Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Hester, ik word ook nooit gewogen. Ze heeft het bij de intake gevraagd, maar verder mooit meer.
    Hier nu een kilo of 4 erbij geloof ik. Maar ik laat dan ook niet dat 2de koekje staan ;).

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Bloesem, jij ook nog even beterschap!! Hopelijk maandag weer lekker aan de slag :)

BB, wat fijn dat je hond er zo goed op reageert!

Steph, naja... Wat ongelofelijk onbeschoft naar jou!! Je studeert, je hebt dus ambitie - hoe bijzonder moet je vriend wel niet zijn dat zijn ouders jou ervan betichten om een golddigger te zijn! Dan zou je toch lekker thuis gaan zitten en niets meer doen?? Pfoe, ik hoop dat je erboven kan staan en dat jullie er een leefbare situatie van kunnen maken!

Meta, heeft ze je angsten weg kunnen nemen? Wat fijn dat je meisje het zo goed doet en dat het kilotechnisch zo goed gaat!! Veel plezier vanavond!

Zomaar, overwerken zou nu te gek voor woorden zijn, geniet van je weekend!

Pris, geniet van je lange weekend ;)

Hester, ze zeggen een halve kilo per week vanaf 20 weken. Maar als je goed en voldoende eet en je voelt je goed dan zou ik me er niet druk om maken! Veel plezier morgen!

San, hoe heeft je man zich gehouden vandaag ;) En hoe was de taart?

@ mezelf - hier vanmiddag weer in bed gelegen en hard getukt. Mijn moeder was hier vanmiddag en die zei doe maar kalm, je ziet er nog niet uit donderdag kan je ook weer aan het werk. Dat gaat me te ver, maar het is natuurlijk wel zo dat ik niet maandag koste wat kost moet gaan. Elise is verschrikkelijk hangerig, pfoe kan geen stap verzetten zonder dat ze aan mn been hangt te jengelen. Manlief werd het net ff te veel, ook heel vervelend voor hem want ze hangt nu echt even heel erg aan mij en wijst hem gewoon af. Ze ligt nu in bed, lekker otrivin in het neusje (vindt ze bijna leuk, gekke meid), luuf op de borst en rug en het bedje wat omhoog. Meer kunnen we niet doen, hopelijk slaapt ze lekker :)

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Judith, nu moet je ook gewoon genieten van dat 2e koekje ;)

Hier komen de ziektekilo's alweer terug, haha, helaas was het van korte duur. Mn buik groeit ook ineens. De kilo's die je aankomt gaan dus echt wel in je buik zitten he - ik had de vorige keer al snel een mega pens maar dat was ook niet gek, zoveel als ik aankwam. *ik wil een kleine buik* hihi :D (note to self - misschien zelf toch 2e koekje laten staan ;))

Sorry voor mn monoloog :)

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Nee hoor, als je ziek bent, mag je ook gerust een 2de koekje ;).
    Beetje suiker kan geen kwaad, is goed voor je energie,....;)

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @Sandra:
    Ik wil er over praten ik wil dat mensen weten wa tik meemaak en dat niet altijd alles vanzelf sprekend is.
    Wat klote voor je zp vriendin :(
    Wat een leuke tandendoosje!! Echt heb de link meteen opgeslagen!
    Gefeliciteerd Sandra!!!

@Felicee:
    wat een leuk vogelhuiske.En die boom ook super zeg! Wij houden van rust op kinderkamer maar toch vind ik dit wel erg leuk!

@Momeera:
    Ja eigenwijs ding he hoop zo dat ze het maandag wel kunnen zien
    Erg he als je kleintje een nacht weg is ik vind het verschrikkelijk.
    Nou zeg wat een verwennerij voor Ameera. Hoop dat Ameera inmiddels beter is!

@Kiwi1:
    Ook jij beterschap met je kleine mannetje
    Heb gemist dat je ziek was van een virus. Wat had je dan? hoop dat je gauw weer beter voelt

@Bloesem: Beterschap. Hoop dat je morgen opgeknapt bent!

@Zomaar2010: erg he die dementie :S

@MendieC: zwaai

@Priscilla1987: Aaah dus de mail was toch te snappe? haha

@Judith1982:
    Yeah een zoon gefeliciteerd!! ik kan je vertellen een zoon is super haha

@Odess: ooo daar ook al weer een ziek meiske beterschap!!

@Meta: Kom maar lekker effe uitkeuren hier hoor hier mag dat!!

@Hester: Zwaai!

@babybergen:
    auw auw dat moet pijn hebben gedaan die tand brrr
    yeah een huisje suces hopelijk is het wat!

@Sstephanie1: he wat vervelend situatie met je schoonouders. maar gunnen ze jullie het geluk dan niet?

@Marry81:
    Ooo wat leuk zwangerschapszwemmen dat hebben we hier niet in de buurt :( en ik zwem zo graag.

@Senna04: Zwaai!

Zo nu heb ik iedereen van de afgelopen 10 pagina's wel gehad denk ik.pffffffffffff

hier gaat alles redelijk goed, begin wat pijn in de bekken te kijken als ik teveel doe zoals vandaag shoppen met oma en Djayden haha van 11 tot 16!!Tussendoor Djayden ook laten knippen want dat was hard nodig!

Buikfoto:
    Heb foto van de buik gemaakt dus die zal ik ook zo showen want geloof dat er om gevraagd werd :)

Bewegingen in buik:
    Ik voel regelmatig kleine beweginkjes in de buik heerlijk..

Gewicht:
    Ik was laatste twee keer elke keer 1 kilo afgevallen maar mag 8 februari weer naar verloskundige dus ben benieuwd.

Wibra:
    Hier ook naar de wibra geweest, twee matrashoesjes gekocht en een jasje. Iemand tips hoe je best pijn uit kunt wassen? Het was namelijk laatste jasje en er is met pen ingetekend waar ze het jasje gemaakt hebben denk ik.

Namen:
    ik heb wel namen maar mijn man is nog niet helemaal tevreden..
    maar ik krijg toch wel mijn zin haha. Ik heb de naam Djayden ook gekozen en daar moest hij even aan wennen en nu is hij blij met deze mooie naam en ook dat ik erooor gekozen heb er een D voor te zetten maakt het net wat mooier :)

iemand nog vragen aan me?? dan hoor ik het wel haha

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Foto van vandaag: 21 weken

7. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

wauwwwwwwwwwwwwwww

jullie vinden het leuk of niet om mij jaloers te maken :p:p:p:p

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ lan jaja de mail was te snappen:D

zo hier lekker douche dan friends kijken en dan slapen en morgen gaan we op stap in de stad morgenavond xander naar me ouders hebben wij even tijd voor ons twee is weer lang geleden.dus morgen heerlijk dagje shoppen en savonds filmpjes kijken:D

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    valt toch wel mee mijn buikje?

10. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat lief discreet! ik wou dat ik dat kon zeggen :p

ik zal ook even mee spammen :p

mijn buik @ 20 weken
    nu dus alweer 2 weken geleden! en inmiddels weer bijgegroeid 8)

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    kijk dat is een buik :p

12. sandra

sandra Fanatiek lid

@Baby Bergen; Wauw wat heb jij een mooie buik en wat een mooie foto trouwens!

Hier ben ik erg brak, denk toch dat ik ook ziek ga worden, ik ben nog niet echt ziek maar heb alle verschijnselen die Thomas en mijn man ook hadden, ik baal d'r van, want ik heb een aantal afspraken, staan waar ik heel moeilijk onderuit kan. Nou hopen dat het niet doorzet.

Ik heb trouwens sinds een paar weken heel veel pijn (een soort hele heftige spierpijn) in mijn rechter lies. Ik herken het niet van mijn vorige zwangerschappen, en weet ook niet wat ik er tegen kan doen.
    Maar het wordt nu steeds erger, en vannacht werd ik zelfs wakker van als ik op een bepaalde manier lag, het straalt dan helemaal uit naar de rest van mijn been?

Sorrie voor mijn geklaag:p

Vanmiddag gaan wij de kinderwagen bestellen!

Fijne zaterdag allemaal!

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ bb mooie buik hoor!!

@ sandra jij ook al zo brak hier ook en ik denk ook dat ik ziek begint te worden.

@ hier straks lekker winkelen in de stad:)

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    san: mijn mannetje is hobbyfotograaf net als ik, dus we hebben studio en apparatuur tot onze beschikking wanneer we maar willen;)

denk dat je het beste nu even een vitamine stoot kan nemen, dan heb je kans dat je het nog uit gaat zingen
    hier ook spierpijn in de liezen van maar volgens de fysio komt dat van m'n bekken af, misschien bij jou ook?

vreselijk trouwens van het lid hier dat overleden is....zo jong...:(

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen

@buikfoto's
    Waua mooie buikfoto's hoor!! :D:D

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou dat is een hele mooie foto baby bergen, misschien kunnen jullie daar in toekomst wel wat meedoen.

Ja vreselijk he, 26 jaar en 2 kleine kinderen en dan ineens is het over:(

Ik moest net trouwens wel heel erg lachen, zie ik ineens Jasper de lamp aandoen (met allemaal spotjes) en een wit dingetje voor de lamp houden, dus ik kijk nog eens goed wat ie aan het doen is, heeft ie een oude zwangerschapstest en staat ie die tegen de lamp te houden.
    Ik vraag nog wat doe je, even kijken hoeveel streepjes er zijn, zegt die:$ Tja zo stond ik dus een aantal maanden streepjes te loeren toen ik veel te vroeg getest had:p

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#837 mamv1, 29 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2011
    Is er een ZP lid overleden? Wat erg zeg!

*edit*
    Heb het net gelezen in de lounge...:( Zo jong en 2 kinderen waarvaan de jongste 3 maanden is...Wat erg!! Pfffff

@sandra
    hahaha dat is zeker grappig hihi :d

18. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hoi dames, wat super om te lezen dat alles goed gaat hier!
    Ik heb al heel lang niet meegelezen omdat ik het niet aankon. Nu heb ik echter weer goed nieuws; ik ben opnieuw zwanger!! Joehoe!!

Ik zal voorlopig nog niet actief meedoen. Ook niet op het oktober forum als die er al is. Ik ben namelijk nog te bang dat het weer mis gaat. Ben 4+1 nu dus nog heel pril. Ik heb ook drie dagen erge buikpijn gehad maar dat is gelukkig weer over. Ben wel heel erg blij dat het zo snel gegaan is allemaal. Ik ben maar 1 keer ongesteld geweest.

Ik zie dat jullie al rond de 20 weken zijn. Jeetje! Dat gaat snel zeg. Moet wel heerlijk zijn om al een zichtbare buik te hebben en je kindje te voelen! Ik kan niet wachten tot het voor ons ook weer zo ver is.

Omdat ik zo bang ben krijg ik volgende week en twee weken daarna weer een echo. Hopelijk is er dan al een hartje te zien en kan ik er weer van gaan proberen te genieten. Aangezien het echter de laatste keer met 10 wkn pas mis is gegaan ben ik pas echt gerust als ik 12 + ben denk ik.

Fijn weekend nog allemaal en hopelijk tot gauw met nog meer goed nieuws!

19. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @supermom: GEFELICITEERD!!!! :)Hartstikke leuk en fijn dat het zo snel raak is! Zal voor je duimen de komende 8 weken ...

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Supermom wat lees ik nou??
    Wat geweldig zeg!! :D:D
    Van harte gefeliciteerd
    en we gaan duimen voor een plakbeeb!! :D

Deel Deze Pagina