Slapen tot 4 uur is ook echt lang zat natuurlijk Dan maar beneden op de bank even een hapje eten. Judith hoop dat je weer lekker slaapt Mom, maar met 30% korting wordt het nog een beetje leuk! Sommige merken koop ik ook echt niet hoor, vind 50 euro voor een shirtje echt te gek! Maar heb nu allemaal dingetjes van rond de 10 euro geshopt, helemaal leuk Hopelijk slaap je goed vannacht!
@odess: zenuwachtig voor je verjaardag??? Gefeliciteerd! Rustige nacht gehad? @judith... ja lekker he even afleiding.. Ik heb geen Ipod dus als ik nachtbraak ga ik echt naar beneden achter m'n laptop ... @marry &kiwi: succes straks! Vandaag uitgerekende datum!! Vandaag zowel de verjaardag van Lenny kravitz (ben ik groot fan van) als Miles Davis (is mijn man groot fan van, vandaar ook de naam van mn dochtertje ) dus KOM MAAR BEEB!! Hele nacht (voor?)weeen gehad in m'n heupen/liezen, prima mee om te gaan moest er wel voor buikademhalen, ben eigenlijk de hele nacht wel een beetje half wakker/half slapend geweest, geen echte doorbraak, had ik eigenlijk wel een beetje verwacht... Nu op de bank weer een knalharde buik en strakke liezen hoop nu echt wel dat het doorzet.... Kids&man zijn net de deur uit, ik eet wat en ga weer even terug m'n bed in, kijken of ik nog een beetje slaap ik kan halen. Tot later!
@ meta, vandaag de uitgerekende datum! Nou kom op meid, zou leuk zijn!! @ kiwi, succes met het strippen, ben benieuwd of het werkt. De vk zei mij van de week dat als het lukt, dus je lichaam er klaar voor is, het bij 50 % van de gevallen tot de bevalling leidt. @ marry, succes met het inleiden! Ik hoop dat het bij jou snel werkt en je jullie kindje snel in je armen hebt! Spannende dag dus weer. Ik ga naar mijn moeder maar ik lees nog wel een keertje bij. Anders ben ik er vanavond weer. Hier nog niks, geen gerommel of wat dan ook!
@mom, het valt wel mee, ik heb er niet zo veel moeite meer mee. Vind het juist leuk dat jullie nu gaan bevallen. Vind ik echt heel spannend en eigenlijk ben ik blij dat ik nog niet hoef. Haha ik moet nog zo veel doen! Het gaat me allemaal erg snel dit keer, mag nog wel even... @meta, zou mooi zijn op deze dag! Hoop het voor je!! Zo, ik ga groenten halen, toedeloe!
@ Meta, er moet toch in ieder geval 1 iemand van het juni topic op haar uitgerekende datum gaan bevallen vind ik. Dus zet hem op vandaag!!!
hey dames, jemig wat rommelt het ook allemaal bij jullie maar zet nog neit echt door. hopelijk komen er dit weekend heel wat beebs bij hahah @ hier gister hoorden we weer in ziekenhuis dat rowan miss dag eerder na huis mag. als jullie nog snappen. datum plannen zo moeilijk. dag eerder altijd goed liever nu dan morgen. maar zo kan me vriend ook neit echt vrij nemen. en als alles goed blijft gaan hoeven ze echt niet met dag later aan komen dan gaat ie zo mee in de tas al dat heen en weer gekletst van zusters en artsen. beetje beu van nu... nog paar daagjes zaterdag zit ik er 24 opgesloten.
Meta, hopelijk wordt voor jou vandaag de dag dan! Zomaar, snap dat het irritant is die onzekerheid, hopelijk is hij snel thuis! Super en Dinkie, fijne dag! Marry, zet em op! Ik hoop dat het voorspoedig verloopt! Hier had manlief niets voor mijn verjaardag en dat in combinatie met een k-nacht vol rommelderommel maakt het allemaal lekker emo. Nou ja hij is nu taartjes halen en zo komt een vriendin en mn ouders ff een bakkie doen. Dat is ook zat voor vandaag, word echt een oud wijf merk ik nu Maar goed ook dat hoort erbij weet ik van de vorige keer, het loopt op zn einde.
Buddynieuws van Marry: Even een update: ik heb 1 cm ontsluiting maar het moeten er 2 zijn voordat ze de vliezen breken. Nu dus gel en afwachten. Groetjes Marry @odess: erg het dat je je dan zo emo/kwetsbaar voelt... ben normaal ook een nuchtere/sterke no-nonsense... dikke knuffel! Heb net even op bed gelegen, kon niet slapen, nu maar even beetje huishouden en veel lopen, misschien gaan we dan weer lekker aan de rommel! tot later!
Spannend marry zet m op! En van Pris hebben we geen nieuws? Hier vanmorgen naar de heupjespoli geweest in het ziekenhuis en zijn heupen zijn helemaal goed gekeurd Over 5 maanden krijgt hij nog een standaard heupfoto omdat hij in stuit lag. Wel een heel uitje zo hoor, naar het ziekenhuis en stukken lopen... Maar viel toch niet tegen!
Odess van harte gefeliciteerd!! Bekijk bijlage 153951 Ik zag later op kleertjes.com ook wat betaalbare dingen inderdaad. Ik had ze eerst gesorteerd op merk en het was allemaal 50 euro of meer dus ik dacht WOW hoe rijk is Odess?? @Meta: Dan is vandaag een goede dag. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. Heb je al bij het topic gekeken: tips om bevalling op te wekken? elke keer als ik die naam voorbij zie komen denk ik aan jou met je ananashart haha. @Dinkie: Veel plezier bij je moeder! @Supermom: Dat is fijn dat je het ok hebt nu. En je hebt gelukkig nog lekker veel tijd om van alles te doen voor de baby en het huis e.d. @Zomaar: Irritant dat de datum steeds verschuift. Maar ze zullen toch wel het beste voor Rowan willen moet je maar denken. Ben benieuwd hoe je 24 uur zullen zijn. @Odess: Oh jammer dat het begin van je verjaardag zo tegen viel. Ik hoop dat de rest van de dag wat leuker zal zijn. En hier zit nog een oud wijf hoor haha. Het was zelfs zo erg dat op het laatst op mijn werk de bewoners dingen van de grond oppakte die ik had laten vallen omdat ik het zelf niet meer kon hahaha. Och arme Pris, hoe zou het met haar zijn? Ik hoop maar dat het wat is opgeschoten. Poe ik heb het zwaar hoor. Ben steeds zooooo moe. Hoeveel ik ook slaap het helpt maar een beetje. Eigenlijk zou ik de hele dag wel willen slapen maar met dochter naar school en nogal wat was heb ik daar geen tijd voor. Op zich moet ik zeggen ik slaap wel maar ben wel in mijn slaap de hele tijd bezig met de pijn en word er ook regelmatig wakker van dus dat zal er ook wel voor zorgen dat ik zo moe ben. Goed ik ga nu ophouden met klagen en even eten. Fijne dag allemaal
Even delen.. Bij mn zoontje hadden we een heel mooi liedje gevonden en een stukje op zijn geboortekaartje gezet (mn man zn moeder is overleden toen hij 18 was...) Dit stukje tekst I don't know why you chose us Were you wathing from above Is there someone there that knows us Said we'd give you all our love Komt van dit liedje... YouTube - ‪Marc Cohn - The Things We've Handed Down‬‏ de tekst vind ik helemaal zo mooi... ook nu nog voor ons derde wondertje... MARC COHN - THE THINGS WE'VE HANDED DOWN LYRICS
Odess, van harte! Dan zou het toch leuk zijn als je als kadotje een baby krijgt. Hester, fijn dat alles goed was met de heupjes. En ik kan me voorstellen dat het toch een hele klus is weer naar het zhuis. Momeera, wat vervelend dat je zo moe bent. Is je hb wel goed? Ik hoop dat je toch wat bij kan slapen. Meta, ik hoop dat het nu gaat doorzetten. Het rommelt al zo'n tijd. Succes! Marry,..succes!!! Vandaag 37 weken, dus ben benieuwd. Ik vind het zo'n gek idee dat het nu kan gaan gebeuren. Maar ik ben er wel klaar voor. Volgens mij ben ik gisteren de slijmprop verloren. Of in ieder geval veel slijm en mijn buik is aan het zakken. Heb wel veel harde buiken bij de minste of geringste beweging. Hebben jullie da ook? Vandaag is papadag, dus ik ben net uit bed, manlief en Evy zijn boodschappen doen, dus heerlijk rustig zo.
Senna fijn dat je kleintje het zo goed doet. En wat fijn dat jij je eigenlijk ook al een eind opgeknapt bent en al weer naar buiten toe wil.. Lees net dat jullie even lekker buiten zijn geweest, helemaal heerlijk!! Sandra aardig gek dat ze hem gewoon uit de box heeft gepakt zonder het te vragen en zeker omdat hij ook nog lag te slapen?? Snap wel dat jij er door overvallen bent. En dat ze het dan ook nog gewoon vol trots op een forum schrijft En ja even op de stap met je mannen zal nu iets meer voorbereiding treffen denk ik. Meta wat vervelend dat je zo boos moest worden en ook wel erg voor je kids dat ze ook zo lang moeten wachten op de kleine. Hoop dat de kleine snel komt zowel voor jou als voor je gezin. Misschien keert de rust dan een beetje in huis terug. Hoop dat het vandaag voor je doorzet met al die verjaardagen van je idolen zou het mooi zijn als de kleine komt! Nog wat kunnen slapen trouwens? Lees net van niet Loopse en hopelijk gebeurt er een wondertje. Marry wat een avontuur weer voor je. Pff je had je er eigenlijk min of meer al op ingesteld he dat je zou moeten blijven en dan wordt je alsnog naar huis gestuurd. Maar ja ik hoop voor je dat je ofwel vannacht bevallen bent ofwel al zoveel ontsluiting hebt dat ze je vliezen kunnen breken en gaan opwekken. Iedereen heeft het zo zwaar met het inleiden Veel succes in elk geval dikke knuffel!! Zet hem op!! Kiwi spannende dag vandaag!! Ben benieuwd of je je hebt laten strippen of niet?? Mom als we naar amerika gaan dan gaan we van eind tot september tot half oktober. Het ziet er naar uit dat we het financieel gaan redden, nu alleen bij mijn werk een week extra vakantie regelen Heb al gebeld naar TL maar kreeg helaas de voicemail en wacht dus met smart tot ze terug belt Hoop dat je nog een beetje geslapen hebt in een fijne houding zonder al te veel pijn? Nachtbrakers hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?? Odess lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria!! Hiep hiep hoera!! Gefeliciteerd!! Nog een dikke knuffel erbij!! Dinkie veel plezier bij je moeder. Zomaar het zou fijn zijn als hij eerder naar huis mag. Ik ga voor je duimen!! Hester fijn dat zijn heupjes in orde zijn!! Judith ik heb die harde buiken van de week ook een dag lang gehad. Bij elke beweging die ik maakte kreeg ik een harde buik. Weet dus hoe vervelend ze kunnen zijn . Hier net onder de douch geweest, aangekleed en wat gegeten. Zo op naar de vk voor de wekelijkse controle! Daarna langs me zus die al belde wat me plannen waren Nou zo min mogelijk Ze ging maar even zonder mij naar het winkelcentrum. Ik gaf aan dat als ik mee zou gaan ik verder de rest van de dag doodmoe zou zijn Dus ja ook hier een oud wijf Kusssssssssssssss
@Kiwi, allereerst heel veel succes vandaag! Hoop dat het strippen gaat werken en dat je in het ziekenhuis goed verder geholpen wordt voor Kaj! Lekker hè 2x in de schoon beddengoed, ik kijk al naar de kraamweek uit..elke dag een schoon bedje! Wij vinden dit ook echt een super leuke leeftijd zo gezellig en je moet zo vaak lachen om de dingen die ze zeggen. @Sandra, een dagje te laat maar gefeliciteerd met Lucas zijn eerste vermaanddag..toch niet normaal zo snel als het gaat?! Wordt een druk weekend als er nog 5 babys geboren moeten worden. Priscilla, Kiwi , Meta en Marry..dan moet er nog eentje. Wij hebben onze dochter ook niet aan iedereen gegeven de eerste weken. Werd ook aangeraden door het ziekenhuis omdat ze met de pomp is gehaald. Wel opas en omas en naaste familie. Ik snap je helemaal en bij dat soort mensen zorgde ik er wel voor dat het in de wieg lag als ze kwamen. Oh bah wat naar dat zo vrij was. Ik snap wel een beetje dat je op dat moment niets zegt..wat moet je ook zeggen? Misschien de volgende keer bij dit soort mensen van te voren zeggen dat ze hem moeten laten liggen? @Meta, wat een gedoe met die geheimhouding..het lijkt wel een politiebureau. Wel super dat ze mag afzwemmen..lijkt me zo leuk als je kinderen straks steeds van die prestaties leveren dat je zo trots bent. Wat een opmerking van je dochter..zou er ook de rillingen van krijgen. Geloof dat het zwaar is! Merk hier ook dat ons peutertje af en toe ook behoorlijk aan het uittesten is en bewust dwars gaat liggen. Heb je mij gewoon verwijderd??? :x @Kibbeling, de stagiaire doet de spreekuren al alleen. De bevallingen doet ze vanaf 1 juli alleen omdat ze dan afgestudeerd is..dus tja ben benieuwd hoe goed ze in schattingen maken is. Het is ook echt een schatje haha (maar dat zegt iedereen over zijn eigen kind ) Huh, mee mogen naar Amerika? Woont zij daar? @Marry, jullie dochtertje is dus ook zo..lief hè. Kan hier ook wel blijven ramen lappen met die mooie vingers van de kleine meid. Helemaal nu de zon er de hele dag opstaat. Wat? Lees nu dat ze je nu aan het inleiden zijn shock!! Heel veel succes meid! Zie dat je online bent..denk aan je! @Dinkie, duidelijk beleid bij je vk dus. Hoop dat je de volgende afspraak niet haalt, zou wel fijn zijn. Moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen of hoeft dat niet? @Bloesem, haha leuk zulke reacties Lief van je man..vind dat altijd zo schattig als ze zo begaan zijn. @Hester, vind het helemaal niet overdreven..wij hebben het de eerste net zo gedaan. Zo goed als geen kraamvisite (alleen naaste familie zoals opas en omas en broers en zussen). Vasthouden alleen na handwassen en inderdaad maar even. Het liefst liet ik haar ook gewoon in de wieg of hield ik zelf vast. Wat en super dat hij is aangekomen en wat een dotje om te zien! Leuk pakje!! @Odess, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Jij wordt ook niet echt gespaard met al dat gerommel wel. Hoe is het nu? Paar kilometer lopen? Zwanger zijn doet echt rare dingen met een vrouw haha. Die teleurstelling had ik vorig jaar ook..het gaat er niet om dat je een cadeau krijgt, maar meer om het idee. Misschien krijg je vandaag wel het allermooiste cadeau wat er is @Momeera, vervelend zeg dat je zo moe bent! Is je hb nog wel goed?
Heb hier zo’n spijt van mijn dag gisteren. Eergisteren had ik de heg geknipt en moest dat ’s avonds en ’s nachts al bezuren met pijn in mijn slijmbeurs en bekken. Gisteren overdag ging het wel redelijk en kreeg opeens in de ingeving (toen ik buiten zat) dat ik ons waterornament weer eens goed ging aansluiten (hadden de buurjongens vorig jaar een beetje gesloopt). Van het een kwam het ander en uiteindelijk heb ik alles schoongemaakt. Dus de hele bak met water ververst en schoongemaakt (10 emmers waters sjouwen), filter schoongemaakt, lampjes vervangen etc. Gisterenavond even doorgegaan om in huis alles schoon te maken en vannacht dus het resultaat dat ik niet alleen naar het toilet kan. Kon wel janken! Manlief eruit om me te helpen, voelde me zo bejaard…vanaf nu is het dus echt afgelopen. Ik kan zo niet bevallen en wil dit ook niet meer dus moet nu echt mijn trots en eigenwijze karakter opzij zetten. En ik wil nog zoveel doen! Vanochtend ijs om de slijmbeurs gelegd en ik voel al iets verlichting, zo blij dat ik zo naar de fysio moet. Verder gaat het goed haha…morgen gaat de buurvrouw nog buikfoto’s maken met de kleine meid dus dat is wel erg leuk. Weekend hebben we helemaal niets, dus dat wordt uitrusten zodat ik volgende week fit ben voor de bevalling
Even heel snel, komt later uitgebreid reageren. Marry: heel veel succes, meid! Zet 'm op. Ok, ik heb mij laten strippen, maar ze kon er niet helemaal goed bij. Dus eigenlijk kun je niet spreken van goed strippen. De bm-mond voelde soepel aan voor zover ze het goed kon voelen, dus dat is goed nieuws. Maar ze kon heel moeilijk bij de plek komen waar ze de vliezen moet losmaken. Dus het kan zijn dat het iets los heeft gemaakt, maar kan ook niet gelukt zijn. Het voelde wel heel vervelend aan zeg! Ik heb ter plekke besloten om mij niet te laten inleiden (zoals ik me nu voel). Wij hebben nu voor a.s. maandag een afspraak (als ik dan nog loop) en dan wordt ik weer gestript. Als ik zou willen dan zou ik al dinsdag of woensdag ingeleid worden, maar ik wil het niet. Laat me maar het maximale uitlopen, maar dan hoop ik dat ik dan niet alsnog ingeleid hoef te worden, want dan wordt ik echt boos! Anyway: het goede nieuws is dus dat mijn bm-mond al goed aan het verweken is! Tot straks.
Goedemorgen allemaal!! @Marry: Je zal het wel niet meer lezen, maar heel veel succes vandaag, hopelijk gaat het allemaal een beetje voorspoedig!! @Odess: Gefeliciteerd met je verjaardag!! En ik ga ook maar een shoppen op kleertjes.com, aangezien ik nog geen nieuwe pincode heb @Meta: Hopelijk gaat het nu doorzetten, zou wel superleuk zijn op je uitgerekende datum bevallen. @Hester: Lucas lag ook in stuit, maar ik heb niets gehoord van een heupjesfoto? Op het consultatiebureau zeiden ze ook al zoiets, dus ik ga het toch maar eens navragen bij de kinderarts. Wel fijn dat de heupjes van je kleine man goed zijn! @Kibbeling: Succes bij de VK. @Felicee: Ja er moeten nog 5 baby's geboren worden deze week haha. Maar dat kan snel gaan met al die rommelende buiken. Ben benieuwd wie. Rustig aan doen nu hoor!! Maar dat had jezelf ook al bedacht @Kiwi: Ben benieuwd of het strippen wat geholpen heeft. Als het heeft geholpen, heel veel succes!! @Hier: Ja ik was gisteren te verbaasd om iets te zeggen tegen die vriendin. En normaal heb ik mijn mondje toch wel bij me. Maar dit gaat me echt niet nog een keer overkomen. Het wordt dit weekend en volgende week erg druk met kraamvisite. Wel erg gezellig hoor. Ik ga zo maar even wandelen met de kleine man (naar het winkelcentrum) Hopelijk gaat het niet regenen, het is een beetje raar weer. Het waait heel hard en het ene moment denk je dat het gaat regenen en het andere moment piept de zon weer even tussen de wolken door. Fijne dag allemaal!
@hester: fijn goed bericht over de heupjes! Lag V toen ie net geboren was ook steeds in zn stuithouding? Mijn beste vriendin heeft vorig jaar een dochtertje gekregen dat in stuit lag en de eerste fotos waren echt heel un-lady-like hihi ze lag echt helemaal met haar benen wijd . @momeera: je voelt je zo moe, misschien mag je wat extra vitaminen slikken ofzo?Of pijnstillers? Schiet niet op zo voor je, je hebt nog even te gaan en straks moet je genoeg fit zijn voor de bevalling en kraamperiode! Sterkte & knuffel @felicee: sorry ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele old-skool mobiel met heeeeeeeeeeeeeel weinig geheugen . Dus heb al snel teveel berichtjes en moet alles verwijderen en hij is zo old-skool dat ie ook mn contactpersonen niet zelf bewaard Niet meer boos? Oei jij kan eeeeecht flink doorgaan met schoonmaken, pas idd goed op jezelf hoor. !!! 10 emmers water sjouwen Ik merk het al als ik 1 fles van 4 liter wasmiddel til als ik de was ga draaien en ik heb niks aan mn slijmbeurs maar dan voel ik mn buik al (nu moet ik wel zeggen dat ik echt een slapjanus ben...) @judith: geniet van je rust op deze papadag! @kibbeling tot nu toe heeft mn geloop in huis nog geen effect wie weet later op de dag? @kiwi: ben idd benieuwd of het wat effect zal hebben, ik vind strippen ook een ontzettend onaangenaam gevoel Had je wel al ontsluiting? Als het bij mij morgen geen effect heeft gaan ze ook maandag opnieuw frobbelen Liever vandaag dus vanzelf graag . @sandra: bevallen jaaaaaaaaaaa IK IK IK IK graaaaag. Veel plezier met je wandelingetje @odess: wel een lekker taartje gegeten?? Hoorde net op de radio van een hoogzwangere vrouw die uit het ziekenhuis ontsnapt is, ze was daar omdat ze de pinpas van een oudere vrouw gestolen had, kon niet naar het ziekenhuis van de gevangenis ivm geen vervoer en ze werd niet bewaakt in dit ziekenhuis omdat ze dachten dat ze niet zou ontsnappen hihi.. zal het een mei, juni of julimamma zijn op ZP ??
@ Odess, gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag gewenst! @ kiwi, nou wie weet dat het strippen toch wat losgemaakt heeft bij je. Ik ben benieuwd. @ Judith, hier ook steeds meer harde buiken. Gisteren ineens heel veel, inderdaad ook steeds na het bewegen. @ Felicee, en nu geen gekke dingen meer bedenken hoor en juist een beetje rustig aan doen . @ Hier, vandaag voor het eerst met zoontje naar tandarts geweest. Het ging goed totdat hij daadwerkelijk bij mij op schoot op de stoel zat. Toen werd het brullen van angst echt zielig. Dus de tandarts heeft niet kunnen kijken. Over een half jaar maar weer opnieuw proberen.