Mom, wat sweet! Felice, theehuis Rijnauwen klinkt goed Mendie, mooi! Senna, hier drink ik veel melk en als ik een maagzuur aanval heb eet ik er ff een plak volkoren ontbijtkoek bij - dan blijft de melk langer in je maag en ben je er langer vanaf! Vanillevla schijnt ook heel goed te helpen. Sandra, hopelijk valt het mee voor Thomas, klinkt niet erg prettig :/
Zo we zijn weer terug, en inderdaad een ontsteking, het ziet er heel eng en pijnlijk uit, en het doet ook wel pijn. Nu moet hij drie keer per dag spoelen en dan smeren met een creme als het niet snel beter gaat moeten we gelijk terugkomen. Vind het maar niets, vind het heel eng omdat voorhuidje naar achteren te trekken, en het lukt ook haast niet en ik mocht niet voorseren van de dokter. Als het over is gaat de dokter kijken naar zijn voorhuidje, misschien is het wat te nauw. Bij Jasper (en die is 17 maanden jonger) kan je het wel al goed schoonmaken, pfffff dame's dat is het nadeel van jongens Vanavond maar goed kijken als Marvin het bij Thomas schoonmaakt, ik ben veel te bang om hem pijn doe. @Senna; Hier geen last van brandend maagzuur, maar zover ik weet mogen rennies gewoon in de zwangerschap. @Babybergen; Meestal gaat vanaf vier jaar het voorhuidje een klein beetje loszitten, maar het kan wel heel verschillend zijn per kind, ze houden het op het consultatiebureau en bij de schoolarts altijd goed in de gaten. @Felicee; Bedankt voor het opschonen van de lijst, zo is die weer lekker overzichtelijk. @MendieC; Wat een gaaf kamertje!! @High Tea; Ik moet tot 9 uur s' morgens werken, in principe zou ik dan gelijk wegkunnen, maar zou het ook wel erg fijn vinden als ik thuis nog even kan douchen. Dan zou ik hier om 10.00 uur weg kunnen rijden en rond 11.00 uur in Utrecht kunnen zijn.
@Senna, melk (lauw of warm) helpt inderdaag goed en vanille vla zoals Odess al zei. Heb je enig idee waar je het maagzuur van krijgt? @Sandra, we hoeven er niet om 10:30 uur te zijn toch? Ga lekker rustig aandoen en douchen. Denk dat het een beetje van Odess afhangt, aangezien zij van 'ver' komt. Wat sneu voor Thomas. Hoe krijgen ze dat dan? Lijkt me dus ook doodeng en zou het ook aan papa overlaten als het kan. Veel sterkte voor je jochie! @Odess, hoe laat kun jij bij de High Tea zijn volgende week?
Het is voor mij 1,5 uur rijden, dus half 12? Ik heb nog 1 (vermoed kleine) maar - heb een bereikbaarheidsdienst van mn werk. Neem aan dat ik daarvoor niet mijn priveleven on hold hoef te zetten maar ik heb dat nog niet zo vaak gehad dus nog ff overleggen met mn leidinggevende. Er zit ook een klein kansje in dat ik dan aan het werk ben, maar die kans is niet zo groot. Ik ga er zelf vanuit dat ik er gewoon bij ben
goedemiddag meiden @ odess beterschap meid @ sandra succes bij de dokter en beterschap voor je zoontje @ momeera zo jij heb dus even een eigen tijd vandaag lekker relax avondje zo op de bank @ mendie mooi kamertje @ lan veel succes en plezier bij de echo @ sandra ahh kan wel snappen ja dat dat pijn doe en dat je zelf niet durf schoon te maken @ hier ik ga zo lekker shoppen mag van me vriend shoppen dus kan ik gelijk de felicitas doos ophalenen het is markt dus kan ik daar ook nog even wat gaan scoren.
Babykamer: Bedankt!! Ben er zelf ook erg blij mee! Nog een beetje kleur op de muur (zilver!?) Glitterverf of muurverf? Histor Perfect Finish Highlights Sparkling | Productadvies | Histor.nl en muurletters/sterren! http://www.stokhout.nl/ Sandra: Wat vervelend van Thomas... Is er een kans dattie besneden moet worden? Momeera: Ja koel he, ik had die giraffe vroegah al in mn appartement staan en vond m hier prima passen!!
Mendie: mooi kamertje! En ook een grote kamer zeg, wauw! Je meubels lijken wel veel op de meubels die wij hebben voor de baby. Senna: hier ook al een paar weken maagzuur. Ik drink veel melk overdag en eet zuivel en 's avonds neem ik Rennies, zodat ik een paar uur voor het slapen gaan niets meer eet. Dan gaat het het beste. Sandra: balen van Jaspers piemeltje! Hopelijk gaat het snel wat beter met die zalf. Ik probeer wel eens bij mijn zoon om het voorhuidje wat terug te trekken, maar los is het nog niet helemaal. Schoonmaken doe ik dus ook alleen maar aan de buitenkant, in bad. Wat kun je meer doen he? Succes ermee! Heb vanmorgen op het werk mijn zwangerschap officieel gemeld en aangegeven dat ik 6 weken tevoren wil stoppen / verlof wil hebben. Ben blij dat ik eraan dacht om het te doen, want het was al een beetje aan de late kant volgens mij. Felicee: goed dat je de lijst hebt opgeruimd! En ik ben inderdaad met zwanger en fit begonnen. Of zwanger en shape ofzo? Weet niet precies hoe het heet maar is een stuk prettiger dan Zumba en Pilates nu Odess: Beterschap!
Hallo, We zijn weer terug uit het ziekenhuis!! Ik stond versteld de gynacoloog deed zelf de 20 weken echo Maar wat heeft hij gezien: Hij zag een mooi hoofdje wat klopt qua 20 weken, hij zag een gaaf gezichtje, hartje klopte mooi, en daar werd het wel effe eng want hij bleef heel lang hangen bij het hart en zei ook niets.. kreeg het spaans benauwd... Ja sorr zegt ie kon niet goed zien maar wat ik zie ziet er goed uit. daarna naar de buikholte mooi zwart plekje van de maag, en toen wilde hij richting blaas maar die kon hij ook niet goed zien, verder naar beneden naar de benen Wil je het geslacht weten vraagt ie... Wij ja... Gaat ie naar benen....................... HEEFT ONZE KRUIMEL DE BENEN OPGETROKKEN!!!!:x Nu weten we nog niet wat we krijgen maar geluk bij ongeluk ik mag volgende week weer terug komen omdat hij een aantal dingen nog niet kon zien: de blaas of deze vol was de benen kon hij niet meten en de voeten waren verstopt en natuurlijk het geslacht Dus word vervolgd!!!
Haha Lan, eigenwijsje dus! Fijn dat je terug mag komen. Nog eventjes afwachten dus.. Mendie, mooooi!! Heel erg leuk kamertje. En die giraffe is inderdaad erg cool. Sandra, agos wat zielig! Dat heb je met jongens.. Hoop dat hij met een zalfje snel beter wordt. Odess, lekker uitzieken. Soms moet het hoor. Ze zullen er vast niet zoveel problemen mee gehad hebben, aangezien je kan merken aan je verhaal dat je je niet vaak ziekmeld. Mom, neem jij Felicee maar (er wordt gevochten! haha). Ik zet mezelf wel eventjes op de lijst, is handiger denk ik! Senna, vervelend he, dat maagzuur. Ik heb het ook wel, maar gelukkig niet heel erg. Vind gewone melk niet te zuipen, maar Optimel ofzo helpt ook wel. Pris, en was die zwangerschapsdoos wat?
@Odess, oké..hoop dat je niet hoeft te werken! Zullen we dan 12 uur doen, heb jij ook wat meer tijd. @Priscilla, en zitten er leuke dingen in de Felicitas doos? @Hester, ik begin over twee weken met Zwanger en Fit. Is het wat? Doe tot nu toe ook nog Pilates al vind ik op de buik liggen niet meer zo'n pretje. @Lan, tot nu toe ziet alles er dus goed uit...fijn! We hebben hier de proefdrukken van de geboortekaartjes binnen Zijn gelukkig geworden zoals ik had gehoopt! Ga deze of volgende week maar eens beginnen met het opruimen van de babykamer en het uitzoeken van de neutrale kleding stel dat het een jongen is. Raar, maar heb er weinig zin in...bij de eerste kon ik echt niet wachten. Hebben jullie dat ook? Ik zie er nu wel heel erg naar uit om de kleine vast te houden. (vorige keer ook hoor, maar nu weet je gewoon wat je te wachten staat).
Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje (denkt steedsietsanders) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen ) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geenvoorgevoel) Jongens: 6 Meisjes: 5 Afspraak: 24 jan. Lan - 20 weken echo ziekenhuis 24 jan. Ivje - 20 weken echo 25 jan. Bloesem - vk controle 25 jan. Marry - vervolg 20 wekenecho 26 jan. Felicee - vk controle 27 jan. Judith1982 - 20 weken echo 28 jan. Meta - vk 24 weken 28 jan. Marry - vk controle 03 feb. priscilla1987 - verloskundige 03 feb. MendieC - 20 weken echo 03 feb. Dushi81 - 20 weken echo 04 feb. Momeera - 20 weken echo 07 feb. Sandra - vk controle 07 feb. Senna04 - Controle VK 07 feb. Zomaar - Controle VK 08 feb. SStephanie1- Controle VK 16 feb. Odess vk 04 maart. SStephanie1- Pretecho! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en ???? Wie wil? Meeting: 6 februari Thee Rhijnauwen? Tijd ?? Kiwi vlakbij Rotterdam Felicee - Utrecht Sandra Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Ivje Vlakbij Den Bosch (ga je ook mee?) Odess Noord Nederland Meta- Zoetermeer Momeera Utrecht
jammer dat ik uit de lijst ben gehaald. Ben er dan niet veel maar lees wel mee. vorige week nog wat geplaatst. maar is goed hoor zo, blijf wel gewoon alleen mee lezen. kan niet lang achter de computer zitten vanwege spugen en een rugaandoening wat nou allemaal te gelijk komt. veel suc6 allemaal hier dames
@Miranda, sorry dat is mijn schuld. Je stond in de lijst als mamamiranda en die kon ik niet vinden, vond het al zo raar wat dacht al dat je actief was. Zet jezelf er maar bij hoor en nogmaals sorry!
Bekijk bijlage 124214 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (denkt steeds iets anders) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen ) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 6 Meisjes: 5 Afspraak: 24 jan. Lan - 20 weken echo ziekenhuis 24 jan. Ivje - 20 weken echo 25 jan. Bloesem - vk controle 25 jan. Marry - vervolg 20 wekenecho 26 jan. Felicee - vk controle 27 jan. Judith1982 - 20 weken echo 28 jan. Meta - vk 24 weken 28 jan. Marry - vk controle 03 feb. Priscilla1987 - verloskundige 03 feb. MendieC - 20 weken echo 03 feb. Dushi81 - 20 weken echo 04 feb. Momeera - 20 weken echo 07 feb. Sandra - vk controle 07 feb. Senna04 - Controle VK 07 feb. Zomaar - Controle VK 08 feb. SStephanie1- Controle VK 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 16 feb. Odess - vk 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en ???? Wie wil? Meeting: 6 februari Thee Rhijnauwen? Tijd ?? Kiwi vlakbij Rotterdam Felicee - Utrecht Sandra Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Ivje Vlakbij Den Bosch (ga je ook mee?) Odess Noord Nederland Meta- Zoetermeer Momeera Utrecht
@Miranda; een foutje kan gebeuren, daarom durf ik de lijst nooit op te schonen en was ik blij dat Felicee deze taak op zich heeft genomen. Maar blijf gezellig meekletsen hoor. @Lan; Wat fijn dat alles goed is, en volgende week nog een keertje kijken is altijd leuk, hopelijk laat hij of zij dat zien of er een piemeltje aanzit of niet. @Felicee; Wat leuk dat de proefdrukken zijn wat je ervan verwacht had, hier vind ik het nog steeds moeilijk, wou eerst een kaartje met een foto van de kids die de naam van de baby op mijn buik schrijven, maar omdat het kaartje dan totaal anders is dan die van de andere twee twijfel ik weer. @Hester; Mooi dat alles geregeld is op je werk, en ze wisten toch wel dat je zwanger was? @MendieC; als zijn voorhuidje nog teveel vastzit, gaan ze het eerst met een bepaalde creme wat losser proberen te krijgen. Maar ze durfde nu niet goed te kijken omdat het zo rood en ontstoken was, dus misschien is er niets aan de hand hoor.
@ Sstephanie1 en felicee ja de zwangerschapsbox was wel wat ja zat veel in ben gelijk veel gaan shoppen want is uitverkoop overal @ felicee hier ga ik as week eens weg voor geboortekaartjes bij de drukkerij @ lan jammer dat je het geslacht nog niet weet hoop volgende week wel voor jullie!! @ hier me vriend stond na me te kijken of ik de winkels leeg had geroofd bepakt en bezakt thuis dus