Felicee wat ontzettend schattig! en ook zo creatief! Ziet er echt heel erg leuk uit allemaal. En ik vind die verschillende blaadjes aan de boom heel leuk staan. Miranda: fijn dat je man werk gevonden heeft. Sandra: wat een rotbericht zeg, daar moet je toch niet teveel bij stil staan. Odess: lekker rustig aan doen hoor, beetje langzaam aansterken. Kiwi: Hoe gaat het eigenlijk met jou? Hier: controles op de poli VK waren gelukkig goed! Bloeddruk nog steeds 115/85 en geen eiwit in urine, dus weer goedgekeurd voor een weekje! Joepie! Bij mijn zoon liep het bij deze termijn al de spuigaten uit, ondanks medicijnen. Ben nu wel redelijk moe, want na de hele dag gewerkt te hebben, zoontje opgehaald van de creche, boodschappen gedaan, eten, wassen, opruimen, daarna naar de sportschool gegaan en nu ben ik net thuisgekomen. Mijn man is net vertrokken, want hij heeft deze week nachtdiensten. Morgen heb ik gelukkig een vrije dag: zalig! En dan alleen vrijdag werken en dan is het alweer weekend Ik merk wel dat ik de laatste dagen op mijn werk rond 15 uur een energie-dipje heb hoor... zou dan zo kunnen slapen Maar dat gaat natuurlijk helaas niet. Heb deze week aangegeven dat ik 6 weken voor de uitgerekende datum wil stoppen, lijkt me laat genoeg
Hester, wat fantastisch nieuws!! Felice, ik vind em super mooi! Ook met die blaadjes zo, goed gedaan hoor! Kiwi, ben jij weer helemaal fris en fruitig inmiddels? (Dacht er vanmiddag aan, thanks Hester for the reminder )
@Mendie: Haha vroegah, kom je uit den haag ofzow? @Lan: Wat een eigenwijskindje al, hoop dat ze het volgende keer wel kunnen zien. @Senna: Wat voor mij goed helpt tegen brandend maagzuur is sportlife extramint en idd vla en kwark enzo. @Ivje: Fijn dat alles goed was bij de echo. Hahaha je bent grappig @Sandra: Jeetje 10 van de 17 ziek dat is veel!! @Lan: Ah joh volgens mij hebben we allemaal zo onze gebruiksaanwijzing. @aankomen: ik ben volgens mij al aardig wat aangekomen maar eet ook ongezond en eentonig want bij heel veel dingen wordt ik misselijk. @Marry: Gelukkig dat het hoofdje nu goed te meten was en fijn dat het goed met je gaat verder. @Miranda: Wat fijn dat je man een baan heeft gevonden. Dat geeft misschien toch een beetje rust?! Wat zielig voor je zoontje dattie zo vlak voor zijn verjaardag ziek is, hopelijk issie op tijd beter. Mooie buik!! @Hester: Wat leuk dat je het aan de buitenkant al ziet. Ik voel de schopjes nog steeds heel licht en vooral in mijn blaas, ligt misschien ook aan hoe de baby ligt. Wat wel lief was was gisteren, ik ging tegen mijn man aan liggen in bed en voelde dat de baby ook helemaal tegen hem aan ging liggen. Zijn eerste knuffel met de baby haha. Hij voelde niks dat was wel jammer. @Senna: Ook al een mooie buik joh!! Onze dochter heeft ook een tweede naam, niet om geloof want ze is moslim en daar heb je dat verder niet, alleen bij bepaalde namen hoort er een tweede naam bij maar bij haar naam niet maar we wilde haar graag naar haar opa noemen dus dat hebben we gewoon gedaan. @Mendie: Wat heb jij veel gedaan, als ik het lees wordt ik al moe hihi. @Sandra: Oh jee wat vreselijk voor die zp-vriendin. Ze was al echt ver dus. Ik kan me niet indenken hoe dat moet voelen. Zeker omdat er met het kereltje dus niets was alleen die stomme vruchtzak geinfecteerd, enig idee hoe dat kan gebeuren? @Bloesem: Ziek is ziek meid, hopelijk knap je snel weer op. Het heerst echt ontzettend he? Niet normaal joh. @Priscilla: Fijn dat alles goed was. Doe dan ook rustig aan he dame? Met je dweilen en je bezoek @Zomaar: Jij dus ook zo snel harde buiken, hier wil het ook wel en bij kleine dingetjes, ik doe echt bijna niks meer en lopen kan ik nog maar heel kort. @BB: Wat erg dat je dat hebt mee moeten maken. En huizenjacht schiet dus ook niet echt op. Ik blijf voor je duimen in de hoop op een goed huis. @Odess: Wat fijn dat je ouders konden komen, dan kan je een beetje uitzieken. Je hebt het wel te pakken weer he? Gedver. Zorg dat je heel goed uitziekt ok? Niet te snel weer gaan werken soms is dat nodig. @Felicee: Wat fijn dat de arboarts en arbodeskundige dit serieus nemen. Ik hoop dat het gesprek snel is dan heb je dat maar gehad. En uiteindelijk hoop ik natuurlijk dat het gesprek wat oplevert, ben wel benieuwd hoor. Wat leuk dat vogelhuisje!!!!! Slim opgelost en het ziet er mega leuk uit. @Hester: Kijk das mooi dat het qua bloeddruk en eiwit goed gaat, ik wil dat ze mijn eiwit ook gaan controleren want ik had daar vorige keer ook problemen mee en niet echt met mijn bloeddruk dus ik wil dat ze dat ook in de gaten houden. Groot gelijk dat je 6 weken van te voren stopt, ik ook, vind het ook laat genoeg. Vandaag was mijn kleine meisje weer terug van twee nachtjes logeren. En manlief is gelukkig ook weer thuis. Ik vond het vreselijk dat ze weg waren ben dolblij nu. Vanochtend was er voorleesochtend bij de bibliotheek voor de kindjes van het kinderdagverblijf dus daar zijn we geweest maar heb Ameera daarna meegenomen want ze zag wit en ze was huilerig. Toen moest ik van mijn moeder en mijn zus naar de kapper en zij zouden betalen, dus ben lekker naar de kapper geweest. En we hebben bij de blokker nog van alles gekocht want daar hadden ze nu allerlei dingen voor de helft van de prijs. Dus ik heb een puzzelpakket voor Ameera en mijn moeder heeft een doktersset gekocht. Toen bij de kruidvat nog een schooolbord op de kop getikt voor 5 euro en die hadden we Ameera net beloofd. Dus ze is lekker verwend. Eenmaal thuis begon ze steeds meer te klagen over buikpijn en dat ze het koud had. En toen had ze 39,5 graden koorts. Dus ze is echt ziek nu. Morgen moet een van ons dus waarschijnlijk niet gaan werken. Lastig maar Ameera gaat toch wel echt voor. Zo tot zover mijn nieuwe boek, ik schrijf jullie later weer. Hou je taai allemaal!!
He dames, even een kort berichtje (ga zo slapen). Heb alles vluchtig gelezen, maar reageer morgen even op alles. Odess, goede beslissing dat je nog even thuis blijft, pas gaan werken als je echt helemaal goed voelt hoor. Sandra: ik heb er geen woorden voor, wat een verschrikking. Hier: het gaat elke dag wel ietjes beter, maar ik ben er nog lang niet. Dank voor de interesse Hester en Odess. Ik weet niet wat dit voor een virus was, maar die zal ik mijn leven lang niet vergeten. Ik hoest nog steeds en heb nu veel pijn in mijn voorhoofd. We krabbelen langzaam bovenop, maar het zal nog wel even duren. Werken gaat prima, dus dat scheelt. Maar nu is mijn kleine man ziek. Tjah het is alweer een hele 5 weken geleden dat hij voor het laatst ziek was, dus het werd eens tijd Hij heeft net een paracetamolletje gekregen en hopelijk slaapt hij de nacht goed door (doet hij meestal wel als hij ziek is gelukkig). Ik ga ook nu naar bed zodat ik morgen wel fit genoeg ben om goed voor hem te zorgen. En verder hoop ik dat het snel weer lente is zodat wij eindelijk van deze ellende af zijn. Trusten allemaal.
Jeetje Kiwi, wat duurt het lang zeg. Kan me voorstellen dat je dat niet snel vergeet. Ik hoop ook van harte dat er nooit een herhaling komt .
@Kiwi; Ik ben ooit een keer zo ziek geweest, het lijkt wel een beetje op wat jij beschrijft, ik heb toen ruim een week hoge koorts gehad maar het heeft zeker nog een week of drie geduurd voordat ik weer helemaal de oude was. Vergeet niet dat je lichaam heel hard heeft moeten werken afgelopen week en dan ben je ook nog zwanger, dus het heeft echt tijd en heel veel rust nodig vrees ik @Hester; Wat fijn dat alles goed was!! @Felicee; Wauw ziet er super uit! Wij gaan ook voor een boom in de babykamer: Behangbomen | lilalabeltje En goed dat je nog lekker thuis bent, jammer dat ze je niet echt serieus nemen, maar denk maar lekker aan jezelf hoor. @Momeera; Beterschap voor je dochtertje, er heerst echt iets @Odess; Beterschap, hopelijk knap je snel op.
Oja Felicee het wordt geen Leon, maar er loopt een topic over de naam dus als je goed zoekt kom je het te weten
@Hester, wat fijn dat alles goed was. Krijg je nu ook medicatie? Geniet van je vrije dag morgen @Momeera, wat ben je toch goed in boeken schrijven Ameera is zeker verwend met cadeautjes, leuk hoor! Fijn dat ze weer thuis zijn..veel sterkte voor je meisje! @Kiwi, wat een ellende zeg...hoop echt dat je je snel wat beter voelt, dit is toch echt geen doen, veel sterkte! @Sandra, die boom is ook zo megaleuk...heb er over getwijfeld maar vond de bruine stam minder mooi in onze kamer. Heb het vogeltje meteen van het huisje afgerukt Ik wil die uiltjes en vogeltjes haha...ga ze zelf wel maken Ga nu ook slapen...morgen naar de kapper...heb eigenlijk zin in iets anders maar ben daar echt te schijterig voor. Welterusten..
Priscilla, fijn dat alles goed was! Rustig aan doen nu! Zomaar, zoveel last van harde buiken meid, dat is niet fijn! Rustig aan, ook in het huishouden! Odess, balen dat het nog niet echt lekker gaat maar fijn dat je ouders konden komen! Felicee, wauw dat ziet er echt super gaaf uit! Die blaadjes zo verschillend vind ik erg leuk! We beginnen volgende week met de zolder leeg te halen en dan 21 februari zijn ze vier dagen bezig om de dakkapellen erop te zetten en af te timmeren enzo. Daarna alle andere werkzaamheden nog dus het duurt denk ik nog wel tot half maart totdat we kunnen gaan schilderen. Het streven is om alles begin mei af te hebben zodat Naomi naar boven kan. De babykamer is zo klaar, er hoeven alleen wat spullen verhuisd te worden dus dat scheelt. Kiwi, dat klinkt niet lekker zeg! Ik ben een tijdje geleden ook zo ziek geweest en je vergeet het inderdaad niet snel! Sandra, fijn dat het bed eindelijk komt! Haha, je maakt me nieuwsgierig naar de naam maar vind het nu veel te laat om nog op onderzoek uit te gaan... Hester, wat fijn dat alles goed was! Die energiedip ken ik maar ik ga dan ook véél te laat naar bed 's avonds...(zoals nu ook weer) Momeera, heerlijk zeg, even naar de kapper! Knap je altijd weer van op vind ik! Arme Ameera, ook al ziek! Hopelijk is ze snel weer beter! Hier is Naomi ook de hele dag al huilerig. Het ging beter na het weekend maar vandaag was het niet echt wat. Ik kan er niet achterkomen of ze nou niet lekker is of dat het een fase is van dit moment. Het is echt een mini-peuter, vervelend voor ons maar ik vind het ook zielig voor haar, zoveel frustratie in zo'n klein meisje. Pfff, al kan ik dat niet bedenken als ik haar weer van de grond moet rapen in de supermarkt waar ze ligt ze gillen hoor..... Ik ben vanavond begonnen met de gordijnen voor Naomi's kamer, heb helemaal zin om verder te gaan maar nu eerst maar eens m'n bed in. Trusten meiden!
goedemorgen, @ felicee woow das echt mooi @ hester mooi dat alles goed was @ momeera beterschap met je meissie @ kiwi jeetje dat duurt lang en nu je manneke ook ziek beterschap voor jullie @ hier wat een K*T nacht lag pas om 3 uur te slapen heb niks gedaan toch weer harde buiken en pijnlijk bukte gewoon vriend belde net ik heb gezegd als niet ga stop ik ermee want wil me eigen niet moe werken ik ga zo maar gewoon werken met tegenzin heb me zorg coordinator op de hoogte gebracht erover.want m planner vind leuk me te pesten met volplannen:x
@Kiwi: Wat een rotvirus zeg. Want je bent echt al lang ziek nu. Ik weet niet wat er de laatste tijd heerst maar er zijn veel mensen ziek en dan ook lang ziek. Nou wederom beterschap, ook voor de kleine. @Felicee: Ik ben ook altijd te schijterig voor iets anders bij de kapper hihi. Heb het wel een aantal keer aangedurfd maar beviel ook meestal niet dus dat helpt niet. @Marry: Kan me voorstellen dat als je haar van de groot moet rapen middenin een winkel dat je even niet heel blij bent, maar er zit haar zeker iets dwars ofzo. Ik hoop dat ze er snel doorheen komt. Meiden ik ben helemaal gefrustreerd. Vanochtend werden we wakker en Ameera had nog steeds koorts, 38.7. Ze kan dus niet naar het kinderdagverblijf, daarbij wil ik dat ook niet want ze ziet spierwit en heeft buikpijn. Dus ik met mijn man overlegd dat als hij dan nu gaat werken een halve dag dat ik dan vanmiddag een halve dag kan werken. Dus ik bel net mijn werk en mijn leidinggevende zegt dat ik gewoon moet komen. Dus ik vroeg waar ik mijn kind moest laten en dat wist ze ook niet, ik moest maar wat verzinnen. Ik zei: nou ik ga wat proberen te verzinnen maar heb geen idee wat. Hoe moet dat nu? Mijn familie moet werken plus ze wonen in Brabant. Ik heb niemand hier in de buurt die voor haar kan zorgen, ik ga haar niet achter laten bij iemand die ze amper kent nu ze ziek is. Erg dit hoor, liep het eindelijk weer ok op mijn werk gebeurd er zoiets. Pfffff Sorry voor mijn frustratieverhaal maar moest het ff kwijt..
@Momeera; Wat vervelend zeg, dat ze zo moeilijk doen pfff @Priscilla; Succes met werken, hopelijk valt het een beetje mee. Hier heeft Thomas twee losse wiebel tanden, ze hangen zo'n beetje los in zijn mond, maar ik mag ze er niet uittrekken. Heb trouwens zo'n geweldig tandendoosje bestelt: welkom bij tandenbeestje Ik vind hem helemaal geweldig!
Mom, nou ja... En nu dan? Kan niet is toch gewoon kan niet?? Dit is toch overmacht... San, oe die is wel echt lief ja. Zo ik duik mn bed weer in. Voel me nog steeds geradbraakt. Vind het echt een raar en hardnekkig virus dit.
Marry, sterkte met Naomi Heerlijk als ze drammerig zijn he. Ik denk dan wel eens, owjee zometeen heb ik er 2! Maar goed dat zal zichzelf ook wel wijzen.
Ze hadden van mij wel iets dikker mogen zijn, maar heb er 2 gehaald, en had thuis nog een andere liggen, dus leg er dan gewoon iedere keer 2 in de box En de kleur is wat groenig..in de folder lijkt het blauw, maar dat is het niet..
Ik zou gewoon voor de naam gaan die jullie leuk vinden Zolang hij niet hetzelfde is is het prima toch, zo zouden wij het tenminste doen (hier in afwachting hoe de tweeling van mijn nichtje gaat heten, en aangezien ze het geslacht niet weten hihi) Oh wat lijkt me dat erg zeg, zo vroeg al bevallen, brrrr krijg er gewoon kippevel van
@ Momeera, beterschap voor je dochter. Bij de meeste CAO's heb je recht op kortdurend zorgverlof, wat je voor dit soort dingen kunt gebruiken. Heb jij dat niet? @ Kiwi, het is inderdaad echt tijd voor lente. Beterschap voor je zoontje. @Priscilla, gelukkig was alles weer goed bij de vk. En klinkt inderdaad beter met 34 wekens stoppen als je lichamelijk zwaar werkt hebt en veel harde buiken. @Felice, erg leuk de boom. @hier, nog steeds ziek, dus zoontje is vandaag bij mijn schoonzus en morgen blijf ik nog thuis. En dan ga ik heel hard duimen dat ik zaterdag opgeknapt ben. Ik geef namelijk samen met een vriendin een verjaardagsfeest zaterdag (ruimte gehuurd, veel mensen uitgenodigd etc) dus dat wil ik niet hoeven af te zeggen als het even kan.
Harde buiken: Ik moet echt zeggen dat ik hier volgens mij geen last van heb. Heel soms voel ik wel eens beetje trekkerig aan de zij-onder-kanten maar idd als ik druk ben geweest of met een spanninkje ofzo.. Sandra: Wat een vreselijk verhaal, je moet er toch niet aan denken... En tegenstrijdig maar wat een ontzettend leuk tandenbeestje!!! Veel beter ook dan die porseleinen potjes die nooit echt sluiten. Felicee: Wat een ontzettend koele boom!!! Gaaf zeg! Wij hebben denk ik niet de geschikte muren voor... Stuuc/stuc jemig hoe schrijf je dat.. Momeera: Nee ik kom niet eut De Haag maah waunde wel in Zoetahmeah dus ja dan probeah je ook zouw te doen he! Priscilla/Momeera: Wat een narigheid weer op dat werk zeg..! Beetje lopen zieken en treiteren.. Momeera jij hebt gewoon de zorg voor je kindje en dat is wat telt. Priscilla; als die planner expres loopt de lieren, kun jij dan niet een keer per ongeluk laxeermiddel in de koffie doen ofzo!? Baby voelen: Gaat hier ook steeds duidelijker worden. En je merkt ook al een soort 'ritme' na lang bewegen/werken etc dattie dan weer wakker wordt! Heeeeeeeeeeerrrlijk! Ik mediteer en als ik zit (want op zich heeeeeeeeeeell saai is'[en dat is dan weer de bedoeling want dan ga je nadenken]) gaat spruitje bewegen en dat is dan toch wel weer gezellig!! Zo nu pauze en lunchen!! Ik voel een vetzuchtige aanval!! Somebody stop me!