Hester, whozes... Hier toch echt 10 uurtjes minder hoor! Maar we werken ook eigenlijk allemaal meer. Maar ik heb geen klagen over mn leidinggevende. Hij heeft zelfs vandaag nog gebeld hoe het met me ging en toen ik zei dat ik voornemens was maandag weer te werken zei hij doe maar kalm aan, ziek maar even goed uit! (dat helpt natuurlijk ook, omgekeerde psychologie ) Nog geen schopjes gevoeld, wel kleine friemels. Idd straks ff angelsound anders. Ik voel deze man al sinds 16 weken dagelijks, dus vandaag is even raar. Maar goed het zal wel goed komen Zomaar, fijn dat je je nu opgelucht voelt @ dingen missen, nee eigenlijk niet! De vorige keer miste ik mn glaasje baileys op het einde heel erg en rode biefstuk, ik heb dat ook heerlijk gegeten in mn kraamweek maar nu geef ik eigenlijk niets om eten. Filet moet ik normaal al van gruwelen dus nu ook
Meta: klaag maar lekker hoor, hopelijk voel je je morgen beter Odess: wel fijn he zulke bazen? Die van mij zijn ook echt zo relaxed en ik denk dat je gelijk hebt: het motiveert ook meer als ze zich zo opstellen! En wat betreft uren: ik werk 80% dus dat is officieel maar 37 uur per week. Ga ik wel overheen, maar valt dus in principe nog wel erg mee qua hoeveelheid. Fijn dat je friemels hebt gevoeld
Dikke knuf Meta, heb zelf vandaag ook een beetje een onzeker dagje - zullen de hormonsters wel zijn in combinatie met alle nare berichten van de afgelopen dagen. Komt goed meis! Hester, nou inderdaad! Ik heb een hele bulk motivatie die vanuit mezelf komt, de opstelling van deze leidinggevende maakt dat alleen nog maar meer Vind ik ook het fijnst werken zo!
heej meiden zo ik was op visite bij me buren en ging naar huis rond half 6 zit ik op de pc blijk dat ziekenwagen voor onze deur staan ik schrok me kapot want me buurmeisje lig goed ziek op de bank slaap alleen maar en drink niet me ma zei het ja welk nummer wonen jullie en ga eens kijken ik zo pardonik zo doe is niet zo nieuwschierig.en als ik het weet zeg ik het niet!! ik zal haar morgen maar eens een lief cadeautje brengen.maar ze is al zo tenger en dan met 40 graden koorts @ odess ahh beterschap met je meissie @ hester oeh zo een baas wil ik ook wel en jij vegetarier.dat is dan wel weer beter met de zwangerschap @ hormonen hmzzz herkenbaar kom altijd met een rotbui op me werk aan en vanmorgen helemaal zo smerig was dat huis
werk: sommige werkgevers zijn echt hufters he....kan mij daar heel boos over maken ook al betreft het mij niet dames gewoon aan jezelf denken hoor!! ik heb binnenkort mijn herkeuring, denk dat ik weer afgekeurd ga worden sandra: kan je het al filmen? hahaha hier worden de schopjes met de dag ook steeds sterker hier ook een groot gemis aan dingen zoals file american,zalm en carpaccio enzo judith gefeliciteerd met je zoon! odess: ow jouw kleine reageerd dus ook sterk op de laptop? hier dus ook! meta: laat die tranen maar lekker stromen hoor, ik merk dat ik momenteel ook om vanalles kan janken waar ik normaal veel sterker in ben... zo gisterenavond en vannacht weer fiks wat ellende gehad heb al een tijd een gat in mn kies (tussen 2 kiezen in, beide kiezen een stuk afgebroken) en sinds gisteravond ineens vette zeurende zenuw pijn, heb vannacht amper geslapen daardoor en paracetamols hielpen ook niet meer vanmiddag met spoed naar de angsttandarts geweest (ik schijt peultjes) het was flink wat werk! ze hebben mijn zenuw eruit gehaald en hebben dik 1,5 uur werk eraan gehad om het tijdelijk op te knappen....zo kan ik het mijn zwangerschap uitzingen en na de zwangerschap krijg ik dan mijn wortelkanaalbehandeling nu vette napijn,alsof ik een zwaar gevecht heb gehad en continu op mn kaak ben geramd (die pijnen kan ik mijn nog wel herinneren) wel een lichtpuntje.....we hebben een huis toegezegd gekregen van een particulier, niet een al te mooie woning (schijnt) maar iig een eigen place to be, tegen een goed betaalbare prijs we moeten nog wel kijken en babbelen.....dus het is nog niet 100% zeker,maar volgens zijn zeggen zouden er geen obstakels in de weg staan voor ons om het te kunnen betrekken.....
Ohhh dat zou super zijn babybergen!! Mijn duimen draaien voor je. Hier nog 10 minuten en dan ben ik jarig, 32 alweer Maar een echte gezellige verjaardag wordt het niet denk ik, want Marvin is vandaag ook ziek thuis gekomen. Mannen doen altijd zo overdreven zielig als ze ziek zijn, nou ja die van mij wel, en het is een schat hoor. Maar met mijn hormonen kan ik niet zo tegen dat zielige gedoe van een volwassen man
Bekijk bijlage 125290 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (denkt steeds iets anders) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen ) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 7 Meisjes: 5 Afspraak: 28 jan. Meta - vk 24 weken 28 jan. Marry - vk controle 03 feb. Priscilla1987 - verloskundige 03 feb. MendieC - 20 weken echo 03 feb. Dushi81 - 20 weken echo 04 feb. Momeera - 20 weken echo 07 feb. Sandra - vk controle 07 feb. Senna04 - Controle VK 07 feb. Zomaar - Controle VK 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 22 feb. Bloesem controle vk 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem Ivje en ??? Wie wil? Meeting: 6 februari Thee Rhijnauwen? Tijd ?? Kiwi vlakbij Rotterdam Felicee - Utrecht Sandra Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Odess Noord Nederland Meta- Zoetermeer Momeera Utrecht
bij deze: gefeliciteerd met je verjaardag!!! ja na je 30e gaat het hard, ik weet het 8) gelukkig hier geen zielige vent, bijna nooit ziek, als ie ziek is wordt ie stil en gaat ie liggen slapen....gewoon met rust laten en hij komt vanzelf weer tot de wereld, ideaal dus
Gefeliciteerd Sandra! Mooi streven, 3 kinderen met 32! Hoop dat je man snel opknapt. Ik moet altijd stiekem een beetje lachen als die van mij ziek is. De wereld vergaat dan haha. Bb, oog wat erg je kies! Hoop dat het door het slapen wat beter is geworden.. Fijn dat jullie uitzicht op een huis hebben! Verder weer even stik van deze kant. Gisteren achter gekomen dat moeder en stiefvader van m'n vriend echt verschrikkelijk te ver zijn gegaan. Zijn moeder wil al het contact verbreken, heeft dat al gedaan via de sms! Omdat wij dinsdag gereg. Partnerschap aangaan. Ga weer niet teveel in details, blijft internet natuurlijk, maar schrok behoorlijk. Mijn vriend heeft had het nog niet verteld ivm mijn tentamens en omdat het vorige keer al zoveel stress opleverde. Nu vooral verbijsterd en verdrietig, vooral voor m'n vriend.
@ sandra leuk he die mannende mijne is ook altijd zo zieligen gefeliciteerd met je verjaardag!! @ hier zo 5 uurtjes werken dan weekend even lekker genieten met me vriend want die heb dit weekend nachtdiensten heel de week dus lekker bedje voor mij en de hondjes want die komen altijd stiekem op bed liggen als ik slaap
Sandra: Van harte!! Nog vieren vandaag? Maak er een fijne dag van! Ik woonde inderdaad in Ztm, maar ben voor mij liefje verhuisd Gatver die vegetarische filet klinkt echt HEEEUUUUL vies!! Ik ben inderdaad ook echt een filet liefhebber!! Soms mis ik het ook wel! Mogen ze mij ook serveren aan mn kraambed! Ik mis verder niet zo heel veel maar vind het jammer om idd geen filet te morgen eten en op te moeten passen met smeerworst, vind ik ook zo lekker!! Judith: Wat leuk een zoon!! Super dat alles goed was en die piemeledokie is inderdaad niet te missen!! Odess: Hormonsters <- Die is goed!!! Bij mij zijn ze ook aan het spitten in mn emoties! Gisteren en vanochtend bij het gedag zeggen van mn lief vond ik mezelf weer heel zielig! Gisterenavond in bed echt flink liggen janken en snikken! En vanochtend zei ik tegen mn lief dat ik vanavond iets 'fijns' wil doen omdat ik het gevoel heb dat ik het megadruk heb terwijl dat best meevalt. Maar toch het gevoel hebben dat alles aan je voorbij gaat! En toen kwamen de tranen weer terwijl ik me fris en wel had opgemaakt.. Maargoed heb niks te klagen, maar ik wil dit weekend ff easy-going8) doen! Bijna Aruba! Babybergen: Oei, tandarts! dat klinkt naar! Ik heb er ook een hekel aan en ik heb wel eens een slager gehad hoor! Maar nu moet ik ook want er is een stukje van mn kies afgebroken en het is dus ook gevoelig! Maar ik wil gewoon niet omdat ik zwanger ben en dan denk ik; ooohh verdoving is vast heel slecht voor de kleine!! Ik weet wel dat t geen kwaad kan maar ik ben zeg maar bijzonder gedemotiveerd om te gaan
SANDRA GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDDDdd en geneit lekker vandaag.. zo hier uit bedje. beetje werk doen. en dan 5 uurtjes werken en om half 6 eindelijk weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rest lees ik nog wel bij ow en american filet mis ik totaal niet lust het neit
Sandra, whahaha zielige volwassen mannen heerlijk Van harte met je 32e verjaardag Mooie leeftijd idd voor je derde Steph, he wat vervelend! Wel lief van je vriend dat hij zo meedenkt maar wat rot dat jullie te maken hebben met dit soort (schoon)ouders. Als je je verhaal toch kwijt wilt staat mn pb box voor je open hoor *knuf* Mendie, aaaaaaaaaaaaaaaw ARUBA. Man wat heeeerlijk En ja hormonsters zijn het soms... BB, wat fijn een huisje!!! Dat is in ieder geval een begin meid! En die kies, brrr heb ook veel angst voor de tandarts maar als je zoveel pijn hebt ga je wel he! Waarom kan er nu geen volledige wortelkanaalbehandeling plaatsvinden? Zo, meisje is lekker aan het snottebellen en hoesten maar verder wel goed te pas. Ik voel me ook al veel beter Heel fijn Vandaag is sowieso mn vrije dag, hoe doen jullie dat? Vandaag doe ik nog wel rustig aan maar in het weekend zal ik toch weer boodschappen moeten doen enzo. Nu beter melden of maandag gewoon weer aan het werk?
Steph dat is waardeloos zeg..! Probeer er maar met kop en schouders bovenuit te steken, het is heel naar maar wat nu telt is je kleine en jullie geluk, als krijgt dit misschien een stomp.. Geniet van elkaar en probeer het los te laten..
@Marry, hoe gaat het met Naomi? Lukt het met de gordijnen? @Momeera, wat een gedoe op je werk! Hoe gaat het met Ameera? @Sandra, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Wat gaaf zon tandenbeestje! (Al uit de naam? ) Wat gaaf dat Thomas de kleine heeft gevoeld. Hoe gaat het nu met Thomas? Ik mis wel de Filet Amercian dat wil ik echt in mijn kraamweek. Verder niets eigenlijk.. @Senna, ik had bij onze dochter ook een Wibra boxkleed, maar daar lag een dikke onder vond ze ook te dun. Zeker als ze gaan rollen dan valt het hoofdje zo hard. @Bloesem, beterschap..hoop dat je morgen weer fit bent om te feesten @MendieC, denk ook dat je bij de muren de puntjes door de sticker heen gaat zien. Wat leuk dat de baby reageert als jij mediteert! @Judith, wat leuk een jongen en een meisje! Duidelijk te zien hoor en wat fijn dat alle goed was. @Odess, eindelijk voel je je wat beter fijn. Nu jullie meisje nog! Is je jochie alweer actief? Ik zou maandag aan het werk gaan en dan beter melden. Je weet niet wat het weekend nog gebeurt (al hopelijk ik niets) Voor mij doen toch een ander kapsel een stuk korter. Even wennen maar volgens mijn man lijk ik jonger haha (had ik net nodig ) Gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest, het was zo lekker! Echt ontspannen en genieten na een intensief half uurtje. Leuke meiden ontmoet die ook voor het eerst waren, erg leuk! Manager belde gisteren nog. (dacht netjes om te vragen hoe het gaat)..nee hij moest mijn bedrijfsauto hebben voor een andere collega??! Oja hoe het met mijn te hoge bloeddruk ging?? (die ik niet heb en het nooit over heb gehad).
Sstephanie: das toch ook niet normaal odess: wortelkanaalbehandling moeten foto's voor gemaakt worden (rontgen) en dat vertik ik daarom zijn ze gisteren ook zo lng bezig geweest, ze moesten de kanaaltjes opzoeken zonder foto en ik zou bellen dat je vooruitgang boekt en dat je weekend nog pakt voor de extra rust en verbetering en maandag weer begint hier een betere nachtrust gehad als daarvoor, iig minder pijn,al heb ik nog steeds het gevoel een verbouwde waffel te hebben... tevens heerlijk koud weer vandaag, dat wordt lekker bezig gaan op stal dus (voor zover ik mag)
Haha laat maar, stond net bovenaan de trap te duizelen en te hijgen, beetje overmoedig Maandag is vroeg genoeg. Felice, leuk een andere coupe! Hier ook net 25 cm oid eraf, manlief ook helemaal blij Leuk dat het zwemmen zo leuk was Hier heeft onze beeb me gisteravond en vannacht behoorlijk gerustgesteld heel fijn dat hij weer even hard tekeer ging
OW Felice, zo'n rare baas kan je eigenlijk ook alleen maar om lachen... (al is het om te huilen) Lekker betrokken! BB, ik heb mn leidinggevende gisteren nog gesproken dus dat er vooruitgang in zit weet hij Ow geen foto's, ik denk al
Goedemorgen allemaal!! @Odess; Ja je kan je net zo goed maandag weer beter melden, ze zullen toch niet moeilijk gaan doen als je morgen dan even naar buiten gaat. Is juist goed voor je even een frisse neus. Wat fijn dat je mannetje weer aan de trappel is gegaan. @Felicee; Oh grrrr ik kan me zo boos maken als ik al die baasverhalen zo hoor. En ja ik denkt dat we naam maar gewoon gaan doen, het is nou eenmaal de allerleukste naam! @BB: Fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen, veel plezier op de stal! @Zomaar; Hoe kan je nou geen filet lusten, dat is zo lekker!! Hier eet ik heel de kraamweek filet en als avondeten biefstuk jammie Werkse vandaag, daarna heb je lekker weekend. @MendieC; Ohhh bijna naar Aruba, wat is dat toch een heerlijk vooruitzicht. @Priscilla; Werkse! @Stephanie; Nou ja zeg mijn mond valt open van verbazing, hoe kunnen volwassen mensen zo raar doen Hier vanmorgen toegezongen door twee mijn drie mannetjes. En mini danste gezellig mee in mijn buik. Thomas is gelukkig weer wat aan de betere hand, maar die heb ik vandaag toch nog maar even thuis gehouden. Jasper is ook een dagje thuis. die is pas net vier en op vrijdag vaak helemaal gesloopt van een week school. Dus die hou ik soms nog weleens thuis op vrijdag. En mijn grote man ligt voor pampus op de bank, alsof hij bijna dood gaat Nou ga zo maar eens taart halen, jammie!!