Juni mama's 2011 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sandra, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

En hier nog eentje, en ben er best wel een beetje trots op :D
    Gelukkig nog geen striae te zien :D (smeer mijn buikje ook elke dag is hihi)

Bekijk bijlage 128818

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mooie buikjes, Sandra en Senna!

3. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ IVje, wat naar spannend bij jou zeg. Ben je na deze week dan helemaal klaar met werken? Ga je geheel de ziektewet in?

@ Sandra wat fijn dat je werkgever zo goed meedacht. Maar lijkt me alsnog pittig 4 slaapdiensten in maart nog. Je buik groeit zo te zien hard door in vergelijking met de vorige foto.

@ Felicee, over 2 wkn is de baby als het goed is nog wat groter en dan met een volle blaas moet het makkelijker worden denkt ze. We zullen zien.

@ Senna, ook al een aardige buik, je truitje redt het niet zo te zien niet meer haha.

@ Miranda hopelijk goede echo vandaag, ben benieuwd.

4. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

hallo daar was ik weer van alles trug gelezen weinig blijven hangen

@ senna hier ook nog geen strepen of wat dan ook. smeer het smorgens in na douche en sávonds na douche/bad ook

en hoop dat de band gaat werken nu nog niet....

leuke buikfoto's verder. zover als jullie ben ik nog niet met groeien.. nog maar 4 kilo hahaha

ow ja heb me kraampakket net binne gekeken. vond het wel lache om te bekijken. zelfs nijntje spul erin ;) niet zo fan maar maar wat je krijgt ;)

5. Irissimon

volgens mij krijg ik weer nesteldrang. ga de zolder beginnen met uitmesten. kan amper been verzetten als was meot hangen... ben het beu ;)
    ben al zoooooooo moeeeeeeee maar goed... ziet de arbo morgen ook goed dat ik nog manker loop... oeps.... wil zo veel doen maar komt er nu niet van dus ga maar ff bezig ;)

6. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik ben heel erg moe op het moment, zou wel dagen kunnen slapen. Ik hoop dus ook dat jullie het me vergeven maar dit keer even geen heel boekwerk aan reacties, heb er even geen puf voor.

Senna en Sandra, hele mooie buiken hoor!

Ivje, wat een spanning allemaal! Pff, lijkt me erg vervelend steeds die harde buiken!

Odess, ik hoop dat het met jullie kleine meid iets beter gaat en dat jullie iets meer nachtrust hebben gehad.

Bloem, vervelend dat jullie nog steeds geen goede echofoto's hebben en dat je nog een keer terug moet! Gelukkig zag alles wat ze kon zien er wel goed uit.

Miranda, hoe was de echo?

Meer herinner ik me even niet, sorry!

Hier dus erg moe maar verder gaat alles prima. Manlief heeft de kleine dinsdagavond voor het eerst gevoeld! Eén keertje maar, man had niet meer geduld....zucht....
    Vanavond weer lekker zwangerschapszwemmen en morgen heerlijk een dag naar Elysium (sauna, voor degene die het niet kent) met een vriendin. Zo'n zin in! We gaan aan de high tea dus kan ik toch nog een beetje de gemiste kans van afgelopen zondag inhalen, haha.
    Waarschijnlijk lees ik dus vooral mee via de telefoon maar dan kan ik niet reageren.
    Fijne dag allemaal!

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal

@Marry: veel plezier morgen, en zwaai even naar mij want ik woon vlak bij het elysium. Heerlijk is het daar.

@Zomaar: Gaat morgen vast goedkomen met de Arbo.

@Bloesem: Als dat in maart niet meer gaat, stop ik er ook mee hoor. Maar ik kan gewoon op bed liggen tijdens de nachtdienst dus dat scheelt wel.

@Senna: Wauw mooi buikje.

8. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk jullie buikfoto's. Vind een buikfoto van mezelf altijd zo vreselijk...

@Marry, lekker hier ook weer het zwembad in vanavond. Geniet van jullie dag morgen, klinkt goed!

Hier zo maar eens eten maken en de kleine meid ophalen van het kdv.

9. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hoi dames, hier begint de vermoeidheid toe te slaan. Kan ook door het klussen in nieuwe huis komen maar ik kan wel blijven slapen. Begin ook een beetje misselijk te worden. Hoef niet te spugen ofzo, maar wel een beetje misselijk vooral als ik tijdje niets eet. O ja, lijkt wel of mijn buik ook een beetje opgezet is. Allemaal dingen die ik bij mijn zoontje wel had en de 2e keer niet dus dit is een goed teken! Is niet prettig allemaal maar ik ben er nu eerlijk gezegd wel even blij mee :). Toch vreemd dat ik wel twee goede echo's de vorige keer heb gehad maar dat mijn lichaam er toch al min of meer geen 'goede zwangerschap' in gezien heeft. Of het is allemaal puur toeval.

Anyway, ik heb ook even geen puf om te reageren. Is me nog niet eerder overkomen. Ik heb wel alles gelezen en heb al hele mooie buiken voorbij zien komen! Ben ook heel benieuwd hoe het met de echo 's is gegaan vandaag!

Plaatjes graag!!!:D

10. Irissimon

pfffffffffffff zo das weer klaar nog halfuurtje liggen tukken totdat die stomme telefoon af ging... maar goed ook. moet zo eten aan zetten...

tis koudddddddddddddddd

11. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallotjes,

Nou echo was helemaal prachtig, hersentjes goed, hartje helemaal goed, nieren waren goed, dichte lip dus geen open gehemelte dus helemaal prachtig.
    Alleen was de omvang van de buik van frummel een beetje groot, ben vandaag 20 weken 2 dagen en de omvang van de buik was 21 weken 4 dagen en dat zou er misschien op kunnen wijze dat ik zwangerschap suiker heb. Dus krijg over 3 weken weer een groei echo en me bloed moet geprikt worden om me suiker te checken. Dus dat is eve afwachten. Maar met frummel gaat alles prima:D:D

Helaas maar 1 foto mee gekregen:( weet niet waarom. en we wilde graag weten wat het wordt en zoals het er nu uit ziet is het een meisje maar met een dikke knipoog. frummel lag op haar buik met de benen op getrokken, eerst was er helemaal niks te zien dus moest ik gaan zitten en beetje bewegen in de hoop dat ze anders zou gaan liggen maar niet dus. Dus toch een poging gedaan en zoals het er nu uit ziet is het dus een meisje, ze zag geen piep zei ze;) Zo apart een meisje hihihi had het niet verwacht heel eerlijk gezegd, ben toch wel een jongens mama volgens mij, maar wel super happy!!

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hey meiden

@ miranda hoe was je de echo??

@ sandra veel plezier vanavond:D

@ ivje mooi dat de harder buiken minder worden!!

@ sandra geef mij ook zo een werkgever:D
    dus nog maar een paar slaapdiensten meid als niet gaat gaat het niet

@ senna jij had er zin in:D

@ zommar oh ik krijg me kraampakket ook binnenkort:p

@ marry oh lekker zwemmen ik ga het ok binnenkort doen:pen mijn vriend heb er ook geen geduld voor

@ supermom mooi dat jeje goed voel goed teken toch en moeheid had ik ook heel erg:D

@ zomaar lekker geslapen ik heb net frietjes op:Den het is idd koud

@ hier ben gebroken heb bij die vrouw gewerkt echt gatverdamme die keuken leek dat programma wel van die twee vrouwtjes echt ieuwl en ze begon te zeuren dat ik die dingen nog moest doen heb maar 3 keuken kastjes gedaan en de douche ik voel me vies nu.toen nog bij me liefste client gewerkt die blij was me weer te zien na 2 weken.ik heb daar me zorgcoordinator gebeld en verteld en ze zei meen je niet en ik heb gelijk gezegd dat ik vaak ben gaan zitten van de harde buiken.

en ze gaf me groot gelijk.dus eindelijk een beetje meer begrip voor mij ze zei al ja als echt niet gaat meid dan gaat het gewoon niet he!!en ze zei doe gewoon wat zei wil en mijn part 1 kastje in de week maar je hoef maar tot 12 uur te werken meer ook niet.kwam bij me volgende client gebroken aan heb lekker kopje thee op daar en op me gemak gaan werken en was half 3 klaar gelukkig.

na me werk ben ik lekker naar kennis geweest en een boek met geboortekaartjes opgehaald die ik zo is ff ga bekijken:Dkon er twee mee nemen maar ik was op de fiets en het regende dus ik ben nog zo nat als een zeef ook maar eerst maar eens wat gegeten.en nu ga ik ff lekker in een warme douche staan heb me kacheltje hoog dus ik kom lekker warm onder de douche uit.

13. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32)- 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (28)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (Weet het wel maar kan niet zeggen)
    12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (meisje)
    25-06-2011 Sanne - 1e kindje
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)-2de kindje (meisje met een ;) )
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel)

Jongens: 8
    Meisjes: 8

Afspraak:
    10 feb. Miranda22 - 20 weken echo vervolgd door controle gyn
    10 feb. Sandra - 4D Pretecho (bijna 25 wkn)
    11 feb. Sannie - 20 weken echo
    14 feb. Ivje79 - controle vk
    16 feb. Odess - vk
    17 feb. MendieC - Terug meten kleine hersentjes (echo)
    21 feb. Judith1982 - controle vk
    22 feb. Bloesem controle vk
    23 feb. priscilla1987 controle vk + groeiecho
    24 feb. Sandra controle vk
    24 feb. Miranda22 - pretecho!
    28 feb. Marry - controle vk
    28 feb. Senna04 - Controle VK
    02 maart. Zomaar 2010 Controle vk + echo
    02 maart. miranda22 - groeiecho gyn
    04 maart SStephanie1 - Pretecho!
    07 maart Hester - controle gyn
    10 maart Dushi81-controle vk
    18 maart Felicee - 3/4D Pretecho

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sstephanie1 en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje

14. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Wauw, mooie foto Miranda!! Fijn dat alles goed was met kleintje en hopelijk geen suiker, maar gewoon een mollig buikje.:D Had mijn zoontje ook en heeft hij nu nog :D hihi

@ pris gelukkig krijg je nu wat meer begrip! Zoals t hoort

15. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Bloesem en Miranda, goede berichten over de echo's!
    Bloesem, jammer dat kleintje slecht te zien is. Wellicht over 2 weken meer mooie plaatjes.
    Miranda, over 3 weken weer even gluren! Helemaal niet erg natuurlijk.

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pris, wat fijn dat je iets meer begrip krijgt nu! Kan me voorstellen dat je snel harde buiken krijgt bij dat lichamelijke werk hoor!!

Sandra, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je zo met je meedenken! Ik hoop voor je dat je het volhoudt tot 34 weken zo, want dat betekend dat je je goed voelt!!

Mooie buiken dames :) We komen echt wat verder he!

Weer een mijlpaal voor dit topic, we hebben nu allemaal de 20 weken echo gehad. Sommigen mogen nog een keertje spieken, maar allemaal mooie gezonde kindjes!

Miranda, wat stoer een meisje! Fijn dat alles goed leek!! Hopelijk duidt het buikje nergens op, maar hoort het bij jullie kindje :)

Zo hier echt net thuis uit werk, gewoon dik 12 uur achtereen maar echt heerlijk gewerkt, wil morgen weer! Maar dat doen we maar even niet na deze week ;)

Kiwiiiii buddy hoest met jou?

Felice, nee gelukkig niet - de zak staat staat nu weer tussen ons in :D Hoezo kom je helpen ;)

Marry, geniet ervan meid!! Lekker!

Ow voor de liefhebbers van kleertjes.com kreeg ik net een nieuwe code thuis voor 10% korting: tntx1002 :)

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow trouwens vannacht een goede nacht gehad whoehoe!!! :D

En Super, wat heerlijk dat je je zo zwanger voelt!!!!

18. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess ja he eindelijk meer begrip

oja dan heb me duimen goed geholpen voor je:D

@ miranda mooi dat alles goed was en een meisje joepie:D

@ supermom ja ik ben zeker blij met dat meer begrip

@ meiden hier me ouders op bezoek gehad vroeg of ze bakkie kwamen doen.en heb een vraag ik stap onder douche vandaan allemaal rode plekjes en bultjes op me buik en onder me borst weten jullie wat dat is??

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Mooie buikfoto's zag ik en mooie echo!!!

Hier niets bijzonders buikje groeit goed, beetje misselijk, beetje moe dus normale zwangerschapsdingen haha

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Kijk eens wat een lekker ding:)

Bekijk bijlage 129031

Net de 4D echo gehad en het was supermooi om te zien, heb ook een dvd meegekregen, echt geweldig!

Deel Deze Pagina