet.en de assistente van de gyn was nog weg gelopen naar de gyn om het te vragen maar die zei tot nu toe nog niet maar ik wordt nu erg streng in de gaten gehouden. @ kiwi lekker geshopt dus en dankje dat je gesmst heb naar sandra want ben benieuwd hoe het nu gaat net als ons allemaal.en mooi dat alles goed was bij de echo. @ senna zo jij heb veel gedaan kan je dat hier ook niet komen doen @ zomaar snap het wel maar kan je geen thuismonitor krijgen dan?? snap wel dat je er door heen zit maar kleintje is belangrijk he. @ felicee ja idd een kleintje.ben benieuwd hoeveel het na de geboorte zal wegen want ze zeggen dan ja dat kunnen we nu niet zettengezellig kinderboerderij en speeltuin je meisje heb haar dus vermaakt @ kibbeling ik heb besloten morgen alleen te stofzuigen en dweilen omdat ik hier ook 2 hondjes heb lopen en de wc de rest kom in weekend wel. @ odess ja ik wou dat ik het kon zeggen.rusten luk me niet maar het moet doe echt te veel hier!! @ sweetbel nou als jij me vriend ff schop kom geven graag @ hier ben net ff flink boos geworden op me vriend.ik heb zo last van me rug en lag wel lekker en er knakte wat in me rug auw!!hij denk dat ik veel mag nog terwijl ik gezegd heb me rust nu moet nemen misschien dat het dan beter gaat maar begrijpt die niet. huishouden doe ik meer omdat hij 3 ploegen werkt.hij helpt me wel soms met de zware dingen maar til wel wasmanden en boodschappen.maar morgen doe ik alleen stofzuigen dweilen en de wc verder niks want morgen kom me kennis met 3 tassen kleding. en vind wel dat ik nu genoeg gedaan heb en me lichaam ook gewoon stop ermee zeg.vrijdag heb ik ctg zie ik al tegen op ik ga vragen of me kennis mee wil want ga niet weer alleen.me hormonen gierde vandaag tegen me vriend was echt pist of heb zijn eten gemaakt en heb net bouwval gezocht gekeken.moet echt op me strepen gaan staan nu.
Kreeg net een berichtje terug van Sandra. Lucas gaat kleine stapjes vooruit. Met Sandra gaat het ook wel aardig, alleen merkt ze wel dat ze veel bloed heeft verloren. Morgen zal ze proberen hier een uitgebreidere update te geven. Trusten allemaal voor straks.
Dikke knuff!! Het is zeker niet niks om iedere keer in het ziekenhuis te zijn, en dan je hondje thuis te laten
Doe hem ook niet altijd, en als ik hem doe heb ik handschoenen aan 9 van de 10 keer doet mijn vriend hem,maar ik vond hem stinken en mijn vriend was niet thuis hihi
Zit nou wel gebroken op de bank hihi, heb wat last van mijn rug, maar das morgen ook wel weer over Ja echt wel, alleen de keuken moet nog... Wij zouden haar ook laten helpen, en zijn toen bij de dierenarts geweest, maar die zei dat ze dan ineens kan omslaan, en aangezien ze al een tik heeft (agressief naar sommige honden) kon dat erger worden...en daar zitten we niet echt op te wachten, dus dan maar een paar keer de dweil door huis halen Gelukkig is de reu wel gecastreerd!
he beter dat het met zowel sandra als lucas beter gaat. @senna wel beter dat je idd niet altijd de kattenbak doet. Wel goed uitkijken en zuinig zijn op jezelf en de kleine!! Voor nu ga ik lekker mn bedje opzoeken, nog 1 1/2 dag te gaan gelukkig en dan met verlof. Zeggen ze allemaal oh dan kan je het lekker rustig aan doen. Als ik er aan denk wat er dan allemaal op de planning staat is het niets rustig aan doen...... Truste allen kussssssss
Hallo!!! Hier weer nachtbraken.. Gisteren zoooo'n 'drukke' dag gehad: om 8 uur bij vk, verwachtte mn ex-collega/vriendin al rond 11en maar die was er pas rond 12.45 en ging pas om 1545 weg, was heel gezellig, maar om16.15 stond mn huidige collega al op de stoep om me op te halen voor de bbq... Pas om 23.45 thuis en om 00.00 op bed... nu net wakker geworden met steken in mn buik... help, denk ik,weeen??? Ben naar beneden gegaan om mn lijstje van de kraamzorg te pakken want mn vluchttas is nog niet klaar... Zo maar even wat spullen pakken maar ben er in m'n hoofd helemaal nog niet klaar voor (vandaag 36 weken).. nu eerst maar even kopje thee en bijgelezen. Is vast vals alarm, hebben nog niet afgesproken waar we de kids onderbrengen... mn ouders zitten bij mn broer in zwitsterland, komen pas 3 mei thuis...en de kinderwagen staat nog niet in elkaar en ik heb nog geen vaseline en klossen onder mn bed en ik ben nog niet uitgerust en.. en... en.... ... Ws gewoon harde buiken van de 'drukte' vandaag...even rustig worden maar... Kiwi thanks voor de kleine update van Sandra! Heftig voor haar hoor, pff...
Ha mede-nachtbraker. Hoewel het misschien handig is om idd de vluchttas klaar te hebben, doe je wel rustig aan ?? Ik heb het ook vaak juist na een drukke dag dat je nog aan het malen bent. Bel je op tijd de vk, mocht je denken dat er iets gaat gebeuren? Ook al is het 's nachts he.
heeeeee! gezellig! ... ik doe rustig hoor... dan maar geen pantoffels haha.. Ms heb ik gewoon een beetje last van de bbq, vlagen van misselijkheid en niet echt onwijs super herkenbare weeen maar toch... Jij 'gewoon' wakker geworden of nog niet geslapen?
He Lan,..haha! Hier gewoon een al 33 weken slechte slaper. Normaal trouwens ook niet zo'n superbeste slaper hoor. Ik heb vanmiddag 3 uur geslapen,.... niet slim! En ons matras is aan vervanging toem dus ook wel een beetje rugpijn na een paar uurtjes draaien en woelen . Dus ik ben onze blog maar een beetje aan het updaten,... Meta,..volgens mij herken je weeen wel als je ze hebt, maar toch you never know,... pantoffels zijn so overrated,... haha. wist eigenlijk niet dat die ook in de vluchttas moeten. Maar daar moet ik sowieso nog mee beginnen.
Tis gezellig geweest hier vannacht Ach die nachten zullen nog wel veel meer komen Ik hoop dat jullie allemaal nog even geslapen hebben! Lan, succes vandaag! Kiwi, dank voor de update, fijn dat het steeds vooruit gaat! Hier mijn laatste werkdag vandaag! Jippie!!!
hahaha al die nachtbrakers dacht ik vanacht de enige wakkere was, maar nee dus. Hoop wel dat de meiden nog iets geslapen hebben? @meta hoe is het met je buik? Hoop dat de kleine beetje rustig is geworden en dat het idd harde buiken waren. @odess lekker je laatste dagje werken. Ik heb vandaag een ochtendje werken, vanmiddag voor controle naar de vk en morgen mn laatste dagje werken!! @Lan succes vandaag en we duimen hier voor goed nieuws!! @hier zo lekker naar mn werk, wordt een kort dagje en vanmiddag voor check up naar de vk. Hopen dat het nog een beetje mooi weer zal gaan worden.... Werkse voor wie moet werken, slaapse voor wie moe is, sterkte voor de ziekenhuis meiden en de rest een fijne dag toegewenst!! Kusssssssss
Sorrie dat ik gisteren geen update heb gegeven, het is zo hectisch allemaal. Ik ga vanavond proberen een uitgebreide update te geven. Heb nu ook niet terug gelezen. Ga zo naar Lucas, dan mag hij weer bij me liggen. Hier alvast twee foto's van onze kleine kanjer!! Bekijk bijlage 146875