Nog ff iets schattigs: ik was met mijn zoon bij de Hema, hij pakte een blauwe rietjesbeker uit het rek en zei: "Zullen we deze dan maar kopen, voor mijn broertje?"
die naam zegt me nog wel iets uit nod forum. hoe dat zo? was er gebeurt? @ hester haha wat een leuk iets van je zoontje
@ hester nee vandaag was het shoarma dagwhaha wat een grappig kind heb je ook @ felicee 7 maanden en 3 weken oud @ odess jij heb je dus heerlijk vermaakt vandaag en wat erg van waardevol pff zal het maar mee maken. @ hier ik ben gek op spelletjes spelen van die time managment download me suf voor die gratis trials
Wat VRESELIJK vreselijk zeg! Ik kan haar helemaal niet, maar zoiets is toch verschrikkelijk Wat een drama.
Wat ontzettend verdrietig he. Je ergste nachtmerrie. Zet je weer met beide benen op de grond dat de 3 maanden grens ook niet alles is. Er is een topic om een berichtje voor waardevol achter te laten.
lees net dat het vandaag al geboren zou worden. maar niemand weet precies hoe en wat. wat een kut nieuws. bahhh en ja 1ste 3 mnd zegt idd ook niks meer nee.... pffffffff moeilijk zoiets
ahh wat een scheet van een hond pff echt jammer dat training niet wil helpen he.en nee asiel lijk me ook niks die spuitjes van hun mag ik niet zo!!
lees net de berichten van gaar zelf. kindje is overleden.. smiddags deed het hartje het nog en s' avonds was het gestopt. schedel lag ook niet mooi meer op elkaar. wat ik zo vluchtig gelezen heb hoor... vandaag zou ze ingeleid worden. en dan afwchten wanneer het komt. wat erg omdat te moeten zien.. moet er niet aan denken zoiets. duim en hoop voor ons dat dit ons niet overkomt. niemand niet
@ bb een boxer of niet? wel een schat van een beest zeg... moelijke beslissing en jullie heben het al zo moeilijk zeg
ik ga afsluiten ik ga slapen. om 6u weer dag. de laatste zaterdag werken eerst. kan ik daar van genieten zeg trusten
Slaap lekker, zomaar Ik bedenk me ineens dat ik mijn zwangerschap nog helemaal niet gemeld heb op mijn werk! Jullie al wel? Hebben jullie al aangegeven wanneer je met je verlof wilt beginnen etc? Oh ik ben er lekker bijtijds mee zeg maandag maar meteen gaan melden..
marry81: ow lekker verwend zeg! klinkt goed alvast gefeliciteerd met je mams odess: ook al zo heerlijk verwend! goh zou ik ook wel willen hoor hester: nee ik hou ook niet van wilde honden en kinderen samen moet wel zeggen dat hij voor mijn kleine nichtje altijd geweldig lief is in huis is het dan ook een hele lieve zachte en onderdanige hond maar buiten gaat er een knop om....en niet tegen mensen hoor, tis puur en alleen tegen honden.... pufklas...nee niks voor mij 8) ik ken waardevol niet maar een kind verliezen gun je niemand! vreselijk! zomaar: nee geen boxer bij lange na niet Tis een BullMastiff
@ BB oke vond het op een boxer lijken hahahah idd een kind verliezen gun je niemand niet als je zover heen bent zowel begin stadium. zo zie je echt maar weer dat de 1ste 3 maand niks uit maakt. @ hester lekker op tijd ben jij zeg. zolang je maar niet de ellende krijgt die ik heb/had @ hier pff met vet erge rugpijn opgestaan vanmorgen bahhhhhh. en ben zo moeeeeeeeeeee. hopelijk is het gauw tussen 12 en 1 vandaag. laatste zaterdag gewerkt. op na 15uur en hopen dat we wat beter gaan voelen.... tot later ladiessssssss
*** Breekt even in *** Misschien kennen jullie me niet meer, heb ook maar twee weken meegeschreven (tijdens de crash van het forum) voordat ik een miskraam kreeg. Ik kijk nog regelmatig even mee om te zien hoe alles gaat. Wauw, jullie zijn bijna allemaal over de helft of al ruim over de helft. Wat gaat het snel zeg! Mooie buiken langs zien komen. Geniet van jullie zwangerschappen. Ik blijf jullie toch een beetje volgen. Juni blijft gewoon een mooie maand. *** Breekt weer uit ***
Goedemorgen allemaal!! Even snel vanaf mijn werk hoor. @Kwiepark; Tuurlijk weet ik nog wie je bent, hoe is het verder met jouw? Hopelijk heb je binnenkort ook weer een wondertje in je buik. En ik heb dat ook met de februari mama's (ik heb in juli in miskraam gehad na 10 weken) en ook daar kijk ik nog af en toe even mee. @Zomaar: Werkse!! Wat een heerlijk idee dat dit de laatste zaterdag is dat je werkt. Fijne dag allemaal!
Kwie wat leuk om wat van je te horen! Doe niet zo gek meid, natuurlijk weten we nog wie je bent! Hoop dat je snel heel mooi nieuws hier komt spuien Hou ons op de hoogte. Hier even klaagzang hoor - heb ik mij heerlijk laten masseren en verwennen gisteren wordt ik vanochtend wakker met helemaal dikke klieren en een barstende koppijn. Ik kan mn mond niet open doen en dus niet eten, alleen kwark enzo. Naja... Ik weet niet wat ze in gang hebben gezet hoor, was ook 2 kilo kwijt! Voel me er iig knap beroerd onder en zit weer helemaal vol in mn holtes. Vind het echt bizar!
@ all fijne dag allemaal ik ga boodschappen doen en even vragen vriend mee rijd naar roosendaal want mag de felicitas box ophalenmorgen is me vriend jarig
Pff, net bijgelezen en niets meer onthouden van alles, na het berichtje van Waardevol.. Weet dat het een tijd geduurd heeft voordat ze zwanger raakte, staat me iets van bij.. Wat een verschrikkelijk naar nieuws zeg..
@ kwiepark, is super leuk om iets van je te horen en leuk dat je ons volgt. nu nog vaker wat schrijven. hoe gaat het met je??? inmiddels bezig om zwanger te worden of eerst ffies niet? knuffel @ sandra joehoe al een uur weekend heerlijk. en nu maandag morgen werken... 3 halve dagen relaxt hoop ik dan maar weer hihi @ odess mhmm wat vreemd ik heb er ook geen verklaring voor. lekker verwennen is ontspannen maar dit er dan na hebben heel vreemd. huisartsen post al gebeld???????