heb door gegeven aan de zuster en ze zou het door geven aan de gyn die normaal ook kijkt. schijt hem echt. beeb beweegt goed das probleem niet. maar heb op zijn tijd in halfuur aan ctg weeen die varieren van 80 na rond de 130. en als nu in 2 dagen zoveel afneemt dan zit er vrijdag niks meer als zo door blijft gaan, ik verlies niks. zo vreemd. heb een klote dag nu
@zomaar hou je taai, je bent gelukkig in het ziekenhuis en al een stuk verder dan een paar weken geleden!!! @all heb gelezen, reageer vanmiddag wel als het hier weer de zoete inval is, heb nu eindelijk even wat ik wil (na vele smsjes met een vriending & ruzie met mn vent sinds gisterenavond) even een paar uurtjes alleen thuis: zoontje is spelen bij een vriendje tot 4 uur en mn dochter is mee met met man&vriend om allerlei MP shit op te halen in Den Haag... Ik ga ff huishouden doen, op mn eigen tempo, met muziekje, zonder gestoord te worden...
Felicee Sodeju wat een beschuit!!! Leuk hoor! Fijn dat je moeder het zo oppikte zeg, dat verwacht ik van de mijne echt niet! (maarja jij ook niet echt) Heb verschillende fietsen gezien, maar mijn man is vooral ah kijken en ik zeg dan: oh ja die is leuk Moet iig een hebben met een goede framemaat want ik ben 1.81 dus als je je fiets zadel gaat verhogen en stuur krijg je toch andere proporties en ik wil echt lekker kunnen fietsen! En ook meteen een goede aankoop. Oh ja balonnen vind ik ook nog wel leuk erbij! Goed idee! Hema heeft wel leuke denk ik... Sandra Ah gos wat een ontzettend lieve foto van Lucas..... Wat een aandoenlijk mannetje zeg..... ZUCHT! Wist ik niet dat je dat dan ook op de webcam kan zien... ideaal zeg!!! Je hebt waarschijnlijk de neiging om continue webcam te checken... Kan me voorstellen dat je ineens opkijkt van je buik.. Gek he... Vond je verhaal echt 'goed' om te lezen en blijft zo bizar van dat je dat gevoeld hebt.. Wat was dat dan voor dopje wat je op je neus kreeg..? Kan me voorstellen als je dat niet meer weet trouwens.. Momeer Laat ons weten hoe de echo was! Sweetbel Hihi iedereen verliest hier teksten (niet leuk natuurlijk!) Zomaar Vreemd van je vruchtwater als je niks verliest... Wat betekend dat precies, dat weeen varieren van 80 - 130? Hik Volgens mij heb ik nu herkent dat mn meid de hik heeft. Ik voel dan echt tikken/schokjes zo regelmatig.. Kiwi Nou dat loslaten vh werk zal mij prima afgaan! Na vandaag nog 6 dagen 'aanwezig zijn' Meta Neem het er maar ff lekker van hoor! Even op nul! Marry Ik zag trouwens van jou ook nog flinke buik voorbij komen, top!
hier ctg gehad baby doet het goed mama weer minder... Bloeddruk van 150/100 maar mocht toch naar huis?!??!?? Ik vat het af en toe neit meer....... 4 Mei weer ctg 6 Mei weer ctg en echo 16 mei afspraak Radbout Druk druk druk dus tussen 16 mei en 26 mei hoop ik bevallen te zijn
Mendie: dat regelmatige getik is dd de hik. Grappig is dat he. Nee, ik kan me voorstellen dat je geen enkele moeite mee hebt om je werk los te laten Lan: fijn toch dat je naar huis mag, dat betekent dat het prima genoeg gaat om thuis te mogen zijn. Fijn dat de ctg goed was. Ik hoop dat je wat positiever zal zijn, het lijkt me niet fijn om continu in een negatieve spiraal te zitten. Met je beeb gaat het nu goed, dat is een reden om iets vrolijker te zijn, toch? Zo, hier weer thuis. Het was toch net iets te koud bij de kinderboerderij. Trouwens, vorige week heeft de huisarts bij Kaj een buisje bloed afgetapt om op allergieen te testen. Zo zielig, maar hij was zo ontzettend stoer. Hij moest wel huilen, maar trok zijn armpje niet weg totdat de huisarts klaar was. Het duurt namelijk een seconde of 8 voordat het buisje vol is. Aankomende vrijdag de uitslag. Ik ben benieuwd. Zijn eeuwige hoestje is vooral erg vervelend. Het komt zo nu en dan op en het is altijd droog. Hopelijk hebben wij er snel verklaring voor.
Zomaar, 130 op de ctg is toch bijna een volwaardige wee? Naja, ik ben geen expert natuurlijk. Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden, je ligt op de goede plek én je bent al bijna 35 weken!! Lan, fijn dat beeb het goed doet. Jouw bloeddruk is wel hoog, maar je hoeft dus vrijdag pas weer? Kiwi, ik heb nu echt het gevoel dat ik niet thuis mag zijn ofzo - alsof ik me ziek gemeld heb terwijl ik dat niet ben. Hoop dat dat gevoel snel weg gaat! En ff een grote jippie voor jouw 37 weken!! Je ging de vorige keer toch overtijd? Meta, geniet van je lekker aanrommel dagje! Mendie, alles goed? Ik heb net heel creabea een knuffel gemaakt voor onze meis en daar ligt ze nu heel tevreden mee te slapen, lief he! Ze heeft zelf de meeste dingen uitgezocht, een 'oogje' daar en die stof (klinkt heel wat een knuffel, maar het stelt niets voor hoor )
Odess: yep, ik ging de vorige keer precies 2 weken overtijd. Op de dag dat ik ingeleid moest worden ben ik godzijdank bevallen, inleiding lijkt me niks. Ik ga voor spontaan. Vorige keer had ik ook echt het gevoel dat ik 2 weken overtijd zou lopen, deze keer zegt mijn gevoel ergens tussen 39 en 40,5 weken. We zullen zien. Hopelijk gaat dat gevoel bij jou snel weg, idd. Het is echt heel herkenbaar voor mij van de vorige keer Ik zat ook constant te bedenken of ik alles wel goed had afgerond en overgedragen had. Het duurde wel even voordat het gevoel weg was. Wat crea van jou idd, had ik niet achter je gezocht, hahaha. Foto graag
@Kiwi, haha moderne mams...internetten op de kinderboerderij! Mocht je toch bevallen dan komt het vast ook goed. Heb heel sterk het gevoel dat het een jongen is (vorige zwangerschap had ik dat gevoel ook, maar dan een meisje). Ook wel raar want het is natuurlijk maar 50% kans. Goed dat je Kaj laat testen, zoiets kun je maar beter weten. Heb je zelf een idee waar hij allergisch voor is? @Zomaar, hoop dat de gyn snel duidelijkheid komt brengen. @Meta, goed geregeld...doe je wel rustig aan? @MendieC, lange dame dus Ik vond toen de Batavus Mambo erg fijn fietsen (maar wel het minst mooist)...ben benieuwd welke het gaat worden. @Lan, wel fijn om naar huis te mogen of niet? @Odess, crea bea!! Leuk hoor... Bad was heerlijk maar nu zo geen energie om de badkamer te doen. Waar is toch die poetsdrang en die eeuwige energie??
Felicee: ik vond het al knap dat je van plan was na het badderen te gaan schoonmaken. Na het badderen wil ik het liefst mijn bedje induiken. Ik ben benieuwd of je gevoel deze keer ook klopt! Ik denk dat Kaj allergisch is voor pollen (jeukende ogen en neus) en misschien huisstofmijt. Hij zit op dit moment ook weer te hoesten, ik word er echt moedeloos van soms.
hier gister de hele dag weer druk geweest. en vanacht en nu dus heel erg last van mn rechterheup. (heb altijd last van mn linkerheup dus hoe dat nu kan???) mn vader en mn vriend hebben gisterochtend begin met schutting om de tuin gemaakt. 's middags naar moeder van mn vriend geweest. (was vandaag anders de verjaardag van mn schoonvader geweest, maar die is 3,5 jr geleden overleden) en elke jaar op verjaardag en sterfdag gaan we uit eten. nu hebben we gebbqt. nu ik dit zit te typen krijg ik toch ineens steken (met messen) in mn schaamstreek. aauuuuw
Zo even uurtje wat gedaan, stoffen, ramen zemen (op z'n Meta's: alleen de delen die je ziet,.... hahaha) net keukenkastje met plastic bakjes leeggetrokken omdat ik bananencakes wilde maken maar geen kleine bakjes meer had... wow troep.... even gaan zitten om wat te drinken, zo de kast ff sopje en dan deel van het plastic weer terug, aangevuld met de nieuwe flesjes, speentjes ed.. en dan lekker bakkie koffie met bananencake en dan is de rest van de tijd voor badderen, boekje lezen (en msschien nog even stofzuiger erdoorheen...)
Kiwi, wat stoer van Kaj, hopelijk komt er iets uit waar jullie iets meer kunnen! Die termijn zou heerlijk zijn trouwens! Ik heb echt geen gevoel, het zou wel eerder kunnen komen maar wil me daar ook niet richten want dan duurt overtijd lopen zo lang Felice, lekker niets doen dan Ik vond je al optimistisch, van badderen word je vaak juist heel loom Volgens mij is hij goedgekeurd Tis echt een simpel ding hoor, hij heeft ook maar 1 pootje aw Maar ze slaapt er lekker meer dus prima! Zoals jullie allemaal aan het poetsen slaan, ben ik de vorige keer ineens heel erg aan het naaien geslagen Boxzak, lakentjes, knuffeldoekjes e.d. En nu kreeg ik even weer een aanval * foto verwijderd*
Wat een liefje! En de knuffel ook Idd erg creatief en je kunt zien dat Elise er errug content mee is.
krijg vanavond weer een echo door dezelfde persoon. snapt mijn onzekerheid zeker. hij zegt dat het blaasje van beeb volzit en dat klopt ook. maar dit was vrijdag ook het geval. normaal 3 plasjes vruchtwater te zien, en nu 2 die ook wat kleiner zijn als toen. en 1 plas ontbreekt gewoon. beetje vaag verhaal. maar zag direct dat het veel minder was. maar zal later zien hoe het er dan voorstaat. zolang de ctg's redelijk blijven geen reden om in te grijpen. maar deze beginnen ook al te varieren vergeleken met eerder. ben bang dat ik de 36 week echt niet haal zo. heb barstende koppijn dus ik ga ff liggen. ben het ff beu... tranen vliegen over me wangen heen.
Odess, wat een schatje! Sandra, Lucas ziet er inderdaad tevreden uit en wat goed dat het ziekenhuis rekening houdt met je zoontjes door het neusbrilletje te gebruiken. Hopelijk gaat de opbouw voorspoedig en kan hij snel zonder ademhalingsondersteuning. Hier naar de vk geweest. Nog steeds een stuit . Ze raadde aan om eens bij het umc naar moxatherapie te vragen. Hoewel het alternatief klinkt is het toch wetenschappelijk bewezen dat het schijnt te helpen om te draaien. Ik ga me er maar eens in verdiepen.
@Kiwi, ben jij ook allergisch? Ze hebben mij toen ook getest omdat ik altijd benauwd werd van schoonmaakmiddelen..daar kwam toen ook van alles uit. @Odess, aaaah wat een moppie (heb spontaan zin om mijn kleine meid op te halen haha)..wat lijkt ze op jou of niet? Leuk dat je zoveel zelf kan maken. Zou ooit ook nog wel een naaicursus willen doen. @Judith, vrouw van de Zwanger en Fit heeft ook de moxatherapie gedaan. Bij haar heeft het niet geholpen (haar bovenlichaam is 7 cm kleiner dan gemiddeld, dus de kans was ook klein), maar ook zij hoorde dat het bijna altijd lukt. Hoop het voor je! Ben inderdaad loom haha, duik het liefst mijn bed in, maar vind het zo zonde van mijn tijd.
Felicee: nee, ik ben zover ik weet nergens allergisch voor, maar mijn man (pollen, katten, huisstofmijt), zijn moeder, zijn zussen en zijn broer wel. Sommige heel erg. De kans is 40 procent dat hij of al allergisch is of een allergie zal ontwikkelen. Judith: hoe groot is de kans dat de beeb nog zal draaien? Of is er weinig plek meer?
Zo even alles terug gelezen!! Wat hebben julile allemaal weer super veel geschreven. @Felicee mijn leeftijd is 31 jaar! Voor het lijstje... (volgens mij moest ik die aan jou doorgeven??) @zomaar jeetje wat balen dat het zo varieert dat je er zelf geen pijl op kan trekken en je er alleen maar onzekerder van wordt. Volgens mij ben je blij met elke dag dat de kleine nog in je buik zit. Ik wil je in elk geval een dikke knuffel geven!! @odess wat een super leuke knuffel heb je in elkaar gezet. Ik heb ooit eens van washandjes knuffels gemaakt. Van de dichte hoekjes heb ik oren gemaakt, oogjes erop en een mondje en daarna een strikje erom en dicht maken na hem gevuld te hebben. Heb ik toen uitgedeeld aan de kinderen van het kdv toen ik een andere baan had. Ze waren er allemaal erg blij mee. @meta niet te hard aan de slag ineens he? Wel een beetje aan jezelf denken.. @judith wat vervelend dat de kleine nog in stuit ligt. Misschien dat die therapie je kan helpen. @hier vanacht wakker geworden omdat ik echt een soort krampgevoel had onderin mn buik. Ik wist ook echt even niet meer hoe ik moest gaan liggen. Ben er maar even uitgegaan om te plassen. Daarna wel weer in slaap gevallen en weer wakker geworden door steken.... Voelde echt aan als een soort van ongi krampje zeg maar. Hebben jullie hier ook last van? Vandaag mn 1e verlofdag alleen thuis, weekend was manlief nog thuis. Moet er nog helemaal aan wennen dat ik zo lang niet hoef te gaan werken. Wordt er gewoon een beetje lui van zeg maar!! Ik ga mezelf zo maar eens douchen en aankleden en dan denk ik boodschappen doen... Ik zal nog even een foto plaatsen van mn bolle buik. Gisteren gemaakt!!
Trouwens, ik heb bij de babynamen even een topic geopend omdat we nog steeds niet zeker zijn van de naam! Heel even dachten wij dat we het wel weten als de kleine er is, maar dat vind ik ook geen fijn idee achteraf. Straks twijfelen we nog steeds en heeft ons meisje een tijdje geen naam Snap er niets van, wij zijn allebei geen twijfelaars maar met de meisjesnaam wil het maar niet vlotten. Willen jullie helpen?
Jeetje Zomaar, ik kan me voorstellen dat dit niet is wat je nu wilde horen. Maar niet te down meis, daar heb jij niets aan en je kindje ook niet. Ze houden je hartstikke goed in de gaten en ik hoop dat het vanavond is bijgetrokken!! Dikke knuf! Judith, het zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat mini een dezer dagen draait. Dat hoop ik voor je! En anders moxa idd proberen, gevalletje baat het niet schaadt het niet!! @ crea bea, thnx Wat ligt ze lief he, ons moppie. Moest de knuffel deel onder haar vandaan trekken, want er bovenop gaan liggen is natuurlijk wel het allerfijnste Heb de foto weer verwijderd, gaat ie iig niet zweven op het net Felice, ik ben niet zo van de cursussen, gewoon gaan met die banaan Zo moeilijk is het niet Kiwi, ga ff kijken zo! Kibbeling, mooie buik De lijst is nu niet meer aan te passen. Sandra was onze lijstbeheerder maar nu uiteraard even druk met andere zaken. De volgende keer kan het er bij op! Ik heb net een pot augurken soldaat gemaakt, hoe cliche kan je zijn En als toetje 2 beschuitjes met muisjes, te erg maar ik vind het nu erg lekker Bij mijn dochter moest ik daar echt niet aan denken, toen at ik liever de hele dag chocolade - maar dat kan natuurlijk ook die kilo's extra van toen verklaren