@ odess.. heb rugklachten, harde buiken, bandenpijn sinds vorige week donderdag, en moeeeeeeee... maar met werk is het nu redelijk uit te houden met de moeheid maar de rest word minder. des te meer ik doe des te erger het word maja zie net dat deze arbo arts een gewone huisarts is. maar goed dan nog heb een hekel aan huisartsen en tandartsen. en hij kan de vk desnoods bellen dat ik van haar uren mindering heb das dan voordeel.....
@ odess heerlijk een thuis zijn dag geniet er van. en veel bel plezier doe ik morgen vroeg ook ff na de arts hihi
Wat is het rustig geweest vandaag zeg! Zomaar, denk niet dat het veel voorstelt hoor.. Gewoon eerlijk vertellen wat er met je aan de hand is. Je liegt niet, dus je hebt niets te vrezen. Lan, hoeveel doopnamen willen jullie dan? Want het klinkt erg veel, en alle opa's en oma's, tantes etc. Nu ben ik niet gedoopt en mijn vriend ook niet, dus ben er niet zo in thuis. Fijn dat alles goed was bij de vk. Felicee, veel plezier bij zwanger en fit. Ik heb me ook opgegeven, ben erg benieuwd! Ben ook net bij de VK geweest. Alles was goed, lage bloeddruk, maar dat was niet zo erg. Verder weer heerlijk naar het hartje geluisterd. Ga nu snel eten!
Heb alles bijgelezen, niet zoveel puf om te reageren, hele dag al vage koppijn, wordt nu wat heftiger. Dochtertje is ziek aan het worden, voel me ook niet zo... geen verhoging nog, lig onder dekbedje op de bank, zo maar even aflevering Flikken Maastricht kijken op UG en dan lekker vroeg onder de wol... morgen hopelijk beter dus wat actiever! Tot morgen...
Dank je wel dames voor jullie super lieve reacties! Het heeft mij wel weer een beetje tot rust gebracht. Ik kan toch niet anders dan afwachten dus ik ga proberen me zo veel mogelijk op leuke dingen te richten en vooral op mijn nieuwe huis! @odess ik hoop ook heel erg dat het ongegrond is. Fijn dat je een verwijzing hebt en dat het beter gaat. @ ivje jeetje dat is schrikken. Lekker rustig aan doen hoor. @ zomaar ik ben ook naar Arbo gemoeten toen ik bekken pijn had bij mijn zoon. Stelde echt niet veel voor, dus geen zorgen. @Felicee, mijn zoon zit ook in een baby groep en bevalt super. Hij is 1 keer met de peuters mee geweest omdat hij al kon rennen enzo en de rest nog niet, maar dat was voor hem geen succes. De peuters waren nog een beetje te ruw voor hem (gebroken voet). Met zijn voet is trouwens alles weer goed gelukkig. @Mendie ben jaloers!!! Wil ook naar Aruba!!! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. . . Fijne avond nog! X
jij ook al hoofdpijn hier ook al 3 dagen vaag. zo wel dan niet vanmorgen met opstaan rest van dag niks zal wel aan het weer liggen... beterschap met je dochtertje
Als het een meisje is drie omda tik niet weet of na deze er nog 1 komt en wil heel graag mijn oma ook vermelden en bij een jongen worden het er twee mijn overleden opa en mijn man's overleden opa. Maar om geen argwaan te wekken want het word hebben we dus van iedere opa en oma de doopnamen gevraagdv
Zo ben bezig geweest voor geboortekaartje de tekst verzinnen en moet zeggen si wel leuk geworden.. heb ook geprobeerd om djayden op de kaart te betrekken en denk dat wel oke is nu nog vragen wat manlief ervan vind
@ mendie ik ben jaloers!! @ Sstephanie1 gefeliciteerd met je vader @ odess fijn dat met kleine meid beter gaat @ felicee het was zeker heerlijk weermag elke dag zo zijn @ ivje rustig aan he meid!! @ lan mooi dat alles goed was @ doopnamen nog niet uit denk dat we richting de kant van me overleden schoonouders gaan @ zomaar dan ben ik niet de enige met bowlenhier gaat inmiddels wat beter op hoesten na dan maar ja komt wel goed denk ik en hier ook verslaafd aan van alles @ odess ohh lekker een thuis dag geniet ervan met je kleine meid @ zomaar gewoon vertellen hoor wat er aan de hand is dan komt het allemaal wel goed je zit niet voor niks thuis he @ Sstephanie1 mooi dat alles goed was!! @ hier lekker op de bank vissticks opnu wachten op me vriend en morgen kan ik wat langer blijven liggen want me client is wat later thuis
Judith, je had het gisteren maar druk met dokterbezoeken? Hoe is het met Evy nu? En met de kat? Hester, Stephanie, Zomaar en Sandra, fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd! Felicee, hmm klinkt als een vervelende nacht! (van zondag op maandag!) Haha, dat klinkt gezellig, lekker over hormonen en mannen klag...eh...praten. Vind het jammer dat ik er niet bij was, volgende keer beter! Firerose, behang ziet er leuk uit!!! Babybergen, gefeliciteerd met jullie huis! Lan, als ik uit Brabant kwam, zou ik best van te voren met je af willen spreken maar helaas helemaal uit de richting! Leuk dat jullie uit de namen en het kaartje zijn! Momeera, die aflevering van Vermist heb ik ook gezien! Prachtig verhaal vond ik het. Ik ga niet naar de negen-maandenbeurs, ik heb volgende week geen tijd en ik ben al naar de jonge-gezinnenbeurs geweest. Ik vind het wel genoeg zo. Haha, jouw dochter verwend je ook met zelfgemaakt eten? Naomi heeft een keukentje en ze komt me de hele dag 'eten' en 'drinken' brengen. Kiwi, fijn dat alles goed was bij de vk. Volgens mij kun je echt wel naar worden van een lage bloeddruk maar het fijne weet ik er niet van. Hmmm, ik zou wel dropjes lusten hoor! Helaas, mijn bloeddruk is juist weer snel te hoog. Senna, heerlijk dat het nu overal warm is in jullie huis! Fijn dat alles goed was bij de vk! Supermom, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt maar wel begrijpelijk hoor! Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan. Hester, ah arme kleintjes! De één huilen, de ander koprollend van de schrik. Ach ja, zo leren ze elkaar alvast een beetje kennen! Kiwi, de panelen zien er leuk uit! Nu nog ophangen............. Ivje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van harde buiken! Mendie, ik zat net te denken 'hoe zou ze het hebben op Aruba' en nu een berichtje van jou! Oh lekker is dat, zo'n 'ruimteinnemer'! Klinkt heerlijk daar, behalve het vocht in je enkels en voeten. Geniet er lekker van!! Ai Odess, nog steeds zulke brakke nachten. Succes meid! Zomaar, succes bij de arboarts, het komt vast goed! Meta, sterkte met de hoofdpijn meid, hopelijk is het snel over! Hier gaat alles lekker, alleen een paar dagen echt te laat naar bed gegaan en dat voel ik nu. Moe en last van m'n banden (dat laatste komt niet door het late naar bed gaan maar toch). Vanavond dus maar eens vroeg! Nu snel Glee verder kijken, fijne avond nog!
Goedemorgen allemaal!! Hier weer een druk dagje, maar vanavond heb ik gelukkig niets. Strakjes even met de honden wandelen, als dat nog lukt want ik ben net van de trap gevallen, ik weet niet wat ik gedaan heb maar ineens gleed ik onderuit best wel hard op mijn stuitje au! Vanmiddag naar de ballenbak, gezellig samen met een vriendin en de kids natuurlijk.
@Lan, leuk dat de doopnamen ook bekend zijn. Hebben jullie niemand verteld wat het is? @Sandra, goed dat je hebt aangegeven en dat het bespreekbaar is. Weer een opluchting of niet? @Zomaar, zou me ook niet zo druk maken om het gesprek. Je kunt gewoon vertellen hoe het nu gaat. Uiteraard is een arboarts er ook in het belang van de werkgever. Zij moeten er ook voor zorgen dat werknemers zo min mogelijk ziek zijn en aan het werk blijven, maar alleen als dit ook reëel is. En als jij terecht thuis zit dan is het toch geen probleem. Nachtmerries heb ik weinig hoor..schijnt wel vaker voor te komen als je zwanger bent. @Odess, hoop dat je snel terecht kunt bij de kinderarts. Geniet van je thuisdag vandaag. Pedicure werd tijd haha en tja sportief..pfff wat een verschil qua conditie als je niet zwanger bent @Meta, klinkt goed. Dacht zondag nog..die bruist vast welke dag van de energie. Sterke, ook met je dochter. @Supermom, ah ja dat verhaal van zijn gebroken voetje. Wat super dat dat weer goed gaat. Vanaf welke leeftijd gaat ze bij jullie dan naar de peutergroep. Hier bij 1,5 jaar mits hij of zij kan lopen. Zijn jullie klaar met klussen? Aaah zo schattig, onze dochter staat voor de tv mee te zingen en dansen met Mama Se van K3 Vandaag maar eens opzoek naar positiezwemkleding. Iemand nog tips?
Bekijk bijlage 128387 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje) 29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (Weet het wel maar kan niet zeggen) 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (meisje) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Jongens: 8 Meisjes: 7 Afspraak: 08 feb. SStephanie1- Controle VK 08 feb. Bloesem - 20 weken echo 10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn 10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn) 14 feb. Ivje79 - controle vk 16 feb. Odess - vk 17 feb. MendieC - Terug meten kleine hersentjes (echo) 21 feb. Judith1982 - controle vk 22 feb. Bloesem controle vk 23 feb. priscilla1987 controle vk + groeiecho 24 feb. Sandra controle vk 28 feb. Marry - controle vk 28 feb. Senna04 - Controle VK 04 maart SStephanie1 - Pretecho! 7 maart Hester - controle gyn 10 maart Dushi81-controle vk 18 maart Felicee - 3/4D Pretecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sstephanie1 en Bloesem priscilla1987 en Ivje
Bloesem veel succes en kijkplezer bij de 20 weken echo!! Stephanie veel plezier bij de VK, lekker naar het hartje luisteren. @Felicee: Vind het inderdaad een opluchting dat ik het heb aangegeven. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen. En positie zwemkleding heb ik besteld bij de wehkamp.
@ Marry wat lief dat je het vraagt! Poes heeft een verstuikt pootje en moet of crashdieet. Ze is veel te dik en blijft maar aankomen. Nu dus binnenblijven en op dieetvoeding. Verder een prikje tegen de pijn. Evy moest naar de anestesist om te kijken of ze fit genoeg is voor de operatie. Nou wat een rotziekenhuis. Ten eerste geen parkeerplek. Daarna laten ze je wachten 40 minuten in een kamertje waar niets voor kinderen is, terwijl een wachtkamer wel op kinderen berekend is. Vervolgens hebben ze geen kinderweegschaal. Lijkt me toch redelijk essentieel met narcose en pijnstilling. En hij had ook nog comentaar dat ik Evy met mijn portemonee liet spelen om de tijd te doden. :x De operatie is op een andere lokatie, dus ik hoop niet dat deze vent mijn eefje onder narcose moet brengen. En ik mag ook niet mee de ok in, want dat raden ze af voor zwangere vrouwen. snik. Verder alles wel ok hoor Eef wordt wakker, had vannacht gespuugd, dus ga naar d'r toe.
owja en goedemorgen net uit bed de arts gebeld. en moet vrijdag om 8:10 er zijn.... kijk ik ook nog zeker heerlijk moe uit mijn doppen direct mail na de drukkerij gestuurd of ik tussen half 9 en 9uur de kaartjes map kan halen anders rond de middag speciaal daarvoor rijden verder weer eens heerlijk geslapen af en toe beetje wakker door beeb maar dat vind ik leuk zo laatste dagje vrij, morgenvroeg werken. vrijdag vrij en zaterdag morgen ffies. weekend. en dan wil ik me eigen rooster werken das nog maar 1 week gelukt grrrr