supermom: wat een geweldig nieuws!!! gefeliciteerd!!! sandra: mooie wagen! odess: beterschap, hoofdpijn is vreselijk Lan: ook beterschap,misschien een buikgriep? momeera: jij ook gefeliciteerd met je zus kiwi: fijn dat je iig weer beter bent! doe maar rustig aan hoor hier vandaag 2 leuke dingen! 1,mn vent heeft de kleine voelen draaien in mn buik!! groter geluk samen kan je dan op zo een moment niet hebben 1, we hebben een datum om de woning te gaan bezichtigen en als het goed is krijgen we dan ook gelijk de sleutel! zou goed uitkomen want een week later krijg ik de opzichter voor dit huis (ja krom he, moet het nog in originele staat achter laten ook)
Morgen lees ik echt bij en reageer ik op jullie. Ben vandaag druk geweest met de babykamer dus de pc niet aangehad. Welterusten allemaal en tot morgen!
BB: wat een goed nieuws! Hopelijk is het huisje helemaal naar jullie zin. En idd bijzonder om samen de baby te voelen Felicee: morgen graag foto's plaatsen! Trusten allemaal, ik duik er lekker in.
BB, wat super fijn geniet er lekker van samen! Hier gaat het wel goed op zich weer - net als Kiwi last van die kloterige holtes. Had er vanmiddag kou op gehad en dan is het direct weer mis, maar toen ik rustig was opgewarmd voelde ik me al heel veel beter! Echt ff uit de kou houden dus en morgen maar weer proberen te spoelen onder de douche. En niet te stoer doen buiten, dat helpt ook Trusten allemaal!
Alleen ff snel: SUPERMOM: gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend fijn dat het zo snel weer gelukt is. Nu duimen we allemaal voor je. Vandaag de hele dag gewinkeld in Antwerpen met mijn vriendinnen, ben kapot! Was wel ERRUG gezellig Ga nu slapen.
heb alweer effe geslapen maar weer wakker geworden en nog steeds buikpijn en misselijk zucht... en ik heb zo'n honger maar durf niet te eten.... als ik moet kosten moet ik van ver halen dat ik effe geen controle heb over de blaas en dat is best genant
Wauw, wat een superleuke reacties hier! Echt fantastisch!! Ja met mijn zusje gaat ook nog alles goed, dus we mogen hopelijk toch nog samen zwanger zijn! Ik heb even bijoktober gekeken en daar zijn veel dames met dezelfde angst dus misschien ga ik me toch maar binnenkort al aanmelden. Ik blijf het wel jammer vinden dat ik niet meer bij jullie hoor. Het was echt zo leuk hier! Ik hoop dat oktober net zo leuk wordt. Ik mis jullie in ieder geval wel heel erg, maar durf nu wel weer mee te spieken zonder dat het pijn doet en ik mag jullie af en toe op de hoogte houden hè. Ik ga me nu klaarmaken om te gaan, want we gaan klussen in het nieuwe huis. Gisteren de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. @ lan, ik ben ook een paar dagen ziek geweest. Buikgriep. Ik was zo bang dat het al meteen weer mis was. Is gelukkig over nu. Maar het heerst dus heel erg! @momeera, proficiat met je zus! Leuk hè om samen zwanger te zijn
Goedemorgen allemaal! @BabyBergen: Super dat jullie een huisje op het oog hebben! @Lan; Beterschap @Supermom; Je blijft ook altijd een juni mama hoor, dus wat mij betreft klets je hier lekker mee. Maar ik kan me voorstellen dat je het leuker vind om met de oktober mama's mee te kletsen, vind het wel erg leuk dat je ons op de hoogt houd. Hier gaat het eigenlijk wel goed, was even bang om ook ziek te worden, maar op een klein beetje verkouden en af en toe een kuchje na, voel ik me kiplekker. Dus nu even gaan bedenken wat we vanmiddag gaan doen, want de mannetjes stuiteren op dit moment het huis uit Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen meiden - hier heeft ons meisje tot 10 (!!!) uur geslapen vanochtend! Veel gehoest en zielig geweest vannacht, maar is nu eigenlijk heel vrolijk! Al is ze wel haar stemmetje een beetje kwijt, aw... Maar ze clowt als vanouds Hester, leuk dat het gisteren zo leuk was! Goed geslaagd? Supermom, ja graag regular updates! Helaas hebben veel meiden een (v)mk gehad, dus herkenning zal je altijd vinden. Sandra, hmmm naar buiten denk ik maar of niet met 2 van die stuiterballen Hier is het helaas wel kil en wat mistig - anders naar een (binnen)speeltuin ofzo?? Allemaal een fijne zondag
Ja vreselijk van die meid die is overleden, ik kan er echt niet tegen om naar die condoleancepagina te gaan.. BAH.. Alles wat je dan zegt is toch understatement of the year.. Dus ik ga gewoon vrolijk verder kletsen! Lan: Prima buik!! Maak je niet druk, spruit kan echt een hoop hebben en zenuwachtig/bang wezen gaat niet meewerken. Laat je vertroetelen en dan komt t op zn pootjes terecht! BabyB: Jemig wat een BUIK! hahah leuk hoor! Supermom: GEFELICITEERD!! Super zeg, nu ff paar weekies onzekerheid doorbijten, dat vond ik echt tot nu toe de minste periode, maarja t kan niet anders he Ik wil meer buikfoto's zien hoor! Ik heb net even een vrij donkere gemaakt, maargoed de groei is zichtbaar! Gewone shirts die ik had kan ik niet meer aan zonder buikband of zonder dat je mn blote buik zou zien! Hihi leuk hoor. En voor velen van jullie is het net zo mooi, maar een 2e ervaring dus ook een stuk herkenning (nogmaals NIKS meer of minder moois!) Gisteren naar de kapper en 2 vaste kapsters van mij gingen ook ineens naast me staan met een buikje! Dus ik voor de gein; stelletje trutten zitten jullie mij hier een beetje in de schaduw te zetten!! Dus nu moet ik van hun ook op hyves om met hun bij te kletsen dus ik denk dat ik een heeeeuuul anonieme hyves ga aanmaken, alleen voor zwangere kipjes dus ik zal dan mn link hier in zetten! Zat ooit eerder op hyves maar ben er vanaf gegaan voor privacy enz.. Verder 2 dagen achter elkaar uit eten geweest SUPERGOEDE tent in Rotterdam: Azzia, zijstraat van de meent. Sandra en Priscilla komen oa uit die buurt dus mocht je van Aziatisch houden; echt kwaliteit eten daar! Erg goede recensies ook op iens. Vandaag maar ff boswandeling maken en verder lekker RELAXEN. Voor het eerst sinds tijden geen afspraken op de zondag.. Zo, heel verhaal weer, nu komt mijn buikfoto:
Hier is mijn hyves! Mendie Profiel - hyves.nl Als iemand zich aanmeld, wil je dan zeggen dat je van ZP bent want ik heb de hyves echt alleen aangemaakt voor zwangere kippen
Hoi hoi Mooi buikje MendieC!, en ik heb inderdaad van dat restaurant gehoord maar nog nooit gegeten, binnenkort maar eens verandering in brengen! @Odess; Wat heerlijk dat je meisje zolang geslapen heeft, dat zal haar hopelijk goed doen. Hier eten we even snel een boterham en dan inderdaad maar even naar ballorig. hier is mijn hyves voor liefhebbers: Sandra Koot Profiel - hyves.nl
Moet je zeker verandering in brengen! Zelfs de kok komt tussendoor even een rondje maken om te vragen of alles naar wens is, erg goed. Zeer vriendelijk personeel ook! Maar het eten (chicken lemon) was tot de laatste hap echt HEERLIJK Mijn lief en ik hebben het er nog steeds over! (Sinds vrijdag) Maargoed te hoge verwachtingen kunnen ook weer teleurstellingen geven he Ik heb je geaccepteerd op hyves, maar mn vriendenlijst staat nog op 0 en kan ook nog niet op jouw pagina kijken maar misschien moet ik even geduld hebben..
hey dames, ik lees later ff terug. wat vinden jullie van deze kleuren bij elkaar. de blauwe zit er net op en die blijft en de bruine zat er al op lijkt het bijelkaar of niet... ff bij denken dat er al wat aan de muur hangt hoor hahah. ow ja plinten zijn nog niet geverfd daar neit naar kijken haha Bekijk bijlage 125782
@Odess: Nee twee van de vier waren Quinnys. Maar we hebben ze allemaal niet voor heel veel geld gekocht ofzo dus is ook wel een beetje de keus die we hebben gemaakt toen. @Kiwi: Ben blij te horen dat je je weer een stuk beter voelt. Ellende he dat je nu al dat werk in moet halen doordat je ziek bent geweest. Doe je wel nog een beetje rustig aan? Je bent nog niet helemaal opgeknapt. @BB: Gelukkig goed nieuws!! Ik hoop dat de woning wat is. Maar soms kun je er iets heel leuks van maken gelukkig. @Felicee: Fotos van de babykamer!! @Lan: Ik ben bang dat jij ook de griep te pakken hebt, of denk je dat het iets anders is? Wel weer gaan eten en drinken he? Anders blijf je ziek. @Supermom: Veel plezier in je nieuwe huis, maak er iets moois van en hopelijk wordt het bij de oktober mammas ook heel gezellig. En je mag natuurlijk aaaaltijd bij ons nog komen spieken, graag zelfs! Lijkt me idd wel leuk om samen zwanger te zijn, ik realiseer het me nog niet echt. @Odess: Gelukkig dat ze zich wat beter voelt. Hopelijk nu geen terugvallen meer. @MendieC: jij hebt een lief buikie. @Zomaar: Het is moeilijk te zien op een foto maar voor zover ik het kan zien vind ik het perfect bij elkaar passen..
@ momeera dit vonden wij namelijk ook. de 2 andere muren zijn nu nog vrij licht bruin. en houden dat ook zo dan.. lijkt in echt erg mooi. maar lichtinval op foto is minder omdat de rolgordijn dicht zit
goedemiddag meiden @ supermom veel klusplezier in je nieuwe huisje!! @ sandra lekker twee stuiterballen in huis @ odess hier ook al zo een mistige lucht maar niet mistig hier @ mendiec welk restaurantkan ik me vent is porren ervoor @ zomaar mooie muren hoor past wel bij elkaar hoor @ hier lekker opgeruimd en de afwas gedaan de stofzuiger door heen gehaald en gedweild mocht wel eens weer gebeuren als je 2 vier voeters heb lopenvriend zit in bed muziek te luisteren is net wakker.heb vannacht weer nachtdienst heel de week lekker rustigheb nu lekker de deur open staan kan het luchten.