@ felicee oww ik heb nieuw x-factor nog neit gezien. vind het allemaal zo eentonig worden pfffff al die muziek programma's en de gene die winnen hoort er amper wat van... hoop dat het hier ook snel voor bij is... eigenlijks. mc donalds vind het niet meer te vreten... chips en snoep wel lekker ligt er aan wat. maar na 2 handjs chips ben ik der flauw van. at eerder zo hele zak leeg... mja mannen kunnen zich niet voorstellen hoe het voor een vrouw is en dat je dan ook nog mega pijn hebt. boeide hem gister niet echt wat totdat ik huilends na bed ging en amper trap op kwam. heb ik normaal een hoge pijngrens maar somsssssss pffff
gaan jullie allemaal nog wat leuks doen dit weekend. of binnen zitten ivm de storm hier morgen vroeg werken dan slapen, en s'avonds op visite mja ligt eraan hoe ik dan ben anders blijf ik thuis. ga niet bij een ander creperen van de pijn en zondag uitslaap dag joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee en niks doen denk ik....
@zomaar ow wat vervelend dat je zo een pijn hebt. Mag je geen pijnstilling nemen? Jeetje, heb met je te doen meid. Dat het maar snel beter gaat net als bij Felicee. En ja, ik zal rustig aan doen. Zal ook wel moeten met mijn bekken. De hormonen zijn hun werk daar helaas ook alweer aan het doen . Maar ik heb er alles voor over voor een plak beebje. @Judith, wat een mooi plaatje van je beebje trouwens naast je naam! Ligt ie met een armpje achter zijn hoofd? @Felicee, ja ik ben wel gerustgesteld nu, maar is inderdaad nog maar de vraag voor hoe lang . Ik heb x factor ook nog niet gezien, maar als dat vanavond komt ga ik wel kijken denk ik. Ik was juist net aan het bedenken of ik mijn man zou vragen om een big Mac mee te laten nemen als hij vanavond naar huis komt . Hihi
@ supermom. mag die wel hebben, maar pijnstillers doen hun werk niet bepaald. gister ook niet. neem altijd ubrofen maar dat mag nu neit helaas. dus neem ik maar niks pff nu je bekken alweer das vroeg, nou ja alles er voor over hebben voor een plakbeeb moet goed komen
kijk voor het eerst x-factor hihi is krabbe daar ook in. hihi..... proud mary werd verkracht oeps zo slecht
@FireRose: Geen maatschappelijk werker, wil ik nog wel gaan studeren nadat het kindje er is. Maar heb wel SPW4 dus kan vast ook bij het team. @Supermom: Gelukkig de eerste echo is goed. Ik hoop zo dat je volgende echo ook goed zal zijn. Gelukkig over 2 weken, hoef je niet al te lang te wachten. Nou voor mij is er een wereld open gegaan vandaag. Ik had vandaag dus een echo die gemaakt werd door een gynaecoloog (wel lollig die was op tv geweest en ik zat steeds te denken zal ik het zeggen maar ik vond het zo kinderlijk over komen als ik zou zeggen: meneer ik ken u van tv, hihi) Maar hij vertelde dus precies waar hij allemaal naar keek en hoe het bloed stroomde enzo. Dat was zo leuk om mee te maken. Alles was in ieder geval goed en de baby bewoog heel veel zei de gyn. Ik voel nog niet alles maar mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus dat is niet erg. Het enige wat ze eigenlijk niet konden zien was de lipjes. Dus volgende week moet ik weer terug om te kijken of ze het dan kunnen zien. Hij verwachte niks ergs ofzo maar hij moet het officieel controleren. En we krijgen een nieuw model!! Het wordt dus een jongentje Ik vind het helemaal spannend in deze meidenfamilie. Ik heb trouwens sinds gisteren bij het lopen pijn in mijn bil en het trekt na een tijdje dan helemaal door in mijn been. Iemand een idee wat dat voor iets is? Ik ga niet dood van de pijn ofzo maar ga er wel een beetje raar van lopen. Sorry trouwens voor het late bericht maar moest eerst even mijn ouders en zussen informeren voordat ik hier poste (afspraak met manlief )
joepie een jongen goed dat alles goed is alleen nog ff lipje controlen euhm word je dan ook een waggeleend? heb dit ook namelijk. en als banden goed opzetten dan een oud wijf stok ontbreekt...
Momeera, wat super dat je een goed echo hebt gehad. Nog wel even wachten tot volgende week. Dat is dan wel jammer. En leuk een jongen!
Goedenavond dames, Supermom: super dat de echo goed was! Geeft weer even rust. Hebben jullie veel te klussen in jullie nieuwe huis? Veel dames uit de zorg hier! Leuk clubje zo. Ik kan helaas niet mee doen, zit in bedrijfsleven. Felicee: niet tegen je chocoladeverslaving vechten. Lekker blijven eten, maar met mate Ik had de vorige keer milkshake verslaving. Helaas smaken ze deze keer minder. En de mac kan ik ook al niet luchten. Sowieso gaat er vette hap hier echt niet in nu. Toch heel anders dan tijdens mijn eerst zwangerschap, toen had ik nergens afkeer tegen. X-factor: pffff, na the voice of holland kan ik dit soort programma's niet meer kijken. Maar ik ben wel een grote fan van Martijn Krabbe, idd wat een humor heeft die kerel. Momeer: joepie, een jongen! Gefeliciteerd! Ja, dat is wel even omschakelen he? Had ik ook toen ik hoorde dat wij een meisje kregen. Pijn in je bil en uitstraling naar je benen: helaas herken ik het van mijn vorige zwangerschap. Zo begon bekkeninstabiliteit bij mij. Maar ik ben er ook tijdens de zwangerschap vanaf gekomen met goede oefeningen. Even in de gaten houden en op je houding letten. Hier kun je op internet veel over vinden.
Zo ben ik gemist vandaag ?? Ik heb jullie totaaaaaaal niet gemist want uuuuh ik lag heerljk te dobberen in thermaalbad in vallkenburg ja heb effe aan jullie gedacht zo vna ha wat zullen ze jaloers zijn hahaha.... Vanmorgen om 9 uur weggegaan en half 10 thuisgekomen. En daarnaast nog ander nieuws!! we zijn weer oom en tante geworden mijn zus is bevallen van een jongetje: JENS.. Morgen gaan we er naar toe. jens had in vruchtwater gepoept dus ze moesten een nachtje blijven Dus voor vandaag doe ik lekker niets meer!! Alleen nagenieten van een heerljike dag!
@ kiwi, we dachten dat we alleen de plafonds (met schrootjes) eruit zouden halen en dit zouden laten stucen, maar er komt vanalles onder tevoorschijn. Nog meer schroten, gaten van kachel die er voorheen zat, gaten tussen kozijn en plafond die niet te stucen vallen, kapotte tegeltjes op het toilet, slecht aangelegde electra etc. Maar we zijn al aardig op weg en hopen de 12e te verhuizen. Moeten dan wel nog eea schilderen maar dat laten we doen. Ow en dan mag ik gaan shoppen!!! 2 nieuwe eettafels!!! je bent niet alleen, ik zit ook in bedrijfsleven
Totaal niet jaloers, Lan, want ik heb mijn eigen bubbelbad hier in de badkamer, lekker prrrrllllllllll. Klinkt heerlijk! Behalve bubbelen hebben ze daar veel meer wat ik hier in mijn badkamer niet heb, dus ok een beetje jaloers Fijn dat je het zo goed had daar. Supermom: de 12 al verhuizen, dat is snel! Goed zeg. En wat moet je met 2 eetkamertafels?
Haha, 1 in de keuken en 1 in de kamer. De keuken is aangebouwd dus daar past ook nog een tafel in . Maar nu ga ik echt slapen hoor! En ik kom niet meer even snel kijken (bind me vast of verstop mijn telefoon )
NEE, dit is echt te erg voor woorden. Ik kan niet stoppen met spieken. Heb zelfs net echt gebeld met manlief (nadat ik zojuist mijn tanden gepoetst heb om te gaan slapen) of hij mij een burger meeneemt. Dus ik moet nog ff wachten met slapen anders mis ik mijn big Mac.