Dekbedje ed heb ik bij Ikea gekocht, niet zo deur, veel keuze, makkelijk wasbaar enzo... Odess: lekker he verlof!!! Eerste dagen idd vast wennen, maar je went zoooo snel, wat Hester ook al schreef, ik ben nu 2 weken thuis (8 dagen) maar lijkt al veeeel langer... en ik vind 't heerlijk terwijl ik ook heel erg van m'n werk houd... Vandaag klossen, douchestoeltje en ruggesteun gehaald bij het kraampunt, kost niets, 3 maanden lenen, die ruggesteun lijkt me zo heerlijk voor in bed....Paar andere dingetjes die ook nog op mn lijstje stonden zoals vaseline en wecesinpoeder binnen.. Nu nog arnicapilletjes voor snel herstel straks... Misschien doe ik straks nog een poging om de kinderwagen weer in elkaar te zetten, maar misschien lekker vroeg m'n bed in.. Hoop zo op een lekkere nacht vannacht. Omdat ik vanmiddag nog even ben wezen winkelen nu wel weer behoorlijke harde buiken... Iig meer rust omdat ik wat noodzakelijke dingetjes in huis heb. Fijne avond allemaal!!!!!
Dat was ik van het koken van het water voor de voeding. Dat was inderdaad niet bij nutricia maar wel bij Friso. Nu ben ik alleen wel aan het twijfelen of het de hypo was of de poeder voor spugende baby's waarbij je moest koken. Anyway, ik heb het ergens gelezen destijds en dacht laat ik het maar bij de gewone houden. @lan, wat vervelend meid. Ik hoop dat het meevalt. Hoe groot/zwaar is je kleintje nu dan? En weten ze hoe het kont dat de baby niet meer groeit?
@Odess: Een weekje uitloggen ben jij gek? Dan kun je ons niet up to date houden. Pff word gek van de harde buiken. Lig nu in bed maar wil nog niet echt kalmeren. Ik ga maar even proberen te slapen. Truste en tot morgenn
Mom Kalm aan he meis, wat vervelend hoop dat het snel weer afzwakt! Super, wow meis je bent alweer bijna op de helft! Super!!
avond meiden, @ hester jij ook al ctg morgen nou veel succes morgen.hoop dat hij nu wel goed zal zijn. @ lan jeetje dat is echt een schrik meid sterkte en denk aan je eigen en doe rustig aan. @ meta mooie tas!! @ bloesem mooi dat je nu nog niet zorgen over hoef te maken voor de ingreep van je zoontje.en ik raad hema aan. @ momeera ja is veel beter voor mij ook want doe nu niks meer in huis.ja wc en koken verder niks meer. @ odess geniet van je verlof zal wennen zijn maar geniet ervan!! @ flesvoeding ik he nutrilon standaard. @ meta zo jij heb alles al in huis jij ben er klaar voor @ momeera balen van je harde buiken @ hier ik heb ff de babykleertjes uitgezocht heb 1 doos die weg mag in de kledingbak want die kleertjes waren niet mooi nu mag ik 2 dozen gaan wassen met kledingmorgen weer ctg om 10 uur in het ziekenhuis en als de auto is gekeurd gaan we lekker naar de stad winkelen voor me vriend me eigen en even thermometer halen en even voor de hondjes riempje halen.de kleine is lekker druk in me buik.was die vannacht ook al en de harde buiken met pijn is weg ben benieuwd morgen met de ctg
@odess, ja goed hè! Heb 17 mei al de 20 weken echo. Gaat super snel allemaal. Truste allemaal. Ben collateral damage aan t kijken maar ik trek het niet meer. Dan maar geen einde, ik ga slapen.
Zo jullie hebben weer druk gekletst hihi Hier vanmiddag lekker in de tuin bezig geweest, en mijn vriend heeft vanavond de vijver erin gedaan Morgen weer ff verder met opruimen..en de plantenbakken moeten eigenlijks nog verplaatst worden, maar dat ga ik niet doen, die krengen zijn mij veels te zwaar hihi
kunnen jullie me helpen. http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/272693-helppp-welke-leukste.html
@Kibbeling Nee ik weet het, maar kan me er zo aan ergeren als ie stinkt hihi, dus dan maar ff handschoenen aan Enne bijna verlof! Lekker!! @Meta Balen van je harde buiken, heb je er vandaag geen last van gehad? Dus waarschijnlijk toch van de drukke dag @Nachtbrakers Hier gelukkig wel een nacht normaal doorgeslapen...hopelijk hebben jullie ook nog ff wat geslapen! @Vluchttas Ehm ik neem ook geen pantoffels mee, ik doe er gewoon slippers in hihi @Odess En hoe is je laatste werkdag bevallen? @Kibbeling Hoe was het bij de vk? @Sandra Wat een mooie foto's van jullie mannetje! Hij ziet er goed uit hoor! En wat een mooi lakentje heeft ie Hopelijk is ie snel van zijn ademondersteuning af! @Mendie Oh wat leuk!! Trouwambtenaar! Nou misschien word je wel aangenomen @Zomaar Balen dat je niet naar huis mag zeg! Kan je moeder niet weer een borduurwerkje meenemen uit de winkel, zodat je toch weer iets te doen hebt! @Felicee Is ook wel eens lekker om uit te slapen! @Priscilla Jij ook al een hond die de postbodes haat, hier moet ik echt opletten dat hij de post+vingers van de postbode niet door de brievenbus trekt...OEPS! @momeera Misschien toch voorweeen die ongie achtige krampen @Sandra Wat super dat de artsen zo positief waren vandaag! Super!! En wat lijkt me dat suer om lucas de hele morgen op je buik te hebben gehad! Hopelijk kan jehem snel dagen nacht vasthouden! @Meta Zo jullie waren vroeg bij de IKea! Dus allemaal leuke spulletjes geshopt hihi En is het nog gelukt met de deuren vande babykamer?
Deel 2 @Priscilla Oh leuk allemaal babykleertjes Veel plezier met uitzoeken! @zomaar Fijn dat je toch ff naar huis toe mag! @Meta Ik ga gewone flesvoeding geven, dus geen hypoallergene, en als hij dat wel nodig heeft, dan kan ik altijd nog overstappen, al denk ik dat de kleine met hypoallergene voeding alsnog allergieen enz kan krijgen... @Zomaar Oh bah, kunnen diegene niet ff verplicht onder de douche gooien, lijkt me niet echt super als je er nog allemaal infecties bij krijgt van die andere... @Lovely Wat super dat jullie een naam hebben gevonden!! En ben benieuwd naar de schoentjes hihi @Supermom Leuk dat je ook weer ff langskomt En wauw alweer 18 weken zwanger!! En hoe voel je je? @Hester Hopelijk is morgen alles goed! @Lan Jeetje het zit jullie echt niet mee zeg! Gaan ze nu nog meer onderzoeken doen? En mag je dan bevallen met 37 weken? Hopelijk hou je de laatste weekjes nog ff vol! Sterkte en een dikke knuff!! @Meta Leuke tas!! @Bloesem Hier doen ze dat standaard via de telefoon als je zwanger betn van de 2e... Kunnen de spieren niet zelf bijtrekken dan? Of zeg ik nu iets vreemds? Wel balen als hij dan in het gips moet, maar als het helpt! @Hester Frustrerend is dat he, als je hele verhaal weer weg is... @Momeera Trusten en werkse morgen nog even! @Odess Ja lekker is dat he Verlof!! Nu lekker gaa genieten!! @Firerose Hoe is het met jou? @Judith Hoe is het met jou? @Meta Ruggensteun en douchstoeltje.. Kan je die ook gewoon lenen dan? Dan zal ik dat eens ff navragen, moet volgende week bellen voor een bed, dus dan kan ik het gelijk wel ff vragen @Momeera Rustig aan hoor, en lekker je bedje in! Die harde buiken zijn echt vervelend!! @Priscilla Hopelijk is morgen je ctg goed!! @Supermom Wauw 17 mei al de 20 weken echo!Het lijkt bij jou allemaal veel sneller te gaan @Lovely Ik ga zo ff kijken bij je topic!
Ze vonden de groei te ver achter liggen zonder echte goede reden... ze bleef ook lang rond hoofdje en hartje hangen... dat daar iets mis mee zou zijn.. ik zou vruchtwaterpunctie kunnen doen maar heeft dus niet veel waarde.. ik kan net xo goed wchten op bevalling. ik ben nu nog in zkh morgen nog gesprek met gynacoloog en die domme internist is nog niet geweest. alles is me beetje ontschoten door de schok... morgen hoop ik wat meer duidelijkheid te krijgen van gynacoloog..man weet het wel te vertellen... ik voel mezelf heel schuldig... ook al zegt iedereen dat hoeft niet...maar wat gaat er mis tussen mij en de baby... het doet pijn.. heb nu ook veel stress dat ik harde buiken heb en krap in de buik, maar ctg is goed en beeb beweegt goed.... tis allemaal zwaar denk datr ik voor helft op moment ook wartaal uitspreek.... probeer een masker op te zetten zoals ik altijd doe... daarnaast vandaag ook slecht nieuws over zwager er zijn uitzaaingen gevonden dus gaat lekker hier...
Zo dat waren weer 2 lange berichten hihi, maar ben weer helemaal bij Zo maar ff douchen en dan maar te bed
goedemorgen meiden, @ lan het zit je ook niet mee he meid sterkte met alles!! @ senna wat hebben wij veel overeenkomstenpoetsen hondjes haha.ik moest hem gister optillen pats tegen me neus auw haha ik probeer hem nu beetje te kalmeren want ik doe de tussendeur dicht als ze binnengooien en roep ik blijf nee lief zijn he voor de postmaar dan ga die er op staan haha. @ lovely balen joh dat jullie twijfelen over de naam moeilijk is dat he?? @ hier zo was lekker optijd wakker toen me vriend binnenkwam die is nu de auto afgooien en me pa breng me broertje naar school en dan me vriend naar huis kan die 2 uur slapen en wordt die weer opgehaald ik moet over uurtje weg hoop dat die dan thuis is.want ik ga dan weg naar ziekenhuis voor ctg en dan thuis kom worden we opgehaald.en gaan we naar de stad ff shoppenga vandaag lekker niks doen in huisnou niks de wc dan dat is belangrijkste.
Zo effe een dag moeten bijlezen!! @Sandra heerlijk dat jij in elk geval thuis bent en dat het met lucas gelukkig ook beter gaat. Ik hoop dat je genoten hebt van je kroelmoment met de kleine man. @odess heerlijk dat je verlof nu echt begonnen is. Ik heb vandaag mn afronddag en denk nu al tijd te kort te komen.... @Lan jeetje het komt wel allemaal tegelijk bij je. Sterkte met alles en ik hoop dat het uiteindelijk met de kleine ook allemaal goed komt. @hier; gisteren mn controle gehad bij de vk en de kleine ligt netjes ingedaald met zn koppie omlaag. De vk zei dat ik als ik ga bevallen de kleine wel af is, maar het beter is als hij nog ff lekker blijft zitten. Gisteravond hadden we vve vergadering en na een lange zit wilden we naar huis gaan, alleen was er een mama eend met 12 jonkies in een bak water met een hoge schot en konden de kleintjes er niet zelf uitkomen. Dus samen met de buurman en 2 medewerkers van het restaurant hebben we de 12 eendjes gered en samen met moeder in een andere sloot uitgezet!! Ik kon het over mn mama hart niet verkrijgen om ze daar achter te laten. 5 volwassenen op hun knieën om kleine eendejs te redden!! Was wel een komisch gezicht en de dierenambulance kwam niet eens helpen !!!! Zo maar eens douchen, aankleden, traktatie halen en dan op naar mn werk voor de laatste keer omdat het moet!!!!!! Voor wie vandaag een ziekenhuisbezoek heeft staan of er nog steeds in ligt veel succes en voor de rest een fijne dag! Kussssssssssss
@ lan ik begrijp wat je bedoelt. en je krijgt zoveel informatie dit of dat kan zijn. maar kunnen weinig uitsluiten wat het precies is. en idd vruchtwaterpunctie helpt ook niet meer veel. komt al bijna dachten wij dus ook. mijn dip heeft 2 week geduurd en huil ook regelmatig in't ziekenhuis. kop op we moeten nog ff door zetten zo ik ga weer richting ziekenhuis, dan echo. en mijn vriendinnetje is ook opgenomen sinds gister ook beeb problems
@ kibbeling nouja dat de dierenambulance niet wilde helpenmaar goed van jou en je collega's dat je ze veilig over gezet heb in een andere sloot!!en mooi dat alles goed was bij de vk. @ zomaar succes met de echo. @ hier vriend lig op bed en ik ga nu richting ziekenhuis voor ctg fijne dag en tot straks!!
@bloesem: mag ik vragen waarvoor je zoontje fysio gekregen heft? Mijn dochtertje was (ook?) laat met lopen, had ik met cb wel besproken ze was een billenhopper, maar met 18 maanden zelf maar naar de fysio gegaan, bleek ze lage spierspanning te hebben, eerst stimuleren om te gaan kruipen en opstaan, daarna ging ze lopen, met 21 maanden pas. Was wel bijzonder, ze was bij de geboorte al best groot en omdat ze nooit ging staan heb ik echt lang met een grote baby op mn arm gelopen. @momeera: en trokken de harde buiken toch wel weg? Word je er ook een beetje zenuwachtig van of valt t wel mee (ik wel nl ) @priscilla: lekker hoor, zoveel babykleertjes ik ben voor de eerste maanden wel verzadigd heb echt heeel veel tm 68 gehad en ik wil zelf ook nog wel wat kopen (en straks krijg je natuurlijk nog best wat in je kraamtijd) @lovelyengeltje:Veel leuke namen!!! @mendieC: lijkt me wel een bijzonder beroep, je kan het echt leuk maken! Wij hadden echt iemand die een leuk persoonlijk verhaal hield en onze beloftes waren dan ook best grappig (man die belooft 4 dagen in de week te blijven koken bijv) Maar bij mn broer in Gouda zei de trouwambtenaar tot 2 keer toe de naam van zijn vrouw verkeerd (anita ipv antoinette ) en had een stom standaard gedichtje over eeuwige trouw en ringen ) en we werden echt weggekeken Wij zijn dit jaar trouwens 9 jaar getrouwd (op 12 juni) en dat is de dag dat we 10 jaar verkering hadden lang samen he?? Pff @senna: ja ruggesteun en douche stoeltje boden ze zelf aan, ook geen kosten aan verbonden voor de eerste 3 maanden, @lan shit het zit je echt niet mee, ik hoop dat je ondanks je masker toch bij je eigen mannetje wel jezelf kan zijn en je kan uiten, dit kan en moet je niet alleen dragen hoor. Nogmaals, ik hoop echt dat het allemaal een storm in een glas water blijkt te zijn en je straks een gezond kindje op de wereld zet waar je heel veel van kan genieten! Niet alleen ermee blijven lopen hoor! Sterkte ! @kibbeling, haha zie het helemaal voor me die volwassenen op hun knieen voor de eendjes.. @hester, zomaar, lan en priscilla succes in het ziekenhuis vandaag!! Wow vk vroeg laatst of ik nog evenveel beweging voelde, en ik zei zo nou volgens mij wel wat minder, of iig anders ze zei dat ik echt contact op moest nemen als het minder wordt.. volgens mij heeft de kleine meid dat gehoord: de beentjes schieten alle kanten op nu,tot het pijnlijke aan toe!Wel fijn hoor, want ik ging een beetje twijfelen . Maar ze heeft het blijkbaar lekker naar haar zin Vandaag is de examenstunt en eindexamenfeest op school, ga straks even langs met de kids.Ze hebben een muziekfestival georganiseerd met bands en djs , popcorn, suikerspin en er is een kraam voor KIKA omdat hun klasgenoot een paar weken geleden is overleden. Ik heb de kids beloofd dat ze allebei een knuffel mogen uitkiezen en ook een voor hun zusje (mn zoontje is zo groot maar echt eentje die helemaal gek is op knuffels ene moment wil ie met me schaken, andere moment zit ie met een ikea-ratje te kroelen op de bank, met zn 1 meter 40 LOL) Vanavond heis ik me in mn jurk (strechhhhhhhhhhhhhhhhh) en ga ik mn mentorleerlingen even bekijken in hun galakleding Heb ze al gezegd dat ik niet meedrink en dans, dat begrepen ze wel. Ik heb voor ze allemaal een gelukspoppetje gekocht, ik ga ansichtkaarten kopen en voor ze alle 30 een persoonlijke boodschap en het gelukspoppetje erop geniet Mocht ik de eerste dag van de centrale examens niet even langs kunnen komen (is 16 mei, dus zou zo maar kunnen dat ik lig te baren... ) Fijne dag allemaal! Tot later
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/272725-juni-mamas-2011-deel-4-a.html volgens mij zou je met klikken op deze link in het nieuwe onderwerp moeten komen...