@Sandra, spannend voor Thomas..gaat het tot nu toe goed? @Kiwi, wat lief van je man!! En nu? Over hoeveel weken gaat hij ze ophangen? @Meta, niet eens naar de Mac? Maar de B&J zal vast ook lekker smaken. Moest trouwens erg om je lachen mag jouw humor wel (Zie dat Kiwi dat ook al zegt zal wel waarheid in zitten dus). @Momeera, jeetje wat een situatie. Hoe oud zijn zij dan? Wat sneu zeg. Dus straks misschien wel vier kinderen voor jullie Hoop dat het gaat lukken voor jullie. @Marry, hé creabea echt leuk dat je gordijnen zelf maakt. Was de moussaka lekker? Eet Naomi dat ook gewoon? @Lan, wie weet de volgende keer?! @Odess, schattig hè. Vind onze dochter ook het mooist als ze in haar luier rondhuppelt. Veel succes vanavond, hoop dat je een beetje kunt bijtanken. En succes bij de huisarts morgen. @Judith, dat zijn wel hele verschillende namen, grappig. Wij zijn er uit! Hebben jullie ook BZV gekeken? Wat een gedoe weer zal eens in de Lounge gaan kijken.
Ik kijk in principe geen BZV (soms kleine stukjes), maar begrijp wel dat er veel heibel is met allemaal boeren die voortijdig hun keuze bekend maken. Ik vind die boer Richard trouwens wel een erge engnek zeg. En die boerin........ Oh my goodness, nu bij Yvo Niehe buitenlandse formats van BZV. Het gaat er heel anders aan toe, zo te zien. Ik ga mijn bedje opzoeken. Trusten allemaal.
Bekijk bijlage 127792 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (2- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (2 - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (2 - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (2 - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (meisje) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 8 Meisjes: 6 Afspraak: 07 feb. Hester - controle gyn 07 feb. Sandra - vk controle 07 feb. Senna04 - Controle VK 07 feb. Zomaar - Controle VK 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 17 feb. MendieC - Terug meten kleine hersentjes (echo) 22 feb. Bloesem controle vk 23 feb. priscilla1987 controle vk + groeiecho 28 feb. Marry - controle vk 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem Ivje en ??? Wie wil? priscilla1987 ?? Meeting: 6 februari Thee Rhijnauwen? Tijd ?? Kiwi vlakbij Rotterdam Felicee - Utrecht Sandra Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Odess Noord Nederland Meta- Zoetermeer Momeera Utrecht
Thomas is meteen gaan slapen, en Jasper trouwens ook. Want die slaapt nu in Thomas zijn kamer. Ga zo even kijken hoe ze erbij liggen en dan kruip ik snel mijn eigen bedje in.
Ik heb jullie vragen even in 1 verhaal beantwoord: De dochters van mijn man zijn nu bij mijn schoonfamilie. Een van de twee is daar al gedumpt toen ze nog heel klein was, de ander nog maar pas. Maar wij weten nog niet zo heel lang dat hij ze heeft. Van de jongste weten we het nu een jaar ongeveer, zij is 8 en van de oudste weten we het 3 jaar ofzo en zij is 10. In Afrika gaan dingen heel anders en ik ken veel Afrikanen die pas na jaren erachter komen dat ze een kind hebben. En mijn man is er daar dus 1 van. Ze zijn inderdaad niet makkelijk op te zoeken. De jongste hebben we dan ook nog nooit gezien. De oudste wel, de laatste keer dat we in Afrika waren trok ik veel met haar op. @Lan: een beetje liever zijn voor jezelf ook hoor... Dat heb je nodig. @Odess: Ja cute he. Ik moet ook altijd lachen als ik mijn dochter in haar nakie zie rondrennen. Met dat bolle buikie. Ze heeft wel mooie benen joh, ben stinkend jaloers. @Kiwi: Nee ik vond mezelf ook niet zo verlegen als dat ik mezelf ken. Komt ook wel door mijn werk daar moet ik sommige dingen wel en ik merk dat ik daardoor persoonlijk ook wat makkelijker wordt. Alleen maak ik me er dan van te voren heel erg druk om. En ik bleef wel heel lang achter Meta en Felicee staan om te luisteren of ze het over iets bekends hadden omdat ik niet durfde te vragen of ze ook junimamma;s waren hahaha. Jaaa cookie dough die vind ik ook zo lekker. Heb ik ook al wat op deze zwangerschap hihi. Ik moet zeggen ik schrok van de foto. Nu kon ik duidelijk zien dat ik dikker geworden ben, met name in mijn gezicht en benen. @Judith: Moeilijk he een naam verzinnen. Wij zijn nog een beetje aan het dubben. Maar we zitten al wel redelijk op 1 lijn. Het gaat meer om de volgorde van de namen enzo. Ik ga nu ook maar eens slapen. Ik was al moe maar wilde perse boer zoekt vrouw nog even kijken. Frank frustreert me merk ik, hij vindt dat studerende meisje het leukst maar zit zo te miepen over dat dat te lang duurt voordat ze bij hem kan komen wonen. Ik denk dat hij meer zijn hart moet volgen ipv zijn verstand. Als ik mijn verstand had gevolgd was ik nooit een relatie met mijn man begonnen, iemand met een andere cultuur is namelijk niet makkelijk, toch zijn we al 10 jaar samen dus ben dolblij dat ik mijn hart gevolgd heb. @Kiwi: Haha Richard een erge engnek. Ach volgens mij issie zo erg nog niet, ik vind die miep die hij gekozen heeft erger. Die engels sprekende vrouw die was eigenlijk het leukste. Maar dit seizoen kiets geen van de boeren voor de (naar mijn mening) leukste vrouw.
Haha Kiwi, benieuwd naar mij? Volgens mij weten de meesten van hier, via hyves, in ieder geval hoe ik eruit zie! Ik ben ook benieuwd naar jullie hoor, het is grappig hoe je onbewust toch een beeld vormt van iedereen. Felicee, gordijnen maken is leuk, behalve als er iets niet lukt.. Grrrrr, dat plus hormonen zorgden er vanavond voor dat manlief vroeg naar boven vertrok haha! De moussaka smaakte prima, dank je! Naomi eet eigenlijk alles, behalve champignons, die schuift ze altijd opzij. 'Pajjestoel?' vraagt ze dan en daarna 'bah'. Nu kon ik haar vanavond er dus niet van overtuigen dat groente die in het eten zat aubergine was en geen 'pajjestoel'. Ook 'bah' dus maar de rest heeft ze wel allemaal op (stiekem ook heel veel kleine stukje aubergine die er niet zo 'pajjestoelachtig' uitzagen) Dames, ik ga er heeeeeeeeel snel vandoor, ik ga weer vreselijke spijt krijgen van mijn bedtijd vanavond als morgen de wekker gaat.
hallo meiden, breek weer eve in hoor!! Fijn dat het uitje zo geslaagd was die foto met al die buiken op rij erg leuk hihihi. Wilde weer eve een nieuwe buik foto met jullie delen. Voor de rest blijft het hier een beetje kwakkelen, had van de week geen medicijnen meer tegen de misselijkheid. en begon na een dag alweer met spugen en nu willen de medicijnen ook niet lekker meer aanslaan. dus ben weer lekker aan het spugen geslagen. mag de dosis omhoog gooien dus hoop echt dat dat een beetje gaat werken.
ow judith jij hebt er een naam bij staan. die bij ons vast staat. mits 1 van onze 2 zwangere vriendinnen die naam kiezen
zo nu weer afsluiten.... straks na me werk tot 1uur en hoop dat ik vanmiddag ook nog langs de tandarts kan zo direct bellen om 8uur....
Momeera, wonen je schoonouders daar nog dan? Zal een verandering worden, 2 van die grote meiden in je huis die je amper kent, maar wel echt supergoed van jullie. Judith, ik vind Ben leuk, maar dan als volledige naam Benjamin. Moeilijk is het he, namen uitzoeken. Ben blij dat wij eruit zijn.. Zomaar, werkse he!
Oh ik ben benieuwd! Ik vind zelf Ben het minst, maar die vindt mijn man zo leuk. Vandaag weer een lekker dagje,... poes loopt mank, dus naar de dierenarts om 13:00. Evy naar mijn ouders brengen voor die tijd, omdat ik hara niet kan meenemen. Dan om 16:00 naar het ziekenhuis met Evy, anestesist om te kijken of ze onder narcose mag volgende week. Ze heeft nu net een dik oog, dus ik ben benieuwd. Hopelijk wordt het niet uitgesteld. Nou ik zal blij zijn als ik weer gewoon een normaal dagje kan werken,...
Goedemorgen allemaal Zo te lezen was het uitje erg gezellig! En wat een leuke foto van al die buiken op een rij! We zitten hier nu ff in de rommel, want we krijgen eindelijk CV Jippie!! Maar de helft zit er al in, en dan alles aansluiten en dan is het klaar, dus het schiet al op! Dan kan eindelijk de gaskachel eruit!
@ momeera dat zal een complete verandering zijn 2 grote meiden in je huis. @ odess en goed geslapen?? @ namen moeilijk wij gaan ieder appart lijstje maken @ bzv nou kijk ik niet wat ik wel niet lees op het nieuws is er veel veranderd volgens mijgeef mij de pfaffs maar @ meiden die na de vk moeten veel plezier @ miranda mooie buik en die broek heb ik ook in het wit @ zomaar werkse vandaag!! @ judith ahh succes bij de dierenarts en in het ziekenhuis @ senna dan heb je wat te doen vanmiddag schoonmaken @ hier vanmiddag naar de dokter om 10 over 3 was net optijd met bellen alles doe zeer me buik en me keel met hoesten heb de griep flink te pakken dus.
@priscilla Ze stofzuigen zelf het meeste gelukkig al op het gaten boren Dus dat scheelt weer, en ben vanmiddag niet thuis hihi, moet werken @namen Wij zijn er gelukkig al een tijdje uit! Gelukkig maar hihi @BZV Dat is echt geen programma voor mij...ik vind het echt niks aan hihi Ik heb dan liever de Pfaffs hihi
@Marry: Ja gek he dat je zelf enigzins een beeld verzint van de anderen. Ik had eigenlijk alleen Kiwi en Sandra ongeveer goed voorgesteld. @Miranda: Wat erg dat je weer aan het spugen bent. Hopelijk helpt een hogere dosering iets. Lijkt me vreselijk om de hele zwangerschap hiermee te moeten lopen. @Zomaar: Werk ze en succes bij de tandarts. @Stephanie: Ja mijn schoonmoeder en de meeste broers en zussen van mijn man wonen daar. Het zal idd even moeilijk zijn voor zowel ons als voor hun maar zij missen hun vader ook erg en ik denk uiteindelijk dat ze het beste bij elkaar kunnen zijn. @judith: Nou lijkt me niet een hele gezellige dag. Evy moest voor haar amandelen toch? Of haal ik nu mensen door elkaar? @Priscilla: Sterkte, hopelijk kan de dokter iets voor je doen. Hahha de Pfafs vind ik dan weer niet zo. Het is wel aardig maar ik kijk liever boer zoekt vrouw..
Goedemorgen allemaal!! @Momeera: Hopelijk gaat het snel lukken, de meisjes hier te krijgen. Vind het wel superlief van je hoor. @Marry: Kon je nog een beetje uit je bed komen vanmorgen @Miranda: Wauw jij hebt echt een hele mooie buik! Hopelijk gaat de medicatie snel aanslaan. @Judith: Succes in het ziekenhuis vanmiddag. @Senna: Heerlijk dat je CV krijgt, een gaskachel lijkt mij helemaal niets. @Priscilla: Succes bij de dokter. @BZV: Vind het wel erg leuk, de pfaffs vind ik helemaal niets, ik erger me dood aan dat stel Net bij de VK geweest, ons kleine mannetje ook nog even op de echo gezien, zo schattig. Hij lag op zijn buik flink te schoppen hihi. Verder alles goed, bloeddruk prima, ben nu totaal 9 kilo aangekomen Maar dat is wel minder dan mijn vorige zwangerschappen, dus ik ben benieuwd. Ze vroeg nog hoe het op mijn werk gaat, en ik gaf aan dat het wel zwaarder wordt, ze vond het verstandig dat ik dat ga aangeven. Nou nu nog even rustig aan want vanavond ga ik de nachtdienst weer in. Fijne dag allemaal!
Bekijk bijlage 127850 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (2- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (2 - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (2 - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (2 - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (meisje) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 8 Meisjes: 6 Afspraak: 07 feb. Hester - controle gyn 07 feb. Sandra - vk controle 07 feb. Senna04 - Controle VK 07 feb. Zomaar - Controle VK 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 17 feb. MendieC - Terug meten kleine hersentjes (echo) 22 feb. Bloesem controle vk 23 feb. priscilla1987 controle vk + groeiecho 24 feb. Sandra controle vk 28 feb. Marry - controle vk 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem Ivje en ??? Wie wil? priscilla1987 ?? Meeting: 6 februari Thee Rhijnauwen? Tijd ?? Kiwi vlakbij Rotterdam Felicee - Utrecht Sandra Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Odess Noord Nederland Meta- Zoetermeer Momeera Utrecht
Klinkt als een geslaagd uitje dames! Gezellig hoor en een hele leuke foto met die buiken. Sandra: leuk dat je nog even met echo mocht kijken vanmorgen. Mijn weekend bij mijn ouders was erg leuk, broer & zus en hun resp. vrouw & man waren ook gekomen, heel gezellig. Vanmorgen ben ik ook bij de gyn geweest, weer helemaal goedgekeurd (helaas geen echo deze keer) en nu gauw weer aan het werk!
@Momeera, wat een verhaal zeg. En kan het dan ook nog zo zijn dat hij misschien niet de vader is? Of is dat wel zeker? (Of stel ik nu een hele rare vraag, anders sorry) Dacht al dat je het niet ging vragen (op de parkeerplaats) ..daarom deed ik het wel Vond je stoer ook! @Marry, haha je had er echt bij moeten zijn. We hebben het namelijk uitgebreid over onze hormonen i.c.m. de partners en het eten van onze kinderen gehad. @Miranda, jeetje nog steeds zo misselijk? Gebruik je Emesafene of andere medicatie? @Stephanie, ik vind Benjamin ook zo leuk! (maar mijn man niet). Mijn vader heet Bennie dus we hadden voor een jongen eerst RuBEN komt alleen, naar onze mening, te veel voor dus toch een andere jongensnaam gekozen. @Sandra, waar heb jij in godsnaam die 9 kilo verstopt???? Fijn dat je vk ook zegt dat je het moet aangeven wanneer heb je een gesprek met je leidinggevende? Thomas goed geslapen? (En Jasper?) @Hester, gaat best goed met de controles of niet? De eerste zwangerschap had je nu toch al complicaties? Hier echt net wakker *schaam* maar wat een nacht. Alleen maar nachtmerries achter elkaar heb echt super koppijn en een raar gevoel in mijn buik. Tijd voor wat positieve dingen