Sandra wel lief zijn voor je zielige grote man vandaag he Oe lekker taart, geniet ervan met je mannen!
@ meta... voel je je al beter? @ pris dat is idd even schrikken zo'n ambulance. hopelijk knapt ze snel op @ babybergen... wauw dat is heftig en wat lang bij de tandarts gescheten. maar je bent niet de enigste ik schijt altijd 7 kleuren als ik heen moet. brrrr en wat een goed nieuws in elk geval een huisje zoals het nu lijkt. een hele zorg minder als alles goedkomt. @ sandra mannen en ziek zijn idd. pfff ze doen niks en je meot ze maar verwennne. nou doet ie bij mij ook niet hahaha @ stephanie wat een rotnieuws zeg... ze willen al het contact verbreken omdat jullie geregistreerd partnerschap hebben of meer oorzaken? @ odess gelukkig is de grieperij een beetje op zijn retour bij jullie en maandag pas beter melden... vaak begin je al te vroeg met werken weer @ felicee ga je nog een foto showen van je kapsel?? @ sandra ik lust het niet net zoals zoveel voor op de toast. enigste wat ik lus is farmersalade soms dan.. heb andere rages, melk drinken dat over de augurken en ga maar heen en weer hahha. fijne verjaardag en geniet lekker @ hier pffffffffffff nog een uurtje dan moet ik na me werk. heb zo geen zin. en wat een heerlijk weer lekker zonnetje wauwie... ow wast maar half 6!!!! zo morgen lekker verf halen voor babyboy heb der zin in. hopelijk gaat ie ook nog verven maar zie dat somber in
@ Judith, gefeliciteerd met de goede echo en dat is inderdaad even schakelen dan van een meisje naar een jongen. Wel super leuk een meisje en een jongen. @ Baby Bergen, auw kiespijn dat vind ik altijd zo een naar gebeuren. Hopelijk knap je snel op nu met de tijdelijke oplossing. En ik hoop dat de woning doorgaat voor jullie. @sstephanie wat een rare reden om het contact te verbreken. Klote dat het zo gaat. @ Odess, ik meld me vandaag nog niet beter maar ga maandag gewoon weer aan het werk en ga van het weekend wel gewoon dingen doen als ik me goed voel. @ dingen missen, ik zou soms best een wijntje lusten en filet mis ik ook wel. Ik had met kerst een fles alcoholvrije wijn gekocht die is bijna in zijn geheel in de gootsteen beland. Gatver echt heel vies. @ Sandra, hierperdepiep Hoera, Gefeliciteerd!
Getver, had ik net hele reactie getypt op iedereen, is opeens alles weg! :x Even snel opnieuw dan maar. Momeera, wat belachelijk dat je van je baas niet thuis mocht blijven! Je hebt gewoon recht op zorgverlof dus je baas heeft niks te eisen. Recht om onder werktijd naar de vk of gyn te gaan heb je inderdaad ook hoor! Sandra, wat een leuk tandenbeestje zeg! Er wonen er wel veel dichtbij elkaar zeg! Ik kom uit Nieuwerkerk a/d IJssel en m'n man heeft een eigen zaak in Zoetermeer dus ook allemaal in de buurt! Wat leuk dat Thomas de kleine heeft gevoeld! Hoe is het met zijn piemeltje? Vegetarische filet americain, brrr dat klinkt al niet lekker! Ik heb er (vooral nu ik erover nadenk ) ook heel veel zin in! Bij Naomi kwam m'n moeder ook met een biefstuk in de kraamweek. Hmm, lekker! Ah, ik lees nog even verder en zie dat je jarig bent! Gefeliciteerd!! Brrr, zieke mannen ben ik echt allergisch voor. Die van mij is ook zo'n miepert als ie ziek is. Odess, nog steeds niet beter lees ik. Bah wat een naar virus zeg. Een dwars kind is inderdaad vervelend en dan denk ik ook wel eens 'hoe ga ik dat doen met 2?' Ik heb bij Naomi geleerd dat je overal vanzelf wel ingroeit dus het komt vast goed. Oeh, lees dat je dochter verkouden is, hopelijk blijft het daarbij! Vervelend hè, als je de kleine een tijdje niet voelt?! Komt vast goed joh, nu al eigenwijs! Bloesem, beterschap, ik hoop dat je feestje morgen door kan gaan! Mendie, whaha lekkere oplossingen heb jij voor vervelende mensen => laxeermiddel in de koffie, lol! Ohhh, bijna Aruba, wat ben ik jaloeeeeers! Judith, gefeliciteerd met de goede echo en het feit dat het een jongetje wordt! En een feit is het want wow wat zie je dat goed zeg! Als ik dat zo zie denk ik toch weer dat die van ons een meisje wordt want dit zag je bij ons echt niet hoor! Meta, wat naar joh dat je je zo depri voelt! Geeft toch niks, zo'n 'ego' berichtje?! Hoop dat het snel beter met je gaat!! BB, bah wat balen van die kiezen! Ik ben ook als de dood voor de tandarts dus kan me er alles bij voorstellen! Wel heel fijn dat je een goede kans op een huis hebt! Stephanie, wat een raar verhaal joh over de moeder en stiefvader van je vriend! Via sms ook, nogal laf! Sterkte ermee. Felicee, met Naomi gaat het wel hoor, ze is vandaag weer zo zoet als een engeltje (op een enkele driftbui na als het niet gaat zoals madammeke wil haha). De gordijnen gaan goed, al zal het nog wel even duren voordat ze af zijn. Zoveel te doen! Wat leuk dat zwangerschapszwemmen zo leuk was! Ik ben gisteren ook voor het eerst geweest en ook een aantal leuke meiden leren kennen. Is wel toevallig maar je woon niet bij mij in de buurt, toch? (zou wel heel hilarisch zijn als ik gewoon met je heb zitten kletsen gisteren zonder het te weten). Prettig, dat je manager zo met je meeleeft.... Hier, ik ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest en het was echt heerlijk! Ik vond het best een beetje eng, zo in m'n eentje maar gelukkig is het niet zo'n hele grote groep (we waren met z'n achten) en zijn het erg gezellige meiden dus dat scheelt. Lekker actief geweest in het water, heerlijk ontspannen daarna en nog even gezellig thee gedronken en gekletst. Blij dat ik ben gegaan, volgende week weer! Vanmorgen ben ik op controle geweest bij de vk, alles was gelukkig goed. Bm zit nu een vinger onder m'n navel en dat was keurig volgens de vk. Ik heb nog gevraagd naar het schoppen wat ik, in vergelijking met vorige zwangerschap, niet zo heel veel voel maar dat was normaal volgens haar. Het ene kind is gewoon drukker dan het andere. Nou ja, nog maar even wachten dan voordat we het aan de buitenkant kunnen voelen. Gisteren kwam de kleine wel heel erg naar de hand van manlief toe, dat was (voor mij) leuk om te voelen.
Bekijk bijlage 125360 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (denkt steeds iets anders) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen ) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 7 Meisjes: 5 Afspraak: 28 jan. Meta - vk 24 weken 03 feb. Priscilla1987 - verloskundige 03 feb. MendieC - 20 weken echo 03 feb. Dushi81 - 20 weken echo 04 feb. Momeera - 20 weken echo 07 feb. Sandra - vk controle 07 feb. Senna04 - Controle VK 07 feb. Zomaar - Controle VK 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 22 feb. Bloesem controle vk 28 feb. Marry - controle vk 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem Ivje en ??? Wie wil? Meeting: 6 februari Thee Rhijnauwen? Tijd ?? Kiwi vlakbij Rotterdam Felicee - Utrecht Sandra Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Odess Noord Nederland Meta- Zoetermeer Momeera Utrecht[/QUOTE]
Mendie, ooh Aruba... Ik wil mee! Wat lekker zeg.. Odess, gelukkig had je de beslissing al genomen om maandag pas te gain werken. Dat ene dagje maakt ook niets uit hoor! Doe nog maar lekker rustig aan! Felicee, fijn he, zon baas. Wat een zak hooi zeg! Leuk dat zwemmen, had ik ook well willen doen! BB, wat voor paard heb je? Sandra, dus lekker met zn allen thuis vandaag, gezellig! Zomaar, werkse! Ik Ken het geen zin hebben haha! Marry, lekker dat alles goed was! Over ger. Partnerschap en schoonouders: het komt drop neer dat zij denken dat ik bij een eventuele scheiding alles van mn vriend zal afpakken. Zij willen dat hij dus geen GP neemt met mij, en omdat vriend niet naar ze luistert verbreken ze alle banden. Helaas werkt hij bij stiefvader in het bedrijf, en zit hij ze dus dagelijks. Gaat nog een staartje krijgen denk ik, al hoop ik dat ze indimmen, want het blijft toch mn vriend zijn moeder..
Als ik bevallen ben, ga ik ook de 9 maanden inhalen met filet american hihi Dus ik eet Filet American op een beschuitje en het bezoek een beschuitje met muisjes hihi (vind die muisjes zo ranzig!)
Van harte gefeliciteerd!! met jullie zoontje, en idd die echo is idd niet te missen hihi En fijn dat alles goed was!
@sandra Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En tja mannen die ziek zijn...nou praat me er niet van hihi, heb hier ook zo'n zielig vogeltje op de bank liggen die nou tekenfilmpjes kijkt @BB Oeh yakkie, hopelijk red je het zo tot na de bevalling Enne schijt hier ook 7 kleuren bagger als ik naar de tandarts moet... Maar ik laat als ik bevallen ben alles eruit trekken en dan ga ik voor de nepperds hihi Mijn gebit is momenteel een chaos, alles breekt af...word er gek van en het word nu alleen maar erger...En als ik mijn gebit laat opknappen kost het net zoveel als een kunstklapper ofzo iets...
hmm lekker taart, ik krijg spontaan trek! zomaar: sterkte met werken marry81: gelukkig was alles goed! zwangerschapszwemmen....lijkt me enerzijds heerlijk (verlichting) anderzijds ik heb het altijd koud en hou niet van zwemmen sstephanie: ik heb een kruizing haf x fjord wat een achterlijke ouders van hem zeg, dus met andere woorden, ze vinden je een golddigger, hoe komen ze in godsnaam op die gedachte? damn wat was het koud zeg! iets te koud om lang op stal te blijven hangen wel mn zadel verkocht (had er 2) en de muilkorf voor mn hond is gearriveerd, staat zo zielig! maar bemerkte gelijk al verschil in zijn gedrag en ik voel mij gelijk een stuk veiliger op straat tussen al die andere honden,dus het helpt wel!
@ sandra gefeliciteerd!!! Wat voor taart heb je gekocht? Vier je het nog echt, verwacht je nog veel bezoek?? Veel plezier!!! @ tandarts ...idd brrrrr ben al lang niet geweest, bang, moet na zwangerschap echt gaan, slapeloze nachten krijg ik ervan Vdaag VK, alles ok, veel beweging en goed hartje. M'n zoontje was erbij, zooo schattig om zijn reactie op het hartje te zien .... smelt.... En afgevallen! Heb me braaf aan de tips vd dietiste gehouden (sinds mn zwangerschap dronk ik veel Roosvicee, dat nu vervangen door Barleduc-citroen... en wat andere kleine dingen... ben nu dus 1 kilo totaal aangekomen... Kwam er vorige week achter dat je met te hoog bmi veel minder aan mag komen, voor mij is max 7 kilo ok, dus mooi op schema...Meiske groeit prima ... FF potje zitten grienen bij de VK... lucht wel op... Vvond open huis op school, nu op de bank, ff verplichte rust, heb wel zin in vvond, we eten dan met de meeste collega's samen en het is nl erg leuk om al die groep 8 lln en hun ouders over de vloer te hebben, onze leerlingen waren net toen ik weg ging van school al heel hard aan het werken om alles voor te bereiden en iedereen zich welkom te laten voelen... ben dan echt trots op onze lln .... Fijn weekend allemaal!
weekendddddddddddddddd. en wat een harde buiken gehad vanmiddag. pfffffffffff niet leuk collega blijkt ooknog ziek. nog neit ziek gemeld maar ik werk morgen niet. zal overwerken gaan zeker not.. dus hoeft mij morgen vroeg niet uit bed te bellen zo eten. lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en genieten van het geschop wauw beeb op dreef
@ felicee leuk zo een kort kapsel @ baby die vind niet leuk als ik doe fietsen @ Sstephanie wat een rot situatie met je schoonmoeder en haar vriend!! @ marry mooi dat zwangerschapszwemmen leuk is johik wil ook maar ga niet graag alleen @ senna ik doe mee met de file daneven inhalen @ hier lekker lang weekend door fout in de planning hahahaha ben ik maandag vrij (greins)ik merkte het op en dacht wat een lomperd is het ook
Meta: FIjn dat het gesprek bij de VK heeft geholpen, gooi het er lekker uit! Pris: lekker joh, lang weekend! Geniet ervan Sstephanie: wat balen zeg. Tsss. En je hebt gelijk: het blijft toch je schoonmoeder. Zomaar: vervelend van je harde buiken, mar nu lekker weekend! Hier ook lekker weekend! Ben net thuisgekomen van mijn werk en heb heerlijk vrij Morgen lekker met mijn vriendinnen winkelen de hele dag, zin in! Oja: weten jullie hoeveel je ongeveer aan 'moet' komen bij deze termijn? Ik heb vanmorgen gewogen, maar ben ruim een halve afgevallen in de afgelopen 2 weken Snap er niets van, want eet volgens mij voldoende. Bij de gyn word ik nooit gewogen, dus daar heb ik het niet gevraagd hoe het zit. Wat zegt jullie VK? Fijn weekend allemaal!
@ hester hoef me nooit te wegen sta er liever ook niet op hoor op zo een weegschaal maar ik kan eten wat ik wil en kom niet aan ik blijf steken op het gewicht en ja echt heerlijk lang weekend ff rust hoef dan alleen dinsdag woensdag dan weer weekend
hier ook zoveel eten als ik maar wil. in de eerste 3 maand van zwangerschap merkte ik wel dat ik praktisch 3 keer zoveel at als normaal. nu is dat weer wat minder geworden.... was 3 kilo aan gekomen maar alweer een pond kwijt. dus ben benieuwd 7 februari bij de vk. weeg me niet thuis. zit verschil in weegschalen. zo bijna gtst tijd. lig heerlijk op de bank.... mijn hardebuiken blijven nog. zo ffies weg en dan auwwwwwwwwwwww