Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

Bekijk bijlage 120877

speciaal voor odess beetje donker maar heb nog mega veel ruimte over in mijn 8mm staafje :)

2. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!!
    Zo, ik ben er eens even voor gaan zitten, heb twee pagina's openstaan dus 'even' doorlezen en reageren. Pak wel alleen even de pagina's van dit nieuwe draadje, hoop dat jullie dat niet erg vinden...:)

Ik lees iets over badjes, wij hebben een gewoon babybadje. Naomi wilde er na een week al niet meer in, werd helemaal hysterisch als ze het ding alleen al zag (we zijn er nooit achtergekomen hoe dat kwam) dus ze ging al heel snel mee onder de douche. Toen waren we dus blij dat we maar een simpel badje hadden gekocht. Ben benieuwd of ik deze kleine wel in badje kan gaan doen!

Odess, dat trekkende gevoel herken ik, vooral als ik het druk heb gehad! Wat vervelend dat je meisje zo verkouden is, hopelijk is het snel weer over! Naomi heeft trouwens geen last gehad van die prik.
    Die emoties heb ik ook last van, jank om alles en ben heel snel snauwerig, vooral tegen manlief...;)

Sandra, werken wordt dan wel zwaar hè? Vind ik ook hoor! (en ik zit niet eens in een lichamelijk zwaar beroep als de zorg). Gelukkig zie je het positief met je 'nog maar 14 weken' haha! Mooie foto en ehm...dikke kont? Waar dan?!!! :( :(
    Bedankt voor het ijsberenweetje :D Hoop dat je naar Blijdorp kunt maar hier in Nieuwerkerk hoost het van de regen dus daar waarschijnlijk ook. :(

Ivje, wat goed van Luuk dat hij gewoon in zijn bed blijft liggen! Ik verdenk Naomi ervan dat die wel zal gaan spoken als ze over gaat haha!

Hester, gefeliciteerd!!! Wat leuk, een jongen! Als ik jullie zo hoor, ga ik toch weer twijfelen of ik het niet toch wil weten haha. Ik ben zo nieuwsgierig! Die foto's van het handje en voetje zijn echt geweldig zeg! Mooie buikfoto ook!

Felicee, fijn dat er iemand is die wel begrijpt dat het zo niet kan op je werk, nu de rest nog....:( Wat naar van je schoonouders, hopelijk kunnen ze snel naar huis!

3D/4D echo, wij hebben dat bij Naomi niet gedaan en ik denk nu weer niet. Ik vind het wel mooi maar het hoeft van ons niet persé.

Firerose, mooie foto zeg! Ik heb nog geen streep maar die komt vast nog wel. Bij Naomi bleef m'n navel gewoon naar binnen en nu is er ook nog geen teken dat het anders gaat. Veel plezier de komende dagen, ik wil binnenkort ook weer eens een dagje 'bubbelen'.

Miranda, buik ziet er goed uit hoor! Vervelend dat jullie allebei ziek zijn!

Stephanie, joh ik krijg juist opmerkingen dat ik al zo'n grote buik heb, het is nooit goed! Fijn dat alles goed was bij de vk!

Zomaar, wat zielig voor je hond, al die problemen! Balen ook voor jullie dat het zoveel geld kost.

6 Februari kan ik helaas niet, dus de meeting moet ik overslaan.

Zo, en dan ben ik geloof ik wel weer aardig bij.
    Hier gaat het allemaal z'n gangetje, de kleine trappelt er regelmatig behoorlijk op los, ik kan het alleen nog niet aan de buitenkant voelen. Heeft bij Naomi ook lang geduurd, komt vast door de vetlaag die op die buik zit :D.
    Ik heb wel snel last van m'n buik, als ik het druk heb gehad of lang in één houding zit. Vervelend wel want dat herken ik niet van de eerste keer (toen had ik het pas veel later).

Ik ga straks even bij Gamma kijken, behang en verf is in de aanbieding dus even zien of we iets leuks uit kunnen kiezen voor Naomi's kamer en de logeerkamer die na de verbouwing op zolder komen.
    Misschien ook een tip voor anderen die nog spullen moeten kopen: bij Gamma deze week behang 25% korting, verf 20%. Volgende week rolgordijnen ik geloof ook 20%. Toch leuk, scheelt weer wat centen!

3. sandra

sandra Fanatiek lid

@Marry; bedankt voor de tip, zal het aan mijn man doorgeven want wij hebben ook nog behoorlijk wat nodig.
    Leuk dat je de kleine goed voelt trappelen.

@Zomaar; Leuke navelpiercing, ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een zwangerschapspiercing, maar die heb ik er met 8 maanden toch nog uitgehaald, kwam nl. vrij strak te staan en ik was bang dat het niet goed ging. Daarna heb ik mijn piercing nooit meer ingedaan.

Heel veel sterkte met je hond, ja en kosten kunnen aardig oplopen.
    Onze labradors hebben allebei een verzekering en daar betalen we voor hun samen 50 euro per maand voor en ze gaan nooit naar de dierenarts, behalve voor hun jaarlijkse enting, dus tja je weet nooit waar je goed aan doet.

@Hester; Je buikje is echt gegroeid, hier kan je niet meer omheen.

Hier gaan we zo toch naar de dierentuin, gewoon een paraplu mee heb geen zin om de hele middag binnen te zitten. En dat is dan wel een voordeel van een abonnement als we het na een uurtje zat zijn gaan we gewoon weer naar huis

4. Irissimon

@ sandra ik heb al een zwangerschapspiercing in huis. dus word het krap en strak kan ik hem zo omruilen :) ben bang dat ik hem nu te kort knip zoals odess ook al zei

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier ff snel een buikfoto van mij :D 19w&6d
    Zal vanavond alles ff teruglezen..strakkies eerst weer werken, en dan ff naar de winkel...

6. Irissimon

@senna wat heb jij een buik zeg mooiiii hoor. is die van mij nog niks bij hahahaha

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zomaar, speciaal voor mij? Huh vind buiken heel leuk maar die piercing heb je het toch steeds met uhm... iemand anders over :D

Hester, echt gegroeid inderdaad!

Sandra, veel plezier met de plu ;) Tis echt pokkeweer hier!

Senna, beste buik :D

Zo hier de echo gehad! Alles was helemaal goed met ons mannetje! Zo fijn! Hij werd wel helemaal boos, wilde niet stil liggen (wat lastig was) en trappelde zo hard dat die man het in zn apparaat voelde, haha. Hij vroeg al, hoe lang voel je het al? Hij is zo druk :D Was wel echt genieten hoor! Dit mannetje is wel echt een stukje kleiner dan Elise bij dezelfde termijn! Wat wel grappig is, is dat de dingen die toen bij haar kleiner waren, dat bij hem ook zijn. Elises benen waren echt heel lang, zijn benen zijn een paar dagen langer en verder alles volgens de termijn. Elise was 400 gram en deze man 'maar' 340 gram, echt een verschil dus! Grappig om te vergelijken. Ben benieuwd of dit mannetje ook echt kleiner gaat zijn dan zijn zus bij de geboorte, zou op zich niet erg zijn (ze was 8 pond) :D

Wat ik jullie niet wilde onthouden is het verbeten bekkie van ons mannetje op het einde, haha :D

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

En mijn buik nu, het trekkerige gevoel is verklaard - ik heb een spurtje gehad valt het op? :D

9. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Wat fijn Odess, dat alles goed is!
    Wat een gave foto en je buik ziet er goed uit hoor, echt een mooi bolletje! Het kan dan opeens echt snel gaan hè?!

Oh bah, ik wilde zoveel doen vandaag maar heb echt nog niks zinnigs voor elkaar gekregen. Ben gewoon moe en lui en futloos en...hahaha, allemaal mooie smoesjes!

10. Hester

Hester Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Odess!
    Wat gaat het toch lekker hier met ons juni-mama's :D Tot nu toe alleen maar goede 20 weken echo's en mooie buikjes.

11. Irissimon

odess wat een mooi plaatje en al een aardige buik ;) iedereen groeit sneller dan wat ik doe :)

ow dan moet het mendie zijn geweest sorry meende dat jij het was......

hier zondag witte verf gehaald. voor de kamer ivm donkere kleur bruin wat aqua blauw moet worden en scheelde weer een 10tje bij de gamma ;) hahaha

12. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

hmm had gehoopt djayden minder vaak voorkom maar helaas 50 keer in zelfde jaar...

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mooie buik Odess! Dat verklaart een hoop inderdaad!

Wat een lekker bekkie op die echo. Het blijft toch wel heel bijzonder he?

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Heb alles gelezen maar kan niet goed concentreren om te onthouden..
    hier gaat redelijk. hormonen zijn wat op hol en huil dus wat af..
    daarna ook weer aan de kots. Ben je 's mrogen s heerlijk je boterham aan eten kun je 5 minuten later opnieuw beginnen grrr

15. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @firerose: wat een leuke echo foto, schattig koppie !!! Bij ons was het echt niet zo duidelijk
    Heb vandaag veeeeeeeeeeeel teruggelezen, sinds zondag niet meer op zp geweest, fijn dat de echo's allemaal goed zijn en supermooi buiken!

gisteren werkdag van 0830 tot 21.30 omdat ik savonds nog naar de uni ga voor opleiding.. heel moe dus vandaag, voel echt een zware buik.. weliswaar vrije dag, maar moet ivm start bmi:) vandaag suikerdagcurve laten prikken.... tot nu toe helemaal top: nuchter 4,2, na ontbijt 6.0, na lunch 5.4. Nu alleen na avondeten nog... ik race dus tussen school van de kids en ziekenhuis, dochtertje nog even tussendoor naar capoeira... pfffff

@ svb lijst met namen... meeeeuh mijn 2 namen kwamen veeeeel voor.1e keuze (waar mijn dochtertje mee kwam, is eigenlijk superleuke naam zelfs bijna 250x ..... keuze 2 ergens in de 30.. )
    Mijn zoontjes naam komt nu ook best van voor (Dante)... Ik vind het toch wel leuk als de naam niet zoveel voorkomt... en als je allebei op een school werkt heb je al best wel veel (minder leuke) associaties....
    Nou meiden ik lees en leef nog steeds mee,ook al heb ik zo weinig tijd om te reageren!

16. Hester

Hester Niet meer actief

Lan balen dat je je ziek voelt

Meta wat een druk leven heb je: kindjes, werken, studeren en zwanger! :$ Fijn dat je suikers goed zijn

Vanmiddag ben ik weggesneakt van mijn werk, de stad in naar Prenatal. Ik had nog niets gekocht voor ons kindje, maar na de 20 weken echo durf ik het aan! En hoe, heb meteen voor €100,- superschattige kleertjes / pakjes gekocht...:) Kon er niets aan doen.

En nu maar overwerken hier om de gemiste werktijd in te halen ;)

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess fijn dat alles goed was en mooi snuitje hoor:pen mooie buik!

@ sandra hoe was blijdorp beetje redelijk weer gehad??

@ hester kon ik dat maar weg sneaken van me werk:p

@ hier lekker op de fiets door de regen met me plu:pmerk wel dat vermoeiend is hoor.ben nu al moe gewoon en heb het tijdschrift zwanger gehad heerlijk om te lezen gewoon:pheb nu alleen last van me tanden niet normaal soms beetje kloppende pijn.maar gooi dan maar even paracetamol er tegen aan want moet andere tandarts zoeken.deze zit ver weg 2 uur reizen en dat zie ik nu niet zitten:p

18. sandra

sandra Fanatiek lid

@Odess; Super dat alles goed was, en wat een mooie echo foto van je mannetje!!

@Odess en Senna; Wauw mooie buikjes!

@Hester; Heerlijk geshopt, moet ik ook echt snel gaan doen.

@Lan: Beterschap

Blijdorp was geweldig, er was haast niemand dus de vrijwilligers hadden alle tijd om de kids van alles te vertellen.
    De meeste dieren zaten binnen door het slechte weer en dan zijn ze extra goed te zien.
    We hebben de papa ijsbeer gezien en de baby ijsbeer op de tv. En natuurlijk bokito.

En het schattige kleine olifantje:

Bekijk bijlage 120985

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Jammer genoeg ben ik wel door mijn enkel gegaan, de eerste 10 minuten kon ik helemaal niet meer lopen, nu weer een beetje strompelen, hij is behoorlijk dik en blauw:(

En we moesten nog even gek doen:p
    Bekijk bijlage 120986

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Priscilla, zou wel fijn zijn als je je contract eindelijk krijgt. Weer een zorg minder.

@Stephanie, wat een geruststelling dat het hartje nu normaal klopt. Gaan ze er volgende week wel extra naar kijken?

@Marry, echt schandalig hoor…als je nou een goede reden had, maar de verjaardag van je dochter???? :D (Nog gefeliciteerd! Hoe oud is ze geworden?) Kun je wel een andere dag voor de meeting?

@FireRose, oooooh jaloers! Waar gaan jullie naartoe?

@Sandra, bedankt Willem Wever, altijd leuk om dat soort dingen te weten! Wat schattig dat kleine olifantje. Blijven je jongens het leuk vinden naar Blijdorp? (Vast wel of niet?)

@Odess, sneu dat Elise nog zo ziek is..maar gelukkig hoefde je nu niet te kiezen of je de prikjes ging halen. Zooo mooi die 3d echo’s..enne dat wordt een lekker slank ventje dus. Je spurtje is te zien ;)

@Hester, mooie mooie mooie buik(je)!!!! Vind het ook nog steeds zo wonderlijk dat tot nu toe alles zo goed gaat met onze ukkies. Leuk hè shoppen voor je moppie.

@Senna, ook al zo’n lief bol buikje.

@Lan, valt mee toch 50 keer. Balen dat je nog zo misselijk bent!

Ben vanmiddag bij de haptonoom geweest. Was even onwennig en zenuwachtig maar dat ging snel weg. Vind het wel een beetje zweverig maar wel weer heel onwerkelijk en mooi. Ga over twee weken nog een keer. Kijken of het me echt gaat helpen.

Moet volgende dinsdag naar het spreekuur van de arboarts. Ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina