dames ik lees vanaaf of morgen terug, moest net hoesten en de bandenpijn schiet er weer in. dus verga weer van de pijn maar ff vk update. 10minuten geweest. buik gevoeld, hartje geluisterd, bloeddruk alles was goed. beeb bewoog en schopte goed. tja dat wist ik moet nu ff een buikband proberen ivm bandenpijn. dit is strakker dan de boord op de broek. dus gauw 1 besteld en dan zien we wel Ow ja ben 2 kilo aangekomen. nu totaal 4,5 kilo's jeuhhh word dik van de ijsjes hahahahaha volgende keer weer echo 2 maart (kan iemand die bij schrijven?) sluit ik nu af lekker op de bank liggen en maar weer een kruik proberen
@sandra: Leuk dat je hem nog even hebt kunnen zien op de echo. @Hester: En nog een geslaagde keuring, mooi zo. Waarom kreeg je geen echo? Ik krijg bij de gyn altijd een echo. @Felicee: Ze lijken ontzettend op hem dus kan me niet voorstellen dat hij de vader niet is, goed kans dat ze het gaan testen voordat ze hierheen komen. Ik dacht ik luister even stiekem waar ze het over hebben en als ik dan iets gehoord had wat erop wees dan had ik wel wat gezegd hoor. Maar door de wind kon ik jullie niet zo heel goed verstaan hihi. Erg he die nachtmerries? Ik heb beide zwangerschappen er veel last van (gehad). @FireRose: Leuk die ruitjes! Het ziet er op de foto alleen rood uit maar zal in het echt wel anders zijn. En een leuk kleed op die donkere vloer en je vergeet hem zo denk ik. Oh joh Metal? Ik weet niks van Metal dus was er nooit achter gekomen. Jongens wie komt er uit Brabant en kan van te voren met Lan afspreken?? Haha Martine ook nog bij ons revalidatieteam. Gaat goed!! @Felicee: Lekker toch even bijjanken? Ik zat pas vermist te kijken en dat was zon mooi verhaal over een meisje die in Colombia verzorgd was door een jongen en ze wilde hem perse vinden en toen vonden ze hem dus ook. Ik heb tranen met tuiten gejankt, was zon mooi verhaal, gezien toevallig? Wij kijken veel dezelfde programmas dus misschien dit ook. @Dushi: wat leuk een meisje dus!! Stiekemerd komt er even tussendoor met de lijst, maar ik had je wel gezien hoor hihi. Gefeliciteerd. @Felicee: Mijn voorkeur gaat uit naar een verticale groep omdat de kinderen veel van elkaar kunnen leren. Als ik kijk op het kdv waar Ameera zit daar zitten wel meerdere babys zo dat zij ook contact met elkaar hebben en ook meerdere grotere kinderen. Je ziet dat de grotere kinderen de babys gaan vermaken en goed leren hoe ze met ze om kunnen gaan en de babys leren weer veel van de grote kinderen. @Pris: Gewoon bellen. Je krijgt namelijk op je donder als je het niet doet. Het noodnummer is hier speciaal voor dus bellen!! Ik wordt hier verwend met snoepjes (kralenkettingen), kip (stiekjes op een bordje) en drinken (leeg flesje), hihi. En mijn haren zijn ook net gedaan dus ik heb twee haarbanden in en kriskras overal speltjes, heel charmant! Ik ga trouwens toch naar de 9 maandenbeurs waarschijnlijk. Ik dacht dat ik niemand had om mee te gaan en dacht na ja weet je ik ga maar niet. Nu staat mijn zus er met een kraampje dus kan ik met korting een kaartje krijgen en toen hoorde ik dat mijn moeder ook wel wilde gaan, dus dan gaan we samen. Ben wel benieuwd, toen ik zwanger was van Ameera ben ik er geweest en toen vond ik het vreselijk druk en toen kon ik niet goed lopen enzo. Dus het was niet een overdreven succes maar zal dit keer vast leuker worden. Nog meer dames die erheen gaan?
Ik ga met vriendin naar negenmaandenbeurs met de trein.. Moet er alleen nog niet teveel mee bezig zijn want dan durf ik straks niet goed mer maar wij gaan woensdag 16 feb.
Goedenavond dames, Pris: als je twijfelt gewoon bellen! Beter een keer teveel.... Sandra: bofkont, mocht je weer in de echo kamer? Ik had Hester vandaag voor het eerst, ontzettend leuk mens! Ze vertelde idd dat ze sowieso rond 34 nog eens een echo deden omdat ze toch een echokamer hebben en nu 2 vk's gediplomeerd zijn en nog 2 in opleiding. Ze zijn er makkelijk in, zei ze. Nou heel fijn hoor, mij hoor je niet klagen! Trouwens die vrienden van ons wonen een straat voor je, aan de andere kant van het water. Jullie straten zitten hetzelfde uit, vandaar dat ik dacht dat ze ook in jouw straat woonden. Hebben de jongens goed geslapen in hun nieuwe kamer en in nieuw bed? Hester: fijn dat je goed door de APK bent gekomen! Felicee: wat vervelend van die nachtmerries! Het schijnt er soms bij te horen. Hoe is het met je hoofdpijn? Ik heb zelf de voorkeur voor horizontale groepen omdat ik het persoonlijk prettig vind dat mijn baby enigszins rust heeft en niet de hele dag drukke, rondrennende peuters om zich heen heeft. Maar zoals je het hier leest is het erg persoonlijk. Bij ons op het kdv zijn er 3 groepen: van babygroep van 0-1, dreumesgroep van 1-2 en peutergroep van 2 tot 4. Vind ik zelf heel erg ideaal. En hoe vond je het vandaag daar? Ben je wijzer? BB: wat een stress joh! Maar wat goed dat het alsnog toch nog goed is gekomen,meid. Gefeliciteerd met jullie nieuwe stekje! Momeer: klinkt heerlijk al die lekkernijen! En wat goed dat je moeder ook naar de beurs gaat! Ik ga zelf niet, het is echt niets voor mij. Odess: hoe is het met je meisje vandaag? Vanochtend had ik mijn vk controle. Mijn bloeddruk was 102/54. Ik schrok zelf omdat ik dacht dat dit te laat is, maar volgens de vk kun je nooit te lage bloeddruk hebben (ben er niet zo van overtuigd), maar als ik flauw werd dan moest ik maar een dropje nemen. Laat ik dropjes nou verschrikkelijk vies vinden Verder was er 0 kg erbij. Maar dat komt omdat ik flink zie ben geweest en zeker 2 a 3 kg afgevallen was. Dus geluk bij ongeluk! Ik ga zo maar eens de foto's van de beruchte panelen maken en hier plaatsen . Ze zijn verder nog niet opgehangen hoor, maar dan hebben jullie een indruk.
Hoi dames, wat een super leuke foto van jullie!! En fijn dat het zo gezellig was!! De volgende keer zou ik ook wel graag mee willen en ik kom uit Limburg dus misschien kan ik op weg lan oppikken? Of we spreken in Brabant af? Maar goed het moet hier bij mij dan nog wel eerst allemaal goed blijven gaan. Ik ben zo onzeker geworden door de mk. Ik voel mijn Boobs al drie dagen niet meer dus ik heb alweer het gevoel dat het over is. Ik zit de hele tijd te kijken of ik nog geen bloed verlies. Wordt gek van mezelf. Heb dit de 1e en 2e keer niet zo gehad. Pffff wilde dat ik weer zo ver was als jullie. @firerose mooi behang!! En wat een mooie buiken!!! Echt super hoor! @momeera, dat is een heftig verhaal. Maar wel mooi dat je man straks zijn kinderen 'terug' heeft. Dat gaat vast goed komen toch? Jeetje, de rest ben ik vergeten, sorry!
Onze eerste voorkeur was ook een verticale groep. Dacht goed om meteen te wennen aan peuters en aan de drukte. Maar na vanmiddag gaan we toch voor de babygroep. De dagen dat de baby thuis is of bij oma dat is zijn of haar zus ook mee dus drukte zal hij wel krijgen. Vind het wel een prettig idee dat de andere twee dagen de baby wat meer rust krijgt. Was namelijk een stuk rustiger op de babygroep en voelde beter aan. Bedankt voor jullie reacties! @Priscilla, heb je de vk nog gebeld? @Babybergen, wat super zeg!! Gefeliciteerd en succes met klussen. @Zomaar, sterkte met je bandenpijn..hoop dat de buikband werkt voor je. @Momeera, spannende tijden voor jullie dus. Haha dacht al dat je ons niet hoorde want ik zei nog tegen Meta volgens mij is dat Momeera . Nee Vermist niet gezien (kijk het eigenlijk ook nooit, meer omdat ik er niet aan denk). Haha schattig, is je dochter zo crea? Ik ga ook met twee vriendinnen naar de 9 maanden beurs. @Kiwi, hoofdpijn is foetsie. Jij weer hard gewerkt vandaag? Mijn bloeddruk was de laatste keer ook 110/55. Volgens de vk normaal dat hij zo laag is rond de periode. Straks moet hij juist weer omhoog gaan. Hier ook geen dropliefhebber kom zo kijken voor de panelen hoor, ben zo benieuwd! @Supermom, leuk leuk dat je ook meegaat de volgende keer! (we gaan even van het positieve uit) al zal dat vast moeilijk zijn. Hoe is het gegaan van het weekend met klussen? Kijken jullie ook ANTM? Vanavond de finale
Supermom: meid, wat verschrikkelijk je onzekerheid maar oh zo begrijpelijk! Wat je boobs betreft, de eerste maande sloeg ik constant zachtjes tegen de zijkanten om te kijken of ze nog wel gevoelig waren. Ik voelde ze ook wel soms helemaal niet! Ik wilde typen dat je er vertrouwen in moet proberen te houden, maar ik kan me zo goed voorstellen dat het nu zo moeilijk is na de dreun van de vorige keer. Je zei laatst dat het goed voelt deze keer, probeer je daaraan vast te houden, meid. Knuf.
druk ik op enter val me kabel uit de mini laptop gfrr @ supermom knuf voor jou en ik duim dat deze kruimel blijf zitten. @ kiwi mooi dat alles goed was @ hier vk gebeld en die zei goed dat je belt en die zei dat ik me eigen goed uit moest zieken en als echt niet gaat moet ik terug bellen en moet morgen weer op controle maar ik denk dat ik zo weer aan de telefoon zit want ik verga van de pijn en zo maar eens een paracetamol innemen en dan de douche even in duiken en lekker onder me deken met de laptop op de bank
Hey Daar ben ik ook weer even, zal morgen ff alles teruglezen en ff op iedereen reageren! Vandaag een druk dagje gehad...pfff, er liep hier natuurlijk 5 man rond voor de CV aanleggen enz. (oh nou is het overal lekker warm, i.p.v. alleen de huiskamer! )Daarnaast moest ik nog 2 keer werken vandaag En zopas om 18:45 naar de vk geweest voor controle, en alles was goed, bloeddruk, en weer ff het hartje gehoord! Blijft zo leuk hihi Mijn bm zit nou net boven mijn navel, en de kleine is steeds erg druk en mijn buik beweegt er helemaal door, is wel grappig om te zien Zal zo ff douchen en dan maar te bed, moet morgen weer werken en dan om half 11 naar de fysio, al denk ik de laatste keer, want ik heb de afgelopen week geen last meer gehad van mijn bekken, dus dat zal ik morgen ff met haar bespreken
Beterschap, priscilla! Hier is de foto van 1 paneel. Het zijn er dus straks 3 op een rij (naast elkaar) op de muur.
Ja, ik vond het ook wel jammer, maar durfde niet om eentje te vragen. Heb er al 8 of 9 gehad, maar vind het zo leuk om te kijken Ook heeft hij niet gevraagd of ik hem voel bewegen, hij heeft mijn buik niet eens gezien! En ook is er niet naar het hartje geluisterd... Hij had echt haast volgens mij. Alleen bloeddruk gemeten en klaar was het. Het is dat ik het ventje zo goed voel bewegen, anders had ik zeker gevraagd om een teken van leven Over bewegen gesproken: ik weet nu ook dat de baby inmiddels kan horen: mijn zoon was vanavond erg moe en ik werd een beetje streng en daar kan hij slecht tegen, dus hij drukte zich tegen me aan en begon HEEL hard te huilen.... nou, de baby schrok zich een hoedje van dat gebrul van zijn broer en sprong mijn hele buik door Ik vond het wel vermakelijk. @ Supermom: de kans dat het goed gaat, is groter dan de kans dat het weer mis gaat. Maar ik begrijp je onzekerheid heel erg goed. @ Felicee: wel fijn dat je kon kiezen uit beide groepen op het KDV en dat je nu een keuze gemaakt hebt. Klinkt ook logisch wat je zegt over de rust op de groep. @ BB: Succes met laminaat! @ Kiwi: Wel een beetje onzin van de VK dat je bloeddruk nooit te laag kan zijn.. Maar gelukkig heb je er geen last van en zal het wel de beroemde mid-pregnancy-dip zijn en trekt het gauw weer een beetje omhoog. Laat die foto's van de panelen maar komen!
Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (Weet het wel maar kan niet zeggen) 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (meisje) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 8 Meisjes: 7 Afspraak: 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 17 feb. MendieC - Terug meten kleine hersentjes (echo) 22 feb. Bloesem controle vk 23 feb. priscilla1987 controle vk + groeiecho 24 feb. Sandra controle vk 28 feb. Marry - controle vk 28 feb. Senna04 - Controle VK 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 7 maart Hester - controle gyn 10 maart Dushi81-controle vk 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem Ivje en ??? Wie wil? priscilla1987 ??
Vanmiddag weer ff spannend geweest. Een uur lang harde buiken om de 4-5 minuten. Bij de vk geweest en toen zwakte het af. Het heeft geen ontsluiting gegeven en de baby maakt het goed. Heb nu alleen veel spierpijn in mijn buik. Moet het erg rustig aan gaan doen en zodra er weer harde buiken optreden meteen bellen. Dan moet ik waarschijnlijk naar de gynacoloog.
Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (Weet het wel maar kan niet zeggen) 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (meisje) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 8 Meisjes: 7 Afspraak: 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 17 feb. MendieC - Terug meten kleine hersentjes (echo) 22 feb. Bloesem controle vk 23 feb. priscilla1987 controle vk + groeiecho 24 feb. Sandra controle vk 28 feb. Marry - controle vk 28 feb. Senna04 - Controle VK 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 7 maart Hester - controle gyn 10 maart Dushi81-controle vk 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem priscilla1987 en Ivje
@ kiwi mooie panelen hoor @ hester ik had dat ook met me gyn leek toen ook of die haast had @ senna mooi dat het overal nu warm is en mooi dat alles goed was bij de vk @ ivje leuk wij buddiespff dat was wel schrikken dan van je harde buiken om de zoveel minuten en goed dat je aan de bel getrokken heb hoor dat had ik toen ook gedaan. @ hier de kleine man heb me een schop gegeven dat me buik heen en weer bewoog en heb net maar paracetamol in genomen en de pijn zak maar ga morgen wel even bellen om gerust te laten stellen. en een collega van me vriend en ik willen wat leuks doen voor me vriend nu willen we gaan bowlen en eten samenen ik ben hilarische met bowlen met twee handen en dan rollen maar als je dat zie dan lig je in een deuk 2 jaar terug ook gedaan en toen floten er mannen omdat me kontje naar achter ging haha me vriend gelijk boos dus dat beloof nog wat
Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (Weet het wel maar kan niet zeggen) 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (meisje) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 8 Meisjes: 7 Afspraak: 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 17 feb. MendieC - Terug meten kleine hersentjes (echo) 21 feb. Judith1982 - controle vk 22 feb. Bloesem controle vk 23 feb. priscilla1987 controle vk + groeiecho 24 feb. Sandra controle vk 28 feb. Marry - controle vk 28 feb. Senna04 - Controle VK 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 7 maart Hester - controle gyn 10 maart Dushi81-controle vk 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem priscilla1987 en Ivje controleafspraak toegevoegd.
Ha meiden! Alles bijgelezen in etappes, maar zo druk verder vandaag dat ik geen tijd heb gevonden om te reageren... ga nu mn bed in, morgenochtend nadat ik de kids naar school heb gebracht werk ik even thuis, ms kan ik dan nog even tijd maken om te reageren! Trusten allemaal, tot morgen!
Hoi allemaal. Een berichtje vanaf mijn werk, ik ben echt gesloopt, hopelijk kan ik een beetje slapen in het bedje hier. Morgen ga ik echt aangeven dat ik aangepast werk wil doen. Want dit gaat jammergenoeg niet meer werken. Vind het wel vervelend hoor, had het liefst gewoon mijn werk gedaan tot 34 weken @Lan: Ik had graag een keertje bij je langs gekomen voor een nieuwe meeting, maar wij wonen niet echt vlak bij elkaar. @Priscilla: Goed dat je hebt gebeld en lekker rustig aan doen hoor. @Baby Bergen: Gefeliciteerd met je huisje, wat zal je opgelucht zijn zeg. @Momeera: Wat leuk dat je toch naar de 9 maandenbeurs gaat, wij (mijn moeder en zusje en ik) gaan op donderdag. @Kiwi: Ja ik zat weer in het echokamertje, gewoon toeval denk ik, maar wel erg leuk dat ik mijn mannetje weer eens zag. Nu moet ik weer wachten tot donderdag voordat ik weer kan spieken Wat leuk dat jij Hester hebt gehad, ik heb haar gewoon nog nooit gehad, terwijl dit al mijn derde zwangerschap is daar, gek he? Dan wonen jouw vrienden wel heel dicht bij ons, wat een toeval zeg. Vind je paneel echt supermooi ben erg benieuwd naar het resultaat aan de muur. @Fire Rose: Ik herken je onzekerheid, ik heb trouwens alleen heel aan het begin pijn in mijn borsten gehad. Het gaat deze keer helemaal goedkomen met je zwangerschap! @Felicee: Fijn dat je een goede keuze hebt kunnen maken, ik denk dat ik persoonlijk ook voor een babygroep zou kiezen. @Senna: Fijn dat alles goed was bij de VK. En ook nog een heerlijk warm huis. @Ivje: Jeetje dat is schrikken zeg, doe inderdaad maar rustig aan.