Supermom gefeliciteerd!!!! Geweldig voor je en je doet het gewoon zo als mij, bij mij heeft er ook 1 ongesteldheid tussen gezeten na mijn miskraam met 10 weken. En dat gaat nu allemaal goed. Wij hebben net de kinderwagen besteld bij babypark, en we waren net op tijd zei die mevrouw, want volgende week gaan landelijk alle bugaboo kinderwagens met 200 euro omhoog Nou de standaardprijs is 950 euro, terwijl alle winkels hem compleet met aanvullingsset verkopen voor 750 en nu gaan ze dus overal weer omhoog. pffff ben blij dat ik hem nog voor de oude prijs heb. We hebben deze kleur gekozen: Bekijk bijlage 125579 En ik heb er winterbanden bij besteld voor in het bos, ik ben er helemaal blij mee
Dan heb je echt geluk sandra! Stel je was wel een weekje later dan kon je je zelf wel voor kop slaan hihi maar hij is nu besteld en hij is mooi hoor Wanneer krijgen jullie hem?
@donkere streep over je buik Was zopas aan het douchen en toen viel het me ineens op dat ik nou een lichte streep over mijn buik heb Onder mijn navel is ie iets donkerder, maar boven navel zit ook al iets lichts hihi
Supermom, gefeliciteerd!!!! Wat fijn zeg dat je weer zwanger bent, we duimen hier met je mee dat alles goed gaat hoor! Sandra, wat een geluk dat je nog net op tijd was met de kinderwagen! Ik las dat je je ook niet lekker voelt, hopelijk word je niet echt ziek! Stephanie, ik vind het echt belachelijk zoals je schoonouders reageren! Het zegt meer over hen dan over jou....hoe de waard is, vertrouwt hij zijn gasten nietwaar? BB, mooie buik en mooie foto zeg! Lan, ook een mooie buik, leuk om iedereen zo te zien groeien! Odess, ik las iets over dat je dochter zo aan jou hangt. Hier hebben we dat ook, maar dan andersom. Naomi hangt al een hele tijd heel erg aan Arjan en dat is soms best vervelend, voor ons allebei. De laatste weken wordt het iets minder en komt ze ook wel weer meer naar mij toe dus ik hoop dat het langzaamaan overgaat. Naomi was anderhalf uur geleden op ons bed een boekje aan het lezen terwijl ik aan het stofzuigen was (jaja, ik word actief van het zonnetje, gisteren ook al de studeerkamer helemaal opgeruimd!). Toen ik klaar was en bij haar ging kijken bleek ze in slaap te zijn gevallen. Haha, maar even een dekentje over haar heen gelegd en nu maar afwachten hoe ze reageert als ze wakker wordt. Vanmiddag nog even naar zwager, schoonzus en kleine neef, even babykroelen! Sinds een dag of twee voel ik trouwens veel meer geschop van binnen, heerlijk!
Supermom, jippie wat fijn!!! Van harte meid!! Dit wordt een hele mooie plakbeeb! En oktoberkindjes zijn prachtig Hou je ons op de hoogte? Sandra, wat gaaf Kan me voorstellen dat je daar helemaal blij mee bent Mooie buiken meiden. Hier dacht ik wel even de stad in te kunnen en boodschappen te kunnen doen maar lig ik nu weer genadeloos in mn bedje met kloppend hoofd - argh...
Supermom, gefeliciteerd! Dat soort news horen we graag! Angst, snap ik volledig. Ik kon ook pas opgelucht ademen na de 12 weken. Maar het gaat helemaal goedkomen met jullie! Bb, mooie foto zeg, wauw.. En leuk zon kruising, ik heb een kwpner, schat van een beest. Odessa, he bah.. Hoop dat je snel beter bent.. Sandra, echt?? Wow, wat een mazzel hebben jullie gehad dan! Leuke kleuren, wanneer komt ie? Schoonouders, ja heel vaag allemaal.. Ben ook echt klaar met die mensen.. Marry, ah schattig! Lekker rustig ook haha..
@ supermom gweldig gefeliciteerd en zal duimen dat het nu wel goed blijf gaan @ sandra das een mooie kinderwagen en wat een mooie kleur!! @ hier hebben flink geshopt voor de kleine maar xander vond niet leuk meer.alleen maar huilen pffff.ben blij dat ik thuis ben. gaan zo de kleine naar pa en ma brengen na het eten hebben we avondje rust
supermom gefeliciteerd............ en we zorgen met zijn allen dat het blijft plakken bij je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ ? leuke kinderewagen en handig de winterbanden @ hier... vanmorgen verf gekocht en vanmiddag begonnen. mannetje met kozijnen lakken (wat ik reeds af gemaakt heb geen zin meer) en aangezien 1 muur die blauw word, donkerbruin was 2x in de witte saus gezet.... en miss morgen de kleur erop... ligt eraan hoe ik ben. ben net in de badkuip gedonderd, gelukkig wel op me rug. en nu tijd voor VOEDSELLLLLLLLLLLLLLLLL jammie.... miss post ik nog wat foto's morgen als de blauwe kleur erop zit
Dames, super bedankt voor alle lieve reacties!! Doet me super goed. Ik hoop dat ik idd hetzelfde verhaal mag hebben als jij Sandra. Maar met zo veel steun en zo veel dames hier die mee duimen moet het wel goed gaan nietwaar? Odess, ik houd jullie zeer zeker op de hoogte. Heb vrijdag al een echo om te plaats van het vruchtje te bepalen en dan laat ik meteen iets weten! Ik denk dat ik toch ook al eens ga spieken of er een oktober forum is. Alleen spieken kan geen kwaad toch? Hele dikke kus voor jullie allemaal! Oh en priscilla ik ben ook heel blij dat alles goed is met jou. Je had tegelijk met mij bloedverlies dus heb nog vaak aan je gedacht.
@ supermom ik heb ook aan jou gedacht meid vond zo erg ik heb lang in die onzekerheid gezeten nog hoor en wou klaar zijn met de gyn al die onderzoeken.hoop dat dit voor jou nu een plakbeeb blijf en dat je je kindje kan gaan komen showen.en hoop dat de aankomende echo heel goed eruit zie en dat je snel over de grens ben.
effe alleen een ego bericht met zorg: kan al hele dag geen eten binnenhouden vanmorgen gal gespuugd, daarna vanillevla wat ik nooit uitspuug eruit gegooid en in de middag weer overgeven.. heb vandaag dus niets op, daarbij pijn in buik en harde buik voel kruimeltje gelukkig wel... lig nu in bed te rusten maar steeds gevoel te moeten overgeven, ben zo bang en verdrietig snik snik
Wat fijn Supermom dat je al zo snel mag!! Mijn duimen draaien overuren voor je, zei laatst nog dat ik je hier miste - vind het dus heel leuk om zo'n mooi bericht van je te horen! Lan, he meid wat rot. Maar het komt wel goed hoor, je mini heeft gelukkig geen last van jouw ongemak. Heb je al wat kunnen eten en binnen kunnen houden? Beetje melk misschien? Knuffel meid!! Allemaal een fijne dag gehad?
Hallo meiden!!! Ik ben ff afwezig geweest door drukte dus reageer even niet op iedereen. Maar ik zag goed nieuws!!!! Supermom zwanger JIPPIIIIEEEEE, Gefeliciteerd en ik hoop dat het nu allemaal goed gaat met jou en de baby Je loopt nu ongeveer gelijk met mijn zus, die belde me gisteren dat ze zwanger was, maar ook nog heeel pril, ze was zelfs iets vroeg met testen. Wat erg he van dat meisje dat is overleden? Schrikken dat iemand die zo jong is zo plotseling kan overlijden. Wie verwacht nou dat een jonge vrouw van 26 een hersenbloeding krijgt? Ik heb te doen met haar familie, wat zullen zij kapot zijn. Hier niet veel nieuws verder. Ben vandaag druk geweest met op internet zoeken naar kinderwagens. Ik twijfels steeds of ik nou een tweedehandse van marktplaats koop of een nieuwe die niet al te duur is (want 750 euro ofzo dat kan ik echt niet betalen). En tussen het zoeken door continu naar de wc want de kleine zit nogal in mijn blaas te trappelen en daardoor moet ik steeds plassen hihi. Oh en met Ameera is het nog steeds niet helemaal goed. Dat resulteerde in erg vervelend gedrag. Drammen, niet luisteren enz. Dus dat was zwaar maar goed ik mag blij zijn dat ze dit normaal in ieder geval niet doet. Hoe is het verder hier? Odess en Kiwi zijn jullie al wat beter? En BB ik vond de foto die je had gepost heel mooi!!
Ja Princi is zwanger van de tweede. Leuuk he? Nee geen kinderwagen meer van Ameera. Ameera heeft er denk ik een stuk of 4 gehad, allemaal tweedehands, allemaal kapot gegaan. Dit komt door meerdere dingen. Ten eerste heb ik een man die niet snapt hoe je kinderwagens inklapt en daarom doorduwt (en hij is nogal sterk dus dat gaat fout) en toen Ameera klein was had ik nog geen rijbewijs en heb ik dus heel veel met trein en bus gereisd en dat is ook niet altijd goed geweest voor die dingen.
Mom, he dat is balen!! Had je altijd hotsieflotsie merken dan, of viel dat mee? 4 stuks, sjee je had bijna 1 nieuwe kunnen kopen of niet? Gefeliciteerd! Heb haar direct ff gepb't Hier werd Elise helaas net weer huilend wakker Het gaat de hele dag goed maar in bed - 's avonds en 's nachts moet ze hoesten en huilen, wat doen jullie daar aan?
Hoi dames, even een paar daagjes niet geweest dus reageer even op de laatste berichten. Suerpmon: wow! Gefeliciteerd! Wat fijn voor je. Wij hebben hier veel aan je gedacht en nog wordt je naam hier nog wel eens genoemd. Fijn dat je ons op de hoogte gaat houden. Hoe gaat het met je zus eigenlijk? Lan en BB: jee, wat een mooie buiken! Werkgevers: he getver, wat een sukkels van werkgevers komen we hier tegen zeg. Hier gelukkig een hele begripvolle werkgever, maar ook hele loyale medewerkers waardoor ziekteverzuim hier sowieso erg laag is. Verder wordt er ook niet op elkaar gelet. Ik ben voor mijn werk veel buiten de deur, hierdoor heb ik ook geen vaste tijden waarop in binnen hoef te zijn. Ik kan ook makkelijk weg als er iets is, ik hoef er ook geen vrij voor te nemen. Maar aan de andere kant ben ik er ook voor mijn werk als de nood aan de man is. Heel fijn allemaal. Sandra: mooie wagen. En de pijn in je liezen komt waarschijnlijk uit je bekken. Even goed in de gaten houden. Donkere streep: dat had ik bij mijn eerst zwangerschap al best snel al. Nu nog geen streep te bekennen, hopelijk blijft het zo, want ik vind het zelf niet mooi. En het duurt nog best een tijdje voordat het verdwijnt. Lan: wat rot voor je meid. Hopelijk is het morgen over. Rustig aan. Odess: je bent nog niet helemaal de oude, zo te lezen. Hoe is het nu met je hoofdpijn? Momeer: gefeliciteerd met je zus! Wat leuk om tegelijkertijd zwanger te zijn! Ja, ik ben even minder actief. Ben druk momenteel. Omdat ik zo lang ziek was heb ik allerlei zaken voor me uitgeschoven, maar nu moet ik er toch aan geloven. Hier gaat het trouwens stukken beter, ik ben bijna de oude behalve dat ik ontzettend veel last heb van allerlei (bij)holtes in in min voorhoofd. Nog steeds een nasleep van de griep. Maar met 2 x per dag flink stomen moet het binnenkort wel beter gaan, hoop ik. Kaj is trouwens gelukkig maar 1 dagje ziek geweest. Dus op dit moment lijkt het gesnotter dit gezin even te verlaten, hopelijk blijft het een hele tijd weg. Heb trouwens wel zin in onze meeting volgende week zondag!