Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    odess: nou branderig gevoel zeg maar....

senna: hier idem dus, buiten muilkorf...binnen een schat van een hond....
    leuke foto van dat kastje zo......ik wou dat ik ook al beginnen kon met het kamertje......
    nu het huis nog vinden :(

respect voor iedereen die nog werkt!!! ik zou het niet meer op kunnen brengen

9 maanden beurs: ik ga niet, heb teveel andere belanrgijke zaken aan mijn hoofd

woningen:
    1e woning bellen (moest om 12.00) waren niet thuis dus of we half uurtje later konden bellen, nou ok is goed.....dat gedaan, geen antwoord meer
    sms geen reactie en bij bellen werden we weggedrukt :x
    einde van de middag (16.30) maar een sms gestuurd dat het voor ons niet meer hoeft,ik ben niet meer vol vertrouwen bij mensen die zo gedragen.

2e woning bellen, helaas moeder van jongen onwel geworden, dus moeten nieuwe afspraak maken, wel foto's mogen zien via internet
    en dat zag er wel keurig uit, hopelijk horen we snel wanneer we langs mogen komen.....

branderige gevoel: wel minder vocht idd,maar daar is middel voor....
    heb het idee dat ik vele malen gevoeliger ben en het niet kan hebben ofzo.....maar heb er pas sinds een paar weken last van....dus ik dacht misschien hoort het bij de zwangerschap
    vorige zwangerschap heb ik namelijk helemaal geen gemeenschap gehad.....

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

BB, het enige wat ik kan bedenken is dat je moet zorgen voor voldoende vocht van een middel waarvoor je niet allergisch bent. Mijn ervaring is dat je in zn algemeen gevoeliger bent voor producten tijdens een zwangerschap. En daarnaast nog andere klachten. Niet toevallig last van een schimmeltje?

@ theehuis Rijnauwen, ziet er leuk!!

@ mom, check! Ja hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Even snel vanaf mijn werk.

@Hester; Hier heb ik de kaartjes besteld, als je vooraf kaartjes besteld ben je goedkoper uit en je kan er een bigshopper van dikkie dik bij bestellen:)

negenmaandenbeurs

@BB; Ik had toen ik een schimmeltje had wel een branderig gevoel, maar dat was continu? Verder eigenlijk niet.

@Momeera; En heeft je pizza gesmaakt:D

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nee het is puur na de sex, geen jeuk , geen rare afscheidingen,niks van dat, meestal na 2 uurtjes ook weer weg....
    gebruik dezelfde middel als altijd.......tis echt meer van het "schuren" zo voelt het....
    misschien toch eens met de gyn overleggen dan...

5. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Ik denk dat theehuis Rhijnauwen het leukste en betaalbaarste is. Er is daar goed te parkeren volgens mij en niet te ver.. dus mijn voorkeur is voor die..
    Of is die in Nieuwegein heel leuk? Dat kan ook nog.

6. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Sandra: Nee ik had me er zo op verheugd maar heb de verkeerde pizza gekozen, hij was niet lekker :(

@BB: Klinkt als irritatie van de huid inderdaad. Maar je kan altijd de vk, gyn of huisarts vragen welke middeltjes je kan gebruiken.

7. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Zo, ben weer thuis uit Friesland. Lekkere dagen bij m'n ouders gehad maar heerlijk om weer thuis te zijn. Naomi was gisteren en vandaag niet lekker, erg huilerig en hangerig. Pfff, vermoeiend hoor, zeker omdat ze me ook de halve nacht heeft wakker gehouden. Gelukkig nu even tijd voor mezelf!

Odess, heerlijk zo'n massage, ik houd er ook van! Oh, lees een stuk verderop dat de bijwerking uiteindelijk niet zo lekker was, balen joh!
    Ik ken Waardevol niet maar jeetje 33 weken! Daar word je stil van. Je gaat er 'gewoon' vanuit straks een gezond kindje te krijgen maar zo 'gewoon' is het niet.

Hester, het wordt inderdaad een echte verbouwing. Ik zie er wel een beetje tegenop (tegen het werk en de troep) maar het gaat vast mooi worden. Jeetje joh, jij deed tot nu toe nog aan pilates en zumba?! Sportief hoor! Pff, moet er niet aan denken haha!
    Fijn dat de zwangerschapsles leuk was! Ik heb bij Naomi bij een 'puf-club' gezeten. Best leuk en leerzaam maar ik vind het niet nodig om het nog een keer te doen. Nu ga ik vanaf aanstaande donderdag zwangerschapszwemmen!

Felicee, zeker lekker als het straks allemaal klaar is! Bijtanken is redelijk gelukt al kost dagenlang kletsen met je ouders ook energie merk ik haha!

Kwiepark, wat leuk dat je even komt kijken! Wat een rottijd heb je gehad. Ik hoop dat alles nu goed met je gaat en dat je snel zwanger mag zijn van een gezond kindje.

Zomaar, lekker joh dat je meer rust hebt nu. Hopelijk krijg je er ook meer energie door!

Kiwi, dat klinkt niet erg lekker! Beterschap meid!
    Wat leuk dat jullie zo'n idee van de tv overnemen! Ik zie dat ook weleens en denk dan....mwah, doe maar niet, kan ik vast niet (haha, lekker positief). Ben benieuwd naar het resultaat, post je een foto?

Sandra, ook al zo moe. Let een beetje op jezelf hoor, zwanger zijn en kinderen verzorgen en opvoeden en werken en huishouden doen, enz. enz. enz. is niet niks!

Mendie, lekker druk hebben jullie het gehad! Ben benieuwd naar het kamertje!

Stephanie, hmm kramp is niet fijn maar herken het wel. Heb ik de laatste weken ook last van gehad.

Priscilla, gefeliciteerd met je vriend!

Senna, ziet er leuk uit zeg allemaal! Gaaf hoor dat het al zo 'af' is!

Momeera, ik voel de baby ook nog niet aan de buitenkant hoor! Zou wel willen maar helaas!
    Balen van de pizza!!!

BB, wat irritant van die mensen van die eerste woning zeg! Hopelijk wordt de tweede wat.
    Het branderige gevoel herken ik niet, ik heb gewoon helemaal geen zin dus er gebeurt niet zo veel. Heel vervelende voor manlief, die klaagt ook wel maar kan er echt niks aan doen!

Zo, volgens mij heb ik iedereen weer gehad!

8. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Bekijk bijlage 124031

Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje)
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    03-06-2011 marije78 (32) - 1e kindje (denkt een jongen)
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    10-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje
    12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje (denkt steeds iets anders)
    25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (denkt een meisje)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen :()
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel)

Jongens: 6
    Meisjes: 5

Afspraak:
    24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis
    24 jan. Ivje 20 weken echo
    25 jan. arije78 - 20 weken echo
    25 jan. bloesem - vk controle
    25 jan. Marry - vervolg 20 wekenecho
    26 jan. Felicee -vk controle
    27 jan. Judith1982 - 20 weken echo
    28 jan. Meta vk-24 weken
    28 jan. Marry vk controle
    03 feb. priscilla1987 - verloskundige
    03 feb. MendieC - 20 weken echo
    03 feb. Dushi81 - 20 weken echo
    07 feb. Sandra - vk controle
    07 feb. Senna04 - Controle VK
    07 feb. Zomaar - Controle VK
    08 feb. SStephanie1- Controle VK
    10 feb. Mamamiranda - 20 weken echo vervolgd door controle gyn
    16 feb. Odess vk
    04 maart. SStephanie1- Pretecho!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en ?

Meeting:
    Hester - Leiden
    Momeera - Utrecht
    Kiwi - vlakbij Rotterdam
    Priscilla - Brabant
    Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam)
    Lan - Overloon
    Stephanie - dichtbij Amsterdam
    Felicee - Utrecht
    Ivje- vlakbij Den Bosch
    Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum)
    Meta - Zoetermeer

Datum Meeting:

6 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Ivje
    Odess?
    Meta?

Even m'n afspraak van dinsdag erbij gezet.

9. Marry81

Marry81 Niet meer actief

10. Marry81

Marry81 Niet meer actief

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik hoor dit veel zwangere vrouwen zeggen......
    wij deden het minimaal 6 x per week voor de zwangerschap en zijn nu terug naar 1 a 2 x per week en vinden dat echt veels te weinig
    ik kan alleen niet meer op brengen ivm moe en pijn enz...

geweldige echo's trouwens!

12. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

pff zal ik eerlijk zijn. wij hebben nu beide geen zin in sex. kan me er ook niet toe verzetten *schaam*

en mooie echo's marry

bb hopelijk word het 2de huisje iets nu ;)

senna leuke foto's had ze al op hyves gezien. hoop dat wij binnekort ook kunnen showen. wil zo graag bezig he

13. Hester

Hester Niet meer actief

Marry: moooooie echo's!

BB en Zomaar: jammer dat je geen zin meer hebt, maar misschien komt het wel weer terug? Hier geen last van :)

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hihi nee ik heb juist wel zin,daar zit het probleem, alleen lichaam laat het niet toe :p

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mooie foto's zeg! Baal er echo van dat wij maar een onduidelijke gekregen hebben!

Felicee, zullen wij buddyen? Zie dat jij ook nog geen buddy hebt?

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik pak het toch maar vanaf hier op... heb wel wat terug gelezen maar meeste gaat echt langs me heen.. heb echt zware zwangersschapsdementie :D.

Hier gaat het eigenlijk best goed. ben wel nog elke ochtend misselijk en moet ik op tijd eten anders moet ik ook kotsen. Buik groeit goed en voel al vanalles rommelen in de buik... Gisteren droomde ik dat de baby zo hard schopte dat iedereen kon zien dat er een voetje tegen de buik kwam heel grappig.. Morgen heb ik de 20 weken echo en weten we wat het word.... helaas kan ik het niet hier neerzetten omdat mijn vriendin/nicht ook hier op forum is :D Dus wie het wil weten kon pbtje sturen morgen haha.

De meeting weet ik nog niet twijfel nog beetje..
    Buddy weet ik ook nog niet....
    Jullie hebben nog over sex gehad geloof ik?? was da sexs??? :D

verder weet ik het niet maar er komen vast wel vragen of andere berichten haha.
    Vergeet jullie niet hoor maar mijn kleine manneke vraagt veel aandacht.. Hij is bezig met willen lopen. Loopt al achter de loopauto dus handen vol daarnaast heeft de hond oorontsteking dus ook daar handen aan vol... Kom maar op met commentaar dat ik julie verwaarloos haha

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal
    Vandaag begon al slecht...stapte uit bed met rugpijn...normaal heb ik dat niet...
    Morgen maar ff overleggen met de fysio

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha, Lan, nee joh! Lekker toch juist, dat je niet zoveel tijd hebt om achter de computer te duiken? Ik zit er veeeel te veel achter, maar dat komt omdat ik voor mn studie veel moet opzoeken. Dan wil ik meteen even kijken of er op zp nog iets gebeurt is haha.

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Erg he als je alles vergeet...Heb er hier ook regelmatig last van ;)
    Echt balen dat je je nog steeds zo slecht voelt, en elke ochtend misselijk bent, hopelijk is dat snel over!

Oh spannend de 20 weken echo morgen! :D:D Alvast veel plezier! :D
    Wat leuk dat je zoontje steeds probeert te lopen :D

enne je verwaarloosd ons niet hoor ;)

Deel Deze Pagina