lan leuk dat iig alles wat nagekeken is,goed is, en terug komen is toch ook wel leuk nog een keer zwaaien!
Wat een gekletst zeg vandaag. pfffffffff @ senna je bent niet de enigste die last van rugpijn hebt. ik begin in middels ook al een aantal dagen ermee. vooral lang staan en trekt nu door na mijn been. altijd rugpijn maar pijn en pijn is verschillend succes bij de fysio @ lan alvast veel plezier met de 20 weken echo en wel ff spammen hé... en nee je verwarloosd ons niet. als wij ons niet super voelen zijn we der ook niet @ martine leuk he de korte termijn geheugen, volgens mij hebben daar veel last van @ odess beterschap en ziek je lekker uit kalm aan @ sandra wat zielig voor je zoontje zeg... lijkt me best oijnlijk autsss @ momeera wat een leuk kamertje al en de aankleding komt vanzelf. moeten hier alles ook nog overhoop halen en verven @ senna hier nog geen last van brandend maagzuur. mijn zus nam altijd melk..of cola... @ hester eindelijk je verlof door gegeven, wat zeiden ze op je werk? @ lan wat jammer dat je het geslacht nog neit weet. maar volgende week weer een echo joehoeeeee hopelij dan alles goed te zien @ hier halve dag gewerkt en is ook best nog zwaar. maja eerst aankijken en zien we wel weer wil wel proberen blijven te werken. lange staan is zo'n drama voor me rug wat heen trekt naar me been. voelt net zoals spit wat ik vorig jaar heb gehad... rustig aan en de moeheid pfffffff gister en vandaag de beeb amper gevoeld. vind ik erg jammer heb het gevoel zal alles daar nog goed van binnen zitten... zo volgende week denk ik de aqua blauwe kleur kopen voor op de muur en dan samen wat met paps doen heb der zin in maar ja hopelijk helpt de moeheid ook wat mee ow folder van de wibra is binnen gekomen. ben er niet echt fan van maar leuke babyspullen erin staan
@Zomaar; Hier is beeb ook weleens een paar dagen wat rustiger, andere dagen is hij flink aan het jumpen. Maar ik begrijp dat je het prettiger vind als die zich weer even laat horen. Nou snap ik waarom ik nooit last heb van brandend maagzuur tijdens mijn zwangerschap, ik ben nl. altijd melkverslaafd als ik zwanger ben, en volgens Odess helpt dat tegen brandend maagzuur.
Ik krijg het volgens mij niet van bepaalde dingen, want iedere keer als ik gegeten of gedronken heb, dan heb ik er last van En het is nu gelukkig minder, maar ja dat mag ook wel na 2 pakken melk (moet nou alleen zoveel plassen hihi)
@wibra Hier morgen ook ff heen, ga ff 2 boxkleden halen! (als ze er nog zijn) ze zijn maar 6 euro hihi Moet toch die kant op, want moet naar de fysio, en dan ben ik vlakbij
Senna: je mag gewoon rennies nemen, je hoeft je niet in te houden hoor. Rennies is puur calcium en magnesium, verder niets. Lijkt me handiger om er een te nemen dan 2 pakken melk drinken Uitje: Rijnauwen klinkt goed, 12 uur is ook prima. Volgens mij zijn we er dan uit. San, rijdt je dan met mij mee? Sandra: wat vervelend van de ontsteking van Thomas. Heeft hij verder veel last van? Odess: beterschap, meid! Felicee: ik herken wat je zegt heel erg. Ik genoot zo van mijn eerste zwangerschap, was er dag en nacht mee bezig. Met 23 weken was al heel veel klaar en nu....ik heb nog helemaal niets gekocht voor de baby, niet eens een romper of zo. Het gaat allemaal zo ongemerkt dat het eng is. Lan: je mag dus nog een keer naar je baby kijken. Bofkont Mendie: mooi meubeltjes, meid. Hier: weinig bijzonders. Was vandaag thuis met mijn kleine man. Lekker veel geluierd, dvd-tje gekeken. Heerlijk rustig. Ben gek op dit soort dagen Volgende keer gaan we maar eens wat actiefs doen!
Zomaar was al geweest maar geen mooie echo meegekeken maar mag volgende week nog een keer!! Ja kiwi is niet te geloven ik heb in totaal effe tellen : met 7 weken met 9 weken met 12 weken met 13 weken de nekplooimeting met 20 weken dadelijk met 21 weken dus lekker veel en nu durf ik mrogen ook te bellen voor de pretecho...
Kiwi, klinkt lekker meid! Senna, 2(!!) pakken melk!!! Daarom neem ik dus altijd een plak ontbijtkoek erbij als ik last heb, dan hoef ik niet zoooooveel te drinken San, ja neem dat maar aan van tante Odess Lan, wat fijn dat het goed leek en wat een eigenwijze knurft! Lekker nog een keertje kijken! Over nog een keertje kijken gesproken, wie mocht ook alweer nog een keertje kijken vandaag?
@Pretecho; Ga morgen ook eens bellen, volgens die mevrouw was het, het mooiste voor de 25 weken omdat mijn placenta aan de voorkant zit. En het gaat ineens zo snel @Odess; Haha ik geloof je gelijk @Kiwi; Ja ik rijdt met jouw mee, kom ik wel richting jouw, want dat is dichter bij de snelweg. @Lan; Leuk toch zoveel echo's, ik heb er volgens mij ook behoorlijk wat gehad. 7 weken (vroege echo ivm miskraam) 9 weken (echo ivm cyste) 12 weken (termijn echo) 16 weken (pretecho termijn) 20 weken (20 weken echo) 21 weken ( toen kreeg ik er gewoon weer 1??) En dan over een paar weken de pretecho, en dan afkicken
Hier laten we de pretecho maken als ik 28+6 weken ben. Als de placenta achter ligt is het volgens de echoscopist juist weer mooier als je hem later maakt. @Sandra, bij onze dochter lag mijn placenta ook voor en lieten we de 3d echo maken met 28 weken. Je zag heel vaak de placenta in plaats van de baby, dus denk inderdaad dat eerder ook mooier is. (Mag je wel eens bellen ja )
goedemorgen meiden bah bah wat heb ik slecht geslapen heb denk meer met me ogen dicht gelegen dan geslapen en ben klaar wakker @ sandra ik wil ook een pretecho laten maken ga er vandaag voor bellen
Gister de 20 wk echo gehad en alles was goed met de kleine, volgens de groei zijn de kleine 2 dagen voor liggen. Bekijk bijlage 124432 Vannacht wel weer heel slecht geslapen, vanmiddag maar weer proberen ff te gaan liggen.
@ ivje mooie echo das wel lekker dat 2 dagen voor lig jij ook al slecht geslapen je ben niet de enige hoor
Priscilla, zegt mij nog weinig dat ze nu zeggen dat de kleine voor ligt, Luuk was ook groot bij geboorte. Die is geboren met precies 38 wk en weeg 3695 gram, als hij voldragen was schatte de gynacoloog heb ruim boven de 8 pond, deze zal dus misschien ook wat groter worden. Lijken ze beide op hun ouders. Ik was zelf bij 10 pond en mijn man ruim 8 pond bij geboorte.
@ meiden toch nog een vraag wat zouden jullie doen ik heb nu best veel harde buiken en ga ook me verlof terug draaien naar 34 weken omdat het toch zwaar word.zal ik de verloskundige bellen of niet
priscilla, ik ken het probleem van de harde buiken en ik zou het zeker overleggen met de vk. Mijn vk heeft besloten dat ik door de harde buiken nog maar voor 50% mag werken en 'smiddags verplicht moet rusten. Het lijkt wel te werken gelukkig. Moet wel zeggen dat ik bij Luuk met de 30wk in het zk ben opgenomen ivm vroegtijdige weeen. Dus zew zijn bij mij erg voorzichtig.
@Ivje, wat fijn dat alles goed gaat! Weten jullie ook wat het is? Ga jij volgende week zondag mee naar de meeting? Je staat wel in het lijstje @Priscilla, zou het ook overleggen met de vk. Harde buiken is echt niet fijn, en zeker niet zo vroeg (kan er over meepraten). Hier ook slecht geslapen. Heb de muursticker voor de babykamer via Marktplaats voor 40 euro gekocht ipv 87 euro (nieuwprijs), die ga ik zo ophalen. Verder vanmiddag verschillende pip stofje voor onze dochter haar kamer en donderdag een plankje voor de kinderwagen. (Lang Leve Marktplaats!)