Jeetje al vanaf half 8 aan het nakijken...pffff Kan me voorstellen dat je een houten kont hebt Maar ja beweegtips...ehm, ik heb eigenlijks geen idee, want buiten ff een blokkie om gaat ook niet denk ik (hier regent het namelijk) En idd anders ff gaan liggen
@ mendie leuke foto anyway verder al kwijt heb koppijn. ben om half 3 weg gegaan van me werk ben gewoon dood (beetje overdreven maar ben op) zie nu al tegen zaterdag aan hele dag werken denk dat ik ook eerder ga. volgende week gelukkig na de vk. en schrijven maar voor dat ik korter moet werken. trek dit zo echt niet... maar ik ga weer ga ff slapen op de bank pfffff
@Miranda; Wauw wat een mooie buikfoto's zeg, ben je bij een fotograaf geweest? @Zomaar balen van je hoofdpijn, en als het niet meer gaat inderdaad minder gaan werken, volgens mij werk jij best wel veel. Hier gaat het eigenlijk wel weer wat beter met mijn enkel, gewoon lopen gaat goed, ik moet alleen geen gekke draaien maken. Heb net een nieuwe buikfoto gemaakt, die ander was van afgelopen zaterdag en heb echt het idee dat mijn buik weer gegroeid is. Bekijk bijlage 121307
Miranda: bijzondere foto's hoor Sandra: zeker gegroeid, kan niet missen Vandaag met mijn zoon en mijn moeder naar Ballorig geweest, hij vond het geweldig en wij hebben heerlijk bijgekletst
wat hebn jullie allemaal mooie buikjes zeg zo ben ik nog niet hahah ja ik werk 30uur in 3 en half dag ongeveer 9 uur zonder pauzes op een dag.. ben gewoon verrot en net 2 dagen vrij geweest... net dik uur geslapen totdat vriend belde pffff
Maar dit is al mijn derde zwangerschap, dus ik heb geen buikspieren meer over hihi Dat zijn wel lange dagen zeg, je hebt als je zwanger bent ook recht op meer pauzes, dus ik zal je baas daar eens op wijzen. Want 9 uur zonder pauze kan echt niet
werken 10uur op dag min uur pauze is dus 9. denk dat ik me gedeeltelijk in de wet gooi. ben het best beu zo. net in bad gezten koppijn is weg maar harde buiken niet ga zo slapen
Zomaar: Bij mijn eerste had ik ook veel harde buiken, al vanaf week 16 ofzo en werkte ik minimaal 50 uur per week, hele drukke bezigheden. Nu werk ik 'maar' 40 uur per week en is het een stuk rustiger, minder deadlines, meer flexibiliteit en raad eens? Geen harde buiken! Dus het werkt écht om rustiger aan te doen. Een paar uur minder werken scheelt al. Succes!
Hey meiden Heerlijk verkouden hier - heb me de hele dag goed gehouden en ook wel gevoeld, op een behoorlijke snotneus na, maar ben nu behoorlijk ingestort. Naja, nachtje goed slapen en dan gaat het wel weer Hier trouwens ook 9 uurse werkdagen hoor (ex pauze). Werk in beginsel van 7 tot half 5, maar vandaag was dat 5 uur geworden. Ach dat went vanzelf hoor Maar Zomaar, dat wil niet wegnemen dat het gewoon teveel voor je kan zijn. Kan je niet deels thuis werken? Of andere werkzaamheden? Doe je fysiek werk? Sandra, zo die is idd gegroeid! Je hebt lang haar zie ik - ik had me jou altijd met korte coupe voorgesteld Dank je wel voor alle leuke reacties Vond hem zelf lijken of een havik haha - totaal niet op ons maar goed, ik weet ook dat schaduwen veel doen en de 3d echo van Elise leek ook niet echt zeg maar En waarom overweeg ik ook alweer nog een echo bij 26 weken, hihi - maar ja naar je baby staren is nu eenmaal heel leuk!
Voorzichtig zijn met jezelf hoor zomaar!Omdat je zoveel moe bent en hoofdpijn hebt, kun je niet met je baas overleggen en iets meer spreiden? of is dat niet haalbaar? Het wordt steeds zwaarder,voor je het weet ben je 9 maanden, straks met een kleintje heb je zeker in het begin geen tijd voor jezelf om tot rust te komen...Probeer echt een reserve op te bouwen... Ik heb me tijdens m'n eerste zwangerschap ook driemaal in de rondte gewerkt (nieuwe baan van 4 dagen in het onderwijs, betekent dus meer dan 5 dagen bezig, EN opleiding).... Ik heb het toen wel gered (met veel huilen) maar toen mijn mannetje 10 maanden was zat ik thuis met een burnout... Daarna zware relatiestress door mn altijd maar doorgaan en controle willen houden... 'rust zal u redden' zei mijn collega... en het klopt echt: preventieve rust! Heb ik pas sinds 3 jaar, na diep te zijn gegaan. Geen hoofdpijn meer, en een stuk meer aan het genieten van alles... (en toch kan ik nog veel doen!) (ik wil niet bemoeierig overkomen, maar herken het heel erg... is goedbedoeld...)
Ha meiden, Ik lees wel mee hoor, maar het lukt gewoon niet om uitgebreid te reageren. Sorry daarvoor. Verder hier alles goed. Druk, maar ik voel me prima. Liefs Judith
Haptonoom, eerst een beetje praten over wie je bent, wat je doet, waar je last van hebt (en ondertussen is zij flink aan het observeren hoe je zit, hoe vaak je gaat verzitten ). Ze probeert je te peilen en te kijken hoe en waar ze je mee kan en wil helpen. Moest daarna gaan liggen op zon massagetafel en zij ging voelen op welke plekken stress aanwezig was (dmv magentisch veld). Het is wel een beetje zweverig maar ze vond dat ik erg open voor stond en voelde dat ik ook meer kon voelen dan een normaal iemand. Erg interessant! Ben gisteren voor het eerst sinds weken binnen twee minuten in slaap gevallen!, @Sandra, maar goed dat je even niet hoeft te werken, maar wel mooi balen zeg. Is het wel te doen? Niet even langs de huisarts? Je blijft slank @Marry, leuk hè de tweede verjaardag. Ze maken het veel bewuster mee en wat leuk dat jullie een fotoshoot gaan doen. Ook een dikke buiken parade?! @Hester, heerlijk zon emokip. Hoe reageerde je man? Hier geen vocht to nu toe. Bij eerste ook niet gehad dus weet ook niet of ik het krijg dit keer. Had je het de vorige keer ook zo vroeg en kunnen ze er dan iets aan doen? Wel zin om 6 februari nog een keer naar Ballorig te gaan? Of liever KidsCity? @Miranda, wow mooie foto hoor!! @Zomaar, denk goed aan jezelf hè. Je lichaam geeft het zelf wel aan. Hier nog even leuks nieuws. Belde vandaag een therapeute waar ik maandag een afspraak mee heb (ben zelf ook therapeut) en ze vertelde dat ze een nieuwe baan heeft. Super leuk voor haar maar vroeg ook meteen of ze al een vervanger voor haar hadden (Ze werkt op een mytylschool en dat lijkt me super gaaf). Nee dus, en ze was erg enthousiast toen ik vertelde dat ik wel interesse heb. Volgens haar zou ik erg goed in het team passen en doordat ik daar al twee keer per maand kom ken ik een beetje de kinderen en hoe het eraan toe gaat. Ga dus morgen bellen met haar teamleider om te vragen of ik mee kan doen met de interne sollicitaties (volgens haar wel). Ben een beetje hyper van, ook al weet ik dat ik me er niet te veel op moet verheugen.
@Felicee; Wat spannend zeg, zou wel helemaal super zijn als je die baan krijgt. Hier net online geboorte kaartjes gekeken, ik heb nog weinig leuks gevonden. Ook gelijk even gekeken naar leuke gedichtjes voor op het kaartje, wordt er gelijk helemaal emo van. Omdat ik zelf geen dichter ben heb ik hier een aantal bestaande gedichtjes voor een derde kindje, vind het wel heel moeilijk hoor: Voor Jasper de eerste keer Voor Thomas de tweede keer Voor papa en mama de derde keer Een wonder is het telkens weer! Jou handje in de onze Zo gaan we hand in hand Als 3 broers samen Een ijzersterke band Wij zijn al wat groter Jij bent nog zo klein We hopen dat we voor altijd Elkaars vriendjes zullen zijn Opnieuw zon groot wonder Zo lief en zo klein Opnieuw dat heerlijke gevoel Van blij, trots en heel gelukkig zijn Ons derde kindje klein en teer het blijft een wonder telkens weer. Twee kindjes al aan ons gegeven, Met z'n vieren al een prachtig leven. Maar een/dit broertje/zusje oh zo klein, Zal bij ons meer dan welkom zijn! Vier kleine oogjes kijken naar mij, twintig kleine vingertjes grijpen naar mij Thomas en Jasper zijn heel erg blij want ik kwam er als derde bij.
Ah Sandra, kan me voorstellen dat je emo wordt van die gedichtjes! Ik vind vooral de tweede (volgens mij horen die drie coupletjes bij elkaar?) mooi. Wij zijn ook op zoek naar een mooi gedichtje alleen dan meer in de christelijke hoek. Zomaar, het klinkt inderdaad alsof je meer rust 'moet' nemen. Let op jezelf hoor! (klinkt moederkip...) Hester, wat vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt. Ik heb het nu niet maar herken het wel van vorige keer (moet er wel bijzeggen dat het toen omstreeks 20 weken zwangerschap hoog zomer en erg warm was). Hele mooie buiken voorbij zien komen, ziet er goed uit dames! Felicee, dat zou echt geweldig zijn als je die functie zou kunnen krijgen! Ik duim voor je meid! Meta, ook in het onderwijs zie ik, leuk! Basisonderwijs? Wat voor opleiding doe je ernaast? (sorry als je dit al een keer hebt verteld hier, dan heb ik het even gemist...of ben het met m'n zeefhoofd weer vergeten...) Wat je schrijft over rust is heel erg waar. Ik ga veeeeeel te laat naar bed (kijk maar niet naar de tijd waarop dit is geschreven....niet kijken!! haha), kom er gewoon niet in. Dochterlief is vroeg wakker 's ochtends dus krijg te weinig slaap. Dat merk ik, zeker in de loop van de middag. Dom, ik weet het, maar nu nog veranderen.... Ik ga dan ook nu naar bed, tot morgen!
@felicee: zou heel leuk zijn, ik duim voor je mee!!! @ marry, werk op een middelbare school, geschiedenisdocent (1e graads) en doe een opleiding voor BOS-ser: begeleiding van nieuwe docenten en dio's op school (1e graadsdocenten in opleiding).. superleuk om te doen! Ben zooo blij te werken in het onderwijs, superleuke leerlingen (a.s. maandagavond bijv. met aantal 5v leerlingen naar het Filmhuis, gaan vrijwillig mee naar historische film), daarnaast superleuke school (ben zelf ook oud-leerlinge) met veeeeel buitenschoolse activiteiten en natuurlijk de vakanties&combi met eigen kinderen... naast de vele pieken die er altijd zijn, maar daar kan ik nu wel goed mee omgaan .... Helemaal senang in m'n baan dus! Ga nu afsluiten kan met mn man en kids mee naar school rijden! Fijne dagallemaal!!!
@ sandra wat een leuke tekst @ all moet vanmiddag werken in adner winkel dus lekker rustig en zeker met dit weer. en geef vanavond aan dat hij er van uit kan gaan dat het morgen een halve dag word. kom nu al moe van bed vlgende week woensdag na de vk en overleggen... laat ze maar op papier zetten dat ik minder meot werken. en uren spreiden werkt ook neit collega's zijn niet makkelijk. dus ga liever der wet in dat ik ijn rust ook krijg was het maar pasen dan verlof ow slecht maar leef er naar toe.. nog 14 week