Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Jeetje wat duurt het lang voor Elise zeg. Arm meisje en arme papa en mama. Mannen kunnen niet zoveel hebben als vrouwen volgens mij :). Sterkte!

Hier gaat papa idd mee naar de ok tot dat ze slaapt en dan moet je natuurlijk weer weg.

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sandra oei doe je voorzichtig aan dan weet hoe het voel om van de trap te donderen

@ felicee ahhhh dat is leuk om te zien he:D

@ judith jeetje hoop niet dat jullie die man ooit nog eens zien:$

@ zomaar lekker kort rooster dus!!

@ momeera rammen op enter:D

@ Sstephanie oh bloemen hier geen bloemen in huis want me pup race er mee vandoor dan:D

@sannie welkom:D en gefeliciteerd

@ meta beterschap met je meissie

@ odess pff hoop dat je vannacht beter slaap en beterschap met je meissie en hoop dat ze toch wel snel opknap anders blijf je aan de gang he!!

@ supermom klusze in je huisje

@ hier nou wat een gedoe om niks!!belde me werk terug ja zeg ze ik heb klacht over een client voor je ik zo o wat dan ja mevr .... zeg dat je te veel klaag over je zwangerschap omdat je best veel last heb ik zo pardon:$als ik harde buik krijg ga ik zitten of als ik gewoon te veel last heb.ja zeg ze hou het voortaan even voor je ik heb pisnijdig die hoorn erop gegooid en zal haar morgen maar eens op aan spreken van als het je niet aanstaat neem je maar een ander.ben net thuis heb snel wat eten in huis gehaald want ik ga hutspot maken:Dmet gehaktballetje en een lekker kruidje er door heen:Dnu nog ff thuis snel wat opruimen want is een bende hier kom thuis heel huis overhoop door de pup:phij stond op de tafel al een blaf concert te geven;)

3. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ik werk ook maar 15uur meer. in 3 halve dagen. mja hopen dat arbo ook akkoord gaat hiermee...

sodeju wat een onzin shit ja.... logisch dat je gaat zitten. doe ik zelf ook op werk. na halfuur begin ik ook al en zit ik ook pfff....
    en je gaat toch zitten en je klagt toch niet? en idd laat ze een ander zoeken hahaha. niet wakker van gaan liggen. doen wat jezelf goed toe lijkt ;)

ow wat een onwijs lieve pup zeg. wat voor hond is het?

4. Irissimon

@ supermom klusse in je huuske ;)

@ hier buikband net binnen. direct nog 2 besteld. zit idd lekker strak. en hopen dat het ook helpt. met 1 kom ik de week niet door...

sjow de witlof schotel staan in de oven jammie

@ pris hutspot zo lekker maar sinds ik zwanger ben bahhhhhhh. word al misselijk als ik het klaar maak... hahaha

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    WElkom Sannie

ik heb de rest wel gelezen maar ben nog teveel afwezig.
    HEb vanmorgen gesprek gehad bij mijn therapeut. Had het er ook over gehad dat ik baalde van feit da tik niet durfde te koimen naar de meeting van forum en stelde ook voor om inderdaad eerst eens met iemand af te spreken zodat ik tenminste 1 persoon kende :) dus jullie hadden het helemaal goed.

Word ook aangemeld voor cognitieve gedrags cursus ofzoiets.. maar pas naar de bevalling.

Verder dus veel afwezig en beizg met mezelf..

6. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ zomaar nee zeker niet ik heb 2 jack russels:D
    en me werk ken de groeten krijgen ik doe me werk dusja kreeg net al urenstaten die ze missen nou heb ze opgestuurd dus daaaag mee hun whaha en hutspot weet niet of ik het nog o zo lekker vind zal het zo uitvinden haha

@

7. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Sannie: Welkom, wat leuk dat je je

@Odess: jeej jullie hebben het nu wel erg zwaar zeg

@Stephanie: Goh jij doet ook al zoveel, ik voel me zo’n luie donder bij jullie allemaal.

@Supermom: Klus ze en maak er iets moois van!

@Priscilla: Wat flauw zeg dat ze daarom klagen.Mw is zeker zelf nooit zwanger geweest? Ik zou je er niet te boos om maken hoor, lekker laten kletsen die mensen.

@Lan: Belangrijke stappen goed hoor!!

Vandaag weer wat opgeruimd in Ameera’s kamer to be en Ameera’s kamer wordt dan babykamer. En ik heb de kleertjes gesorteerd en de meisjesdingen er tussenuit gehaald. Daarna nog even met mijn moeder en mijn dochter naar het winkelcentrum geweest en daar hebben we wat dingen nog gekocht voor zowel dochter als baby. Dus best wel een productieve dag alhoewel niet zo productief als de productieve dagen van Zomaar bijvoorbeeld hahaha.

Hoe is het met jullie allemaal? Hoe gaat het met Kiwi en Felicee en BB enzo?

8. Hester

Hester Niet meer actief

Lan goed hoor dat je er zo aan werkt, lijkt me heel lastig.

Pris: is je hutspot lekker?

Odess: balen zeg, dan voel je je zo gesloopt! Hopen dat het vannacht beter zal gaan

Judith: onze zoon kreeg zijn buisjes operatie toen hij 9 maanden was, het is allemaal goed gegaan en was best wel snel klaar.

Ik werd vandaag gebeld op mijn werk door de makelaar dat er morgenochtend mensen komen kijken naar ons huis. Ik was werkelijk vergeten dat het te koop staat! :$ We hebben al 8 kijkers gehad, allemaal heel orienterend, de laatste keer was in september. En eigenlijk willen we hier niet eens perse weg...

We hebben nog een huis (erfenis) en dat is hier niet heel ver vandaag (5 km). Het is een prachtig huis en staat nu helemaal leeg, dus daar kunnen we zo in gaan wonen.
    Maar ja, ook deze bezichtiging zal wel niet veel opleveren: mensen kijken wel, vinden alles mooi, maar kopen niets omdat ze eerst hun eigen huis nog moeten verkopen ;)

Hoe dan ook, vanavond maar even alles netjes maken als mijn zoontje slaapt.

9. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @hester haha dementie:pnu nog snel alles op orde maken ik heb de aardappelen nu opstaan omdat mijn bullenbakje rotzooi maak in huis en een leuk blafkoor geef:D

nu ik terug denk aan de hutspot heb toen rauwe er door heen gestampt olie dom natuurlijk;)

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

@Momeera: Ik wil wel zwangerschapszwemmen gaan doen, maar ik heb elke keer wat op donderdagavond, dus het komt er maar niet van;) Anders bel je toch gewoon even het zwembad op, en vraag je of het kan zonder diploma.

@Judith: Spannend hoor voor je meisje, bij Jasper is het ook gebeurd toen hij anderhalf was en hij is er zo van opgeknapt.

@Stephanie: Werkse vanavond!

@Sannie: Welkom!! En succes met de 20 wekenecho.

@Meta: Beterschap.

@Odess: Oei dat gaat je opbreken zoveel van zulke nachten, kunnen jij en je man elkaar niet gaan afwisselen. Dus jij de ene nacht en je man de volgende. Zo heb je in elk geval om de nacht een nacht dat je door kan slapen.

@Supermom: Veel plezier met klussen.

@Priscilla: Logisch dat je gaat zitten als je harde buiken krijgt, raar dat die mevrouw daar over gaat klagen.

@Lan: Wat grappig dat de therapeut hetzelfde zei, heb je al iemand om een keer mee af te spreken?

Hier vandaag met een vriendin en haar kids en mijn kids naar de ballenbak geweest was heel erg gezellig. Onze kids zijn precies even oud. We zijn twee keer tegelijk zwanger geweest zo ontzettend leuk. En de kids kunnen het ook supergoed met elkaar vinden.

Gelijk afgesproken om zaterdag te gaan high teaen. Jammie:p

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @ sandra: Supermom heeft al aangeboden mij eventueel om te halen als er een andere meeting is :)

12. Irissimon

@ pris je bent goed bezig hahaha

@ momeera, mja hou van netjes. en elke dag moet de stofzuiger en dweil er door ivm de hond. 1x in de week alles goed poetsen hele huis. vriendlief mag nu mooi helpen

@ hester. zo jij hebt het druk vanaaf dus... nou ja hopen dat er wat uitkomt anders bord eruit?

@ sandra je hebt een leuke dag gehad en nu nog aan de high tea zaterdag have fun

@ hier net samen met de hond gelopen en ja hoor de banden pijn kiegelt er weer flink in. dus vergaan weer van de pijn :(:( en paracetamol helpt niks dus neem ik ook niet... grrrrr zucht

ga maar ff bankliggen douche hielp ook geen meter.

13. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tankini gevonden bij Prenatal..toch net iets charmanter dan een badpak :D

@Judith, wat een gedoe zeg..en waar bemoeit zo’n vent zich mee. Alsof je zelf niet bepaald waar je je mee laat spelen.

@Supermom, balen dat het niet echt op wil schieten in huis. Kunnen jullie later over dan of moet het dit weekend?

@Momeera, lekker dat je het zo hebt kunnen regelen met de uren. Hier nu twee weken wezen zwangerschapszwemmen. Eerste kwartier is baantjes zwemmen (in eigen tempo, desnoods met zo’n spagettiding zodat je beter blijft drijven), daarna een kwartier oefeningen en daarna nog een kwartier ontspannen. Echt zwemmen, tja..ga er vanuit dat je niet meteen verzuipt toch? Moet vast lukken! Is de Kwakel weer open dan?

@Sannie, leuk nog meer zielen! Nog gefeliciteerd en alvast veel succes en plezier met de 20 weken echo.

@Meta, beterschap samen!

@Odess, slopend zeg..voor Elise en voor jullie! Duim zo hard dat ik eelt op mijn vingers krijg ;)

@Priscilla, wat willen ze dan? Dat je gaat zitten zonder iets te zeggen? Wat doe je precies voor een werk?

@Lan, is het belangrijkste nu…fijn dat het gesprek je goed heeft gedaan. Veel succes!

@Hester, blijven jullie liever wonen in de huidige woning? Succes morgen!

14. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    #1474 priscilla1987, 9 feb 2011
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
    @ sandra ja idd vond ik nou ook nou ze klagen maar een eindje weg morgen ga ik express op slakkentempo werken;)

@ zomaar ik heb dat ook als ik gelopen heb en soms als ik rustig zit en idd douche helpt niks ik goed bezig ik ben actief vandaag heb er zin in:D

@ felicee ik werk in het huishouden en doe boodschappen etc en verantwoordelijk voor de client als er wat gebeurd en sssst niet zeggen als ze het niet zien ga ik stiekem zitten:Dachja ben het gewend van die oudjes gister ook ja me hulp ga meer zitten dan werken;)dus die wil overstappen nou dacht rot maar op:D

@ hier zometeen gtst kijken en voetbal apollo 13 kom ook op tv maar daar kijk ik niet alleen naar.vind ik stiekem eng zo en nu ga ik maar eens even lopen mee die dikzakken:Dwant ze liggen hier en denken hup opstaan met je luie kont en lopen met die handel het is tijd:D

@

15. Irissimon

@ pris je bent een toppertjeeeeeeeeeeeeeeee whoehoe

16. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesem, hoe was de 20 weken echo?

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo deel 1 van onze tactiek is weer in werking gezet, na het badje ligt meisje nu in bed. Duimerdeduimduim! Dank jullie wel voor all lieve reacties, hoop dat het snel weer weg is en dat ze geen last krijgt van de BMR prik want die kan ook elk moment gaan werken. Voor mezelf kan ik er niet heel veel moeite mee hebben, tis niet anders maar ik vind het zo sneu voor onze mop. Afwisselen doen we al maar we kunnen beiden echt niet door het gehuil heen slapen :/

Pris, gewoon laten gaan meid! Lekker je waardigheid bewaren en meer dan je best kan je niet doen!!

Hester, haha vergeten dat je huis te koop staat :D Hopelijk levert het wel iets op :)

Sandra, hoe voelt je stuitje?

Mom, lekker geshopt? Tsja bij jullie heb je echt de wereld aan leuke winkels! Wij moeten naar Ikea wat dingen halen maar die is hier niet dicht in de buurt, dus soms zou ik best in een grote stad willen wonen :D

Ow nee, de zak M&M's staat ineens open naast me :D

18. Irissimon

@ odess hier zo chippies :):)

19. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Wat een klus om bij te lezen als je bijna een week niet gekeken hebt. Ik las dat de meeting geslaagd was, leuk om te horen. En dat we een zorgteam opzetten haha, ik kan er ook bij heb sph diploma en 7 jaar in de kinderpsychiatrie gewerkt als sociotherapeut.

20-weken echo: kleintje lag nog steeds diep met placenta en vetlaagje van mij ervoor. Dus na 10 sec zei echoscopiste al dat dit een erg lastige echo ging worden. Uiteindelijk heeft ze wel met veel deduld veel kunnen zien, maar nog niet alles dus over 2 wkn krijg ik deel 2 van de echo. En jammergenoeg nog steeds geen duidelijke foto's. Groot verschil met zwangerschap van zoontje daar was altijd binnen een paar tellen de hartslag gevonden en heel duidelijke foto's. Maar ben hartstikke blij dat wat ze kon zien er goed uit zag.

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess doe ik zeker:Dik duim dat de kleine meid lekker door slaap nu!!

@ zomaar dankje jij ben ook een toppertje:D

@ bloesem mooi dat deel 1 goed is en toch wat mooie plaatjes heb gehad nou nu op na deel 2 he:)

@ eten oeh ik krijg spontaan zin in een danoontje:pen dropjes en chips en nog veel meer:D

Deel Deze Pagina